Goed product ontvangen zoals omschreven en een snelle levering

Een bedrijf wat met goede prijzen concureert

Snelle levering en voor een redelijke prijs.

Prima service!

Leuke materialen om van alles aan creatieve en praktische dingen te kunnen maken en bovendien altijd echt vriendelijk, service met een glimlach.

Goed!

Handig, duidelijk en goede prijzen

goed geregeld, snelle levering

zie boven

Snelle en goede levering

Transparant bedrijf. Meteen duidelijk wanneer je wel / niet verzendkosten hoeft te betalen.

perfect

Klanteservice super snelle, leuke enthousiaste reactie. Snel geleverd en zeer behulpzame chauffeur.

Snelle en correcte levering

Mijn bestelling is zeer snel geleverd. Zondag middag besteld, maandag werd er gebeld voor het tijdstip van leveren en dat klopte precies. Dinsdag om 12.30 uur geleverd door ABS trading zelf, wat ik een pluspunt vindt. Het materiaal ziet er zeer goed uit. Dus heel tevreden.

goed geregeld, goede service

online besteld, volgende dag zelf opgehaald omdat ik toch in de buurt moest zijn. Ik had de papieren niet op orde, maar met wat controlevragen toch nog mijn bestelling mee kunnen nemen. Helemaal super!

Super!!!

Snelle levering en super verpakt! Zeer tevreden klant ben ik

Snelle levering. Vriendelijk en behulpzaam

Snelle levering. Vriendelijk en behulpzaam

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Snelle en soepele levering

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en af te rekenen en daarna een snelle levering. Contact maken met de klant om afspraak te maken voor lever datum en tijd is top.

Eenvoudig online te bestellen en de bestelde spullen liggen klaar om afgehaald te worden

super service.

Snel geleverd en netjes verpakt.

Zijn goed

Snel en correct afgehandeld

In 1 woord.....Top!

Gevraagd naar een product en of ze nog extra foto's wilden maken om het product beter te kunnen beoordelen, dit is allemaal netjes gebeurd en hebben prachtig materieel voor ons bedrijf ingekocht! Fijn bedrijf en mensen niet te vergeten. Zeer snel geleverd!

Eindelijk gevonden en vlot geleverd

Na een aantal jaren zoeken vond ik dan eindelijk de verloop-draaiklem die ik nodig had. Direct besteld en de volgende dag in huis. Top

Top bedrijf

Snel en top service. Duidelijke site en vriendelijk personeel.

Sper snel geleverd, prettige chauffeur

Geweldige service

Super tevreden over ABS Trading. Snelle levering goede service en goedkoop.

Voorbarige vraag naar beoordeling

U vraagt een beoordeling en ik heb nog niets ontvangen.

Beste meneer Cherretté, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u uw producten nog niet ontvangen had op 17 mei. In ons systeem zien wij echter dat het product bij u is bezorgd afgelopen woensdag (19 mei), klopt dit? Zo niet, dan horen wij het graag van u en kunt u ons bellen op 0488-468190 of mailen via sales@abstrading.nl. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team ABS Trading

Super service!!

Perfecte service van bestelling t/m magazijn. Super vriendelijke en behulpzame medewerkers!

Snelle correcte levering

Product kan ik nog niet over oordelen gaan we pas over twee weken gebruiken. Maar voelt solide aan en verwacht geen problemen ermee.