Slecht

Niet gekregen wat ik besteld had , een heel andere tajine en bovendien ook stuk. Bij bellen erover werd er gezegd dat het vaker gebeurt dat er een andere tajine geleverd wordt dan op de website staat vermeld, heel vervelend, het ligt eraan wat er wordt geleverd. Ik kon het wel retourneren. Meteen geretourneerd, daarna nog 3 weken wachten op het geld.

Great products

Marocstore is a wonderful webstore, with a solid selection of (very) affordable (Moroccan) products. I acquired some aroma scents, some dental care, some fragrances to keep your clothing closet smelling fresh, all at very affordable prices. I instantly became a repeat customer.

Mooie producten goede verzending

Al 2x besteld bij Marocstore. 1x via bol.com en de 2e keer rechtstreeks. We zijn erg blij met onze mooie tajine en wilde daarom ook 1 cadeau geven! Het wordt goed verpakt verzonden en met een duidelijke uitleg hoe de tajine te gebruiken en te onderhouden. Zeer blij mee.

Gemak

Mooie spullen hoef ik niet helemaal naar Marokko te gaan

Top service!

Top service!

Vandaag besteld morgen in huis. Marocstore.nl diet het gewoon. Helemaal prima.

Snelle levering, goede prijzen.

Zeer snelle levering

Zeer goed. Volgende dag bezorgd. Producten komen overeen met wat op de website staat. Ik zal een volgende keer, zeker daar weer bestellen.

Pakket snel binnen en voldoet aan verwachting. Heel blij mee.

Snel geleverd volgens afspraak.

Geen negatieve bevinding.

Hop en top in orde

Snel besteld en op de medegedeelde tijd geleverd Top

Snelle levering, goed verpakt

Goed producten en een snelle levering

Het contact (in het verleden) met deze mensen is top, wanneer er vragen zijn, maar ook klantgericht in oplossingen . Dit keer weer heel blij met mn bestelling! Mooie en fijne producten. Zowel in kleding als wonen.

Super snelle levering!

Wij hebben onlangs een pan besteld, hij was de volgende dag al binnen. Wij zijn erg blij met de goede service.

Gewoon goed!

Prettige site en prettige verdere afrekenprocedure. Levering ook helemaal prima verlopen.

Prima. Bezorging was goed, goed verpakt en artikel wat ik besteld had was helemaal dik in orde. Er zat zelfs een kortingsbon bij. Ik raad dit bedrijf aan.

Dankjewel voor snelle levering

Snel en makkelijk besteld.

Snelle service en goede communicatieve medewerkers.

Snelle service en vriendelijk medewerkers.

Geweldige kwaliteit

Ik heb mijn producten snel, correct en goed ontvangen. De producten zijn van uitstekende kwaliteit, naar de toekomst toe ga ik zeker meer bestellingen plaatsen. 1 ding was minder dat is dat ze 1 product vergeten waren, ik heb met Marocstore contact opgenomen en ze hebben het onmiddellijk terugbetaald. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop echt een aanrader !!! Gr Godelieve

Alles netjes verpakt en verzonden

Nvt

Snelle levering, goede prijs en goed ingepakt.

Bestelling snel verzonden

Voor een jarige heb ik een tajine met gratis kruidenzakje besteld. Alles is binnen een dag verzonden en bezorgd. Echter het zakje kruiden is er helaas niet bijgeleverd. Ik heb 2 keer een mail gestuurd met de vraag of het nageleverd kan worden, krijg alleen geen gehoor meer van de ‘klantenservice’ vanwege zgn. onderbezetting. Voor mijn bestelling had ik ook per mail een vraag gesteld voordat ik over zou gaan op bestellen en toen kreeg ik vrijwel meteen antwoord op mijn bericht. Vreemd dat er nu dus niet meer wordt gereageerd als je vraagt om nalevering op wat je hebt besteld, ook al was het ‘gratis’. Om deze reden geen 5*.

Super snelle levering, product zoals verwacht , goede prijs kwaliteit verhouding. Leuke producten Tevreden met marocstore

Voltstraat 2

2181 HA Hillegom

Over Marocstore.nl

Maroc Store is de grootste Marokkaanse online winkel in Nederland, met meer dan 5000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar. Wij hebben ons gespecialiseerd in het aanbieden van een grote selectie van unieke woonaccessoires, waaronder aardewerk, lantaarns, poefs, theeserviezen, giftwaren en alles wat u nodig heeft voor uw interieur. Maar ook Heerlijke traditionele Marokkaanse beautyproducten zoals Argan olie, Henna, khol, Sabon Beldi, Ghassoul klei en nog veel meer cosmeticaproducten, de meeste producten zijn vrij van parabenen en 100% biologisch.