Kwam heel en op tijd aan.

Prima doen wat ze zeggen product ook goed.

Einfach nur top

10/10

prima product voor goede prijs. alles naar wens. goede service en correcte bezorging.

Vlot geleverd, goede kwaliteit.

Vlot geleverd, goede kwaliteit.

snelle levering- goeie communicatie

Snel geleverd - duidelijke communicatie- goeie producten

Goede prijs-kwaliteitverhouding

De werkkleding van Portwest is goed, zeker gezien de schappelijke prijs. Het bestel-en-leveringsproces verliep naar behoren. Dat het bestelde niet direct de volgende dag geleverd worden is naar mijn idee niet bezwaarlijk: daar kan je rekening mee houden. De mogelijkheid om de bestelling af te laten leveren bij een ophaalpunt is gunstig.

Goed product.

Goed product, netjes verpakt. Hoop in toekomst meer kleiner maat en meer keuze voor dames.

Punten Aftrek voor de levertijd

Kleding is tot op heden oké, alleen de levertijd is onacceptabel lang, meer dan een week voor een pakketje is in deze tijd volledig not done

Vlugge en nette verzending

Zeer netjes en mooi geleverd gekregen. Overal zeer tevreden Bedankt

Snel geleverd en zoals besteld.

uitstekend

Heldere website, mooi assortiment en eenvoudige bestelprocedure. Ook bij het retoursturen en omruilen gaat het allemaal soepel. Prima bedrijf om zaken mee te doen!

Snelle levering maar geen duidelijke retourdienst op website

Beste, bedankt voor de bestelling en de beoordeling. Voor meer informatie over ons retourbeleid, zie: https://www.totalprotex.nl/klanten-service

Kwaliteit product

Levering aan de lange kant maar product zeer goed.

Snelle levering en na mijn retour ontzettend snel mijn geld terug

De bestelling liet wat langer op zich wachten dan de bedoeling was maar hele fijne kleding.

Prima product maar trage bezorging

Website en producten zien er goed uit, en bij ontvangst ook echt naar wens en goed. Bij het bestellen had ik niet verwacht dat de levertijd zo lang zou zijn. Eerst van buitenland naar NL en dan daags later naar mijn huisadres. Dit moet voor bestellen duidelijker zijn. Ik weet niet of we besteld hadden als ik dit wist. Ik had het graag vooraf geweten. Doorlooptijd was een week, en we hadden de overall iets eerder nodig voor school.

Goede communicatie, en spullen met een paar dg geleverd gekregen

Goede ervaring

Perfect!

Kleding kwam aan past perfect! en voldoet precies aan de beschrijving.

Retour gestuurd en snel mijn geld terug op mijn rekening lo

Top service !!

Top !

Netjes op tijd geleverd

Goed produkt

Snelle levering tegen marktconforme prijs

Had op korte termijn ESD veilige kleding nodig, zoals afgesproken binnen drie werkdagen in de brievenbus. Perfect!.

Over Totalprotex BV

PORTWEST WERKKLEDING, BEDRIJFSKLEDING EN PERSOONLIJKE BESCHERMINGSMIDDELEN ONLINE KOPEN BIJ PORTWEST SPECIALIST TOTALPROTEX.NL Totalprotex.nl voor - veilige topkwaliteit - de scherpste prijs - het grootste assortiment - altijd op voorraad