Goede prijs, snelle levering, snel telefonisch contact

Binnen 5 minuten iemand aan de lijn om adres te checken, levering binnen dag, super!

Prompte reactie en zeer flexibel in de opstelling

Eerst leek het erop dat ik de bestelling moest wijzigen (geen probleem), maar later bleek ik het bestelde niet zoals beoogd te mogen gebruiken. Annulering? Ook geen probleem. Een volgende keer doe ik graag zaken met ABS Trading!

Top bedrijf

Dit bedrijf verdiend zeker een tien op alle fronten.en is aan te raden want.Denken mee in oplossingen komen niet met vragen maar met oplossingen.prijs kwaliteit is top verzending is top. Het oplossen van misverstanden of problemen is top letterlijk op elk fron. Men complimenten zijn weinig bedrijfen die dit kunnen of dit kunnen volhouden. Want elke medewerker is service gericht.

Ik ben tevreden over de service van het bedrijf ABS

Ik ben tevreden over de service van het bedrijf

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Al verschillende keren steigerhout en andere artikelen gekocht. Iedere keer goed geholpen.

gewoon prima

ze doen wat ze beloven

Supervriendelijk geholpen en mooie korting gekrehen

Vrijdag voor het eerst steigerplanken opgehaald bij ABS Trading. Bestellen via de site ging gemakkelijk, keurige bevestiging en bij het ophalen zeer vriendelijk geholpen. De koffie staat er klaar. Vervolgens positief verrast door extra korting, wat een service! Ik kom hier zeker terug.

Behulpzaam en snel

Goede service ik kom hier nog een keer terug!

Top, zoals verwacht.

As usual… Producten snel en vakkundig klaar gelegd.

Vlotte levering

Vlotte levering van de juiste beits. De volgede dag na de bestelling te hebben gedaan thuis afgeleverd

Snel geleverd voor een goede prijs

supervriendelijk

heel vriendelijke mensen en netjes gebeld toen er een kleinigheidje was. goed artikel voor eerlijke prijs.

Super bedrijf

Hele vriendelijke medewerkers. Perfect geholpen.

Snel contact wanneer nodig en handige afhaalbalie.

Snelle service en vriendelijke bediening

Vriendelijk personeel en snel geholpen. Producten van goede kwaliteit

Topie

Had mijn twijfels, maar is heel goed verlopen,bedankt

100% klantgericht - top!

Eerste aankoop gedaan en zeer fijn contact gehad, heel klantvriendelijk!

Snelle levering en kwaliteit product

Goede prijs en goede service, problemen worden opgelost

Ik probeerde een aantal dingen te bestellen, die op voorraad stonden. Toch kreeg ik een foutmelding. Gebeld en het probleem werd direct verholpen. Levering goed in overleg naar moeilijke locatie. Chauffeur kwam toch tot voor de deur en was zeer behulpzaam.

Altijd vriendelijk personeel en snelle afhandeling.

Een keer of drie geweest en al die keren leuk en fijn geholpen. Goede producten tegen een mooie prijs.

Goede prijs en snel geleverd

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen snelle afwikkeling

Benodigde artikelen zijn makkelijk te vinden en de afhandeling is snel.

Fijn geholpen

Fijne medewerkers, bij het ophalen van mijn kachel kreeg een goede uitleg over gebruik en garantie, ze brachten het artikel tot aan mijn auto.

Prima behandeling

Snelle afhandeling

Topservice

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst direct een terugkoppeling om te controleren of de door mij opgegeven maten voor de steigerplanken correct zijn alvorens men begint met op maat zagen.

Geurdeland 8

6673DR Andelst