Prima in orde, goed gecommuniceerd

Product was niet op voorraad, maar dat werd keurig aangeven op de webshop. Werd gebeld dat het ongeveer een week ging duren, wat geen probleem was.

bestelproces prima, uitvoeren levering matig

Het bestellen op de website gaat prima en snel. Het lezen van de wensen tav afleveradres is niet gelukt, waardoor ik de olie zelf nog weer moet gaan wegbrengen.

goede prijs kwaliteit verhouding.

Goed en vlot

Vlotte levering, goede communicatie, scherpe prijzen. Toch makkelijk dat ik zelf niet hoef te slepen met vaten/cans olie

Perfect geregeld

Levering zoals verwacht. Meer bestellingen sluit ik niet uit.

Prima en snel geleverd

Makkelijk te bestellen

Duidelijk en gemakkelijke webshop. Snelle levering.

Heel goed!

Gewoon GOED !

Ze denken met je mee !

mooie webshop

duidelijk en snel geleverd

Werd gebeld omdat ik de bestelling niet volledig had ingevuld, snel opgelost en de volgende dag bezorgd.

Wederom super

Voor de tweede maal een bestelling geplaats nu via de nieuwe website en ook deze keer gemakkelijke en snelle levering uit voorraad voor een aantrekkelijke prijs

Boven verwachting

Snel geleverd en ziet er zeer professioneel uit, mooi verpakking zeker de stickers op de flesjes.

Snelle goede levering en goede kwaliteit

Dit is de tweede bestelling en het bevalt allemaal prima

snelle levering met een prima track & trace

snelle levering met een prima track & trace

Prima olie

Prijs verhouding top

Top, snelle levering

Top, juiste en goede snelle levering, geen gedoe met bestellen, super

Super levering

Snelle levering, Goede prijzen. De racers van SJ Motorsport zijn weer voorzien van koelvloeistof en olie. Hopelijk met 77 Lubricants naar de top in 2021. Sven, Youri, Jack, Ivo en Tim naar de pool. De olie wordt gebruikt in de PTC auto's en de BMW'S

Super levering!

Snel en goede levering. Duidelijke webwinkel met veel keus.

goed en snel geleverd

Netjes en snel op pallet geleverd

Snelle levering en uitstekende communicatie

Positief: goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering en uitstekende communicatie over de lever termijn. Ik was verrast. Zo hoort het!

Ontzettend fijne zaak met toffe service

Heel erg fijn geholpen, werd keurig gebeld toen een bestelling even niet op voorraad was. Snel nageleverd. Heel goed gewoon

Topbedrijf

Snelle levering goede olie