Netjes op tijd geleverd

Goed produkt

Snelle levering tegen marktconforme prijs

Had op korte termijn ESD veilige kleding nodig, zoals afgesproken binnen drie werkdagen in de brievenbus. Perfect!.

Niet geheel wat ik verwachtte

Het bestelde artikel, een wieltas, heeft op de afbeelding op de site drie wieltjes. Dat was een belangrijke reden om deze tas te bestellen. Tassen met de gebruikelijke twee wieltjes zakken uiteindelijk door, waardoor het middendeel over de grond sleept. Het derde wieltje zou dit kunnen voorkomen. De tas die ik ontving had slechts twee wieltjes. Tijdgebrek verhinderde mij om hem terug te sturen. Ik wacht af hoe deze tas zich zal houden. Kortom: informatie op de site komt niet overeen met de werkelijkheid. Levering en bezorging waren wel naar tevredenheid.

Beste Lex, we hebben het even nagekeken. Dot product was inderdaad origineel met 3 wieltjes en nu met 2 wieltjes. Als je wil mag je hem terugsturen. Mvg Klantenservice.

Goede webshop

Goede webshop met scherpe prijzen!

perfect

past goed

Prima bedrijf

Voordat ik de boel bestelde had ik niet door, dat de levering zo lang zou duren. Vooral niet als je bedenkt dat het hier om PBM’s ging. Ik heb het hierdoor terug gestuurd de klus was inmiddels al klaar. Heb het geld nog niet terug ontvangen het wachten is hoe dit verloopt.

Leuk ervaring.

Ik vind leuk ervaring.

Vlotte levering en topmateriaal

efficiënt en klantvriendelijk

positief eerste contact

Snelle service en duidelijke communicatie

Snelle reactie en retour van door mij foutief bestelde oorpluggen. Mijn gewenste product zal binnenkort weer voorradig zijn. Ga ik dan meteen weer bestellen.

Veilig en Gezien worden dat komt samen in mijn shirt

Gezien worden en ook nog lekker zitten dat is wat ik zocht in dit shirt. Snel besteld en snel geleve

Fijn dat ik kan retourneren

Schoenen waren mooi maar vielen erg groot uit maar ik kon eenvouding retourneren

Topper!

2 x protex winteroverall xxl gekocht voor op de motor. Levertijd duurt iets te lang. Dat is een dingetje. Voor de rest is het prijs-kwaliteit verhouding super goed.

zit er goed uit , maat voering goed

goede kwaliteit

Prima kleding

Hier een regen jas besteld, keurig verpakt en kwaliteit ziet er ook goed uit.. top..

Goede service en de juiste maat

Heel goede pas voerm

Prettige ervaring en goed product.

Ik ben blij met mijn werkschoenen. Het bestellen en betalen ging soepel en makkelijk. Na de betaling merkte ik pas dat de schoenen uit een magazijn in Polen moesten komen waardoor de levering wat langer duurde dan verwacht. Ik had dit zelf graag eerder geweten dan kan ik hier namelijk rekening meehouden. Ik had de schoenen nodig voor een bepaalde datum. Ik wist dus niet zeker of ze op tijd zouden komen. Dat was het enige, minpuntje. Uiteindelijk leverde dit geen probleem op omdat de schoenen op tijd besteld had.

doen wat er beloofd wordt; goede prijs/kwaliteit

let wel op de levertijd; magazijn staat in polen voor het artikel wat ik besteld had.

Goed geholpen goede levering

telefonisch goed deskundig geholpen

Boven verwachting

Product gezien de kostprijs zeer stevig materiaal, boven verwachting.

Goede producten en snelle levering.

Goede producten, veel keuze en een snelle levering!

Goede service Vriendelijk contact Correct aanbevelen waard

Prima, snel geleverd

Goede service. Mooi product.

Good

Product als beloofd

Lobroec 22

5673BA Nuenen

Over Totalprotex BV

PORTWEST WERKKLEDING, BEDRIJFSKLEDING EN PERSOONLIJKE BESCHERMINGSMIDDELEN ONLINE KOPEN BIJ PORTWEST SPECIALIST TOTALPROTEX.NL Totalprotex.nl voor - veilige topkwaliteit - de scherpste prijs - het grootste assortiment - altijd op voorraad