geweldig

perfect

Prima,alles ging vlot, en het geleverde product ziet er goed uit.

Ik zal zeker weer op de site gaan als ik olie nodig heb.

Snelle levering, top geregeld.

Makkelijk te bestellen en betalen met ideale.

Op tijd geleverd

Ik kom zeker terug

Goede, betaalbare producten en service.

Primagoed.

Veel keuze nette prijzen en vlotte levering!

Aangenaam prijsniveau. Daar kunnen andere merken / leveranciers niet aan tippen. Kwaliteitsolie voor mijn auto’s, ook mijn oldtimers. Blij ze te hebben ontdekt. En… GRATIS verzending! Ik hoop hiermee andere olie gebruikers op hun spoor te zetten. Het is een plezier bij hen te kopen, aardige mensen en goed advies.

all good no problem.

super fast delivery.easy ordering process with paypal.

Olie snel bezorgd

Netjes verpakt. 5L kannen met goede schenktuit. Bestelling snel verwerkt en trackingcode gekregen.

zeer goed

alles goed

Goede serves, Snel geleverd!

Goede serves, Snel geleverd!

zeer correcte afwikkeling.

Het was voor de eerste keer, wanneer de service zo blijft bestel ik nog een keer.

Zoals afgesproken geleverd

Snelle levering en goed verpakt.

volgende dag geleverd

prima website, duidelijke prijzen

Uiteraard weer fijne service, fijne site, snelle levering

Diverse keren al voor onze raceauto's olie besteld, snelle en correcte levering, producten fijn verpakt. Tevens top olie

Altijd goed

Betrouwbaar, reageren altijd prima

Dikke óke!

Goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Ging wat moeizaam met postnl, maar wat niet! Wellicht een andere vervoerder, als is dhl na mijn mening ook niet best? Producten gebruik ik al een hele poos en dat is gewoon heel goed spul!

Super makkelijk bestellen en betalen en de bezorging is ook zeer snel op de website zijn alle produc

Zie boven

Denken mee en hebben probleem van levering postnl zeer netjes opgelost!

Ben goed op de hoogte gehouden dat het later eerst geleverd. Omdat de vervoerder het te druk had.

De ervaring is prima. Ze houden je goed op de hoogte wanneer ze gaan leveren.

Zeer goede communicatie

Bestellen ging erg makkelijk. Mijn pakket had echter vertraging doordat PostNL achterliep. Hier ben ik per mail perfect van op de hoogte gehouden. Ik had geen haast met mijn olie. Levering kwam na 4 dagen goed verpakt aan. Goed service!

Zeer ruime keuze en zeer snelle levering

Het juiste product is goed te vinden op de site. Het bestelproces eenvoudig en de levering zeer snel!

snelle service en een goed product

zeer goed

De Trompet 1340 a 1967 DA Heemskerk