Mijn pakket kwam snel en netjes op mijn adres

Prima winkel

Helemaal top, heb hier meerdere dingen besteld. Netjes verpakt en snel opgestuurd. Vaak binnen 2 dagen in huis.

Aardig en gemoedelijk

Aardig en gemoedelijk was mijn ervaring met de bestelling en levering van 2 knusse huiskamer kachels. De twee bezorgers waarvan 1 opleiding, zijn vanavond volgens een strakke planning bij mij aan huis geweest voor de installatie van de kachels. Het leuke was dat de jongere monteur in opleiding de ruimte kreeg om het geleerde in de praktijk uit te voeren. Na een welverdiende warm kopje thee, zijn ze weer vertrokken naar het volgende adres. Want het motto van de monteurs is: wat vandaag gereed is hoef je morgen niet meer te doen. Fantastisch.

Het lukte mij niet om een (verkeerd) besteld onderdeel uit het winkelwagentje te verwijderen.

Goed geholpen

Uitstekend geholpen

Bestellen en levering zoals wordt gezegd. Zo wordt het ook gedaan. Perfect

Prima, voldoet aan de verwachtingen.

Prima, voldoet aan de verwachtingen.

Snel geleverd Toppie

Super behandeld, en snel geleverd

Klasse service

Snel bezorgt

Zeer goed.

Bij aankomst werd ik vriendelijk begroet door haar medewerkers. Er werd mij meteen koffie aangeboden. Binnen werd ik te woord gestaan door Brenda. Een uiterst vriendelijke vrouw. Wat mij betreft, verdient ze een loonsverhoging. Op diverse sites ben ik op zoek gegaan, maar ABS kwam als de goedkoopste uit de bus. Met vriendelijke groet, Toon. (in zijn rolstoelbus met veel bekijks) haha

Prima, alles volgens afspraak!

Hout gekocht in koudekerk. Alles stond netjes klaar en we werden zelf nog geholpen met laden van de aanhanger.

Snelle levering en gratis verzending boven 25,-

Fijn dat boven de 25 euro geen verzendkosten worden gerekend. Had wat steigeronderdelen nodig, waarvan de prijs ook nog eens heel concurerend waren! Andere zaken rekenen hiervoor 10 tot 25 euro verzendkosten.

Gewoon top

Ik bestel graag door goed personeel vriendelijk en behulpzaam in een woord top top

Top service nu al de 3 de keer mijn bestelling goed ontvangen

Vriendelijke medewerkers

Zoals altijd prima in orde

Nette prijs, kwaliteit goed en netjes afgeleverd.

kort en kernachtig

een snelle bestelling nadat het product uit de voorraad is geweest. Variabele betalingsmogelijkheden ook als het pinapparaat in revisie is. Kortom vlotte bediening en grote klantgerichtheid

zeer goed en behulpzaam bedrijf

Hier kun je alles vinden wat met steigers te maken heeft zeer tevreden over dit bedrijf.

Prima correct en netjes is mijn order afgehandeld

Een puntje, levering kwam onverwacht 1 dag eerder dan afgesproken. Gelukkig was er iemand thuis om de goederen in ontvangst te nemen.

Alles duidelijk. Direct ingrijpen bij haperende voortgang.

Snelle service,

We hebben 's avonds spullen besteld en hebben deze gelijk de volgende dag opgehaald. Gevelsteunen werken perfect, we hadden ze eerder moeten hebben.

Top lekker vlot

Toppie

super goed

100% positief , alles verlopen zoals omschreven , geen gezever of gedoe zeker een aanrader

Prima ,prijs ok service ok

Goed, snel en prima geholpen. Zo te zien enorme keuze.