Staat mooi en zit goddelijk

Mijn vriend draagt de diepe V bamboe-shirts onder zijn overhemden. Ik vond het stofje en de pasvorm zo lekker dat ik 1) niet van hem af kon blijven en 2) ontdekte dat dit shirt mij ook goed stond. Ik heb normaal maat 36/38 en heb van 3V Underwear een maat M (aansluitend) en maat M/S (van boven ruimte voor borsten en bij de buik strak aansluitend) besteld. Ik kan je nu alvast vertellen: bamboe is verslavend!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat een ontzettende mooie beoordeling Rose! Zelden hebben wij zo'n sterke match ervaren tussen wat wij beogen en de ervaring van de gebruiker. Dan verwijs ik eigenlijk ook naar een publicatie in de media een paar jaar geleden, waar wij exact aangeven wat wij willen uitdragen. Deze staat gewoon online maar wij willen er ook geen "reclame-act" van maken. Jouw beoordeling is voor ons gewoon enorm motiverend. Dank dat je de moeite hebt genomen voor jouw beoordeling en wij verheugen ons op een relatie die nog heel erg lang gaat duren! 3V Underwear

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Keurig en snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima producten, ruim assortiment en vlot geleverd.

Goede kwaliteit, en de prijs is er ook naar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De aandacht voor duurzaamheid van het merk vind ik zeer positief. Shirts ook erg mooi en vormvast.

Verpakking

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Keurig geleverd en fijn product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Soepel bestelproces, fijne kwaliteit ondershirts die je niet ziet onder een wit overhemd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Er kan altijd wat misgaan. Maar de wijze waarop ermee omgegaan wordt is een visitekaartje voor get bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Luxe product. Snelle service. Constante drang tot verbeteren. Ook na de verkoop prima service en bij hey melden van een in mijn geval stikfout in het shirt werd een vervangend shirt gestuurd.

Kleinigheden: Beschrijving van productietraject van plant tot stof zou wat duidelijker kunnen. Rondgeweven stof, geen zijnaden zou interessant kunnen zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede shirts

Slechte website. Onoverzichtelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede service qua levering; bovenal super kwaliteit van het ondergoed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer mooie shirts, snel geleverd en zeer hulpvaardige klantenservice

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het Bamboe shirt zit perfect en is totaal niet zichtbaar onder mijn overhemden. Help ook echt tegen zweten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Door een vertraging bij postnl werd het krap om het shirt nog te kunnen dragen voor de speciale gelegenheid waar ik deze voor had besteld. Rick heeft er alles aangedaan om ervoor te zorgen dat ik het shirt op tijd kreeg (wilde zelfs het shirt persoonlijk komen brengen). Mede door zijn toedoen heb ik de bezorger op de dag van de gelegenheid kunnen onderscheppen en zo toch nog gebruik kunnen maken van het shirt. De t shirts van 3v zitten goed en comfortabel. De variant in zandkleur zijn niet zichtbaar onder een wit overhemd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Perfecte levering. En natuurlijk een heel goed product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Komt afspraak na

Tekst voorwaarden retourzending op website aanpassen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en top kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer prettige communicatie, onverslijtbaar materiaal wat ook nog eens erg prettig draagt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede prijs/kwaliteitverhouding, mooi pasvorm en het kwaliteit van de stof is hoog. Ik beveel dit bedrif aan vanwege de Hooge kwaliteit van de grondstoffen namelijk 95% bamboe en 5% elasthaan. Terwijl andere bedrijven kiezen voor minder bamboe en meer katoen te gebruiken. Ik zal zeker terug komen.

Ik zou meer keuzen willen hebben over de koerier service misschien kunnen ze ook DHL gebruiken voor de zendingen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service en mooi product, alleen de website werkt op mobiel niet optimaal

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over 3V Underwear

Filter op Taal