Toppie

Met zorg verpakt en snelle zending!!

Heerlijke geur blokjes verpakt in mooie blikjes.

Geur blokjes verspreiden heerlijke geur.

Snelle levering, top verzorgd

Goede snelle service en perfecte producten!

Op zoek naar amberblokjes kwam ik bij Marocstore.nl terecht. Volop keuze, en de blokjes ruiken heerlijk. Bestellen en betalen ging probleemloos. Bevestiging van de bestelling was er meteen, en het werd dezelfde dag al goed ingepakt verzonden.

Super goed en aardig

Snelle levering goede producten

Gewoon top

Gewoon goed

Alles goed

Alles goed :-)

Amberblokjes leuk verpakt in een mooi blikje super leuk

Niet goed.

Geachte , ik heb 4 gouden asbakken besteld. 1 maal in de vaatwasser was het goud weg en hebben zelf allemaal een ander kleur. Zilver beige, curry.... Dat was absolut niet de bedoeling...... zodat ben ik niet blij met mijn bestelling. Groet Sophie Huys

Mooie tajine

DE tajine is netjes verpakt geleverd de volgende dag. De prijs was goed, ik ben er blij mee.

Matig

Verpakking was beschadigd. Dus artikelen die in de doos zaten ook. SPIJTIG was de 1ste keer dat ik bij jullie bestelling plaatste!

Vlot en snel ☺️ goede service !

Keurig geleverd

Top producten voor n zeer betaalbare prijs! Blij mee!

Mooi en snel geleverd

Mooie poef. Zoals verwachtte. En de levering was super snel. De volgende dag al ontvangen.

Fijne webshop en snelle levering

Als ik weer miswak producten nodig heb dan bestel ik ze graag weer hier, prima ervaring

Slecht

Mm bestelling klopten maar de doos was aan getast door visolie of substantie wat erop leek heel vies , alles zat onder

Slecht.

De flessen olie heb ik nog steeds niet binnen. DHL Parcel zou ze zaterdag bezorgen. Bovendien kwam er een e-mail binnen dat de flessen bezorgd waren. Dus niet.Klantensevice gebeld. De flessen zoden gisteren bezorgd worden. Hetzelfde verhaal. Kan ze nu ophalen bij een zaak. Dit was niet de bedoeling. U was telefonisch niet bereikbaar. Ik ben er heel onrustig door geweest.

Heel positieve ervaring

Ik bestelde een artikel en het werd razendsnel verstuurd. Ik had het de volgende dag al in huis.

Producten goed van kwaliteit, heerlijk ruikend

Snelle bezorging , goed ingepakt . En wat je besteld dat krijg je en niet duur !!

Het aanbod in verschillende amber blokjes zou ik graag nog wat groter zien, daarnaast zaten er twee in een zakje zonder beschrijving en nu weet ik niet welke geuren dit zijn. Jammer want dan weet ik minder goed wat ik volgende keer ga bestellen ;)

Perfect...niets aan toe te voegen

Geurblokjes

De geurblokjes zien er mooi uit zijn mooi verpakt in fluwelen zakjes. De geur die het geurblokje verspreid is jammerlijk minimaal.

Snel en accuraat

Nog nooit gedaan, met filmpje van you tube mooi resultaat.

Over Marocstore.nl

Maroc Store is de grootste Marokkaanse online winkel in Nederland, met meer dan 5000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar. Wij hebben ons gespecialiseerd in het aanbieden van een grote selectie van unieke woonaccessoires, waaronder aardewerk, lantaarns, poefs, theeserviezen, giftwaren en alles wat u nodig heeft voor uw interieur. Maar ook Heerlijke traditionele Marokkaanse beautyproducten zoals Argan olie, Henna, khol, Sabon Beldi, Ghassoul klei en nog veel meer cosmeticaproducten, de meeste producten zijn vrij van parabenen en 100% biologisch.