goede helm alleen jammer dat de gaatjes erin niet inzaten

Het gebruik van GLS als pakketbezorger is wat minder.

Zie boven

Goeie firma

Ook snel geleverd goed product

goede service

goede kwaliteit , valt goed op maat

Minder

Heb er nog een te goed. Je heb er maar 1 geleverd in plaats van 2

De retourzending is vreselijk geregeld

Moest 7,25 retourkosten betalen... slechte service. De jasjes waren mooi alleen te groot, dus wacht op een nieuwe levering.

Beste, bedankt voor de bestelling. Retourkosten zijn voor de klant, wij hebben geen gratis retournering. Zie ook: https://www.totalprotex.nl/klanten-service. Indien wij gratis retournering zouden aanbieden worden onze producten ook duurder. Wij proberen gewooon eerlijk te zijn over de kosten die gemaakt worden. Mvg Klantenservice.

Past perfect

Goede passende overall en mooi licht voor te dragen, niet te warm.

Vervelend zeggen alles op voorraad maar helaas alles minimaal week later geleverd

Volgende keer maar bij een andere winkel bestellen

Beste, bedankt voor de bestelling. Onze standaard levertijd is 4-5 werkdagen, zie: https://www.totalprotex.nl/verzending Mvg Klantenservice

SUPER

SUPER

motor jas

prima kwaliteit en snel bezorgd

Kompleet klote

Veel te groot en zit voor geen meter zelfs als ze zouden passen zijn ze echt slecht!

Beste Tim, jammer dat het artikel tegen valt. Uiteraard mag je het retourneren, zie https://www.totalprotex.nl/klanten-service voor meer informatie en retourformulier. Mvg Klantenservice.

Goed bedrijf en snelle levering.

Beveel dit bedrijf aan iedereen aan. regeerde snel en de levering is ook snel.

een heel mooie en degelijke vest en een goede prijs

een heel mooie en degelijke vest

Prima producten, prima levering

Labjas was prima van maat. Gezichtsbeschermer met wenkbrauw beschermer zit best comfortabel. Levering was met 7 dagen in huis.

The service and products were good.

I had very quick responses on email and I was helped very quickly. What I found very pleasing was that I was assisted in English, as I do not speak Dutch.

prima service.

er wordt duidelijk gemaild over de status vd bestelling.

Hoi, op maandag 25 april 2022 09:15 hebben we je een email gestuurd dat het artikel in backorder was gevallen en dat deze rond 13-05 weer op voorraad verwacht wordt. Kan het zijn dat je die email gemist hebt? Mvg Klantenservice.

Correcte, vlotte afhandeling van de bestelling

Zie zin hierboven

18 inch snijbestendige mouw bevalt prima.

Ik gebruik de snijbestendige mouwen binnen mijn sportorganisatie. Ze voldoen prima. Helaas liet het pakket wat langer op zich wachten. Maar dat kan ook aan de vervoerder liggen.

prima verpakt het ziet er netjes en degelijk uit

Matig tot aan net redelijk.

De maat labels van de koksbuizen kloppen niet XXL lijk meer op de maat L , men doet erg moeilijk of het retourneren van het product wat ik hebt aangeschaft.

Beste, zou u contact met ons willen opnemen? Wij zijn namelijk wat verbaasd over uw ervaring. Onze maten zijn normaal redelijk maatvast, dat een 3XL (geen 2XL) op een maat L lijkt is voor ons niet normaal. En hoezo doen wij moeilijk over retourneren? Zie voor meer informatie en retourformulier: https://www.totalprotex.nl/klanten-service Bvd Mvg Klantenservice

Snelle en nette levering

goede service

Prima service, perfecte communicatie, gemakkelijk retourneren

Prima service, perfecte communicatie, gemakkelijk retourneren

prima product en snelle service

prima service

vlug gekregen en top kwaliteit

Over Totalprotex BV

PORTWEST WERKKLEDING, BEDRIJFSKLEDING EN PERSOONLIJKE BESCHERMINGSMIDDELEN ONLINE KOPEN BIJ PORTWEST SPECIALIST TOTALPROTEX.NL Totalprotex.nl voor - veilige topkwaliteit - de scherpste prijs - het grootste assortiment - altijd op voorraad