Snelle en correcte afhandeling van bestelling

Over de wijze van bestellen, de afhandeling, het op de hoogte gehouden worden van de voortgang etc. ben ik zeer tevreden. Ik heb vier sterren gegeven in plaats van vijf, omdat ik graag meer stuks van een bepaalde soort wierook wilde bestellen en dat was er niet. Voor de rest ben ik tevreden. Ik kan Marocstore aanbevelen.

Hele goede en snelle service

Hele goede service de artikelen die ik besteld heb waren binnen een paar dagen in huis.

Mist ik 2 ijsvorming had besteld van 4ijsjes silicone kreeg ik een grote met 8kleine ijsjes vormen. Na telefoon dat bestelling verkeerd geleverd was hebben ze wel direct de juiste op gestuurd maar spijtig genoeg was het maar 1 van plaats 2 zoals ik besteld had. Maar wel super silicone vorm van ijsje spijtig van misverstand voor de rest wel heel tevreden.

Heerlijk geurende amberblokjes

Deze amberblokjes zijn echt heerlijk.

super tevreden , Besteld en volgende dag bezorgd.

super tevreden . Besteld en de volgende dag al bezorgd. Top. Goed product.

Mijn pakketje had ik snel binnen. De tandpasta bevalt erg goed, vandaar dat ik deze weer besteld had. Groeten, José.

Fijne ervaring

Snelle levering! Ik miste enkel een orderbevestiging, echter is mijn order wel netjes en vlot verwerkt!

Super bedrijf, snel en niet te duur

Besteld, en de volgende dag al in huis, en heel veel plezier van het bestelede

Goed en duidelijk

Gaan vast nog wel íets bestellen/of de winkel bezoeken.

Snel en goede klantenservice

Snelle bezorging en goede klantenservice een van mijn favoriete store :)

Snel verzenden

Voor de eerste keer bestelling geplaatst en snel verzenden. Veel mooie producten

Super service Rap toe gekregen

Snelle en correcte levering

Makkelijk bestellen, ruime keuze uit authentieke marokkaanse producten. Snelle correcte levering.

Handelen alles netjes af

Makkelijk te bestellen en duidelijke communicatie

Snel en netjes geleverd, producten goed beschreven.

Snel en netjes geleverd, producten goed beschreven.

Heel tevreden over de service!

Ik ben zeer tevreden over zowel de service als de producten. De producten zijn heel fijn en goede kwaliteit en het wordt ook nog eens snel geleverd!

Snelle verzending

Snelle verzending en fijne amberblokjes.ik ga zeker weer bestellen

Uitmuntend

Snel goedkoop professionele

Heel snel bezorgt

Had me spulletjes heel snel in huis en zorgvuldig ingepakt heel tevreden

Uitgebreid aanbod, scherp geprijsd, prima service & kwaliteit

Ben erg tevreden over het aanbod wat scherp geprijsd en van goede kwaliteit is. Artikelen worden netjes en snel verzonden. Erg klantvriendelijk met prima service. Meerdere malen bij besteld.

Snel geleverd, mooie producten

Snel geleverd, mooie producten

Leuke, mooie producten voor een goede prijs.

De producten zijn snel geleverd en prachtig.

Goeie service en snelle levering met kwaliteits producten

Goeie service en snelle levering met kwaliteits producten

Snelle en correcte levering

Mooie poef besteld, hij is echt prachtig! De levering is snel en correct afgehandeld, fijn! Het is jammer dat de poef ongevuld geleverd wordt (wat overigens keurig vermeld wordt). Ik zou er de voorkeur aan geven om iets meer te betalen en er dan vulmateriaal bij geleverd krijgen.

Over Marocstore.nl

Maroc Store is de grootste Marokkaanse online winkel in Nederland, met meer dan 5000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar. Wij hebben ons gespecialiseerd in het aanbieden van een grote selectie van unieke woonaccessoires, waaronder aardewerk, lantaarns, poefs, theeserviezen, giftwaren en alles wat u nodig heeft voor uw interieur. Maar ook Heerlijke traditionele Marokkaanse beautyproducten zoals Argan olie, Henna, khol, Sabon Beldi, Ghassoul klei en nog veel meer cosmeticaproducten, de meeste producten zijn vrij van parabenen en 100% biologisch.