Snel en duidelijk

Bijna uitstekend

De levering van steigerbuizen en -planken was snel en grotendeels compleet. Er ontbraken alleen een paar plastic eindkappen, maar die kwamen later.

Website makkelijk te gebruiken, snelle service!

Zeer tevreden.

Om 24:00 besteld en kon gelijk de volgende dag ophalen. Werd netjes geholpen aan de balie en de goederen werden ook voor me opgehaald. Prijs is top in vergelijking tot andere aanbieders.

Nog geen levering gehad is onderweg

Tot nu toe goede ervaring Nog even op bestelde producten wachten.

Vriendelijk, behulpzaam, oplossingsgericht en snelle reactie.

Snelle levering , en netjes afgeleverd

Goed voor elkaar

Goede service!!

Top! Debbie bedankt!

Goede service en prima prijzen!

De gekochte spullen werden ondanks de drukte snel geleverd En abs trading heeft ruime keuze tegen leuke prijzen

Goed.

Prima prijs kwaliteits verhouding.

Snelle levering. Top

Ik werd vriendelijk en professioneel geholpen

Ik had een kleine bestelling en zonder afspraak aangekomen. Het was geen probleem mijn spullen werden meteen klaar gezet en ik kon meteen inladen. Geweldig geholpen en een goede prijs.

Klantvriendelijk, vroeg open uitstekend

Keurig volgens afspraak geleverd, echter een aantal dingen waren vergeten. Die werden dezelfde dag verzonden, zodat we die de volgende dag ook in huis hadden! Super!

Afspraak is afspraak

Snel en volledig

Flexibel en snel en goed

Goede service en kwaliteit producten.

Erg aardige en goede service.

Overzichtelijke website met handig betaal systeem. Ik was iets te laat omdat ik de mail niet goed gelezen had over openingstijden afhalen. Maar na gebeld te hebben toch gewoon welkom en hebben we het toch nog in kunnen laden.

Goede service en snelle (re)actie

Mooie spullen, goede service!

Betrouwbaar en snel

Na contact met iemand van ABS over de verzendkosten van een klein item direct een oplossing verzonnen. Het bleek dat op de website de mogelijkheid om het pakketje met de post te verzenden was verdwenen. Direct werd website aangepast. Na het overmaken van het bedrag werden mijn spullen nog dezelfde dag verzonden. Heel aardige klantenservice en prima service. Ik beveel ze echt aan.

Snelle levering, top service!

Levering was snel af te halen. Korte lijntjes en duidelijke communicatie. Deel van levering was vergeten, maar werd zonder extra kosten opgestuurd.

Netjes, snel en niet te duur.

Netjes en snel geleverd!

Snelle levering en goede prijs.

Bestelling is snel geleverd en kwaliteit van het bestelde is goed.

prima geregeld en afgehandeld

was een goede ervaring. Levering werd niet op tijdstip afspraak geleverd maar er werd wel gebeld en fijn afgehandeld.

correcte bevestiging, levering niet correct verpakt en schade

De bevestiging etc. per mail prima, het pakket was niet goed verpakt en enkele onderdelen bleken bij levering al defect. mail gestuurd maar wacht nog steeds op reactie.