Zeer snelle en vriendelijke relatie

Zeer snelle en vriendelijke relatie.

Prima service en producten!

Zocht olie voor mijn Case 1056, de meneer aan de telefoon heeft mij prima geholpen. Smeerschema ook nog een per mail ook nog eens verzonden. Goed verpakt en snel bezorgd

U bent de winnaar maand februari, van de maandelijkse loting €25 shop tegoed !

1 telefoontje en alles wordt prima afgehandeld

perfekt gelopen

perfekt gelopen .Er werd meteen gehandeld na mijn mail en vandaag (dinsdag) al binnen, graag tot de volgende keer

Matig

Olie besteld, maar 5 dagen een kan olie die bij aankomst half leeg te zijn. De olie of kan heeft gelekt.

Na aanleiding van deze review hebben wij contact met u opgenomen. De oliefles bleek bij PostNL lek te zijn gegaan, dit verklaart ook de lange levertijd. Wij hebben u uiteraard een nieuwe fles opgestuurd.

Goede prijzen en komen afspraken na

Snel geleverd, prima advies en scherp geprijsd!

Goede service!

Heldere communicatie en goede service. Was een product niet op voorraad, maar wel een wat beter alternatief, deze is opgestuurd en hoefte niets bij te betalen. Snel geleverd en alles netjes verpakt. In één woord Keurig!

Zeer snelle Levering !

Altijd goed!

Bedankt voor de review, u bent tevens de winnaar van de maandelijkse loting €25 shop tegoed !

Goede snelle service

Goede service en snel verzonden.

Snel en goede communicatie

Snelle levering en prima gecommuniceerd.

Ik ben zeer tevreden.

Snelle levering en goede communicatie. Ik heb 3 x 1 liter olie (0w20) besteld en kreeg 1 liter extra als kado. Dank daarvoor, top.

Goed spul, mooie prijs en snelle levering.

Op zich prima. Maar als je de kans hebt om een afwijkend bezorgadres in te geven en daar ook een bevestiging van krijgt, zou het ook fijn zijn als ze op dat adres ook leveren en niet op factuuradres. Op factuuradres was natuurlijk niemand aanwezig en toen duurde het een dag langer om het op te halen bij verzamelpunt.

Onze excuus hiervoor. Wij hebben inderdaad per ongeluk het verkeerde adres ingevoerd.

Veel keus mooie site en snelle levering

Veel keuze in olie snelle levering en goede prijs

Goede ervaring

Snel geleverd, goede olie, scherpe prijs.

goed gecommuniceerd en goed geleverd!

PostNL deed er 3 dagen over, maar wij werden goed op de hoogte gehouden. 1ste bestelling, prima ervaring. Tot snel!

Gewoon goed, perfect, bedankt.

Goede ervaring

De bestelling is keurig afgeleverd

Olie voor een mooie prijs

Snel en voordelig thuis.

PostNL maakte er een potje van. Oliewinkel hield mij goed op de hoogte en zorgde ervoor dat het goed kwam. Goede after service.

Goed geholpen zeer vriendelijk

Goede communicatie

Bestelling was vertraagd door PostNL, maar ik werd goed op de hoogte gehouden via de mail en track nummer. Netjes verpakt en geleverd. Prima ervaring.

Mijn bestelling uitstekend verzorgt.

Super service, snelle levering

Op vragen wordt prima en snel gereageerd. Gaan de extra mijl om de klant tevreden te stellen. Zelfs de track en trace houden ze in de gaten of de levering wel goed verloopt en trekken gelijk aan de bel als er bij postnl iets hapert (zoals in mijn geval). In een woord: Top!