Uistekend

Kwaliteit en snelle levering bedankt!

goede levering

het duurde iets langer voor ik mijn bestelling kreeg,maar verder is alles naar wens

Zeer snelle service,jas past perfect!een echte aanrader aan andere klanten!

De levering met de bestelde zorgjasjes was prima, netjes verpakt en alles klopt qua maat. 2 zorgjasjes worden omgeruild voor een maat kleiner, hoop dat dit ook net zo spoedig verloopt. Vriendelijke groet, Jeanette Veenink

Top bedrijf

Snel geleverd en goeie kwaliteit schoenen

Perfecte levering en omruiling.

Goed ondanks verre afstand.

Goede kwaliteit, prima levering !

Mooie werkkleding

Waar voor het geld

Goede service ook naar omruiling artikel!!

Onvoldoende

Verzend-en retourkosten zijn voor de klant. Hierdoor bestel ik niet voor de 2e keer bij jullIe.

Beste, bedankt voor de beoordeling. Hiermee kunnen we eea verduidelijken. Bij ons is het geen gratis retournering. Indien de gehele order wordt geretourneerd ontvangt u uiteraard wel uw verzendkosten van de bestelling terug. Voor meer informatie zie: https://www.totalprotex.nl/klanten-service. Mvg Klantenservice

Aanbevolen

Goede webshop met een prima assortiment en dat wordt snel geleverd.

alles naar wens!

zitten als gegoten!

Bestellen betalen en ondanks kerst . Snel geleverd . Top

Goede en snelle service

Een paar schoenen besteld en zijn vlot bezorgd.

Beroerd

Na 2 dagen direct kapot

Beste, zou je contact op willen nemen met onze klantenservice info@totalprotex.nl - als het een productiefout is komt het in aanmerking voor garantie. Stuur svp uw bestelnummer en een foto van het artikel naar bovenstaand email adres. Bvd Klantenservice.

Ivm met het niet kunnen passen denk ik dat retoursturen gratis zou moeten zijn.

Goede prijs!

Als je mailt met een vraag krijg je keurig een antwoord, super bedrijf.

Ik vond het prima

Alleen de ervaring met gls vond ik zeer slecht omdat ze gewoon pakketje dumpen op adressen zo dat ze er maar af zijn

Super bestelling kwam op tijd En super kwaliteit spullen

Heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen!!!!!

Kunnen jullie contact opnemen met GLS ? Ik wacht nu al 2 weken !!

Beste Veronique, we zoeken het even voor je na. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice voor vragen/problemen: info@totalprotex.nl +31402693355 Mvg Klantenservice Ondertussen hebben we de tracking naar je gemaild, GLS geeft aan dat ze meerdere afleverpogingen hebben gedaan maar dat er niemand thuis was. Ook zou er een niet thuis bericht zijn achtergelaten. Zou je zelf met GLS contact kunnen opnemen zodat zij het pakket kunnen afleveren? Bvd Klantenservice

Snelle service,goede kwaliteit. Dit was me 2e x dat ik hier heb besteld.

Duidelijk en netjes verzorgd.

Was op zoek naar een vlamvertragende overall en ook één die redelijk betaalbaar is. Uiteindelijk hier beland en zeer tevreden.

Snel geleverd, zit wat ruimer dan de gene die ik had maar versleten was ondanks het dezelfde maat

Krijgen wat je ziet, gewoon prima

Snelle service en prijs/kwaliteit is prima....niet duur ,maar mijn product draagt heerlijk en comfortabel.

prima.

snelle levering en de maat klopt .

Over Totalprotex BV

PORTWEST WERKKLEDING, BEDRIJFSKLEDING EN PERSOONLIJKE BESCHERMINGSMIDDELEN ONLINE KOPEN BIJ PORTWEST SPECIALIST TOTALPROTEX.NL Totalprotex.nl voor - veilige topkwaliteit - de scherpste prijs - het grootste assortiment - altijd op voorraad