Ik heb een tagine besteld

Ik ben 100% tevreden dankjewel!

prachtige schaal gekocht bij marocstore

Heel positief

lekker

Mooie kleine stoominzet. Prima waliteit voor zeer vriendelijke prijs. Perfect.

Prima webstore

Product is prima. Enige minpunt was de bezorger die marocstore heeft gekozen om product af te leveren. Ik was niet thuis en bezorger had 'm op de kliko buiten geplaatst. Het was regenachtig weer waardoor karton aardig nat was. Gelukkig was product zelf niet nat geworden, anders was het een probleem. Dus advies.aan marocstore: goed nadenken over welke bezorger mee wordt samengewerkt.

Heel erg prettig @

Ik vond het contact erg fijn men nam de tijd voor je..erg vriendelijk

Top producten. Snel leveren

Goed product en snel geleverd.

Direkt verzonden

Goede kwaliteit tegen een eerlijke prijs,je word goed op de hoogte gehouden ivm de verzending.

Snelle levering en goede informatie. Prachtig product!

Gewoon erg goed, duidelijk, overzichtelijk en mooi!

Snelle service, niet duur. Mooie kwaliteit.

Kwaliteit

Sjaals zijn prachtig alleen ik bestel een luxe sjaal in de kleur grijs en ik krijg een blauw/groen. De verpakking kapot dus ik kan deze niet terug sturen. Erg jammer dat niet de kleur is opgestuurd die ik besteld had. Verder top kwaliteit stof alleen de kleur vind ik niet mooi.

Hele goede webshop met prachtige artikelen.

Top. Helemaal goed. Snelle levering.

Snel en goed verpakt ontvangen.

Te laat, maar verder goed

Ik had het product besteld voor oud en nieuw, op de gok want het moest wél echt op tijd binnenkomen. Op de website stond dat als er vóór 17:00 besteld werd, dat ik het de volgende dag in huis zou hebben. Het was donderdag en ik kon het product nergens anders vinden, dus het viel te proberen. Ik heb rond 16:40 mijn bestelling geplaatst, ik snap dat dit kort voor de "deadline" is, maar het viel te proberen. Helaas is het product niet op tijd aangekomen. Het kwam zaterdag in de loop van de middag aan op het afhaalpunt waardoor ik geen tijd meer had om het op te halen. Ik snap dat ik hier ook zeker schuld heb en ik vind het is ook niet heel erg. Mijn enige feedback is dus, let op de claim dat bestellingen die vóór 17:00 geplaatst zijn de volgende dag aankomen ook echt haalbaar is. Anders zou je beter de tijd kunnen aanpassen. Verder ben ik tevreden met de bestelling. Het pakketje is netjes aangekomen en er was verder niks mis mee.

Goede Service

Altijd op tijd geleverd en leuke producten.

Vlotte en correcte levering, zelfs met de feestdagen!

Het pakket werd snel en zonder problemen geleverd en als dank kreeg ik nog een 5% korting bon voor een volgende bestelling. Super!

Top Service

Mooie artikelen, snelle levering en goede klantenservice.

Super snel verstuurd en netjes ingepakt!

Ik had mijn bestelling in de avond laat gedaan en werd gelijk de ochtend erop klaargemaakt en verstuurd! Top!

vlotte levering

Goederen zijn zoals afgebeeld. Ben zeer tevreden

Alles naar tevredenheid

Goede producten, snelle levering. Ik ben elke keer tevreden.

Snelle levering ik heb de arganolie bestelt was een beetje sceptisch in het begin zou het nu wel echt zijn omdat er zoveel gemengde arganolie op de markt zijn maar het is de beste arganolie wat ik hier heb gezien in Nederland ben echt tevreden. Ga zeker nog een keer bestellen .

Super goed

Snel bezorgd en goed kwaliteit

Snel en vakkundig

Kreeg pakketje snel en goed verpakt

Over Marocstore.nl

Maroc Store is de grootste Marokkaanse online winkel in Nederland, met meer dan 5000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar. Wij hebben ons gespecialiseerd in het aanbieden van een grote selectie van unieke woonaccessoires, waaronder aardewerk, lantaarns, poefs, theeserviezen, giftwaren en alles wat u nodig heeft voor uw interieur. Maar ook Heerlijke traditionele Marokkaanse beautyproducten zoals Argan olie, Henna, khol, Sabon Beldi, Ghassoul klei en nog veel meer cosmeticaproducten, de meeste producten zijn vrij van parabenen en 100% biologisch.