Bestelling snel en keurig geleverd

Top!!!

Top!!!

Geweldige service

Geen order te groot of te klein, alles op maat gemaakt tijdens het genieten van koffie of chocolademelk. Klantvriendelijkheid op een heel hoog niveau.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel die in oplossingen denken.

Zie boven

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Prima en snel geregeld

Na dat we de spullen hadden besteld rond om de kerst werd alles toch super snel en correct afgeleverd

Goeden service

heel fijn bedrijf!

Ik koop laat brandhout bij ABS. Dat brandt fijn en is heel betaalbaar. Ze houden me op de hoogte wanneer het in de aanbieding is! Reageren snel, fijn zaken doen!

ervaring is goed , snel geleverd prima firma

prima firma snelle levering

Prima & snelle service

Zeer tevreden over de snelle service. Pakket goed ingepakt. Persoonlijke mail ontvangen over verzending.

Goede kwaliteit kachel voor prima prijs en vlotte levering

Zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Ik ben prima te woord gestaan bij "al" mijn vragen en merkte een grote service bereidheid bij ABS. Heerlijk om zo zaken te kunnen doen. En ze leveren volgens afspraak. Ook heel fijn.

Ik maakte een fout in mijn bestelling, dat werd gezien en er werd meteen gebeld. Fantastisch!

Top personeel !!!!

Telefonisch contact gehad met mevrouw Brenda Vonk en supergoed geholpen duidelijk en to the point. Via de webshop besteld en betaald en binnen een paar minuten de order ontvangen en daarna de factuur. Vandaag mijn kachel opgehaald en wederom de medewerker bij de balie top, zijn collega heeft de kachel uit het magazijn gehaald en in mijn auto gezet en mij daarna koffie aangeboden. Wat een aardige betrokken mensen allemaal daar kunnen heel wat bedrijven een voorbeeld aan nemen. Aanraderrrrrrr.........

Positief

Klantvriendelijk ,afspraken worden nagekomen .

Snelle levering en goede site

Zie boven

Keurig de volgende dag geleverd.

Prima bedrijf,alles naar wens verlopen.

Uitstekende service.

Besteld en vlot geleverd tegen??? en buitengewoon laag tarief.

Niets is te gek, alle materialen worden op maat gezaagd en liggen klaar op afspraak. Het inladen is een koud kunstje met de hulp van de medewerkers.

Iedere keer weer een welkom gevoel

Ik ben vrij gevoelig voor de manier waarop mensen doorgaans met anderen omgaan , bij ABS is dat fantastisch , ontzettend vriendelijke en behulpzame medewerkers , ook al heb ik meestal kleine orders, ik ga iedere keer vrolijk weer weg !

alles prima verlopen bedankt

mijn order bestond uit 4 pakketten . in eerste instantie maar 3 geleverd. zelfde dag een mailtje gestuurd. volgende dag geregeld en bezorgd. Petje af dit is service een dikke 10 dus. Bedankt Twan

Prima, niets op aan te merken

Prima, niets op aan te merken

Goed product en snelle levering.

Correcte houding en prima service

Ik was op zoek naar een Clima kachel en belandde uiteindelijk bij ABS Trading, omdat zij nog enkele exemplaren op voorraad hadden. Na het plaatsen van de bestelling werd er direct telefonisch contact opgenomen en gevraagd of ik thuis was op een bepaalde tijd, dan kon de koerier de kachel zonder beschadigingen thuisbrengen. Waar denkt men nog zo mee tegenwoordig, prima service en de kachel functioneert schadevrij en naar tevredenheid.

Prima bedrijf

Kreeg de verkeerde spullen geleverd. Werd daar keurig over gebeld en de volgende dag kwamen ze de bestelde verf zelf brengen. Prima service.