Alles was naar wens.

De levering was op tijd en in goede staat.

Besteld en dag er na in huis

Heerlijk spray besteld. Ga vaker bestellen. Top !!

Goed product!

Ik heb het nog maar recent besteld dus ik kan nog geen volledige review geven (daarom de 4 sterren) maar het is wel een fijn product en het lijkt al een beetje te werken!

Goede kwliteit

Heerlijke geuren

Mooi product, goede en snelle service.

De deksel van de taijine was beschadigd. Snel telefonisch contact en na opsturen van de foto van de beschadiging, de volgende dag al een nieuwe deksel ontvangen. Top!

Binnen een dag geleverd

Volgende dag al geleverd

Snelle levering en zeer netjes ingepakt

Mijn product ziet er erg mooi uit.

Het bestelde product was er heel snel. Het product was goed verpakt, het was namelijk zeer breekbaar. Ben erg tevreden.

Echt geweldig gewoon

Mijn bestelling werd super snel verzonden en wat een mooie en heerlijke producten, de beldi zeep is echt top, m'n huid heeft nooit zo zacht aangevoeld. De dubai bakhoor ruikt echt zo lekker en ook ben ik helemaal blij met m'n khamsah silicone bakvorm. Dankjewel maroc store.nl keep up the good work.

Mooie producten

Ik heb bij Maroc Store oa al veel mooie schalen, kussenovertrek en nu ook een tajine gekocht. De betaling gaat heel vlot en alles wordt snel en goed verpakt geleverd. Het enige dat ik zou wijzigen op de website is de prijs inclusief vermelden.

Alleen maar goede ervaringen

Producten zijn makkelijk te vinden op de website. Ik bestelde al enkele keren "glazen", die waren super goed verpakt,geen enkele stuk! En binnen de 3 dagen geleverd, TOP!

Uitstekend!

Super tevreden alles heel netjes verpakt en mijn bestelling was er al binnen een dag!! En wat ben ik blij met mijn mooie tajine!!

Snelle bezorging. Product goede kwaliteit. Bedankt!

Super snelle verzending

Super snelle verzending,keurig verpakt

Prima, snel en in goede staat ontvangen

Als heel goed ervaren, mooi product

Super snel geleverd! Top

Bestelde een couscouspan voor op inductie, is de pan helemaal niet te gebruiken op inductie

Bestelde een couscouspan voor op inductie (zo aangegeven op de website), is de pan helemaal niet te gebruiken op inductie

0p plaatje ĺeek het product groter.

Ben verslaafd aan de geuren van de air fresners.en klantenservice is top!

alles vlot en goed

tevreden !

Tevreden over aankoop.

Weer een goede ervaring. Tevreden over mijn aankoop. Weer lekkere geuren in mijn huis.

Snelle service Top!!!

Volgende dag al binnen, Super!!

uitstekende service!

bezorging binnen 24 uur!

Heel goed.

Voltstraat 2

2181 HA Hillegom

Over Marocstore.nl

Maroc Store is de grootste Marokkaanse online winkel in Nederland, met meer dan 5000 verschillende producten op voorraad en verzending binnen 24 uur. Het assortiment is gevarieerd en betaalbaar. Wij hebben ons gespecialiseerd in het aanbieden van een grote selectie van unieke woonaccessoires, waaronder aardewerk, lantaarns, poefs, theeserviezen, giftwaren en alles wat u nodig heeft voor uw interieur. Maar ook Heerlijke traditionele Marokkaanse beautyproducten zoals Argan olie, Henna, khol, Sabon Beldi, Ghassoul klei en nog veel meer cosmeticaproducten, de meeste producten zijn vrij van parabenen en 100% biologisch.