Wat een leuk bedrijf

Vorige maand contact gehad met het bedrijf over een vraag. Ze hebben snel gereageerd en hebben mij onwijs goed geholpen. Reageerde snel en kwamen met een prima oplossing. Kortom een bedrijf waar je zeker zaken mee kan doen.

Geweldig geholpen!

Bestelling volledig en snel uitgeleverd!

goede ervaring met ABS Trading

goed product, redelijke prijs en snelle levering

Mooie site, makkelijk zoeken en bestellen, prima prijs

krijgt wat je besteld

b

Goedemorgen meneer Kooistra, Goed u vanochtend even gesproken te hebben via de telefoon. We hebben het aantallen veld van onze webshop gecontroleerd en konden helaas de fout niet vinden zoals u deze heeft ervaren. Mocht u in het vervolg via onze webshop tegen hetzelfde probleem aanlopen, dan helpen wij u graag. Ons team staat telefonisch voor u klaar via 0488-468190. Fijn dat het probleem nu voor u is opgelost. Met vriendelijke groet, Team ABS Trading

Zeer vlot afgehandeld prima!

Bestelling gedaan, betaald en de volgende dag had ik het bestelde binnen. Prima!

geweldig

snel goed en een redelijke prijs

Perfect!!

Echt een aanrader, prettig contact over de levertijd. Materialen waren eerder geleverd dan de aangegeven levertijd!!

snellelevering

Topservice

Fijne website en ter plaatse bij het afhalen uitstekend geholpen en een leuk praatje kunnen maken.

Prima prijs/kwAliteit, prima snelle levering.

Goede website, prima assortiment voor gebruikte spullen. Prijs OK. Was even afwachten wat ik in huis kreeg. Materiaal niet voor bestelling gezien. Maar prima!

Goed aanbod en bedrijf is behulpzaam

Goede en vernieuwde website. Alles is eenvoudig te vinden. Bestelling wordt dezelfde dag nog verstuurd.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

Snel geholpen; goede service; kom hier al lang; altijd worden afspraken goed nagekomen en zijn de producten van goede kwaliteit

Goed product ontvangen zoals omschreven en een snelle levering

Een bedrijf wat met goede prijzen concureert

Snelle levering en voor een redelijke prijs.

Prima service!

Leuke materialen om van alles aan creatieve en praktische dingen te kunnen maken en bovendien altijd echt vriendelijk, service met een glimlach.

Goed!

Handig, duidelijk en goede prijzen

goed geregeld, snelle levering

zie boven

Snelle en goede levering

Transparant bedrijf. Meteen duidelijk wanneer je wel / niet verzendkosten hoeft te betalen.

perfect

Klanteservice super snelle, leuke enthousiaste reactie. Snel geleverd en zeer behulpzame chauffeur.

Snelle en correcte levering

Mijn bestelling is zeer snel geleverd. Zondag middag besteld, maandag werd er gebeld voor het tijdstip van leveren en dat klopte precies. Dinsdag om 12.30 uur geleverd door ABS trading zelf, wat ik een pluspunt vindt. Het materiaal ziet er zeer goed uit. Dus heel tevreden.

goed geregeld, goede service

online besteld, volgende dag zelf opgehaald omdat ik toch in de buurt moest zijn. Ik had de papieren niet op orde, maar met wat controlevragen toch nog mijn bestelling mee kunnen nemen. Helemaal super!

Super!!!

Snelle levering en super verpakt! Zeer tevreden klant ben ik

Snelle levering. Vriendelijk en behulpzaam

Snelle levering. Vriendelijk en behulpzaam