goede service

prettig om zaken mee te doen

goeie service

goeie service

Snel besteld, snel geleverd!

Snel besteld, snel geleverd: ABS doet het gewoon goed!

Correcte service

Correcte service

Super gedaan.

Correct en snel geleverd volgens afspraak.

Top bedrijf

Gebruiksvriendelijke website Goede service, snelle levering en vriendelijk personeel.

Een top goede service en bezorging

Eenvoudig via de website te bestellen, prima berichtgeving over de bezorging. Vriendelijke en behulpzame chauffeur en als extra service de spieën meegeleverd bij de draaikoppelingen die ik erbij vergeten was te bestellen. De geleverde gebruikte steigerbuis keurig recht en prima te gebruiken. Kortom een zeer tevreden particuliere klant.

Goede prijs en kwaliteit

Betrouwbaar en goed

Top bedrijf met top service

Kundige en zeer vriendelijke mensen. Komen afspraken na en leveren op tijd. Ik ga hier zeker meer bestellen.

Fijne comenicatie en snel geleverd

Fijn in de omgang duidelijke reacties

De site is gebruikers onvriendelijk

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, daar staan linkjes voor op de site die ervoor zouden moeten zorgen dat ik via mail een linkje krijg toegestuurd waarmee ik mijn wachtwoord zou moeten kunnen aanpassen. Verschillende malen geprobeerd ik moet het linkje nog krijgen. Daarnaast loopt het rolmenu niet goed door waardoor ik slechts een deel van mijn bestelling kan zien. De wijzigingsoptie in het bestelformulier werkt niet goed waardoor ik er zo juist achter gekomen dat ik weer de verkeerde hoeveelheden in bestelling heb lopen. Ik bestel veel via internet. alleen bij ABS gaat het elke keer fout.

Bedankt voor uw reactie, we hebben zojuist telefonisch contact gehad hierover. Nogmaals onze excuses voor de ongemakken. We gaan er alles aan doen om dit op te lossen. Onze websitebouwer is er op dit moment al mee bezig. We zijn blij dat u ons op de hoogte heeft gesteld zodat we dit kunnen aanpassen.

Goed spul en een goede prijs

Snel en duidelijk

Bijna uitstekend

De levering van steigerbuizen en -planken was snel en grotendeels compleet. Er ontbraken alleen een paar plastic eindkappen, maar die kwamen later.

Website makkelijk te gebruiken, snelle service!

Zeer tevreden.

Om 24:00 besteld en kon gelijk de volgende dag ophalen. Werd netjes geholpen aan de balie en de goederen werden ook voor me opgehaald. Prijs is top in vergelijking tot andere aanbieders.

Nog geen levering gehad is onderweg

Tot nu toe goede ervaring Nog even op bestelde producten wachten.

Vriendelijk, behulpzaam, oplossingsgericht en snelle reactie.

Snelle levering , en netjes afgeleverd

Goed voor elkaar

Goede service!!

Top! Debbie bedankt!

Goede service en prima prijzen!

De gekochte spullen werden ondanks de drukte snel geleverd En abs trading heeft ruime keuze tegen leuke prijzen

Goed.

Prima prijs kwaliteits verhouding.

Snelle levering. Top

Ik werd vriendelijk en professioneel geholpen

Ik had een kleine bestelling en zonder afspraak aangekomen. Het was geen probleem mijn spullen werden meteen klaar gezet en ik kon meteen inladen. Geweldig geholpen en een goede prijs.