mooie artikelen en super snelle verzending

mooie artikelen en super snelle verzending

Jammer

Ik heb mijn bestelling kapot ontvangen! En jullie reageren niet via dm, hoe kan ik jullie verder benaderen? Ik wil kado geven aan een vriendin van mij!!

Nvt

Er is geen klantenservice.

Ik heb een servies besteld, waarvan de kleur erg afwijkt van de advertentie. Hiernaast zijn 2 borden niet helemaal goed. Hierop heb ik ze geschreven, opgebeld, ingesproken en gevraagd om contact zodat dit opgelost kon worden. Echter......geen enkele reactie terug gekregen.

Super blij met mijn bestellingen

Echt aangeraden

Vlugge levering,topproducten!

Uitstekend.

Snelle afhandeling en duidelijke communicatie.

Snelle levering, mooie producten

Prachtige tajine. Erg blij mee.

Uitmuntend!

Super blij met de tajine hamdoulah. Zeer snelle levering!!! Absolute aanrader, Marocstore.nl chokran bzaaf en moge Allah swt jullie nog meer klanten schenken in sha Allah amin

Voor de eerste keer iets aangekocht bij marocstore.nl een startpakket Tajine. Zeer snelle levering naar België, artikel was super goed ingepakt en met veel zorg geleverd. Tajine is van top kwaliteit! Prijs echt wel naar waarde! Wij zijn enorm tevreden, en marocstore.nl heeft er een nieuwe klant bij!

Snelle service, kwaliteit en erg vriendelijk aan de telefoon.

Goede producten, redelijke prijs en snelle levering, ben tevreden

Volgens het boekje!

Zoeken, bestellen en betalen, alles makkelijk te vinden en te doen. Bestelling was eerder binnen dan aangegeven, heel goed verpakt, geen enkele kans op schade, kortom, perfect!

Prima service en spulletjes zijn mooi

Gewoon goed

Gewoon goed

Super goed

Very good

First time I order in this shop and it was really fast to deliver at my house. I recommend this shop.

Perfecte service

snel en efficiënt

Wauw, van een snelle levering gesproken! Degelijk verpakt, prima producten. Love it!

Uiteindelijk is alles goed gegaan. Van order tot verzending. Het is een kwestie van vandaag bestellen vandaag in huis. Wat wil je nog meer!

Goede producten

Eerder al bestelling gedaan, ik vind de henna uitgroei verf heel goed.

Zeer slecht

Ik heb twee geurtjes besteld bij deze webshop en helaas een gekregen…… meerdere pogingen geprobeerd om in contact te komen zowel telefonisch als mailen ter vergeefs……… nooit meer wat hier bestellen.

Zeer tevreden, artikelen snel geleverd en goed verpakt

2 mooie schalen besteld. De order kwam snel aan. En was zeer goed stevig ingepakt ter bescherming van het keramiek. De 2 verschillende schalen zijn prachtig. Nette prijs/kwaliteit verhouding.

Slechte ervaring

Ik heb 2 weken geleden elektrische boukhour apparaat besteld. Ik heb iets anders ontvangen. Het was geen elektrische boukhour maar een gewone. Ik heb gehaald en tot op heden geen reactie. Ook gebeld en ik kreeg gen gehoor. Ik vind dit heel vervelend. Toch via deze weg vraag Marocstore om een passend oplossing. Latifa

Goede producten en goedkoop

Voltstraat 2

2181 HA Hillegom

Over Marocstore.nl

Maroc Store is de grootste Marokkaanse online winkel in Nederland, met meer dan 5000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar. Wij hebben ons gespecialiseerd in het aanbieden van een grote selectie van unieke woonaccessoires, waaronder aardewerk, lantaarns, poefs, theeserviezen, giftwaren en alles wat u nodig heeft voor uw interieur. Maar ook Heerlijke traditionele Marokkaanse beautyproducten zoals Argan olie, Henna, khol, Sabon Beldi, Ghassoul klei en nog veel meer cosmeticaproducten, de meeste producten zijn vrij van parabenen en 100% biologisch.