Slechte product bedrogen

Hallo, ik werd boos op dit product omdat het niet zoals het oude is, het comfort niet stabiel is en ik hoop het terug te sturen

Goede producten snel verzonden

Veel keuze, snelle verzending goede producten

Goede kwaliteit, snelle levering en top service!

Goede kwaliteit, snelle levering en top service!

Hele snelle sevice en levering. Ga vaak bij jullie bestellen. Top!

snelle sevice en levering. Ga vaak bij jullie bestellen. Top!

Massallah

Altijd goed verpakt en op tijd geleverd. Breed assortiment. Niets op aan te merken. Ga vooral zo door!

Een in stukken gebroken schaal

Ik heb een mooie schaal besteld, die al na 1 dag arriveerde. Maar die bleek in stukken gebroken toen ik het pakket ontving. Na telefonisch contact met een vriendelijke medewerker is mij een nieuwe schaal beloofd. Die heb ik echter nog steeds niet ontvangen na 4 dagen wachten. Het was een cadeau voor de verjaardag van een vriendin, maar die is inmiddels voorbij.

Dag Petra, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u de beloofde schaal tot op heden niet ontvangen heeft. Wij hebben deze wel vanuit ons gestuurd en helaas zien wij geen beweging in de track and trace. Desondanks willen wij ons excuseren voor het ongemak, helemaal gezien dat het om een cadeau gaat voor de verjaardag van uw vriendin, die voorbij is. Wenst u de schaal alsnog te willen ontvangen, dan gaan wij opnieuw een nieuwe zending nasturen of wenst u liever uw aankoopbedrag terug te ontvangen? Graag zien wij een reactie tegemoet om dit naar uw tevredenheid af te handelen.

Snel geleverd en goed product

Was zo leuk, levering snel waardoor er met vriendinnen die op bezoek waren een heel leuk hennafeestje ontstond met leuke resultaten; fijne hennapasta!

Prachtige spullen, snel antwoord op mijn vraag en levering de volgende dag. Ik ga zeker vaker bestellen.

Fijne & snelle service!

Product is naar wens en de bestelling is goed & snel gegaan. Fijne service!

100% tevreden

3 flessen parfums besteld die elders uitverkocht (en duurder) waren, snelle levering, netjes verpakt, etc...gewoon goed dus

Zeer tevreden en snelle levering!

Keurig netje geleverd

Mooie kwaliteit spullen

Goede klantenservice. Mooie producten.

Goede klantenservice. Mooie producten.

Goede service, mooie producten

Paar mooie koffieglazen gescoord voor een scherpe prijs. Snelle levering, degelijk verpakt. Dikke pluim voor dit bedrijf.

Leuke spullen

Goed verpakt en snel geleverd

Leuke sloffen voor een mooie prijs

Ik had ook een vraag en die werd na nog geen dag netjes beantwoord .

Erg leuke spulletjes en snelle verzending

Goede producten voor een voordelige prijs.

Via hun duidelijke website een bestelling geplaatst die snel en prima verzorgd en goed klantvriendelijk werd verwerkt. Blij met mijn keuze.

My secret online shop

Super goede lippenstift die ook effectief lang blijft zitten (met henna). Eindelijk na jaren MIJN lippenstift gevonden!! En ook de parfum zeer goed!! Blijft lang rieken ook hier heb ik mijn favoriete geurtje gevonden! En niet duur!!!! Koop zeker opnieuw. Enkel verzendkosten naar België mag goedkoper:-)

Vriendelijk en snel behandeld

Superservice!

Helaas was er een glas stuk, maar een mailtje was genoeg om meteen een nieuwe te krijgen! Dankjewel!!

Goede service, mooie pannen

Mooie overzichtelijk winkel online, aanrader

De slippers zijn in keurige staat geleverd. Ik had ze binnen een paar dagen in huis. Ze zijn werkelijk prachtig en lopen heerlijk.

mooie kwaliteit en kleuren

Vlotte bestelservice, besteld en dag nadien reeds in huis

Over Marocstore.nl

Maroc Store is de grootste Marokkaanse online winkel in Nederland, met meer dan 5000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar. Wij hebben ons gespecialiseerd in het aanbieden van een grote selectie van unieke woonaccessoires, waaronder aardewerk, lantaarns, poefs, theeserviezen, giftwaren en alles wat u nodig heeft voor uw interieur. Maar ook Heerlijke traditionele Marokkaanse beautyproducten zoals Argan olie, Henna, khol, Sabon Beldi, Ghassoul klei en nog veel meer cosmeticaproducten, de meeste producten zijn vrij van parabenen en 100% biologisch.