Zeer goed.

Betselling bleef enige dagen hangen bij Post NL, ivm drukte bij Post NL. Medewerker van 77 lubricants heeft me keurig geïnformeerd en belde op de leveringsdag of ik het inderdaad had ontvangen. Wellicht een kleine moeite maar het geeft aan dat ze om hun klant geven!

Eenvoudig bestellen, snel geleverd, scherpe prijs.

Koelvloeistof was in de webshop eenvoudig en snel te bestellen. Ook snel geleverd en voor een scherpe prijs.

Niets aan te merken.

Nogmaals goed

2de bestelling weer goed geleverd en optijd.

Drum netjes geleverd op een pallet.

Prima bedrijf om olie te bestellen. Leveren snel en goed.

snel en correct en goede prijs

Was van mijn kant formulier onvolledig ingevuld qua adressering,gelukkig werd ik hier op geattendeerd en had ik de bestelling snel in huis,top.

Goede kwaliteit, prijs en service!

Al jarenlang afnemer, groot assortiment en vriendelijke communicatie. Snelle levering.

Uitgebreid assortiment en snel geleverd

Duidelijke website, goedkoop en snelle levering. Goed verpakt, erg tevreden en de volgende keer bestel ik zeker weer.

Prima in orde, goed gecommuniceerd

Product was niet op voorraad, maar dat werd keurig aangeven op de webshop. Werd gebeld dat het ongeveer een week ging duren, wat geen probleem was.

bestelproces prima, uitvoeren levering matig

Het bestellen op de website gaat prima en snel. Het lezen van de wensen tav afleveradres is niet gelukt, waardoor ik de olie zelf nog weer moet gaan wegbrengen.

goede prijs kwaliteit verhouding.

Goed en vlot

Vlotte levering, goede communicatie, scherpe prijzen. Toch makkelijk dat ik zelf niet hoef te slepen met vaten/cans olie

Perfect geregeld

Levering zoals verwacht. Meer bestellingen sluit ik niet uit.

Prima en snel geleverd

Makkelijk te bestellen

Duidelijk en gemakkelijke webshop. Snelle levering.

Heel goed!

Gewoon GOED !

Ze denken met je mee !

mooie webshop

duidelijk en snel geleverd

Werd gebeld omdat ik de bestelling niet volledig had ingevuld, snel opgelost en de volgende dag bezorgd.

Wederom super

Voor de tweede maal een bestelling geplaats nu via de nieuwe website en ook deze keer gemakkelijke en snelle levering uit voorraad voor een aantrekkelijke prijs

Boven verwachting

Snel geleverd en ziet er zeer professioneel uit, mooi verpakking zeker de stickers op de flesjes.

Snelle goede levering en goede kwaliteit

Dit is de tweede bestelling en het bevalt allemaal prima

snelle levering met een prima track & trace

snelle levering met een prima track & trace