Doen wat ze zeggen, top!

Duidelijk, snel en goede kwaliteit! Eigenlijk zoals het hoort maar zo zie ik het helaas maar zelden. Kort om top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, prijs en kwaliteit prima

De technische commissie van ons appartementencomplex had beveiligingharnassen nodig. Kwamen op de website van Totalprotex terecht en de benodigde artikelen besteld. Vlotte levering, goed verpakt en het geleverde is van zeer goede kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel tevreden , prijs kwaliteit zeer goed

Geweldig , goed materiaal , goede prijs en goede service .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heb een goede ervaring gehad.

Goeie service.

Dit is de eerste keer dat ik wat besteld heb, je wordt keurig op de hoogte gehouden. Tot de volgende bestelling, prima service.

Netjes verpakt

Had het pakketje dinsdagmorgen besteld en de week erop pas maandag gekregen had hrm op vrijdag of zaterdagmorgen verwacht . Vetder ben ik ovet het product zeer tevreden .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en duidelijke service en reaktie

Nadat je hebt besteld wordt je heel duidelijk en correct op de hoogte gehouden van je bestelling, geweldig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

top, snelle levering, nette communicatie

zie hierboven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede levering. Netjes. Alleen de schoenen vallen groot uit.

Oke

Oke

Zeer klantvriendelijk

Invulling klantgegevens niet echt helder. Foutieve huisnummering tot gevolg. Werd daarover vrijwel onmiddellijk teruggebeld en werd door Totalprotex intern direct gecorrigeerd. Leveringstermijn behoorlijk lang ten opzichte van de melding dat het product ruimschoots op voorraad is, verwachtte levering na 1 of twee dagen. Blijkt het uit een depot in Polen te komen. Na ruim een week werd het bestelde geleverd. Daar kan in het bestelproces meer duidelijkheid aan worden gegeven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Niet veel contact gehad met het bedrijf zelf, wat ik gunstig vind. Betekent dat er niks fout is gegaan. Verzendkosten wel wat aan de hoge kant ivm verzending uit Polen. Wel een beetje jammer.. Daardoor ook wat tijd tussen bestellen en leveren. Maar toch binnen een week thuis geleverd gekregen

Ja.. De verzendkosten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering hele scherpe prijs

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Voordelig, goed en snel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik kocht onder andere Nitrile Powder Free wegwerphandschoenen, altijd handig in de studie diergeneeskunde. Online hadden deze (op afbeelding) een blauwe kleur. Uiteindelijk heb ik zwarte gekregen. Op zich maak ik mij daar niet druk om, ze dienen toch om vuil te worden en weg te gooien, maar wie weet anderen wel. Voor de rest alles in orde. Bedankt voor de service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooi en prachtige schoenen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service, goed produkt. Omruilen ging zonder problemen.

HomeMade Partycatering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Je krijgt wat je besteld.

De levertijd, duurde meer dan een week , er was binnen 2 dagen beloofd.22 mei besteld 31 mei geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Perfecte schoenen van port west ben er zeer tevreden over

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede service en snel

Zending werd in 2e geleverd was een beetje verwarrend...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en hoede levering. Het produktvissen mooi en van goede kwaliteit en niet te duur.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Totalprotex BV

Filter op Taal