Wist niet precies welke olie ik voor mijn auto nodig had, na een belletje met oliewinkel was dat snel geregeld. Zeker een aanrader.

Verkeerd geleverd

Had hydrauliekolie besteld, maar ze hebben transmissieolie geleverd. Deze blunder hebben ze wel snel en correct opgelost.

Beste Wim, wat jammer van de lage beoordeling, mede omdat wij direct de goede olie hebben opgestuurd. Zoals u zelf al zegt "wel snel en correct opgelost.

Verpakking kwam beschadigd aan, maar..

Het bestelproces via de website verloopt goed. De bestelling kwam beschadigd aan (bij de buren). De verpakking bevatte oliesporen en beschadigde het parket van de buren. Ook op straat zag ik olie. Niet fijn dus. Naar aanleiding van bovenstaande review ben ik binnen een uur gebeld door oliewinkel. Ik kreeg excuses voor het ongemak en een tegemoetkoming. Dat vind ik service die ik niet had verwacht. Daarom mijn sterren score van onvoldoende naar goed aangepast.

Beste Rob, Wat fijn dat we het hebben kunnen oplossen.

Goed en snel

Snelle levering, volgende dag in huis. Goede en overzichtelijke winkel.

Zending later geleverd dan gevraagd maar deze keer geen probleem. goeie firma !

Snel en niet duur .

Zeer positief

Zeer positief ; ook om de snelle bezorging .

goede prijzen snelle levering

makkelijk te bestellen via de webshop

Prima communicatie

Beetje vertraging met de levering door PostNL, maar goed op de hoogte gehouden, anders 5 sterren.

Excellent!

Really happy with the purchase, lowest price anywhere, free postage, fast delivery - will definitely use this supplier again:)

Goed advies

Snel geleverd en niet duur

Goed goedkoop

20 ltr. 15W40 besteld, goede prijs en zonder verzendkosten snel geleverd. Top bedrijf.

Aanrader

Prima aanbod en op voorraad. Snel geleverd

goede producten

goed product en snelle levering

Prima, volgens afspraak

Olie voor een goede prijs

Olie voor een goede prijs en zeer snel geleverd in handige verpakking!

Tiptop in orde mooie snelle levering

Top olie snel geleverd makelijk te bestellen

Snelle verzending

Snelle verzending, goede prijzen.

Product voorradig en volgende dag al thuis afgeleverd

80W-250 versnellingsbak olie is een topper! Mijn BMW motor schakelt door deze olie nu als een mes in een pakje boter!

Bestellen ging makkelijk

Snelle bezorging

Heel groot assortiment en goede service

Voor het eerst op de site besteld! Ondanks dat ze maar 1 merk hebben kun je er toch alles kopen. Heel verrassend en ook nog eens scherp geprijsd. Ik kwam via google uit bij de hydrauliekolie, maar heb ook gelijk na telefonisch contact over wat er in mij machines moet, motorolie, koelvloeistof en vet besteld. Woensdags besteld en vrijdag al in huis. Heel prettig aan de telefoon geholpen en ze hebben zelfs de smeerschema's doorgestuurd. Jullie hebben er een vaste klant bij! Groet David.

geweldig

perfect

Prima,alles ging vlot, en het geleverde product ziet er goed uit.

Ik zal zeker weer op de site gaan als ik olie nodig heb.

Snelle levering, top geregeld.

Makkelijk te bestellen en betalen met ideale.