Snelle levering, nette service

Het product was netjes verpakt, en binnen twee dagen al thuis

snelle service

Snelle service en reactie op de email. De Marocstore is goed bereikbaar.

Zo blij met mijn aankoop

Snel opgestuurd / binnengekregen

Perfect ontvangen en zeer snel opgestuurd bedankt. De website was alleen op sommige delen onoverzichtelijk.

geweldig

producten kwamen snel en waren goed ingepakt!

Snelle levering, prima verpakt, dik tevreden!

Ontvangen wat ik besteld had. Voldoet aan verwachting.

Netjes verpakt en de tajine is prachtig

Snelle levering en goede kwaliteit van de Producten!

Goede kwaliteit en op tijd levering

De tajine is precies wat ik had gedacht en levering binnen 2 dagen top.

Mijn ervaring is erg goed, heb vaker besteld en is altijd netjes en op tijd binnen gekomen!

Erg fijne webshop! Raad het zeker aan. De producten kwamen snel binnen en zijn ook van goede kwaliteit!

Super snel, fijn ook geleverd ook al was ik niet thuis. Naast de deur gezet!

Even iets eerder aangeven wanneer t komt!

Mach'allah een top webshop! Ik heb al vaker hier besteld, en iedere keer ben ik weer zeer tevreden. Het word snel thuisbezorgd. Cadeautje bij gekregen.

Ruime keuze, snel geleverd.

Mooi produkt, snelle verzending

Mooi produkt. Snel verzonden, dus snel ontvangen en degelijk verpakt.

Tevredenheid

Ontzettende leuke heerlijk geurende aardigheidjes waarmee ik mensen blij maak. Amberblokjes voor in de kledingkast of leuk op een schaaltje in de kamer, zodra het zoete aroma je neus bereikt krijg je een glimlach.

Bijna alles goed

Snel geleverd, goed verpakt, producten goede kwaliteit. Helaas geen track & tracé ontvangen.

Super top!

Super mooie spullen en snel binnen.

Snelle levering , goed verpakt , prachtig artikel !

Alles vlot verlopen , doos was wel iets beschadigd maar artikel prima . (beschadiging misschien door transport ) groetjes.....

mooi product voor een goede prijs

goede prijs en snel verstuurd

Snel geleverd, goed kwaliteit en zeer goed verpakt!

Marocstore biedt hele goede service, zowel in product, levering en klantenservice.

Helemaal Top!!

Maroc store heeft een gevarieerd assortiment en betaalbaar met (H)eerlijke traditionele producten. Ik hou er van! :)

Over Marocstore.nl

Maroc Store is de grootste Marokkaanse online winkel in Nederland, met meer dan 5000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar. Wij hebben ons gespecialiseerd in het aanbieden van een grote selectie van unieke woonaccessoires, waaronder aardewerk, lantaarns, poefs, theeserviezen, giftwaren en alles wat u nodig heeft voor uw interieur. Maar ook Heerlijke traditionele Marokkaanse beautyproducten zoals Argan olie, Henna, khol, Sabon Beldi, Ghassoul klei en nog veel meer cosmeticaproducten, de meeste producten zijn vrij van parabenen en 100% biologisch.