slecht. heb spullen besteld en na 2 weken nog niks ontvangen

heb truien besteld via de webshop maar nog steeds niks ontvangen. verder ook geen terugkoppeling gehad.

Niet te bereiken, foutieve factuur

Bestelling geplaatst, foutief btw tarief aangerekend. Meermaals mails gestuurd, 1x antwoord gehad. Daar niets meer gehoord. Telefonisch onbereikbaar?!!

Op de kleding maten kan je niet rekenen

we hadden XL besteld ,maar veel te groot , terug gestuurd op eigen kosten en deze werden keurig omgeruild naar de maat L

Snel verstuurd, goed verpakt en precies wat ik nodig had.

Makkelijk te bestellen alleen levering duurt wat lang. Verder alles in orde

Beste kwaliteit.

Degelijk materiaal. Zeer vlug geleverd. Heel content.

Concurrende prijs en snelle levering

Voor onze dochters hadden we labjassen nodig, eerst gekeken bij het bedrijf (in Groningen) die school adviseerde, schrok van de prijs. Even op internet wat gezocht en uitgekomen bij Totalprotex, die dezelfde labjassen (qua gebruikte stoffen identiek) levert en zelfs nog iets getailleerd voor dames. Bij Totalprotex kon ik 2 labjassen bestellen voor de prijs van 1 bij die aanbevolen winkel. Qua prijs zit je dus goed en ook de snelle levering was een groot pluspunt. Wij hebben ondertussen 4 labjassen bij Totalprotex besteld en ik kan het iedereen adviseren, ga niet blind af op wat een school adviseert, dat scheelt je in dit geval €25,- per labjas!

Betrouwbare webshop, goede kwaliteit producten

We zijn nieuwe klanten en hebben voor het eerst besteld bij Totalprotex. De levering liet op zich wachten, omdat er intern iets mis was gegaan waardoor de producten naar een ander land waren gestuurd. We waren eventjes ongerust, maar uiteindelijk zijn de producten netjes verpakt aangekomen en ze zijn ook nog eens van goede kwaliteit. Al met al goed afgelopen. :) Ik durf de gok volgende keer weer te wagen.

Snelle levering, jammer van de minimum aankoopprijs, hierdoor bestelde ik 2 paar. Dus ben voorlopig weer even voorzien van lashandschoenen

De bestelde shirts redelijk snel ontvangen

Mooie kwalitatief goeie shirts voor een prima prijs als je mij vraagt.

Vrij snel en geweldige schoenen

Ik heb s3 veiligheids kistjes gekocht. Ik loop mijn hele werkende leven al op kistjes , maar deze zijn echt geweldig. Lopen heel licht

Goed betaalbaar product

Snelle en duidelijke levering. Goed product en niet te kostbaar

redelijk

Bestellen gaat prima. Echter wordt er direct gefactureerd terwijl de goederen pas een week later komen.

Zoals gewoonlijk top

Weer snel en goed geleverd

perfecte pasvorm

het staat duidelijk aangegeven op de website wat het is, en het klopt helemaal.

Leven betrekt veilig.

10meter hoog, met harnas, OK genoeg.

snelle levering zeer tevreden

zeer tevreden snelle levering

Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs!

Regen werklaarzen besteld en een doorwerkpak, zeer goede kwaliteit en dit alles tegen scherpe prijzen. Ben erg tevreden met de materialen en zal een volgende keer zeker weer een bestelling plaatsen.

Snelle levering. Moet nu nog afwachten ivm de retour hoe vlot dit loopt

Goede kwaliteit en Goede levering

Passen fijn hele goede kwaliteit

Komen gemaakte afspraken na

Pakket retour gestuurd, had verkeerde besteld. Snel geld retour dus helemaal goed

Snel en correct.

Snel en Goed

Gewoon heel goed en stevig

Ik kreeg een waardering op de werkvloer

zo besteld. vlot geleverd

Lobroec 22

5673BA Nuenen

Over Totalprotex BV

PORTWEST WERKKLEDING, BEDRIJFSKLEDING EN PERSOONLIJKE BESCHERMINGSMIDDELEN ONLINE KOPEN BIJ PORTWEST SPECIALIST TOTALPROTEX.NL Totalprotex.nl voor - veilige topkwaliteit - de scherpste prijs - het grootste assortiment - altijd op voorraad