mooie degelijke snelkookpan

mooi uitgevoerd alleen jammer dat er geen extra mandje bij zit

Bestelling makkelijk te plaatsen, zeer goed verpakt, prima site.

Snelle bezorging produkt zoal beschreven

Mooie website

Gewoon goes.

Het product (tangia) was goed verpakt. Ik hoop er verrukkelijke gerechten mee te maken.

Snelle levering en goed verpakt.

Levering zoals afgesproken en binnen de tijd. Goed service

Snelle levering, producten top

Goede ervaring. Ik bestel hier mijn haarproducten.

Snelle levering, betrouwbaar

Besteld en meteen de volgende dag in huis. Helemaal top.

Er was iets misgegaan maar snel opgelost kreeg mijn bestelling alsnog op de afgesproken tijd supper goed geholpen klantenservice ook top moeite waard om te bestellen

Mijn tagine was kapot gegaan en ze hebben mij de keuze gegeven nieuwe of geld terug. Ze denken wel met klant mee. Ben zeer tevreden, bestel al jaren bij hun. Zou het iedereen aanraden!

Slecht

Na ontvangst bleken items niet te passen . Moest zelf retour sturen en kosten betalen ( 4.95) en daarna 7.50 retour krijgen van de bestelling . Niet dus ...ik heb het product weg gegeven aan een ander ,want voor 2.50 ( in totaal retour na aftrek verzendkosten) vind ik dit de beste oplossing Ik zal niet meer bij deze winkel bestellen

Beste Annakarima, Hartelijk dank voor uw bericht en beoordeling. Wat vervelend dat de items niet blijken te passen en hiermee niet naar wens zijn. Het desbetreffende product heeft de maat One size. Jammer genoeg staan de retourkosten vast en veranderd het niet aan de hand of het gaat om een klein of groot bedrag. Mocht er een fout gemaakt zijn vanuit onze kant, dan zullen wij uit coulance altijd bij al onze klanten, de retourkosten voor eigen rekening nemen. Met vriendelijke groet, Marocstore.nl

Snel bezorgd, kwaliteit, zeer behulpzaam

Prachtige producten, en zeer behulpzaamx, bij kapotte levering direct geholpen.

snel geleverd prima pan

besteld en snel geleverd

Snelle service Netjes verpakt zorgvuldig

Goed geregeld.

Producten zijn top en worden snel geleverd.

Product werdt in goed staat en op tijd geleverd.

Mijn bestelling kwam binnen een week. En je krijgt waarvoor je betaalt.

Mooie producten voor een goede prijs en super snelle verzending.

Een goede ervaring

Fantastisch!

Veel keuze, ook in kleuren en waanzinnig snel geleverd!

Snel met versturen en goedkoop

Waar voor je geld

Goede kwaliteit, mooi product en goede levering

Snel geleverd zoals beloofd. Prima verkapt en niet te vergelijken met de tajine van de Blokker.

Snelle levering, duidelijk, goed verpakt, prima!

mooie artikelen, volgens beschrijving!

heel correct

Mooi gebedsjurk en snelle levering

Zoals in de titel al omschreven. Erg snelle levering en een handige gebedsjurk!

Over Marocstore.nl

Maroc Store is de grootste Marokkaanse online winkel in Nederland, met meer dan 5000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar. Wij hebben ons gespecialiseerd in het aanbieden van een grote selectie van unieke woonaccessoires, waaronder aardewerk, lantaarns, poefs, theeserviezen, giftwaren en alles wat u nodig heeft voor uw interieur. Maar ook Heerlijke traditionele Marokkaanse beautyproducten zoals Argan olie, Henna, khol, Sabon Beldi, Ghassoul klei en nog veel meer cosmeticaproducten, de meeste producten zijn vrij van parabenen en 100% biologisch.