Zeer slecht

Ik heb twee geurtjes besteld bij deze webshop en helaas een gekregen…… meerdere pogingen geprobeerd om in contact te komen zowel telefonisch als mailen ter vergeefs……… nooit meer wat hier bestellen.

Zeer tevreden, artikelen snel geleverd en goed verpakt

2 mooie schalen besteld. De order kwam snel aan. En was zeer goed stevig ingepakt ter bescherming van het keramiek. De 2 verschillende schalen zijn prachtig. Nette prijs/kwaliteit verhouding.

Slechte ervaring

Ik heb 2 weken geleden elektrische boukhour apparaat besteld. Ik heb iets anders ontvangen. Het was geen elektrische boukhour maar een gewone. Ik heb gehaald en tot op heden geen reactie. Ook gebeld en ik kreeg gen gehoor. Ik vind dit heel vervelend. Toch via deze weg vraag Marocstore om een passend oplossing. Latifa

Goede producten en goedkoop

Awesome!

De musk die ik al een aantal jaar zoek zag ik hier in de online shop. Gelijk besteld natuurlijk… kreeg ik een andere verpakking opgestuurd, zonder te kijken teleurgesteld de musk in de kast gezet. Ruik ik een aantal dagen aan de verpakking is dit toch het juiste flesje! Zo blij ermee dankjulliewel Bestelling doen is makkelijk en bezorgen was ook snel, ik ga snel nog meer bestellen.

Snelle bezorging en product is zeer goed en tevreden over

Snelle verzending mooi product

Mooi

Snelle levering en prachtige producten

Product als omschreven, goede prijs, snelle levering

Snelle levering, fantastisch product

De amberblokjes en het geurtje zijn heerlijk. Ik blijf voortaan hier bestellen

Vlotte levering,prima verpakt,nette spullen.

Olijfolie van topkwaliteit

De beste winkel die ik in Nederland heb gezien, die de goederen op het hoogste niveau verzendt, en de beste originele of echte olijfolie. Bedankt voor de goede behandeling.

Goede kwaliteit

Super tevreden

Werd aangeraden door een vriendin. Alles is heel snel en goed verpakt toegekomen! Het is vanaf nu de site waar ik alles bestel van Marokkaanse producten!

Alles is goed

Duurde wel lang voor ik het kreeg

Duurde erg lang voordat ik de spullen kreeg..voor de rest waren de spullen heel aangekomen.. Mvg, Stanley

Prima web schop veel verschillende keuze

Mooi gebedskleedje, snel geleverd

Service ten top

Bedankt voor de super service..de vlugge en correcte verzending... Aanrader

Volgens verwachting, netjes & snel

Snel geleverd, top service! Product zoals omschreven

Heel snel geleverd

Top online winkel

Super service en snelle levering Zeker een aanrader Binnenkort weer een nieuwe bestelling plaatsten

Mooie kleur

Mooie kleur henna

Perfecte transactie

Snelle en zorgvuldige levering, items zoals beschreven. Ik ben absoluut blij met mijn aankoop. Ik kom zeker terug voor mijn volgende aankoop van oosterse parfums en wierook. Heel erg bedankt!

Wat ik koop op de site van Marocstore.nl is wat ik ook ontvang thuis.

Wat te koop getoond wordt op de site komt overeen met de realiteit. Geen kat in de zak of andere verhaaltjes. De belofte van verzending alsook hoe de zaken ingepakt zijn daar kan ik alleen maar proficiat voor zeggen. P.S. ook de levering is vriendelijk en klokvaster dan de spoorweg. M.v.g. Jan

Over Marocstore.nl

Maroc Store is de grootste Marokkaanse online winkel in Nederland, met meer dan 5000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar. Wij hebben ons gespecialiseerd in het aanbieden van een grote selectie van unieke woonaccessoires, waaronder aardewerk, lantaarns, poefs, theeserviezen, giftwaren en alles wat u nodig heeft voor uw interieur. Maar ook Heerlijke traditionele Marokkaanse beautyproducten zoals Argan olie, Henna, khol, Sabon Beldi, Ghassoul klei en nog veel meer cosmeticaproducten, de meeste producten zijn vrij van parabenen en 100% biologisch.