TOP!!!

Al vaker besteld Altijd goed !

Altijd optijd, altijd goede service en vooral goede producten!

Regelmatig bestel ik hier heerlijke geuren om te branden heerlijk , altijd top kwaliteit en goede service

Nette levering, ben zeker tevreden

Erg fijne eerste levering, het enige is dat ik graag meer wierookkooltjes wilde bestellen, maar dat kon op dat moment niet, wellicht was de voorraad op. Ik hoop gauw weer een grote voorraad te bestellen.

Altijd tevreden als ik hier bestel!

Netjes verpakt, op tijd

Hele slechte winkel

Ik heb wat verkeerd besteld en ik wou hem retourneren of omruilen, ze reageren nooit op m’n berichten

Snelle levering!

Prima service!

Van bestelling tot levering snel. Jammer dat ik niet meer shampoo's kon bestellen. Max 2 asuks.

Prima veel keuzes!

Marokko op en top!

Leuke collectie en redelijke prijzen

Super eenvoudige website, overzichtelijk en een stipte levering. Ik ben zeer tevreden.

Mooi product, snel geleverd

Authentieke zak Ghassoul Klei geleverd gekregen voor een mooie prijs en heel snel in huis.

Geen flauw idee hoe ik dit ga beoordelen

Ze zeggen bezorgen binnen 24 uur, maar het is nou drie dagen verder. Nog steeds niets ontvangen.

nvt

Tajine besteld die ook op inductie werkt en dit ding is fantastisch! Eenvoudig schoon te maken en eenvoudig in gebruik. De levering was super snel en ik werd netjes op de hoogte gebracht van de status van de bestelling

Alles verliep goed en vlot

Mijn (eerste) bestelling bij Marocstore verliep vlot en zonder problemen.

Prachtige schaal heel goed ingepakt afgeleverd voor schappelijke prijs

Schaken zijn mooi en werden snel en heel afgeleverd

Geweldig mooie vazen goed ingepakt

Waar klant nog echt klant is

Heb hier een besteling gedaan. Was snel binnen. Helaas was het een verkeerd artikel. In tegenstelling wat ik tegenwoordig vaak merk (dat je als klant naar wordt behandeld of van het kastje naar de muur gestuurd wordt) werd het hier zeer netjes opgelost. Had binnen zo time het juiste artikel binnen en de afhandeling is prettig verlopen.

Is geen snelkoker

Deze pan doet niks Water spuit er uit Is zeker geen snelkoker

Goed en snel

Volgende keer bestel ik weer

Snelle levering, goede prijs

Hier besteld aangezien de prijs aantrekkelijk was. Echter was het produkt niet helemaal schoon en heb ik het nog extra schoon moeten schuren. Maar eerder voor de prijs prima. Snel geleverd, 1 dag na bestellen. Werd netjes per mail op de hoogte gehouden

Makkelijk en snel geleverd

Mooie producten, goed verpakt voor het vervoeren. Makkelijk zoeken en snel geleverd.

Fijne webwinkel

Afspraak nagekomen

Afspraak nagekomen

Voltstraat 2

2181 HA Hillegom

Over Marocstore.nl

Maroc Store is de grootste Marokkaanse online winkel in Nederland, met meer dan 5000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar. Wij hebben ons gespecialiseerd in het aanbieden van een grote selectie van unieke woonaccessoires, waaronder aardewerk, lantaarns, poefs, theeserviezen, giftwaren en alles wat u nodig heeft voor uw interieur. Maar ook Heerlijke traditionele Marokkaanse beautyproducten zoals Argan olie, Henna, khol, Sabon Beldi, Ghassoul klei en nog veel meer cosmeticaproducten, de meeste producten zijn vrij van parabenen en 100% biologisch.