Goede Service

Altijd op tijd geleverd en leuke producten.

Vlotte en correcte levering, zelfs met de feestdagen!

Het pakket werd snel en zonder problemen geleverd en als dank kreeg ik nog een 5% korting bon voor een volgende bestelling. Super!

Top Service

Mooie artikelen, snelle levering en goede klantenservice.

Super snel verstuurd en netjes ingepakt!

Ik had mijn bestelling in de avond laat gedaan en werd gelijk de ochtend erop klaargemaakt en verstuurd! Top!

vlotte levering

Goederen zijn zoals afgebeeld. Ben zeer tevreden

Alles naar tevredenheid

Goede producten, snelle levering. Ik ben elke keer tevreden.

Snelle levering ik heb de arganolie bestelt was een beetje sceptisch in het begin zou het nu wel echt zijn omdat er zoveel gemengde arganolie op de markt zijn maar het is de beste arganolie wat ik hier heb gezien in Nederland ben echt tevreden. Ga zeker nog een keer bestellen .

Super goed

Snel bezorgd en goed kwaliteit

Snel en vakkundig

Kreeg pakketje snel en goed verpakt

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Deze winkel is een aanrader

Super service en hele goede producten

Prachtige waskom

Waskom is heel erg mooi Goed verpakt en snel verstuurd

Leuke website

Snelle levering en mooie producten

Super tevreden!

Alles goed aangekomen, stevige verpakking, mooie produkten! Heel tevreden!

Zoals altijd, echt tevreden!

Zoals gewoonlijk altijd blij met de producten. Top kwaliteit. Goed ingepakt en levering was ook vrij snel.

Prachtige theepot, snel geleverd.

Een hele mooie theepot besteld, goed verpakt en de volgende dag in huis.

Quality Moroccan products

Delightful selection of authentic Moroccan products. Fast delivery and some nice discounts.

Duidelijk mails, snelle en correcte afhandeling van de bestelling, prima producten

Zie opmerkingen hierboven.

Pure verwennerij : )

Prachtige producten, snel in huis, wat wil je nog meer? Heel fijn deze webshop.

Alles was naar wens.

De levering was op tijd en in goede staat.

Besteld en dag er na in huis

Heerlijk spray besteld. Ga vaker bestellen. Top !!

Goed product!

Ik heb het nog maar recent besteld dus ik kan nog geen volledige review geven (daarom de 4 sterren) maar het is wel een fijn product en het lijkt al een beetje te werken!

Goede kwliteit

Heerlijke geuren

Mooi product, goede en snelle service.

De deksel van de taijine was beschadigd. Snel telefonisch contact en na opsturen van de foto van de beschadiging, de volgende dag al een nieuwe deksel ontvangen. Top!

Voltstraat 2 2181 HA Hillegom

Over Marocstore.nl

Maroc Store is de grootste Marokkaanse online winkel in Nederland, met meer dan 5000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar. Wij hebben ons gespecialiseerd in het aanbieden van een grote selectie van unieke woonaccessoires, waaronder aardewerk, lantaarns, poefs, theeserviezen, giftwaren en alles wat u nodig heeft voor uw interieur. Maar ook Heerlijke traditionele Marokkaanse beautyproducten zoals Argan olie, Henna, khol, Sabon Beldi, Ghassoul klei en nog veel meer cosmeticaproducten, de meeste producten zijn vrij van parabenen en 100% biologisch.