op tijd geleverd.

De site is duidelijk.

goede service duidelijke omschrijving produkten

snelle levering van kwaliteits produkten

Goede webshop

Zeer snel geleverd. Was 1 artikel niet op voorraad, ze belden om te vragen of het goed was een iets hogere kwaliteit te leveren tegen dezelfde prijs. Hier wordt je vrolijk van. Zeker de volgende keer weer bestellen bij oliewinkel.

Heel fijn bedrijf

Heb al meerdere keren olie besteld bij oliewinkel.nl en zij communiceren altijd heel duidelijk. Soms is er iets niet op voorraad, maar bellen dan gelijk met de leverdatum of alternatief. Drums worden keurig op pallets geleverd en klein spul netjes verpakt. Heel fijn dat er nog mensen/bedrijven zijn die persoonlijk contact met je opnemen. Volgens mij de juiste partij voor de zakelijke klant!

duidelijke site, snelle levering

ik zocht olie voor een machine, deze had ik snel gevonden op oliewinkel. direct besteld en de volgende dag bezorgd. daarnaast was er duidelijk aangegeven welke oliën er beschikbaar zijn.

snel en goed

in de namiddag olie besteld,andere ochtend voor 9uur geleverd.netjes verpakt.kan niet beter

Vlotte service en top kwaliteit !

TOP

kwaliteitolie voor weinig geld

hydrauliek olie besteld en zeer vlot geleverd

Snel de juiste spullen geleverd. Top

Snel de bestelling juist geleverd. Zo moet het.

Snelle levering en goeie kwaliteit olie!

De olie in de motoren bevallen uitstekend tot dusver. En de levering verloopt ook soepel. De klanten service (Die altijd te bereiken is!) Reageert zowel telefonisch als per mail dezelfde dag of heel erg snel! We hopen daarom in de toekomst ook een uitgebreidere assortiment in de oldtimer oliën.

super

de bestelde hoeveelheid was niet meer aanwezig, meteen telefoontje gehad met een alternatief dat direct leverbaar was. top.

prima service

prima geregeld en snel geleverd.

Goede en snelle service

Zeer betrouwbaar en oplosgericht,als bijvoorbeeld de juiste olie er niet is komen ze meteen met een oplossing.ze bellen je als er iets is.zeer goede service. Ga zo door.

Gewoon meer dan prima!

Snelle levering, keurig verpakt. Dikke duim :-)

Overzichtelijke site. Niet duur. En zelfd gebeld toen devvracht wat later kwam.

Eenvoudige bestelwijze en vlotte service.

Goede kwaliteit, snelle levering voor vervolg bestellingen vatbaar.

Snelle levering en prima informatie omtrent de levering.

heel goede service

heel goede service

Snelle levering en nette prijzen voor goede olie.

Snelle levering en nette prijzen voor goede olie.

Goede kwaliteit voor een lage prijs. En de volgende dag al geleverd

Zeer goed assortiment

Product van het merk 77 aangeschaft, gebruik het nu een paar jaar en is erg goed. Ook adblue aangeschaft. Ga zo door met jullie uitgebreid assortiment.

Super snelle levering!

Volgende dag al in huis, keurig in geseald op een halve pallet. Chauffeur erg aardig. Volgende keer bestel ik zeker weer bij oliewinkel.nl

Levering verder ok

Het duurde even voordat er geleverd werd, dit door een fout van de vervoerder. Wel handig dat men dit aan de klant meld. I.p.v. dat wij hierover moeten bellen! Verder is het een idee om erbij te vermelden dat men iets nodig heeft om de AdBlue eruit te kunnen halen. Bijv. een kraantje o.i.d. Dit is niet helemaal duidelijk!

U heeft helemaal gelijk, wij hadden u moeten berichten dat er iets in de verzending niet goed was gegaan. Onze excuus.

Service en kwaliteit !

Ze denken echt met je mee, of ze vragen aan de fabrikant wat mogelijk is!

Diversen producten besteld, je word goed op de hoogte gehouden mbt voorraad en levering