Goed betaalbaar product

Snelle en duidelijke levering. Goed product en niet te kostbaar

redelijk

Bestellen gaat prima. Echter wordt er direct gefactureerd terwijl de goederen pas een week later komen.

Beste, voor zakelijke verkoop is het normaal dat de factuur verstuurd wordt op het moment dat de goederen het magazijn verlaten. Al onze afnemers zijn niet anders gewend.

Zoals gewoonlijk top

Weer snel en goed geleverd

perfecte pasvorm

het staat duidelijk aangegeven op de website wat het is, en het klopt helemaal.

Leven betrekt veilig.

10meter hoog, met harnas, OK genoeg.

snelle levering zeer tevreden

zeer tevreden snelle levering

Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs!

Regen werklaarzen besteld en een doorwerkpak, zeer goede kwaliteit en dit alles tegen scherpe prijzen. Ben erg tevreden met de materialen en zal een volgende keer zeker weer een bestelling plaatsen.

Snelle levering. Moet nu nog afwachten ivm de retour hoe vlot dit loopt

Goede kwaliteit en Goede levering

Passen fijn hele goede kwaliteit

Komen gemaakte afspraken na

Pakket retour gestuurd, had verkeerde besteld. Snel geld retour dus helemaal goed

Snel en correct.

Snel en Goed

Gewoon heel goed en stevig

Ik kreeg een waardering op de werkvloer

zo besteld. vlot geleverd

Duidelijk en correct

Sjoerd is de contactpersoon binnen totalprotex en is zeer behulpzaam. Een echte topper

DPD is een groot punt voor verbetering.

Levering kon niet afgeleverd worden, maar ze hebben naar ons weten het de 1ste x niet eens geprobeerd. Toen is het terug op depot gebracht, maar pas een week later gingen ze het opnieuw aanbieden, wat lijkt naar aanleiding van ons berichtje aan Totalprotex dat we het nog niet hebben. Alleen dit is ook nog niet gelukt..

Beste, we hebben dit uitgezocht en hebben nu duidelijkheid, de chauffeur is meerdere keren bij jullie locatie geweest maar wordt steeds heen en weer gestuurd. Hij wordt bij de slagboom doorgelaten naar het volgende punt en wordt daar weer teruggestuurd naar portier, die hem weer doorstuurt naar volgende punt. Er was dus niemand die het pakket kon aannemen. Dit ligt buiten de schuld van DPD.

Goede kwaliteit en snelle levering

Product is als omschreven goede kwaliteit.

Grote maat

Op zoek naar grote maat laarzen kwam ik terecht op de website van Totalprotex. Grote keus in grote maten. Eenvoudige bestelprocedure en gunstige prijzen.

goede kwaliteit, en betrouwbaar!

Wij hebben een grote bestelling gedaan, en toch klopte alle maten! Daarnaast viel de levertijd ook super erg mee, en was de klantenservice bij vragen super vriendelijk. Echt een aanrader!

Weggegooid geld

De laarzen die ik heb gekocht beginnen na een maand al water door te laten omdat de lijm van de zool loslaat. Toen ik hierover contact opnam met de vraag of ik ze kon ruilen tegen nieuwe, was het antwoord: “Nee. Daar doen wij niet aan.” Ik heb precies deze laarzen eerder gehad en die zijn jaren meegegaan en deze heb ik pas een keer of 6 gedragen, het is dus echt een defect qua productie. Maar TotalProtex vindt het kennelijk prima om klanten op te laten draaien voor zo’n product met een manco. Dan weet iedereen die nog iets bij ze wil bestellen dat maar vast. Voor mij in ieder geval de laatste keer dat ik hier besteld heb. €40 weggegooid aan laarzen die ik maar een paar keer heb kunnen dragen.

Beste Laurien, wij geven geen garantie op gedragen schoenen. Het is niet na te gaan wat er mee gebeurd is. Als de schoenen bij aanschaf lek waren geweest, dan was het anders. Mvg Klantenservice

heel goed

hele hoge kwaliteit

goede snelle afhandeling

goed bedrijf

zeer te vrede

zeer te vrede over tolalprotex.bv

Exactly as advertised

Prompt delivery, and boots were exactly as advertised. Great value.

Nog niet aangedaan ik vind het moeilijk te beoordelen

Twee zorg jasje gekocht kwam na een week binnen. Ik heb veel problemen gehad met DPD . Ze hebben mijn post naar de cargo gebracht zonder dat ik op hoogte was . Na 1, 5 weken heb ik mijn post met moeite in mijn handen. Kwaliteit is goed , nog niet gewassen hoop na wassen ook mooi blijft , was alleen beetje lang was tot boven been , ik heb van onder ingenaaid.

Lobroec 22

5673BA Nuenen

Over Totalprotex BV

PORTWEST WERKKLEDING, BEDRIJFSKLEDING EN PERSOONLIJKE BESCHERMINGSMIDDELEN ONLINE KOPEN BIJ PORTWEST SPECIALIST TOTALPROTEX.NL Totalprotex.nl voor - veilige topkwaliteit - de scherpste prijs - het grootste assortiment - altijd op voorraad