Prima website, product en levering

Prima ervaring, alles is goed georganiseerd.

Geweldig, topverzending, authentique

Gewoon top.. Tot nog eens

prijs kwaliteit oke, levering en verpakking prima

Merk bezorging. Mooi product.

Mooi vormgegeven tajine. Snel bezorgd.

Super snelle levering

Besteld en de volgende dag bezorgt heel netjes

Heel snel afgeleverd

Alles naar wens

Super leuke dingen

Hele fijne site met super leuke dingen..en lekkere geurtjes. Top!

Ik kreeg mijn bestelling super snel thuisgestuurd. Had een puzzel besteld en een schaal, die ik ook had betaald maar deze bleken achteraf niet voorradig te zijn waarna ik netjes geinformeerd werd per email en het betaalde bedrag teruggestort kreeg. Als compensatie kreeg ik een gratis puzzel bij mijn bestelling die overeenkwam met de puzzel die ik in 1e instantie besteld had. Top service. ;)

Snelle levering, wel een late bevestiging mail.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering,bestelde producten van goede kwaliteit. Bedank kaartje erbij in en een kortingscode. Ga hier zeker nog eens weer bestellen!

Super snelle verwerking en levering

Super snelle verwerking en levering. Alles was goed en netjes ingepakt, alle producten geleverd

Snelle service, fijne producten

Duidelijke website, goede prijzen, snelle levering

Ik ben erg tevreden met mijn bestelling. De theepot werd snel geleverd en is precies zoals op de foto

Alleen maar positief

Altijd goede ervaring met deze webshop. Mooie spullen, redelijke prijzen, snelle service, alles goed verpakt. Top

Goede producten, lage prijs en super snelle levering

Ik koop hier graag de olijfolie zeep en bestek er altijd nog meer leuke producten bij. Niets valt tegen. Zal er beslist blijven shoppen!

Gewoon precies wat je mag verwachten

2 boeken besteld, netjes een track and trace ontvangen binnen de aangegeven tijd op de website en de 2 prachtige boeken ontvangen.

Snelle perfecte levering

Mooi product

Mooie producten, fijne klantenservice!

Vorige week mijn derde tajine gekocht bij Marocstore, deze keer een tajine geschikt voor inductie. Helaas had ik de verkeerde maat besteld en was de tajine kleiner dan ik gehoopt had. Contact opgenomen met Marocstore en gevraagd of ik de tajine mocht omruilen voor een ander model. Dit was geen probleem, de tajine werd meteen opgestuurd en in de doos zat een retour sticker om de andere tajine terug te sturen. Fijn geregeld, ik ben heel blij met mijn nieuwe tajine. Goede klantenservice!

Netjes op tijd

De bestelling was er zoals vermeld binnen een dag. Erg tevreden

Positieve ervaring

Snelle levering, goede kwaliteit couscouspan ontvangen! Dankuwel

Snel geleverd en mooie spullen!

Snelle levering!

Top wordt snel geleverd hou ik van!

Onverwachte service

Ondanks vooraf weken in water en opzetten met lage temperatuur scheurde bij het eerste gebruik de bodem van mijn nieuwe tajine. Super service om direct een nieuwe bodem te mogen ontvangen!

Over Marocstore.nl

Maroc Store is de grootste Marokkaanse online winkel in Nederland, met meer dan 4000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar. Wij hebben ons gespecialiseerd in het aanbieden van een grote selectie van unieke woonaccessoires, waaronder aardewerk, lantaarns, poefs, theeserviezen, giftwaren en alles wat u nodig heeft voor uw interieur. Maar ook Heerlijke traditionele Marokkaanse beautyproducten zoals Argan olie, Henna, khol, Sabon Beldi, Ghassoul klei en nog veel meer cosmeticaproducten, de meeste producten zijn vrij van parabenen en 100% biologisch.