Dit was eerste keer. Zeer goed

Ook na de koop prima communicatie en uitstekende klantenservice

Heerlijke geurtjes en producten een genot

Netjes en snel geleverd

Prima, mooie levering, goed op tijd. Toevoeging van huisnummer ontbrak... lastig voor de bezorger!

......

Snel geleverd en top customer service!

De bestelling was snel geleverd en erg goed ingepakt. Helaas zat er in de onderste schaal van de tajine toch een kleine scheur. Na dit te melden bij Marocstore werd dit direct opgepakt en een nieuwe onderste schaal opgestuurd. Echt een top service!

Zeer goed,

Uitstekende levertijd, glazen goed verpakt erg blij. Jullie zien mij zeker rerug

Super snelle verzending,en perfect contact.

Heel blij mee!

snel geleverd, nette prijs

Ik heb een fraaie schaal besteld, deze was keurig geprijsd en snel verzonden. Goed verpakt ook tegen beschadigingen.

Heel snel geleverd. Product goed verpakt. Zeer tevreden.

Optimale levering en kwaliteit van het artikel.

Na de bestelling is het artikel snel geleverd. Kwantitatief en kwalitatief voldoet het product.

Blij

Snelle en nette levering van mijn overheerlijke geurtje. Hier een blij en tevreden klant, dank jullie wel.

Snelle levering, netjes verpakt

Prima levering

Heb mijn bestelling (een bidkleed) netjes verpakt en bij de 2e werkdag geleverd. Super!

Snel geleverd en uitstekende kwaliteit

Hier word ik blij van :-)

Prachtige spullen voor een super eerlijke prijs. Hele snelle levering. Goed verpakt. Ik word hier blij van :-)

Ik had bekers besteld/ zagen er prachtig uit maar bleek eentje te zijn gebroken. Appje gestuurd en binnen een dag keurig verpakt een nieuwe ontvangen. Hier word ik erg blij van als klant, dank!

Ik heb al een paar x hele te mooie dingen gekocht bij jullie en de verzorging echt perfect heel goed verpakt ik ben er zo blij mee echt waar ik wil jullie bedanken en het zal zeker niet het laatste zijn wat ik koop nogmaals heel erg bedankt en ga, zo door vr gr.

Mooie dingen en snelle levering!

Zeer goede site,alles overzichtelijk! Mooie dingen ,goed prijs Snelle levering

Snelle en nette levering

Nette website met mooie producten en informatie.

Mooie producten en snel bezorgd

Mooie producten en snel bezorgd

helemaal perfect

ik zocht amberblokjes. Hier de perfecte gevonden

Goede service, groot aanbod.

Precies zo als het hoort

Bestelling andere dag goed verpakt beschrijving erbij top

Over Marocstore.nl

Maroc Store is de grootste Marokkaanse online winkel in Nederland, met meer dan 5000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar. Wij hebben ons gespecialiseerd in het aanbieden van een grote selectie van unieke woonaccessoires, waaronder aardewerk, lantaarns, poefs, theeserviezen, giftwaren en alles wat u nodig heeft voor uw interieur. Maar ook Heerlijke traditionele Marokkaanse beautyproducten zoals Argan olie, Henna, khol, Sabon Beldi, Ghassoul klei en nog veel meer cosmeticaproducten, de meeste producten zijn vrij van parabenen en 100% biologisch.