Goed geregeld niet duur

Goed geregeld niet duur

prettig en snel

een fijne en snelle levering

Alles naar wens en vlot.

No nonsens en correct.

Heel goede winkel

Super goede service, geven goed advies. Zeer tevreden.

Product geleverd zoals verwacht

Goed en betrouwbare leverancier

goed en snel geleverd

prima prijs kwaliteitverhouding

prima levering

alles super snel geleverd . besteld de volgende dag thuisbezorgd.

Goed assortiment

Snelle levering, zeer tevereden.

Persoonlijke service, snel antwoord

Je wordt altijd snel geholpen , reactie op e-mail binnen één werkdag! producten voor in onze klassiekers werken net zo goed als andere A-merk olie producten.

goede service

duidelijke produkten snelle levering

goede produkten en goede service

Makkelijk te bestellen, snel ontvangen

Zeer goed.

Betselling bleef enige dagen hangen bij Post NL, ivm drukte bij Post NL. Medewerker van 77 lubricants heeft me keurig geïnformeerd en belde op de leveringsdag of ik het inderdaad had ontvangen. Wellicht een kleine moeite maar het geeft aan dat ze om hun klant geven!

Eenvoudig bestellen, snel geleverd, scherpe prijs.

Koelvloeistof was in de webshop eenvoudig en snel te bestellen. Ook snel geleverd en voor een scherpe prijs.

Niets aan te merken.

Nogmaals goed

2de bestelling weer goed geleverd en optijd.

Drum netjes geleverd op een pallet.

Prima bedrijf om olie te bestellen. Leveren snel en goed.

snel en correct en goede prijs

Was van mijn kant formulier onvolledig ingevuld qua adressering,gelukkig werd ik hier op geattendeerd en had ik de bestelling snel in huis,top.

Goede kwaliteit, prijs en service!

Al jarenlang afnemer, groot assortiment en vriendelijke communicatie. Snelle levering.

Uitgebreid assortiment en snel geleverd

Duidelijke website, goedkoop en snelle levering. Goed verpakt, erg tevreden en de volgende keer bestel ik zeker weer.

Prima in orde, goed gecommuniceerd

Product was niet op voorraad, maar dat werd keurig aangeven op de webshop. Werd gebeld dat het ongeveer een week ging duren, wat geen probleem was.

bestelproces prima, uitvoeren levering matig

Het bestellen op de website gaat prima en snel. Het lezen van de wensen tav afleveradres is niet gelukt, waardoor ik de olie zelf nog weer moet gaan wegbrengen.

goede prijs kwaliteit verhouding.

Goed en vlot

Vlotte levering, goede communicatie, scherpe prijzen. Toch makkelijk dat ik zelf niet hoef te slepen met vaten/cans olie