Toppertje

Top ben snel geholpen

Als ik iets bestel wil ik het altijd zo snel mogelijk ontvangen. Bij ABS Trading leveren ze de bestelling echt de volgende dag bij me thuis. Super

Fantastisch bedrijf

Wat een ontzettend leuk bedrijf zeg. 2x bestelling gedaan. Opgehaald, en uitermate vriendelijk en gastvrij ontvangen. Je mag de planken zelf uitkiezen. Niets is teveel voor de mensen die er werken. Onderscheid zich echt in klantvriendelijkheid. Mij zal je hier zeker vaker terug zien.

Snel

Levering was snel, maar ik had 8 dezelfde items besteld voor een buitentafel. Past allemaal prima, maar ééntje ziet er net anders uit. Ach ja, brand is erger.

Topservice

Mijn op maat gezaagde steigerbuizen kon ik binnen een dag ophalen. Vriendelijk geholpen, scherpe prijs, snelle levering en bij afhalen kon ik kiezen uit een bakkie koffie of een lekker ijsje.....kom daar nog maar eens om! Kortom; aanrader!

Snelle complete levering

keurig alles volgens afspraak

Hele vriendelijke en behulpzame mensen.

Duidelijke website met zeer snelle levering

Goed.

vriendelijk en bereid mee te denken

vriendelijk en bereid mee te denken

Zeer goede service, materiaal van prima kwaliteit !

Zeer tevreden van mijn aankoop goede service, verzending zoals het hoort; stevig verpakt! Materialen van goede kwaliteit. Ook gebruikt materiaal gekocht, is niet van nieuw te onderschijden !

Ongelofelijke goede service

Als je iets vergeten bent snappen ze dat je niet verder kunt. Tijd geld is. Ze staan dan direct voor je klaar met een oplossing. Top service, zeer vriendelijk personeel. Aanrader !!!

Prima geholpen

Leuk personeel

Had een verkeerde bestelling doorgegeven , deze werd zonder problemen omgeruild

perfect

Alles is goed gegaan

Zijn goed

snelle service en vriendelijk personeel

Enkele keren gebeld en vriendelijk te woord gestaan. Bestelling afgehaald (dat scheelde vrachtkosten) en erg vriendelijk en snel geholpen.

Snel verder weet ik nog niet

Zondag besteld vandaag info over levering gehad ziet er super uit

Helemaal goed

bestellen via de website ging heel makkelijk. Ik kon het een dag later alphalen. Vriendelijke mensen en vlot geholpen.

Duidelijke en overzichtelijke site. Goede prijs. Ik wacht alleen nog op een bericht waarin staat wanneer ik mijn bestelling kan afhalen.

Helemaal top!

Ik had rond 2uur smiddags gebeld of ik nog klap schragen van 125 kon ophalen die dag. En hun antwoord was als je ze nu besteld dan kunnen we de administratie in orde maken en kan je ze ophalen voor half 4, helemaal top dus. Hele aardige mensen, echt super geholpen ook door de jongens die de schragen aan het klaar zetten waren. Hielpen met1 met ze in de bus leggen. Abs trading toppers, ga zo door. Tot de volgende keer.

Op tijd en goed verzorgd afgeleverd.

Zie bovenstaand

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Voordelig en snel

Makkelijke shop om als particulier aan professionele steigeronderdelen te kunnen kopen voor een aantrekkelijke prijs en snel geleverd.

Erg vriendelijk

Personeel in een woord super service

Perfecte snelle service

Belde afgelopen vrijdagmiddag met een vraag omtrent het bestellen. Nadat ik de bestelling had ingevoerd en betaald kon ik deze meteen komen afhalen. Helaas was het door melden van de webshop server wat vertraagd zodat ik heel even moest wachten voor dat ik daadwerkelijk mijn bestelling kon laden, maar ik was al lang blij dat ik zo snel terug kon. Op hun website staan helaas nog niet al hun te leveren producten vermeld, waardoor ze wellicht bepaalde klanten mislopen