Goed geregeld

Goed product en wordt op de hoogt gehouden over de levertijd

Snel goed en altijd volgens afspraak

We halen sinds kort hier al onze olie heel tevreden en blijf lang klant

Een woord is voldoe

Goede olie scherp geprijsde aanbiedingen en gratis verzending.

Simpel te bestellen. Snelle levering. Prima service.

Super snel geleverd en echt mega goede olie voor mijn oldtimer!

Mijn go-to olie (Mannol Extreme 5w40) had helaas inmiddels ook de milieu afslankingskuur ondergaan, met veel lagere zinkditio vitamientjes. Heel erg belangrijk aangezien er vlakke stoters in deze motor zitten (C20XE) ook de compressie leed er onder, waardoor er ineens veel benzine in de olie zat en de olie heel dun werd. Met deze olie in een klap weer merkbaar hogere compressie en hij is veel stiller, vooral koud.

Goede service, goede levering

Dennis is vriendelijk en biedt goede adviezen. Snelle levering

bestelling is snel geleverd.

keurig, goed spul en snel geleverd

Kan niet beter.

Goedkoop, snel geleverd en geen verzendkosten

Zoals in de titel al staat, goedkoop snel en geen verzendkosten

Ik ben tevreden

Ik heb 20W50 olie besteld voor een oldtimer. De olie werd zelfs nog een dag eerder bezorgd dan gepland.

Zeer goed!

Netjes volgens afspraak.

Makkelijk te bestellen

Ik kocht deze 77 olie altijd op olievoordeelshop, maar deze waren gestopt met de verkoop. Hier ook nog eens voordeliger en super snel. Zeer tevreden over de kwaliteit daarom wilde ik dit merk weer hebben. Gelukkig heb ik een nieuw adres. Toppie!

Goede prijs snelle levering

Snelle levering, goede prijs. Onze raceauto’s doen t toppie op de 10w60. Echte aanrader

Goed verzorgd

Goed verzorgd

Jammer dat PostNL een dag vertraagde

Snelle levering tegen een goede prijs

Snelle levering tegen een goede prijs. Administratief wordt ook alles netjes afgehandeld.

zeer tevreden

Altijd tevreden ; ook om de snelle verzending en gunstige prijzen .

goede service

gisteren besteld, vandaag geleverd. ik koop al tijden 77 lubricants olie, makkelijk te bestellen en altijd correct geleverd!

Super snelle levering en zeer nette prijs

Snelheid en prijs, hoe goed wil je het hebben! Kwaliteit kan ik zo niet bepalen, maar ga ervan uit dat het goed is.

Heel snel ontvangen

Heb de bestelde olie zeer snel ontvangen

Prima olie voor een acceptabele prijs

Even moeten zoek voor een 80W olie voor mijn oude trekker, maar hier voor een redelijke prijs kunnen bestellen. Bovendien met een heel snelle levering.

Snel en betrouwbaar

Al een paar keer besteld hier en altijd goed en snel.

Goed geholpen met de olie voor mijn machine, vlotte reactie per mail gekregen met de linkjes van de juiste producten erbij. Zeer tevreden over de levering.

Super goed geregeld

Op de leverdag waren wij niet te bereiken. Na overleg is de bestelling keurig de volgende dag zonder extra kosten geleverd. Zeer tevreden.