Goede service en professioneel bedrijf.

Producten worden snel geleverd en bij vragen is het bedrijf zeer goed te benaderen. Daarnaast nemen ze de moeite en tijd om zaken voor de klanten uit te zoeken en zijn ze erg klantvriendelijk.

Super bedrijf!

Al vaak olie hier gekocht altijd goed en snel geleverd! Ook goed telefonisch geholpen

Goede en snelle service

Gsnel geleverd tegen een scherpe prijs

Gewoon goed.

Gewoon goed. Geleverd wat ik besteld had, wel iets later dan gepland, maar dat kwam waarschijnlijk door de jaarwisseling.

Goede ervaring

Van olie heb ik geen verstand maar de ervaringen zijn goed het leveren is goed op tijd.

Snelle service, eerlijke prijs.

Snelle service voor kwaliteitsproducten tegen een eerlijke prijs.

goede kwaliteit en een snelle levering.

Een prima bedrijf met betrouwbare service.

Artikel was niet op voorraad, maar ze belde mij direct of ik 2 dagen kon wachten of dat ze een alternatief moesten afsturen. Ik heb 2 dagen gewacht. Goede communicatie en toch snel geleverd.

Goede en snelle levering.

Degelijke en correcte service, complimenten.

gewoon goed volgens afspraak

snelle levering gewoon goed volgens afspraak

Goed. Alleen adbleu geleverd van 2 jaar oud

Gewoon goed

Goede service,goede kwaliteit.

Goed overzicht op de website en en duidelijke opzet voor het maken van de bestelling

snel en correct

super snelle levering en correcte afhandeling

Zeer snelle en correcte levering

Grote keuze in olie voor scheepsmotoren. Levering zeer snel. Nu voor tweede keer hier olie besteld.

Perfect!

Ze denken echt met je mee, ze bellen netjes op als er een product niet op voorraad is.

Kwaliteit is zeer goed.

Goed advies en prima service. Meestal snel geleverd.

Goede producten en snel geleverd

Heel goed !

Snelle service, hoge klantvriendelijkheid

Goed product assortiment met voorraad van ook weinig gevraagde olien met bijzondere specificaties. Vriendelijke en servicegerichte helpdesk. Snelle levering en correct verpakt.

Na telefonisch contact snel de juiste olie in huis

Wist niet welk type olie geschikt was voor mijn auto, dus maar even gebeld en doorgegeven welk type het was zo dat de juiste olie geleverd kon worden. Werd nog na gebeld dat de twee soorten die ik besteld had niet alle twee voorradig waren. Maar de ontbrekende type werd rechtstreeks van af de fabrikant gestuurd zodat ik ze toch nog beide voor het weekend in huis had.

Snel geleverd!

Top geregeld had geen idee welke olie ik precies nodig had even bellen en meteen goed advies. Werd nog op me zaak langsgebracht ook.