snelle levering goed materiaal

Heldere site, goed op de hoogte gehouden van de zending.

Prima kwaliteit en op tijd geleverd

Voor mijn eerste keer hier iets besteld En was aangenaam verrast ! Top kwaliteit en op tijd geleverd

prijs/kwaliteit + levering in orde

geen opmerkingen, geleverd als aangegeven

Slechte levering en product niet goed oassrnd

Levering laat, week. Product slechte pasvorm. De zakken zitten veel te hoog en het lijkt of er n rokje aan de tuniek zit! Ook de mouwen veel te lang! Niet tevreden.

Niet werkende ding gekregen

Een lamp van mijn besrelling werkt niet. Ik ben ontchoocgeld.

Beste, zou u aub contact willen opnemen met onze klantenservice? Indien een artikel niet werkt dan valt dit uiteraard onder onze garantie. Bvd Klantenservice.

Product perfect voor een buitenlands product binnen een week binnen.

Rap besteld, correct geleverd

Correcte service, levertermijn zoals aangegeven. Duidelijke website met een heel uitgebreid gamma. Ik ben werkzaam in de petrochemische sector en de kledingvoorschriften zijn heel strikt. Echter vind ik bij Totalprotex alles wat ik nodig heb, van winterjas tot onderbroek. Enige puntje van kritiek is de maatvoering, maar dit valt eerder onder de verantwoordelijkheid van het merk: ik heb een broek van Portwest maat 32, ik bestel nu een ander model van Portwest maat 32 en die valt wat kleiner uit. Heel Tevreden voor de rest !

Gevraagd waar ik om vroeg. Tegen een goede prijs geleverd.

Maten kloppen niet met tabel

Je moet inderdaad wel zeker een week wachten op het product. Ik had een jas besteld en in de maten tabel gekeken voor de maat. Toen de jas kwam bleek hij ruim 2 maten te groot te zijn. Vervelend want het terug sturen is voor eigen rekening. Dus dat is 2x bezorg kosten en een keer retour kosten om aan de goede maat te komen. Jammer! Product ziet er verder goed uit en netjes verpakt.

Doordat hun magazijn on polen is moet je wel rekening houden met een kleine week aanlevertijd. Dat is eigenlijk het eenigste minpuntje. Product en correspondentie is goed.

Goede service!

Ik heb een reflecterende overall gekocht, deze was een maat te groot achteraf gezien, en heb deze teruggestuurd met bijgevoegde retour brief. Ik had gevraagd om een maat kleiner en deze kreeg ik een aantal dagen later thuis afgeleverd. Super goede service en goed op de hoogte gehouden van de verzend status!

Volledig naar mijn verwachting

Snele levering en producten met kwaliteit

Goede kwaliteit,prima levering

Snelle en correcte levering

Prima kwaliteit en correcte levering en updates over status

Zeer kortzichtig

2 kapotte items binnen 1 week is mijn inziens niet opgelost. Items zijn niet geschikt voor het werk waar het voor is bedoeld.

Beste, zoals we al aangaven in de email wisseling: "We gaan de 2 helmen niet vergoeden. De eerste reden is dat het kapot gaan van een helm door het laten vallen van een hoogte niet komt doordat het product niet deugt. Als je een helm laat vallen en deze komt verkeerd terecht en breekt dan is dit geen falen van het product en valt dit niet onder de garantie. De tweede reden is dat je er oorkappen op hebt proberen te zetten welke niet geschikt zijn voor deze helmen. Deze helm is alleen geschikt voor de PW47 en PS47 gehoorbeschermers van Portwest. Als gevolg daarvan is er een helm gescheurd en wordt deze niet vergoed. Ook hier geldt weer dat het kapot gaan niet een falen is van het product maar door verkeerd gebruik. Ook dit valt niet onder de garantie." Mvg Klantenservice.

Maat is niet helemaal goed, maar kwaliteit lijkt oké te zijn.

De portwest overall die ik besteld heb is xxl. Volgens de maattabel zou dit voldoende ruim zitten. Hij is echter extreem ruim qua omvang, maar benen, en vooral armen zijn wel erg kort. Op de site kon ik niets vinden over eventuele lengte van mouwen en broekspijpen, maar in het product zit een label zag ik later, waar een lengte in staat die de drager zou moeten zijn. Helaas ben ik ruim 10 cm groter dan dat.. Ook de mouwen van de basiclayer thermokleding die ik kocht zijn te kort. Terugsturen is voor eigen rekening helaas.. en een grotere maat qua lengte lijkt niet te bestaan.

Beste, bedankt voor je reactie. BIj een aantal van onze overalls en broekken zijn we langzaam aan het overschakelen van lengte maten naar kleding waar de lengte van de pijpen zelf kan worden aangepast, door deze onder even lost te halen en opnieuw te stikken. Dit blijkt in de praktijk voor veel mensen fijner te werken. Er zit daarvoor extra stof aan de onderkant. Uiteraard kunnen de pijpen ook korter worden gemaakt.

gemakkelijk te bestellen

De website is gemakkelijk te gebruiken en de verzending is snel.

Service top

Snel en kwaliteit

Goed en op tijd ontvangen

Op tijd en goede kwaliteit

Stalking voor het invullen van een beoordeling

Waarom stalken jullie mij met het geven van een beoordeling? Ik wil de vrijheid hebben om te beoordelen.

Goed zittend, maat oke. prima om mee te werken

Prima wekjasjes, zitten comfortabel.

Komen afspraken na en de producten zijn goed

Nette afhandeling van de Bestelling.

Je wordt netjes op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Het product voldoet ook aan de eisen.

Snelle levering tegen goede prijs

Heb een overall gekocht. Het werd snel geleverd binnen 3 werkdagen en het voldeed aan mijn verwachtingen.