Goed,maar (te veel) mails over de bestelling en de mail over de levering kloppen niet.

Gaat niet over het product, want dat is prima, gebruik ik al jaren. Maar wat een mails over twee potten beits. Bestelling, bevestiging, bedankt, wanneer de levering is, die overigens niet klopt. Verbeterpuntje

Goede prijs en klantvriendelijk

Tijdens het online bestelproces een paar keer contact gehad met en goed geholpen. Ook de (eigen) chauffeur was erg vriendelijk en behulpzaam.

Duidelijk en vriendelijk

Simple weg online besteld; waarna ik een nette mail had gekregen wanneer ik het kon ophalen. Eenmaal daar vriendelijk en behulpzaam personeel!

Goede producten en fijne service

De 1ste bestelling (op maat gezaagde en geschuurde steigerhout) werd bezorgd, perfect op tijd en de communicatie vooraf over tijdstip ed was prettig en de planken waren boven verwachting mooi. De 2de bestelling was een stuk kleiner dus die ben ik zelf gaan halen. En het viel me op dat de medewerkers die ik gesproken heb, allemaal plezier hadden in hun werk en met een glimlach daar op het bedrijf rondliepen. Ook kreeg ik uitgebreide instructie mee over de producten. En wederom zijn de planken prachtig: precies op de juiste maat gezaagd en mooi geschuurd. Dus absoluut een aanrader! Ook omdat ze gebruikt materiaal verkopen, dus duurzaam bezig zijn.

Goed contact, snelle en correcte reactie, snelle levering

Positief

Goede prijs, snelle service

Goede prijs, snelle service, vriendelijke behulpzame mensen

Vriendelijke mensen en super snel en goed geholpen

Zeer goed.

Prima materiaal . Snelle levering.

Zelfs een vergissing van mijn kant snel hersteld.

goed bereikbaar, accuraat en volgens afspraak geleverd

Als minpunt noem ik de default bestel-aantallen. Gebruikelijk is 1 stuks maar hier wordt het eerste rabat aantal genomen. Dat leidt makkelijk tot hogere bestelaantallen dan bedoeld.

Zeer vriendelijke mensen

Zeer vriendelijke mensen en snel alles geregeld

Duidelijke website, vriendelijke mensen

Producten waren makkelijk te vinden en selecteren op de website. Bij het ophalen met alle vriendelijkheid ontvangen. Opzoek naar een volgend project omdat het leuk is!

Vlotte afwerking van mijn bestelling

Tot nu toe gaat alles zeer volt en professioneel , maar ik moet de spullen nog ophalen en ben benieuwd hoe vlot dat gaat .

Bestelling snel en keurig geleverd

Top!!!

Top!!!

Geweldige service

Geen order te groot of te klein, alles op maat gemaakt tijdens het genieten van koffie of chocolademelk. Klantvriendelijkheid op een heel hoog niveau.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel die in oplossingen denken.

Zie boven

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Prima en snel geregeld

Na dat we de spullen hadden besteld rond om de kerst werd alles toch super snel en correct afgeleverd

Goeden service

heel fijn bedrijf!

Ik koop laat brandhout bij ABS. Dat brandt fijn en is heel betaalbaar. Ze houden me op de hoogte wanneer het in de aanbieding is! Reageren snel, fijn zaken doen!

Prima winkel en reageert snel

Ook voor kleine bestellingen kun je hier terecht. Op maat zagen van je buizen is ook geen probleem. Snel en netjes geholpen. Echt een aanrader