gewoon goed en snel

snelle levering, goede prijs, zeker de moeite waard

Overall is fine, but until ten days I still did not get my parcel

Don’t pass the buck with the courier company (DPD). If a parcel has been lost, then find the best way to figure it out and make it as soon as possible. I just want my parcel and jackets.

Zeer slecht

Bestelling geplaatst. Eerste deel word geleverd waarna nul communicatie. Na 3 maanden lang en meerdere keren bellen komt uiteindelijk de rest van de bestelling zonder communicatie binnen.

Beste, bedankt voor de reactie, deze vinden we alleen erg vreemd. We hebben 25 oktober en 9 november hierover telefonisch contact gehad - uw keuze voor het gedeelte dat in backorder was gevallen was om te wachten tot het weer op voorraad kwam.

Rits regenjack werkt niet goed

Prima jas, echter de rits werk niet goed. Moet wat rommelen om voorbij een bepaald punt te komen bij het dichtdoen van de rits.

fantastisch

duidelijke communicatie, snelle levering, niet alles op voorraad maar snelle duidelijkheid en levering, zal als het nodig is weer bestellen bij Totalprotex BV

Posetief

Zeer tevreden over prijs kwaliteit. Omtrent valharnas, dubbel koord van 2m.met schokdemper en stellingshaken

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Goede en snelle levering

Snelle correcte levering...

Persoonlijk contact

Snel reageren

Prima kwaliteit

De geleverde artikelen zijn van prima kwaliteit en men komen hun afspraken na.

Prima product ontvangen

Zeer tevreden over de prijs kwaliteit verhouding!

Geweldig snel en mooi

snel geleverd, alles op voorraad en goede kwaliteit

Total Top ervaring

Goede prijs, kwaliteit, kijn bestelling was snel geleverd en kreeg constant een status update.

Assortiment, Bestellen, Betalen, Levering, informa… alles erg goed.

goed service

Prima kwaliteit, goede prijs en snel geleverd

Prima kwaliteit, goede prijs en snel geleverd

Mooie producten

Goede kwaliteit en redelijk snel hele geleverd.

Toppie

Schappelijke prijzen snelle levering

Zeer goede service

Voldoende info gekregen en alles was op tijd.

Snel verzonden, scherp geprijsd

Snel verzonden, scherp geprijsd Tevreden klant

Goede klantenservice

Ik had per ongeluk de verkeerde maat besteld. Daarom had ik een berichtje gestuurd om de maat aan te laten passen. Dit was toegezegd maar uiteindelijk helaas toch de verkeerde maat geleverd. Opnieuw contact gehad met de klantenservice en ik kon het retourneren met een antwoordnummer. Geld stond ook al snel weer terug op de rekening.

OK

Ok

Goede producten

Vlot

Vlot bezorgd en goed verzorgd

Langere bezorgtijd

Alles wat ik besteld had netjes binnen gekregen. Alleen de bezorging duurde wat langer dan we gewend zijn. Dit omdat magazijn in Polen staat.

Bedrijfsgegevens

Lobroec 22

5673BA Nuenen

040-2693355

[email protected]

Over Totalprotex BV

PORTWEST WERKKLEDING, BEDRIJFSKLEDING EN PERSOONLIJKE BESCHERMINGSMIDDELEN ONLINE KOPEN BIJ PORTWEST SPECIALIST TOTALPROTEX.NL Totalprotex.nl voor - veilige topkwaliteit - de scherpste prijs - het grootste assortiment - altijd op voorraad

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.