Top Webshop

Super mooie spullen voor een goede prijs en snelle levering. Ook een hele goede klantenservice. Ik kom vaker terug!

Productiefout in tajine

Helaas is het stoomgaatje van mijn tajine niet volledig doorboord waardoor deze dus geen functie heeft. Ik heb gebeld naar de marocstore en daar verzekerden ze mij dat zoiets tijdens het koken geen problemen zou geven omdat de stoom ook via andere wegen zou kunnen ontsnappen. Het zou vaker voorkomen. Inmiddels ermee gekookt en het smaakte gelukkig alsnog goed. Het blijft alleen vreemd natuurlijk: als het echt overbodig is om een stoomgat te maken, dan hoef je ook geen mislukte poging tot te doen lijkt me. Het formaat van de tajine is erg prettig en dat het handgemaakt is heeft inderdaad zijn charmes. De vorm is niet perfect rond waardoor de deksel in sommige hoeken beter past dan andere maar dat vind ik dus geen probleem. Het uiterlijk is zoals verwacht en daar ben ik erg tevreden over. Het glazuren is helaas waarschijnlijk haastwerk geweest want je merkt dat wat kleine puntjes zijn overgeslagen. Tijdens het koken ondervond ik hier geen hinder aan gelukkig.

Mooie spullen

Goed geprijsde mooie spullen.

Fast delivery and good products

I bought a tagine. It was well packed and the delivery was very fast.

Zeer correct en vlotte service

Mijn schaal was nog voor het eerste gebruik doormidden gebarsten. Er werd onmiddellijk een nieuwe opgestuurd. Perfect! En nu genieten van heerlijke tajines...

Erg netjes

Ik heb mijn bestelling in goede staat ontvangen. Van te voren kreeg ik een mail met wanneer ik mijn pakket kon verwachten. Erg goed geregeld.

Gekregen wat beloofd wordt. Top

Kleding voldoet aan alle verwachtingen!

Snelle levering en de kleding komt precies overeen met de afbeeldingen. Ga zeker binnenkort weer producten bestellen!!

Fantastisch!

Ik heb het nooit gedaan, maar het is gewoon heel goed! Couscouspan besteld! Nou, ik ben er erg blij mee, want nu kan ik lekker couscous maken, want wij zijn er dol op en ik ben daar ook heel goed in haha! Nogmaals fantastisch, goed kwaliteit en super goede levering en lekker mooi op tijd! Dank je wel, Marocstore!

Vlotte service

Zeer goede service

Al mijn bestellingen verliepen vlot en correct. Een andere keer moest ik een product retouren wegens een misverstand met de postbode en alles verliep wederom correct.

Gemakkelijk en snel in huis. Goede prijzen!

Snelle levering, lekkere parfum..

Makkelijk te bestellen, snelle levering en heerlijke parfummetjes!

Levering op tijd, en tajine erg goed verpakt. Met een kookboek en kruiden Ook de verdeler past er precies onder! Kortom Mijn eerste ervaring zal zeker niet de laatste zijn

Altijd prima en snelle service

Fijne webshop en artikelen altijd in orde en goede kwaliteit

top service

Ik had een tagine besteld, helaas kreeg deze een barst tijdens het eerste gebruik ondanks dat ik me aan alle gebruiksaanwijzigingen heb gehouden. Na contact met de klantenservice te hebben gehad, kreeg ik dezelfde dag nog een nieuwe schaal opgestuurd. Heel netjes, top service

Snel en netjes!

Leuke dingen! Snelle levering, netjes verpakt en heel aangekomen. Top website

Top levering!

Super fijne tajine, echt een topper !

Geen klantenservice 100x gebeld gemaild alles geen reactie

Slechtste bedrijf ooit. Zeer teleurgesteld , wist niet dat er nog zulke oplichters bestonden . Later opgelost

mooi product en goed verpakt

Ik heb o.a. een tajine gekocht. Deze ziet er mooi uit en was heel goed verpakt. Ook de levering was snel. Erg tevreden.

Goede service en snelle levering!

Goede service en snelle levering!

Heel snelle levering alleen jammer dat niet veel kleuren hebben van bepaalde onderdrukken, voor rest alles goed.

Goede service, snelle levering, lekkere parfum olie.

The best

Goeie producten en een snelle verzending.

Over Marocstore.nl

Maroc Store is de grootste Marokkaanse online winkel in Nederland, met meer dan 4000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar. Wij hebben ons gespecialiseerd in het aanbieden van een grote selectie van unieke woonaccessoires, waaronder aardewerk, lantaarns, poefs, theeserviezen, giftwaren en alles wat u nodig heeft voor uw interieur. Maar ook Heerlijke traditionele Marokkaanse beautyproducten zoals Argan olie, Henna, khol, Sabon Beldi, Ghassoul klei en nog veel meer cosmeticaproducten, de meeste producten zijn vrij van parabenen en 100% biologisch.