Top levering!

Super fijne tajine, echt een topper !

Geen klantenservice 100x gebeld gemaild alles geen reactie

Slechtste bedrijf ooit. Zeer teleurgesteld , wist niet dat er nog zulke oplichters bestonden . Later opgelost

mooi product en goed verpakt

Ik heb o.a. een tajine gekocht. Deze ziet er mooi uit en was heel goed verpakt. Ook de levering was snel. Erg tevreden.

Goede service en snelle levering!

Goede service en snelle levering!

Heel snelle levering alleen jammer dat niet veel kleuren hebben van bepaalde onderdrukken, voor rest alles goed.

Goede service, snelle levering, lekkere parfum olie.

The best

Goeie producten en een snelle verzending.

was snel geleverd

snel geleverd, echter ontbreekt er 1 hoofdband mail gestuurd en tot heden niets vernomen terwijl ik deze wel betaald heb.

Top bedrijf

Hele vriendelijk en nette klantenservice. Als je ze belt met vragen staan ze netjes te woord en proberen ze je zo goed mogelijk te helpen met een oplossing. Snelle verzending binnen 1 werkdag mijn product ontvangen. Was al bekend met deze heerlijke parfum gelukkig hebben zij dit ook te koop. Bedankt voor het vertrouwen.

Goede service, geweldige producten:)

De lampen die wij zochten precies gevonden op deze website! Erg blij mee, goede productomschrijving en goede foto's. Grote aanrader als dit je stijl is!

Super snelle levering

Snelle levering van bestelde producten

Snelle levering, echt tevreden

Mijn vader had iets bij Marocstore gekocht en ondertussen hebben we beide prachtige tajines (hun een stenen en ik een voor op inductie), lekkere kruiden en receptenboekjes in huis. De tajines zijn erg fijn en van goede kwaliteit. Ik had mijn tajine op Facebook gedeeld waarna een ander meisje dezelfde heeft gekocht. Wij raden het iedereen aan.

Prima product, super snelle levering

Keurig verzonden, was er binnen 24 uur.

Bestelling snel en goed geleverd.

Super snelle levering, heel fijn.

Hier word je heel blij van.

Super service en kwaliteit

Heel erg blij met mijn order. 2x besteld en beide keren tevreden. Heel goed service en goed kwalitatief spullen. Zeker een aanrader.

Ik had Parfumolie besteld,er zat 1 verkeerde olie bij.Contact opgenomen ,er werd snel gereageerd en ik kreeg de juiste olie alsnog opgestuurd. Ik ben er blij mee.De geurtjes zijn lekker,de geleverde service goed.Perfect!

Snelle levering. Een tevreden klant.

Vlotte afhandeling en snelle bezorging

Kan niet beter

Zeer snel het product thuis, zeer snel e-mailverkeer. Er wordt goed gekeken naar juiste oplossingen en snelle afhandeling. Zeer klantvriendelijk en klantgericht. Dikke 10

Snelle levering, geen opmerkingen

Heel snelle levering, alles zat erin. Top! Zeker aan te raden!

Geweldig.

Ondanks, dat ik Nederlandse ben, ben ik altijd gek geweest op het Marokkaanse. Toen ik Marocstore ontdekte en de prijzen zag, was ik gelijk enthousiast. De rozengezichtscrème bevalt prima,je hoeft maar weinig te gebruiken. De geur patchoeli doe ik in een boedhahoofd geurverspreider en ruikt heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

Tip top, snel en correct

Leuke producten, goede communicatie, weer met super snelle levering en goed met zorg ingepakte producten! Tip top in orde

Over Marocstore.nl

Maroc Store is de grootste Marokkaanse online winkel in Nederland, met meer dan 4000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar. Wij hebben ons gespecialiseerd in het aanbieden van een grote selectie van unieke woonaccessoires, waaronder aardewerk, lantaarns, poefs, theeserviezen, giftwaren en alles wat u nodig heeft voor uw interieur. Maar ook Heerlijke traditionele Marokkaanse beautyproducten zoals Argan olie, Henna, khol, Sabon Beldi, Ghassoul klei en nog veel meer cosmeticaproducten, de meeste producten zijn vrij van parabenen en 100% biologisch.