Snelle levering, top product

Snelle levering, top product

Fijne shirts, passen goed en prettig om te dragen

Fijne shirt alleen halsboord te dik

Prettig draagbaar. Lang genoeg ook voor iemand met een lange romp. De naad van de halsboord is te dik waardoor deze goed zichtbaar is onder een wat dunnere trui. Dit in tegenstelling tot de armboorden.

goede shirts

Wat een geweldige beoordeling! Blijkbaar heb je het ook op prijs kunnen stellen hoe wij met het ruilen zijn omgegaan. Wij vinden het zelf steeds leuker om 3V Underwear te zijn :-) Mede dankzij klanten als jij! Van harte hopen wij dat wij dit vertrouwen nog lange tijd mogen behouden.

Exactly as advertised: great material and quality, very comfortable to wear. Excellent customer service. I can highly recommend.

Geweldige ondershirts met goede service

Na allerlei katoenen en synthetische ondershirts geprobeerd te hebben, kwam ik terecht bij 3V. Het was even zoeken met de juiste maat, maar ik ben heel goed geholpen. Ik gebruik de 3V shirts sinds oktober 2017 en ben nog steeds zeer tevreden. Heerlijk zacht, slim fit pasvorm en blijven langer fris dan andere materialen. Ze zijn niet heel goedkoop, maar de kwaliteit is dik in orde, evenals de lengte (niet te kort). Aanrader!

Wat een fantastische beoordeling Remco! Wat fijn dat je onze service zo hebt ervaren als wij bedoeld hebben. Wij hopen je nog lang bij ons te mogen hebben.

Geweldige T-shirts, zitten heerlijk!

Goede snelle service en simpelweg fantastische T-shirts, ze zitten en passen perfect en heerlijk warm, erg prettig om ze te dragen!

Joehoe :-) Wat heerlijk om zo'n beoordeling te mogen lezen! Dat betekent niet dat wij op lauweren gaan rusten. Wij willen blijven verbeteren. Niet alleen in kwaliteit, maar ook in bijvoorbeeld duurzaamheid. Wij geloven erin dat wij dragers van 3V Underwear over 10 jaar ook nog bij ons willen hebben.

Staat mooi en zit goddelijk

Mijn vriend draagt de diepe V bamboe-shirts onder zijn overhemden. Ik vond het stofje en de pasvorm zo lekker dat ik 1) niet van hem af kon blijven en 2) ontdekte dat dit shirt mij ook goed stond. Ik heb normaal maat 36/38 en heb van 3V Underwear een maat M (aansluitend) en maat M/S (van boven ruimte voor borsten en bij de buik strak aansluitend) besteld. Ik kan je nu alvast vertellen: bamboe is verslavend!

Wat een ontzettende mooie beoordeling Rose! Zelden hebben wij zo'n sterke match ervaren tussen wat wij beogen en de ervaring van de gebruiker. Dan verwijs ik eigenlijk ook naar een publicatie in de media een paar jaar geleden, waar wij exact aangeven wat wij willen uitdragen. Deze staat gewoon online maar wij willen er ook geen "reclame-act" van maken. Jouw beoordeling is voor ons gewoon enorm motiverend. Dank dat je de moeite hebt genomen voor jouw beoordeling en wij verheugen ons op een relatie die nog heel erg lang gaat duren! 3V Underwear

Pluspunten

Keurig en snel geleverd

Wij hebben hier een bel hangen die altijd geluidt wordt als er een 10 binnenkomt. Dan hebben wij een geweldig moment met ons team, en worden wij geïnspireerd weer iets te plaatsen op Facebook en Instagram over hoe trots wij op ons product zijn, en hoe mooi de mensen en de omgeving waar 3V Underwear wordt gemaakt. En dus natuurlijk dat wij onze partner-fabrikant in Portugal laten weten dat hun werk zo enorm gewaardeerd wordt. Heel hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen voor het plaatsen van deze beoordeling. Blijf nog lang bij ons!

Pluspunten

Prima producten, ruim assortiment en vlot geleverd.

Goede kwaliteit, en de prijs is er ook naar

Pluspunten

De aandacht voor duurzaamheid van het merk vind ik zeer positief. Shirts ook erg mooi en vormvast.

Verpakking

Pluspunten

Keurig geleverd en fijn product.

Hoe heerlijk is het om een 10 te ontvangen! Wij gaan niet op louweren rusten hoor! Inmiddels hebben wij een nieuwe fabrikant, welliswaar duurder, maar ook met meer zekerheid om een constante hoge kwaliteit te kunnen leveren. Wij hopen dat je nog lang bij ons blijft Peter!

Pluspunten

Soepel bestelproces, fijne kwaliteit ondershirts die je niet ziet onder een wit overhemd!

Fantastisch Jasper dat jij dit zo deelt! Beach Club Sand is de trots van 3V Underwear en de totstandkoming heeft onze mooiste herinneringen. Wij gingen aan de kust even boven Porto met een kleurenkaart het strand op om een natuurlijke kleur te definiëren Achter Beach Club Sand zitten een heleboel mooie gedachtes en herinneringen die ons hebben gedreven om door te gaan om het meest hoog functionele en kwalitatieve ondershirt te brengen. Dat betekent ook onzichtbaarheid onder een overhemd. Dank je voor de door jouw genomen moeite om te delen. Mail en bel ons als je vragen of suggesties hebt! Fijne feestdagen!

Pluspunten

Er kan altijd wat misgaan. Maar de wijze waarop ermee omgegaan wordt is een visitekaartje voor get bedrijf.

Bij 3V Underwear proberen wij een retourzending of ruiling altijd dezelfde dag nog te regelen. Aaaauuchhh. dat ging hier verkeerd. Dank Ria dat je onze compensatie hebt kunnen waarderen.

Pluspunten

Luxe product. Snelle service. Constante drang tot verbeteren. Ook na de verkoop prima service en bij hey melden van een in mijn geval stikfout in het shirt werd een vervangend shirt gestuurd.

Kleinigheden: Beschrijving van productietraject van plant tot stof zou wat duidelijker kunnen. Rondgeweven stof, geen zijnaden zou interessant kunnen zijn.

Pluspunten

Goede shirts

Slechte website. Onoverzichtelijk.

Pluspunten

goede service qua levering; bovenal super kwaliteit van het ondergoed

Pluspunten

Zeer mooie shirts, snel geleverd en zeer hulpvaardige klantenservice

Wat leuk om te weten dat je zo'n goed gevoel hebt over de support van onze klantenservice. Je bent uiteindelijk bij de juiste maatkeuze uitgekomen en dat is erg belangrijk hoe je uiteindelijk 3V Underwear ervaart. Details zijn bij ons cruciaal! Schroom niet weer contact te nemen want dat vinden wij juist leuk!

Pluspunten

Het Bamboe shirt zit perfect en is totaal niet zichtbaar onder mijn overhemden. Help ook echt tegen zweten.

Heel hartelijk dank voor de correctie van de beoordeling Uiteindelijk bleek dat de bekritiseerde boxer niet van 3V Underwear kwam, maar van een ander. Het shirt in Beach Club Sand kleur hebben wij inderdaad wel geleverd, en wij zijn superblij dat het zo goed bevalt! Heel hartelijk dank voor deze prachtige 10!

Pluspunten

Door een vertraging bij postnl werd het krap om het shirt nog te kunnen dragen voor de speciale gelegenheid waar ik deze voor had besteld. Rick heeft er alles aangedaan om ervoor te zorgen dat ik het shirt op tijd kreeg (wilde zelfs het shirt persoonlijk komen brengen). Mede door zijn toedoen heb ik de bezorger op de dag van de gelegenheid kunnen onderscheppen en zo toch nog gebruik kunnen maken van het shirt. De t shirts van 3v zitten goed en comfortabel. De variant in zandkleur zijn niet zichtbaar onder een wit overhemd.

Wat ontzettend leuk dat je deze reactie geeft! Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat de vertraging niet bij PostNL zat. Wel klopt het dat wij hier aan onze kant alles in het werk hebben gesteld om een oplossing te vinden en PostNL hierbij bewonderenswaardig behulpzaam was. Dit is overigens ook bij PostNL speciaal gemeld. De genomen moeite was het dubbel en dwars waard want niets is zo leuk om te horen dat je zo'n positieve beleving hebt met 3V Underwear dat je het wilt doorvertellen en aanbevelen! Hartelijk dank hiervoor! Rick van 3V Underwear

Pluspunten

Perfecte levering. En natuurlijk een heel goed product.

Wat heerlijk om dit cijfer te krijgen! Want daar knokken wij elke dag voor! Dat motiveert om zo door te blijven gaan, en liefst nog beter te worden! Zo ontzettend dank voor deze beoordeling!