Grote maat

Op zoek naar grote maat laarzen kwam ik terecht op de website van Totalprotex. Grote keus in grote maten. Eenvoudige bestelprocedure en gunstige prijzen.

goede kwaliteit, en betrouwbaar!

Wij hebben een grote bestelling gedaan, en toch klopte alle maten! Daarnaast viel de levertijd ook super erg mee, en was de klantenservice bij vragen super vriendelijk. Echt een aanrader!

Weggegooid geld

De laarzen die ik heb gekocht beginnen na een maand al water door te laten omdat de lijm van de zool loslaat. Toen ik hierover contact opnam met de vraag of ik ze kon ruilen tegen nieuwe, was het antwoord: “Nee. Daar doen wij niet aan.” Ik heb precies deze laarzen eerder gehad en die zijn jaren meegegaan en deze heb ik pas een keer of 6 gedragen, het is dus echt een defect qua productie. Maar TotalProtex vindt het kennelijk prima om klanten op te laten draaien voor zo’n product met een manco. Dan weet iedereen die nog iets bij ze wil bestellen dat maar vast. Voor mij in ieder geval de laatste keer dat ik hier besteld heb. €40 weggegooid aan laarzen die ik maar een paar keer heb kunnen dragen.

Beste Laurien, wij geven geen garantie op gedragen schoenen. Het is niet na te gaan wat er mee gebeurd is. Als de schoenen bij aanschaf lek waren geweest, dan was het anders. Mvg Klantenservice

heel goed

hele hoge kwaliteit

goede snelle afhandeling

goed bedrijf

zeer te vrede

zeer te vrede over tolalprotex.bv

Exactly as advertised

Prompt delivery, and boots were exactly as advertised. Great value.

Nog niet aangedaan ik vind het moeilijk te beoordelen

Twee zorg jasje gekocht kwam na een week binnen. Ik heb veel problemen gehad met DPD . Ze hebben mijn post naar de cargo gebracht zonder dat ik op hoogte was . Na 1, 5 weken heb ik mijn post met moeite in mijn handen. Kwaliteit is goed , nog niet gewassen hoop na wassen ook mooi blijft , was alleen beetje lang was tot boven been , ik heb van onder ingenaaid.

Snelle verzending prettige werkkleding

3 werkschorten aangeschaft. Lekker makkelijk met rits. Zien er goed uit zitten fijn en waren er best snel

snelle levering, fijne website.

de Website van Totalprotex is overzichtelijk, eenvoudig en ze leveren snel, prijs/kwaliteit is gewoon goed.

Er goed

Ben erg in mijn nopjes met het product.

Echt super

Mooie zaak

Gewoon goed

Gewoon goed Alleen pakt volgen zou fijn zijn

gewoon goed en snel

snelle levering, goede prijs, zeker de moeite waard

Overall is fine, but until ten days I still did not get my parcel

Don’t pass the buck with the courier company (DPD). If a parcel has been lost, then find the best way to figure it out and make it as soon as possible. I just want my parcel and jackets.

Zeer slecht

Bestelling geplaatst. Eerste deel word geleverd waarna nul communicatie. Na 3 maanden lang en meerdere keren bellen komt uiteindelijk de rest van de bestelling zonder communicatie binnen.

Beste, bedankt voor de reactie, deze vinden we alleen erg vreemd. We hebben 25 oktober en 9 november hierover telefonisch contact gehad - uw keuze voor het gedeelte dat in backorder was gevallen was om te wachten tot het weer op voorraad kwam.

Rits regenjack werkt niet goed

Prima jas, echter de rits werk niet goed. Moet wat rommelen om voorbij een bepaald punt te komen bij het dichtdoen van de rits.

fantastisch

duidelijke communicatie, snelle levering, niet alles op voorraad maar snelle duidelijkheid en levering, zal als het nodig is weer bestellen bij Totalprotex BV

Posetief

Zeer tevreden over prijs kwaliteit. Omtrent valharnas, dubbel koord van 2m.met schokdemper en stellingshaken

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Goede en snelle levering

Snelle correcte levering...

Persoonlijk contact

Snel reageren

Prima kwaliteit

De geleverde artikelen zijn van prima kwaliteit en men komen hun afspraken na.

Prima product ontvangen

Zeer tevreden over de prijs kwaliteit verhouding!

Over Totalprotex BV

PORTWEST WERKKLEDING, BEDRIJFSKLEDING EN PERSOONLIJKE BESCHERMINGSMIDDELEN ONLINE KOPEN BIJ PORTWEST SPECIALIST TOTALPROTEX.NL Totalprotex.nl voor - veilige topkwaliteit - de scherpste prijs - het grootste assortiment - altijd op voorraad