Top snel geleverd.

Goed geholpen en snel geleverd.

Netjes afgehandeld

Product was niet op voorraad, stond ook netjes bij het bestellen. Werd opgebeld en de verwachting was dat een paar dagen zou duren. Maar 2 dagen na het bestellen al bij ons afgeleverd. Goede communicatie en prima afhandeling!

Prima advies

Prima advies gekregen over welke olie ik moest hebben voor mijn auto. Dinsdag middag besteld, woensdag ochtend al in huis, bravo.

Levering weer erg laat

Meer korting voor vaste klant

Bedankt voor uw bericht. Wij waarderen u zeer als vaste klant. oliewinkel.nl probeert altijd de producten scherp te prijzen. Levering op de Waddeneilanden duren gemiddeld wat langer i.v.m. transport planning, zoals u kunt lezen in onze voorwaarden aangegeven ( Bestellen-en-retourneren ) onderaan op onze pagina, dat leveringen op de Waddeneilanden een levertijd hebben van 3 tot 6 werkdagen indien product op voorraad is.

Goede service en zoals op de bon vermeld laat de chauffeur even bellen. Dat is netjes gedaan

Nette snelle levering

Nette snelle levering Duidelijke site zonder gedoe Duidelijke specificaties

Snelle levering en scherp geprijsd

Scherp geprijsde 20w50 olie besteld. Vrij snel dnel in huis met gratis verzending. Ik kan niet klagen

Snel geverd.

Na telefonisch uitleg was het makkelijk om de juiste olie te bestellen.

Niet geweldig

Pakket is niet bezorgd bij afleveradres Maar bij post punt maar nu wij op vakantie zijn kunnen wij het niet ophalen en zal het worden terug gestuurd het zou donderdag geleverd worden en ze hebben het afgegeven bij een afhaalpunt en wij zijn vrijdag morgen vertrokken op vakantie

Helaas is PostNL 1 van de dingen die wij zelf niet in de hand hebben! Wat vervelend te horen dat ze het niet bij u thuis hebben afgegeven. Uw pakket was woensdag verzonden en had donderdag bij u thuis moeten zijn. Ook gaat het pakket na bijvoorbeeld, bij niet thuis direct naar het afhaalpunt. Wij gaan u contacten voor een goede oplossing en wensen u een hele fijne vakantie.

oerfect

in heerhugowaard in het park kwam ik de vrouw van de eigenaar tegen direct op de site gekeken, afgelopen vrijdag besteld,zaterdag in huis een aanrader

Nette prijs duidelijke site en snelle levering en een correcte factuur

Boven

Super service, prima producten.

top.................

de prijs is bijna hetzelfde als dat ik nog rechtstreeks kon kopen en snel geleverd.

Duidelijke website goed prijzen en snelle verzending

makkelijk en snel

goed en snel

prima, snelle levering

prima, snelle levering

Makkelijk te bestellen

Snel geleverd, stevige pallets en goed verpakt.

Vlotte levering, prima prijzen

Vlotte levering prima prijzen. Klein kritiek puntje: er had wel een kraantje vanaf gekund bij een 60-liter-drum…

Goed product en snelle levering

De olie was snel bij ons op het bedrijf.

Netjes

Netjes geleverd

Goede communicatie, prima product.

Prima product en vlotte en attente communicatie over de levering.

Goed en snel

Gewoon goed

Deskundig advies en supersnelle service

Deskundig advies gekregen hierna zelfde dag al verstuurd en volgende dag al binnen!