Goed advies en snelle levering

Telefonisch is er goed meegedacht over welke artikelen ik nodig had voor mijn constructie. De levering was al meteen de volgende dag. Heel handig dat de buizen op maat gezaagd kunnen worden.

Makkelijk te bestellen en gelijk af te halen

Makkelijk te bestellen en gelijk af te halen

Alles goed gegaan

Goede service ook in het weekeinde

Uitstekend materiaal, vlot geleverd ook. Nog een tip ter verbetering : Bij de levering van kleinere zwarte onderdelen, die per stuk te verpakken om beschadiging te voorkomen. Verder helemaal prima, uitstekend maatvoering ook.

Duidelijke website, goede telefonische info m.b.t. gebruikte steigerbuizen.

Positief over ABS Trading: snelle levering en alles in goede orde ontvangen.

Snel in reageren en telefonisch goed bereikbaar . Product prima Ga hier zeker terug

Om 5.30 in de ochtend online besteld, en die zelfde dag nog voor 13.00 geleverd. Top!

Hartverwarmend

Snel vriendelijk geholpen. En nog gezellig ook!

Prima, vlot geholpen voor nette prijs

Twee schroefstempels besteld die ik dezelfde dag kon ophalen, prima geholpen door sympathiek personeel.

goede service, kwalitatief goede materialen

de ontvangst is hartelijk, bij ABS hebben ze duidelijk de klant hoog in het vaandel. De koffie staat klaar, het personeel is kundig en weet van zaken. De materialen die verkocht worden, zowel nieuw als tweedehands, zijn van uitstekende kwaliteit. De tweedehands materialen worden goed nagekeken, zelfs tijdens het helpen met opladen van de materialen. Mocht er iets tussendoor zijn geschoten dan wordt het direct omgewisseld.

Goed product voor prima prijs

Prima product, voor prima prijs en goede service. Volgende keer weer hier bestellen!

Fijne webshop.

Bestellen in webshop is overzichtelijk en bezorging was snel en goed.

snel en compleet !

Kleine Bestelling snel helemaal correct ontvangen

Prima info op website en ook kleine bestelling netjes verwerkt

Super snelle service (bestelling) zeer vlotte levering naar België Bedankt

Snelle en goede service.

Spullen snel geleverd. Zelfs nog even gebeld om na te vragen of ik we het juiste besteld had

Uitstekend!

Klantvriendelijk, behulpzaam, snel en goed.

Geweldige service en snelle levering

Ook mijn derde bestelling werd weer netjes en snel afgehandeld. ABS Trading kan ik aanraden wanneer je, net als ik, steigerbuiskoppelingen wilt bestellen.

zeer correcte en professionele afhandeling van de orders

zeer correcte en professionele afhandeling van de orders

Betrouwbaae

Snelle levering en goede kwaliteit.

ABS denkt met je mee

Bij het inboeken van een order wilde ik zekerheid over het transport. In overleg met ABS online iets neutraals ingevuld en daarna via de mail alles goed geregeld.

Supersnelle service

Goede website, heldere communicatie, snelle en zeer vriendelijke service