Goede prijs en snel geleverd

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen snelle afwikkeling

Benodigde artikelen zijn makkelijk te vinden en de afhandeling is snel.

Fijn geholpen

Fijne medewerkers, bij het ophalen van mijn kachel kreeg een goede uitleg over gebruik en garantie, ze brachten het artikel tot aan mijn auto.

Prima behandeling

Snelle afhandeling

Topservice

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst direct een terugkoppeling om te controleren of de door mij opgegeven maten voor de steigerplanken correct zijn alvorens men begint met op maat zagen.

Kwaliteit en goede service

Snelle levering, goede kwaliteit producten en zeer vriendelijke service!

top!!!

Zeer snelle levering

Zeer vriendelijk en behulpzaam met een lach

Was er om 07.30, kreeg een bakkie koffie terwijl mijn bestelling werd opgehaald. Zonder haast, zonder af te raffelen. Helemaal zoals het hoort!

Denken met je mee

Had de een andere diameter koppelingen besteld dan de buis: wordt gezien en kosteloos opgelost!!

Erg klantvriendelijk

Snelle levering en er wordt met je meegedacht bij vragen en problemen.

Alle spullen netjes geleverd

Weliswaar 1 dag later, maar netjes om 7 uur s'ochtends aangegeven dat het 1 dag later zou worden. Pech kan altijd gebeuren, maar netjes en vroeg aangeven is wel zo fijn.

Snel efficiënt en goed zakelijk

Helemaal prima

Heel goed!

Altijd blij met de service en grote voorraad van de shop! Super goed.

Snelle levering en product precies zoals omschreven

Tevreden en meer is toch niet nodig ?

Super goed!

Snelle en goede afhandeling van mijn order. Er wordt meegedacht en alles keurig netjes verpakt (met een leuke kaart erbij) afgeleverd. Hier wordt je toch blij van.

Goed, vriendelijk en vooral snel geholpen.

Wij hadden met spoed artikelen nodig. Gelukkig op voorraad, waardoor we het direct hebben kunnen ophalen. 'S-morgens besteld, 's-morgens in huis.

Perfect!

- Makkelijk bestellen - Veel productkeuze - Scherpe prijs - Zeer vriendelijke medewerkers - zeer snelle levering! Al met al boven mijn verwachting!

Prima service, minimaal in overeenstemming met wat de hedendaagse consument verwacht

Goed, snel en vriendelijk

Een erg goede service met snel contact en er wordt goed met je meegedacht!

Super !

Service goed!

Snelle en goede service

Had wat steigerbuizen (op maat gezaagd) nodig voor een kledingrek. Naast een goede prijs levert men hier ook nog eens mooie en snelle service met een oprechte glimlach bij het ophalen van het materiaal! Voor een volgende keer weer hetzelfde adres! Toppers!

Goed advies en snelle levering

Telefonisch is er goed meegedacht over welke artikelen ik nodig had voor mijn constructie. De levering was al meteen de volgende dag. Heel handig dat de buizen op maat gezaagd kunnen worden.

Makkelijk te bestellen en gelijk af te halen

Makkelijk te bestellen en gelijk af te halen

Alles goed gegaan

Goede service ook in het weekeinde

Geurdeland 8

6673DR Andelst