Alles klopt, van bestelling tot verzending en product zoals omschreven.

Voor herhaling vatbaar.

Super goed

Snelle levering en prachtige spullen!

Top!!

fantastisch

Zeer snel geleverd en een prachtige Tajine, met nog een paar recepten ook!

Fijne webshop met een zeer snelle levering.

De levering was super snel! En ik ben mega blij met mijn spulletje! Koop zeker nog een keer hier!

Zeer goede klantenservice!

Je krijgt snelle reactie op vragen en ze helpen je graag verder.

Bestelling geplaatst, volgende dag al binnen. Prachtige producten en nette brief erbij. Ben erg blij met een aanbieder als deze en ga zeker vaker een bestelling plaatsen. Mvg Anouk Cocx

fijn geholpen

Prettig een goed geholpen op mijn vraag. en een zeer snelle bezorging erg blij mee.

slecht

waar blijft mijn bestelling,tot nu toe heb ik nog niks ontvangen,terwijl ik bericht krijg dat mijn bestelling geleverd is.

Super👍

Super service, kei goede kwaliteit snelle levering echt top, kan niet beter. Doe zo verder.👍

Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling!

Eindelijk de schalen gevonden die ik zocht en supersnel geleverd! Hoop dat jullie nog meer leuke spulletjes zoals schalen, bordjes, dienbladen etc gaan verkopen.

Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling

Snelle levering, heel goed verpakt, prachtige schaal!

De schaal nog mooier dan op de afbeelding. Ben er super blij mee. Was bang dat het tijdens verzenden zou breken of beschadigen maar het was goed en met aandacht ingepakt. Goeie service!

Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hopen u als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Nogmaals bedankt !

Snelle levering helaas was de stof meer viscose dan ik gehoopt had.

Heel positief

De website is goed te doen. De producten komen overeen en de levering is snel.

Mooie tajines en snel bezorgd.

Ik ben erg tevreden met de tajine die ik heb besteld. Zowel met de prijs-kwaliteit verhouding als de snelle levering van de tajine.

SUPPER

Snelle bezorging

Bestelling zoals verwacht; verbeterpunt hoofddoeken waren nogal gekreukt.

Tajine snel opgestuurd. Binnen 2 werkdagen in huis. Goed verpakt.

Snelle verzending goed verpakt en goede kwaliTwitter van het product

Zie bovenstaande

Vriendelijk

Snelle en vriendelijke service Kwaliteit producten viel iets tegen

😀

😀

Goede contact , krijg meteen reactie op mail en mijn vragen. Producten super zo blij met mijn inductie tajin. Goedkoper dan waar dan ook. Goed ingepakt In een woord super dus.

Snelle levering en goede producten.

De producten die ik bestelde, werden de volgende dag al geleverd en bevallen goed.

Goede producten

Een brede productaanbod.

Over Marocstore.nl

Maroc Store is de grootste Marokkaanse online winkel in Nederland, met meer dan 4000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar. Wij hebben ons gespecialiseerd in het aanbieden van een grote selectie van unieke woonaccessoires, waaronder aardewerk, lantaarns, poefs, theeserviezen, giftwaren en alles wat u nodig heeft voor uw interieur. Maar ook Heerlijke traditionele Marokkaanse beautyproducten zoals Argan olie, Henna, khol, Sabon Beldi, Ghassoul klei en nog veel meer cosmeticaproducten, de meeste producten zijn vrij van parabenen en 100% biologisch.