uiterst vriendelijk, meedenkend, flexibel

Prettige mensen, goede spullen, gelukkig oon tweedehands, nette prijzen.

Prettige ontvangst,koffie stond klaar.

Snelle correcte service

Zeer goede ervaring en advies

Super snel geregeld

De bestelling super snel afgehandeld

Super fijn bedrijf!

Zeer tevreden ben ik over de verschillende keren dat ik materiaal heb gekocht bij ABS Trading! De medewerkers zijn bijzonder vriendelijk en meedenkend, je wordt vlot en aardig geholpen door het kundige personeel. De service is uitstekend. En het materiaal ben ik ook steeds weer tevreden over. Niets anders dan lof over ABS Trading!

Meedenkend en vriendelijk

Inmiddels twee keer hier besteld, en kom zeker terug als ik nog eens iets dergelijks nodig heb!

Snel effectief en vooral leuke normale mensen.

Ik heb inmiddels een T-was lijn gemaakt van steigerbuizen met bijpassende koppelingen en hulpmiddelen. Bij de bestelling wordt duidelijk dat zij in Andelst hun bedrijf hadden. Dat is in de buurt waar ik woon en heb er dus voor gekozen om de producten op te halen zodat ik direct aan de slag kon. De aanhanger aangekoppeld en de spullen opgehaald. Bij aankomst werd ik fijn onthaald met een kop koffie en een leuk gesprek. De spullen zijn voor mij op de aanhanger gelegd en ik kon weer op pad. De goederen waren compleet en van goede kwaliteit tegen een schappelijke prijs. Kortom een dikke aanbeveling voor dit bedrijf met hele fijne mensen!

Binnen een dag geleverd

Makkelijk bestellen en afrekenen. En de volgende dag al geleverd

Gewoon goed

Duidelijke site. Snelle levering en goed geprijsd

Site is goed levering is snel. er is ruimte voor verbetering

Site is duidelijk de shop ook. het assortiment stijgerbuis regulier is uitgebreider dan de zwarte. hier missen we een aantal onderdelen. Jammer dat we niet op rekening kunnen bestellen. dit zou nog fijner zijn. i.v.m. onze administratieve processen

perfect.zeer snelle levering.

klasse.

Hele fijne, snelle service via telefoon en mail

Wilde een bestelling doen en deze op een andere manier afhalen dan gebruikelijk. De medewerkers van ABS dachten hierin super fijn mee en daardoor hebben wij ons project kunnen uitvoeren op het geplande moment.

Zeer vlotte service

Vandaag besteld morgen in huis!

goed punt 10

goed punt 10

Duidelijk en snelle leveringng

Duidelijke site snelle levering

Zeer klantvriendelijk en goede service!

Communicatie mbt de online order was snel en helder. Bij het ophalen werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan en super geholpen. Ik kom hier zeker terug!

prima service en snelle levering

Prima zo!

Super. Op tijd geleverd en een wereldproduct.

Top levering

Snelle correcte levering, topservice

Heel duidelijke website, kon snel en eenvoudig vinden wat ik specifiek nodig had. Bovendien binenn de 24u geleverd in België, degelijk verpakt en in goede conditie. Heel tevereden over de service

Service met aandacht

Service met aandacht

Zeer begaand personeel, in een woord super

Vrolijk en professioneel

Snel en heel goed geholpen. Zowel door sales als door de mensen in de winkel en achter bij het hout. Goede sfeer. Behulpzaam en communicatief. Top! En oh ja, prachtig hout!

Netjes geleverd

Goede sortering

Na speuren via internet bij ABS trading uitgekomen.

Goed,maar (te veel) mails over de bestelling en de mail over de levering kloppen niet.

Gaat niet over het product, want dat is prima, gebruik ik al jaren. Maar wat een mails over twee potten beits. Bestelling, bevestiging, bedankt, wanneer de levering is, die overigens niet klopt. Verbeterpuntje