Goed winkel

Goed winkel Maar zaal fijn zijn dat kom enkel e-mail na de Bestelling dat order is geplast en bewerkt door julie Ook 7 werk dage voor ontvange artikels is betje lang , aub info als heb julie meer tijd noodig voor order te sturen Veder is ok Gr Mike

Goed en snel.

Niets op aan te merken.

Duidelijke communicatie, goed teamwerk!

Geen problemen met levering en bestelling

Goede ervaring, als we levering vragen wordt deze op datum geleverd.

Mooi jas, snelle service. Ik ben blij

Perfect en licht.

schoenen zijn licht. Erg fijn en pasvorm is voor mijn voeten zeer goed. Bedankt

Prima bedrijf.

Makkelijk bestellen en een heel groot assortiment. Bovendien een scherpe prijs en snel geleverd.

SNELLE SERVICE

Zelfs als er iets was foutgelopen... zeer snelle rechtzetting, waarvoor dank

De laarzen zitten goed, en snel geleverd.

Snel geleverd en goeie laarzen.

Prima service.

Producten van een goede kwaliteit en een goede prijs. Ook een snelle levering van je bestelde artikelen.

Waardeloos advies ten aanzien van pasvorm, Koop geen polo's hier

Ik heb een normaal postuur L. Of normaal, geen buik en iets bredere schouders. Voor de zekerheid heb ik het advies bekeken omdat het vaak niet klopt en ik geen zin heb in terugsturen. Maar L is XL, of zelfs XXL. Buitensporig aan alle kanten. Je krijgt een bureaucratisch antwoord met verwijzing naar de procedure. Ja, Totalprotex, je hebt gelijk, maar ik koop niets meer bij jullie.

Beste, bedankt voor de beoordeling. Helaas hebben we procedures om ons aan te houden. Indien kleding niet past dan zijn onze standaard retour regels van toepassing. Voor meer info zie: https://www.totalprotex.nl/klanten-service

Ruime keuze, goede service

Helaas waren mijn bestelde schoenen te smal. Zonder problemen retour kunnen sturen en snel geld teruggestort.

erg goed

erg goed

De snelle en goede bezorgijg

Ik ben zeer tevreden hoe alles goed geregeld is

Zoals het hoort

Zoals verwacht mag worden, het klopte gewoon. Levering op tijd en kwaliteit naar gelang prijs. Coverall al vaak gebruikt en voldoet uitstekend.

Mooi item

Mooie shirts, maar wel veel dikker (en dus warmer) dan verwacht

Conform bestelling

Gemakkelijk online te bestellen, alles netjes geleverd. Je krijgt een overzichtelijke mail met alle informatie van je bestelling. Je wordt netjes op de hoogte gehouden. En alles werd op tijd geleverd. Prima bedrijf, zoals het hoort.

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Bestellen waard

Snelle levering, goede service bij retour.

Goede kwaliteit en snelle levering

Zeer tevreden met kwaliteit en de levering

Kan niet anders zeggen dan top

prima levering

De negatieve resensies die ik heb gelezen kloppen niet. Na enkele dagen werden de produkten in goede staat geleverd. Goede service.

Snelle levering en goede kleding

Over Totalprotex BV

PORTWEST WERKKLEDING, BEDRIJFSKLEDING EN PERSOONLIJKE BESCHERMINGSMIDDELEN ONLINE KOPEN BIJ PORTWEST SPECIALIST TOTALPROTEX.NL Totalprotex.nl voor - veilige topkwaliteit - de scherpste prijs - het grootste assortiment - altijd op voorraad