Het bleek dat de door mij bestelde drone niet op voorraad was, wel in een andere kleur. Alles prima a geregeld, snel verzonden!

Goede prijs en (zeer) snel geleverd

Ik heb de Hubsan H502S besteld. Deze werd de volgende dag al afgeleverd. Ik heb de drone besteld inclusief een extra accu. De overige accessoires, zoals propeller beschermers en een set reserve propellers zou ik later aanschaffen. Bij het uitpakken bleek echter dat de propeller beschermers en de reserve set propellers al bijgeleverd te zijn. Tevens bleek in het batterijvak een extra accu aanwezig te zijn om de controller te voeden. Je hoeft dus geen AA batterijen aan te schaffen. De Drone wordt dus completer geleverd als dat op de site aangegeven wordt. Grote klasse.!

prijs kwaliteit verhouding en perfecte service

zoals hierboven

Drone doet het goed erg blij mee . Had hem op vrijdag avond besteld En zaterdag begin middag binnen gekregen top

Mooie Hubsan Zino (fly more combo) aangeschaft via deze website. Helaas met een kapotte accu maar via een snelle manier toch een goede toegestuurd gekregen. Getuigd van goede service!

Eerste ervaring.

Eerste maal iets besteld. Korrect en snel geleverd. Ik ben tevreden.

Snel en goed bedankt

Zie de eerste zin

Geweldige service

Goed advies gekregen

De bezorging was snel en de drone werkt prima

nog maar juist ontvangen dus weinig ervaring

Wat ik mis is een nederlandstalige handleiding

Ultra snele levering

Op dinsdagavond 21:55 uur besteld, woensdagmiddag al geleverd! De site verdient een betere SEO want was specifiek op zoek naar dit product echter werd niet via google gevonden. Per toeval op de webshop terecht gekomen. Kan een hoop handel schelen!

alles oke

Zeer goed service en kwaliteit!

perfecte fundrone en razend snel geleverd

Binnen 24 uur nadat ik mijn bestelling had geplaatst stond de bezorger al voor de deur. Het lieve kleine mini drone vliegt perfect. Alleen had één van mijn katten 'm al te pakken bij first flight maar gelukkig is alles nog heel heheheh. wat een super snelle service zeg.

Uitstekend!

Alles heel vlot geleverd en goed verpakt. Al veel plezief aan beleefd.

Vlugge levering ook tijdens corona

Heel vlugge levering en produkt zoals de beschrijving aangaf. De handleiding enkel in het Engels.

Zeer behulpzaam en snelle levering!

Een tijdje terug ben ik mij gaan inlezen in drones, ik heb veel research gedaan voorafgaand van mijn aankoop en met meerdere webshops contact opgenomen. Ik ben bij dronekopenonline.nl telefonisch uitstekend geholpen, door mijn wensen te bespreken hebben we de drone gevonden die het beste bij mij past. Vervolgens kon ik deze gemakkelijk bestellen via de website. Ik heb netjes de track & trace code ontvangen en de volgende dag was de drone in huis. Het product was gloednieuw en werkt super! Heel erg bedankt!

Perfecte service

Snel geleverd, enkel de handleiding is niet echt geschreven voor beginners. Franse en Engelse versie verschillen dan ook nog eens dus heeft YouTube ons moeten helpen.. Toch jammer.

Dit bedrijf heeft 100% verstand van de productie

Iedere keer als ik contact zocht met dit bedrijf hielpen ze mij vriendelijk en stonden ze mij altijd te woord. Ze namen alle tijd voor mij en ik voelde mij niet gepasseerd omdat ik weer wat moest vragen!

trekt op niets!!

eerst te laat te weten komen dat ze de drone die je besteld hebt niet meer op stock hebben, daarna een discussie hebben om wat we dan gaan doen!! dan sturen ze de drone op blijkt dat het dan nog de verkeerde camera en scherm die erbij zitten! dan mag je nog een dag wachten tot je de juiste camera en houder voor de gsm hebt, blijkt dat ze dan toch nog een paar setjes van de WL-toys Q303 B liggen hebben wat voor zever is dit eigenlijk!! hier bestel ik niet meer op!! ik raad het echt af!!

Beste Rune, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het proces. Helaas was de door u bestelde drone inderdaad niet meer voorradig. Vlak voor uw bestelling was het laatste exemplaar door iemand anders gekocht. In gezamenlijk overleg hebben wij toen een verbeterde versie van de drone naar u opgestuurd. Deze voldeed niet helemaal aan de wensen en toen hebben wij een dag later alsnog de door u bestelde drone kunnen leveren. Uiteindelijk heeft u dus alsnog de door u bestelde drone ontvangen. We vinden het dan ook heel jammer om te lezen dat u hier niet over te spreken bent. Toch hopen we dat u veel plezier beleeft aan de drone.

Product drone CX-10C

Het product werd snel geleverd, daar was ik erg blij mee. Na een dag deed hij het niet meer en was daar geïrriteerd over. Vanuit Dronekopenonline kreeg ik een hele goede service met uitleg, waardoor we de drone weer konden gebruiken. Dank daarvoor!

super

erg fijne winkel snel bezorgt

Snelle service en levering

In het weekend heb ik contact gezocht over de beschikbaarheid van de DJI mavic mini. Ik had al snel reactie. Op zondagavond de bestelling geplaatst, maandag is het pakket verzonden en dinsdag was hij in huis. Ondanks het weekend kon ik toch in contact komen dat is super geregeld!

snelle levering, goed verpakt

Zoals beloofd werd mijn bestelling de volgende dag gebracht. De twee nano drones waren goed verpakt en kwamen in goede staat bij mij aan.

Goede prijs en kwaliteit verhouding

deze site heeft een zeer goede prijs kwaliteit verhouding en een snelle levering. Ze hebben ook een zeer goede dienst na verkoop. Als je een vraag stelt krijg je onmiddellijk een antwoord.