De bestelling werd de volgende dag zeer netjes en zorgvuldig ingepakt geleverd! Jullie hebben er een klant bij!

Daar ga ik vaker dingen bestellen tajine was naar verwachting een goeie site vertel ik wel rond top

Prima geurtje en snel geleverd

Dikke 10

Zeer mooie producten

Grote keus, snelle levering

Leuke producten

Makkelijk te bestellen

Na mijn product gebroken te hebben ontvangen, heb ik direct een nieuwe opgestuurd gekregen.

Aanrader!

Snelle levering en producten keurig verpakt ontvangen! De kartonnen doos was gelukkig niet enorm groot, waardoor het beter is voor het milieu en mijn papieren recycle container. :)

Snellen levering zoals beloofd!

Perfect afgewerkte wastafelkom. Voldoet geheel aan de verwachting.

Mooie kleuren. Een perfecte eyecatcher.

Super snelle levering,en een hele duidelijke website

Snel geleverd, producten van mooie kwaliteit. Kortom het is het waard!

De bestelling was goed verpakt en is groter als dat ik verwacht had ben er superblij mee zo leuk.

Snelle levering, goed geprijsd en goed verpakt. Helaas brak een glas door een fabrieksfout maar dit is gelijk netjes opgelost door Marocstore.

Nette service

Hele mooie aardewerk asbak gekocht als kadootje. Super ingepakt en goed ontvangen. Heel blij mee!!

Mooie producten, goede service, snel geleverd

supersnelle en goede service, als er iets mis is wordt het per omgaande opgelost

na aanschaf tajine kwam het glazuur los toen ik de stikker er (voorzichtig) afhaalde. binnen een uur nadat ik dit had gemeld kwam de reactie: ik zou een nieuwe deksel ontvangen. alles zit goed en degelijk ingepakt, echt netjes!

Goed en voordelig

Heel tevreden met producten. Missende schotel werd snel nagestuurd

Snelle en nette bestelling

Snelle en correcte levering

Goederen zijn zoals omschreven op de website

Snelle verzending

De producten zijn zoals omschreven. Alleen jammer dat 1 flesje sufflor had een beetje had gelekt.

Heke snelle levering

Wederom super levering !

De bestelde schalen en kommen wederom zeer goed verpakt en precies wat we verwachtten.

Snelle levering, niet compleet

Duidelijke website, snel geleverd echter ontbrak er 1 item.

Snelle levering kwaliteit van product is minder

Ik heb een mozaïek spiegel besteld bij marocstore. De levering was snel en de spiegel was goed ingepakt. Desondanks was het frame toch beschadigd. Een paar mozaïek stukjes zijn losgekomen en er zijn wat fijne scheurtjes te zien tussen de mozaïek stukjes.

Bestelling netjes op tijd ontvangen. Helaas was het product anders dan verwacht, maar dat kan gebeuren. Mijn tip is om de product omschrijving van de tassen iets meer uit te breiden. Mijn bestelling leek donkerbruin/zwart maar was lichter bruin en ik wist niet zeker of het hengsel van de tas los gemaakt kan worden zodat je een ander hengsel kan bevestigen. Ook wist ik niet zeker of de studs op de tas zilver/goud of brons zijn. Verder tevreden over de service!

Over Marocstore.nl

Maroc Store is de grootste Marokkaanse online winkel in Nederland, met meer dan 5000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar. Wij hebben ons gespecialiseerd in het aanbieden van een grote selectie van unieke woonaccessoires, waaronder aardewerk, lantaarns, poefs, theeserviezen, giftwaren en alles wat u nodig heeft voor uw interieur. Maar ook Heerlijke traditionele Marokkaanse beautyproducten zoals Argan olie, Henna, khol, Sabon Beldi, Ghassoul klei en nog veel meer cosmeticaproducten, de meeste producten zijn vrij van parabenen en 100% biologisch.