Makkelijk te vinden prijs kwaliteit goed snel en goed verpakt geleverd

Goed bedrijf en snelle bezorging

Als je iets bestelt dan krijg je het de volgende dag thuis. Veel mogelijkheden en altijd alles op voorraad. Een aanrader.

Vlot geleverd

Mijn ervaring boven de 5 kilo gewicht betalen stond er op de website,en ik zat er boven en het werd even goed geleverd. Dat was mijn niet helemaal duidelijk,ik dacht ik moet misschien even goed nog bij betalen! Maar het werd toch nog gratis geleverd .

Compleet en betrouwbaar

Het complete assortiment en de correcte levering spreken mij aan.

top goeie service

heel snel geregeld

snel en goed geleverd

Prima in orde.

Op de site kun je heel gedetailleerd je bestelling plaatsen. Betaalproces verloopt prima. De order is vervolgens netjes binnen de afgesproken tijd afgeleverd. Kortom een bedrijf dat doet wat het beloofd.

vlotte snelle en correcte levering

alles oke

Makkelijk zoeken in de webshop, snelle levering. En je hoef geen grote bestelling te doen van kleine artikelen voor kosteloze verzending.

Snelle levering en duidelijke communicatie!

14 uur na de bestelling de materialen correct geleverd gekregen.

Uitstekende, snelle en vriendelijke service.

Ik heb mijn bestelde materialen zelf opgehaald. Ter plaatse werd ik erg vriendelijk geholpen door de 3 medewerkers waar ik mee in aanraking kwam. Er was ook aandacht voor mijn dochtertje (grabbelton!). Mocht ik nog eems dergelijke materialen nodig hebben, twijfel ik geen moment!

Snelle Service

Snel en goed!

Snel en correct

Paar schroefstempels gekocht. Ging allemaal supersnel en zeer vriendelijk geholpen.

Fantastische winkel waar je kunt kopen wat je nodig hebt zonder de verplichting van minimale afnames. De prijzen zijn perfect en liggen ver onder de prijzen van grote bouwmarkten. Daar ga je mij dus niet meer zien.

Super service en snel geregeld

In de ochtend mijn vragen gesteld, einde van de ochtend al mijn producten bezorgd. Super fijn geholpen door zeer vriendelijk heer aan de telefoon! Ook chauffeur uiterst correct en behulpzaam. En, niet onbelangrijk, de prijs is uiterst scherp. Al met al super tevreden en een aanrader!

gewoon goed

gewoon goed

Goed advies, snelle levering

duidelijk en compleet

Prima service en snelle levering

Goede prijs en snelle service!

Goede prijs en snelle service!

Komen afspraken na op tijd geleverd

Telefonisch contact gehad betreft levering gevelklemmen binnen 2 dagen geleverd komen afspraken na.

Prima geholpen door vriendelijke medewerkers

Na een kleine vertraging maakt abs dit, ongevraagd, meer dan goed door nb een extra product als goedmaker mee te sturen. Uitstekende klantenservice.

Snel en vriendelijk !

Het is fijn om uiterst vriendelijk geholpen te worden , dat maak ik nog wel eens anders mee !

Vriendelijk, snel en correct

Zeer duidelijke site Snel Vriendelijk Goede prijs kwaliteit verhouding Kortom topbedrijf

makkelijk mijn bestelling doorgegeven

aangeklikt en betaald, nu afwachten wanneer het binnenkomt.