Zeer snel, en producten met hoge kwaliteit. Zeker je geld waard

Snel en compleet

Vlot geleverd, goede informatie en track& tracé

Fijne spullen voor een eerlijke prijs en een super snelle levering!

Snelle levering, mooie producten, goed verpakt.

product netjes op tijd geleverd, voldeed aan verwachting.

Het product voldeed aan mijn verwachting, doordat de foto online een realistisch beeld was van hoe het er in het echt uitziet. Bovendien werd het netjes op tijd geleverd.

Snelle levering, alleen de pan gaat beetje bol staan verder werkt hij wel goed

snelle levering en de producten zijn super!

Snelle levering en de producten zijn super! Alles was compleet.

Mooie spullen, goede kwaliteit!!

Opnieuw tevreden met mooie nieuwe borden! Ook goed geholpen door de klantenservice.

Snelle levering / onduidelijke site

Ben echt tevreden over de levering! Kreeg echt goede kwaliteit binnen. Vind het alleen jammer dat bij de henna haarverf niet duidelijk stond welke kleur het is. Ik heb dus een verkeerde aankoop gedaan. Voor de rest aanrader goede kwaliteit en snelle levering 👍🏻

Snelle levering tevreden over aankoop

Super fijn

Heel vriendelijk en goede service, goede prijzen, alles helemaal naar wens!

Bestelling kwam snel aan!

Ik belde voor een bestelling en werd goed te woord gestaan. Daarna besteld en de volgende dag binnen gekregen!

Snelle levering, goede producten en goeie service

Hee blij ermee

Mooie producten, snelle levering

heel tevreden! Goed verpakt, mooie kwaliteit!

Goede en snelle service

Snelle levering goed product

Voor mijn schoonmoeder een Slaoui Tajine besteld, deze werd na 2 dagen al bezorgd. Het pakket was zeer goed ingepakt, dat de kans opbreuk erg klein is. Als ik nog een Marokkaans product nodig heb, zou ik zeker hier weer bestellen.

Snelle levering goeie producten

Goeie producten en binnen twee dagen al thuis.

Ik ben heel tevreden en blij met de spullen, het was een fout bij de bestelling maar was zo snel opgelost en snel gestuurd,zeker ga ik weer terug bestelling Goed service

Ik ben mega tevreden. Bestelling was goed verpakt. Ik werdt goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling.ik kan niet anders zeggen. Fantasies💐

Beste

Top service ze reageren gelijk ik was mijn huisnummer vergeten toe te voegen gelijk een e-mail gestuurd en gelijk reactie gekregen en ik ben super blij met mijn aankoop ik ben zeker een vaste klant Mvg halima

Fantastische webshop

Wat een bijzonder goede service. Heldere website, super snel verzonden en keurig op de hoogte gehouden van het proces. Netjes verpakt en nog een leuke verrassing bij mijn bestelling ook. Absoluut niet nodig maar wel heel erg gewaardeerd. Wat een fijne webshop!

Uitmuntend!

Een zeer grote keuze van een hoge en een goede kwaliteit! De items gaan razend snel 💨 de deur uit, zodat je gelijk kunt genieten van de prachtige items ! Ben zeer tevreden 😊 en erg happy dat ik hier terecht ben gekomen. :::::::::::: TOP! :::::::::

Super snelle levering

We hadden een pan besteld en bij binnenkomst was hij toch te groot. En dag later kregen we gelijk een nieuwe met een retour sticker om de oude terug te sturen. Bedankt voor het vertrouwen en snelle levering

Prima product, snelle levering

De tajine bevalt uitstekend, olie is erg lekker.

Over Marocstore.nl

Maroc Store is de grootste Marokkaanse online winkel in Nederland, met meer dan 4000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar. Wij hebben ons gespecialiseerd in het aanbieden van een grote selectie van unieke woonaccessoires, waaronder aardewerk, lantaarns, poefs, theeserviezen, giftwaren en alles wat u nodig heeft voor uw interieur. Maar ook Heerlijke traditionele Marokkaanse beautyproducten zoals Argan olie, Henna, khol, Sabon Beldi, Ghassoul klei en nog veel meer cosmeticaproducten, de meeste producten zijn vrij van parabenen en 100% biologisch.