Wederom super

Voor de tweede maal een bestelling geplaats nu via de nieuwe website en ook deze keer gemakkelijke en snelle levering uit voorraad voor een aantrekkelijke prijs

Boven verwachting

Snel geleverd en ziet er zeer professioneel uit, mooi verpakking zeker de stickers op de flesjes.

Snelle goede levering en goede kwaliteit

Dit is de tweede bestelling en het bevalt allemaal prima

snelle levering met een prima track & trace

snelle levering met een prima track & trace

Prima olie

Prijs verhouding top

Top, snelle levering

Top, juiste en goede snelle levering, geen gedoe met bestellen, super

Super levering

Snelle levering, Goede prijzen. De racers van SJ Motorsport zijn weer voorzien van koelvloeistof en olie. Hopelijk met 77 Lubricants naar de top in 2021. Sven, Youri, Jack, Ivo en Tim naar de pool. De olie wordt gebruikt in de PTC auto's en de BMW'S

Super levering!

Snel en goede levering. Duidelijke webwinkel met veel keus.

goed en snel geleverd

Netjes en snel op pallet geleverd

Snelle levering en uitstekende communicatie

Positief: goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering en uitstekende communicatie over de lever termijn. Ik was verrast. Zo hoort het!

Ontzettend fijne zaak met toffe service

Heel erg fijn geholpen, werd keurig gebeld toen een bestelling even niet op voorraad was. Snel nageleverd. Heel goed gewoon

Topbedrijf

Snelle levering goede olie

Prima advies en snelle verzending

Op de site is een advies tool om te zien welke olie je nodig hebt. Daar stonden mijn oldtimers niet bij, dus na een telefoontje prima advies gekregen. Verzending was snel. 20L container besteld. Dat is misschien iets minder handzaam dan de kleinere verpakkingen, maar de prijs is zeer interessant bij de 20L verpakkingen. Komt in een stevige plastic 20L jerrycan-fles met handvat. Dit is de eerste ervaring met dit merk, dus ik kan over het product zelf nog weinig zeggen op dit moment, maar de 5 sterren voor advies, prijs en verzending hebben ze al wel binnen.

Mijn bestelling de volgende dag 's-morgens netjes geleverd door postnl. Alles klopte.

gewoon GOED !

Gewoon GOED !

Men denkt mee wat de beste olie is in mijn geval

Goede olie voor een scherpe prijs.

Had een bestelling gedaan na 1 uurtje de klantenservice gebeld werd er erg goed geholpen en de volgende dag had ik de olie al binnen

Gewoon goede service en snel geleverd

Top Snelle levering Zeer goede ervaring

Snel geleverd goede kwaliteit en goede prijs

perfecte service

Goed product voor een nette prijs

Snel geleverd,

Snel geleverd goede prijs

Snel en goed geregeld

Ondanks dat vorige bestelling een beetje misliep, ging het nu perfect. Vandaag besteld, morgen geleverd!