Slechte bedrijf

Het is een heel slecht bedrijf als je iets wilt retouren en de kwaliteit van de producten zijn slecht goedkoop plastic gewoon uit china!! Niet kopen kijk ergens anders verder!! De producten komen met schade en wanneer je het retourneert zeggen ze van jij hebt het gedaan dus we houden geld in en je word constant genegeerd!!!!

Sublieme service

Had een probleem met controller Na de nodige testen uitgevoerd te hebben in samenspraak en het euvel niet verholpen ,werd door dronekopenonline direct een nieuwe controller opgestuurd Topservice !!!!!!!

Betrouwbaar en behulpzaam

Doordat de leverancier in Engeland niet op tijd kon leveren bleef onze bestelling bij Droneonline wat langer weg dan gepland. Gelukkig had ik wekelijks even mailcontact met droneoneline om te kijken hoe het liep. Ook werd mij een alternatieve drone aangeboden indien ik het te lang vond duren, en daarbij werd ook advies gegeven wat een geschikte drone zou zijn. Uiteindelijk werd ons geduld beloond en zodra Droneonline hem binnen had is die naar ons verstuurd. Ik ben zeer tevreden met de klantvriendelijkheid van Droneonline.

Top informatie en service

Geheel onbekend met drones kreeg ik een prima antwoord op mijn vragen. Snelle levering en uitstekende service. Nadat ik door eigen toedoen een propeller heb beschadigd kreeg ik een keurige oplossing. Niet alleen snelle verkoop maar vooral door de uitstekende opvolging wil ik Dronekopenonline bij iedereen aanbevelen.

Goede afhandeling van garantie drone

Bij eerst in gebruikname van drone is vijsje afgebroken van 1 van propellors. Na foto’s en melding is dit zeer snel afgehandeld. We hebben een nieuwe gekregen en de andere terug gestuurd.

Uitstekende service! Zeker een aanrader

Ik heb de DJI Mavic 2 Zoom besteld bij Dronekopenonline.nl. De bestelling van mijn nieuwe drone werd keurig op tijd en in goede staat bezorgd. Ze staan klaar voor goed advies en hulp en kennen de spullen die ze verkopen. Ik zal hier zeker nog vaker wat kopen!

leugenaars

Als je aangeeft producten op voorraad te hebben moet dat ook kloppen. Indien dat niet klopt en je tegoedertrouw besteld vlak voor je vakantie zou het kunnen zijn dat je zonder op vakantie gaat met een kater gevoel. Veel webshops doen zo alsof ze heel groot zijn maar gewoon tussenhandelaartje zijn Dus webshop hero's: mij ben je kwijt als klant, bij de leverancier bestellen kan ik zelf ook, was zelfs goedkoper geweest maar deze was tenminste eerlijk over zijn voorraden !

Ik heb uw review gelezen en gezien dat u de spullen te laat hebt gekregen om ze mee te nemen op vakantie. Graag wil ik nog wel even uitleggen hoe een en ander is gegaan. De accu’s waren op het moment van bestellen niet voorradig en dit wordt op de website ook keurig aangegeven doordat hierbij vermeld staat dat er sprake is van een “extra levertijd” bij de bestelling van deze goederen. Dit doet het systeem nl. automatisch op het moment dat de voorraad nul is geworden. Omdat wij onze klanten toch graag snel van dienst willen zijn, heb ik besloten deze goederen bij een andere leverancier te bestellen en deze rechtstreeks door te laten leveren naar u, zodat hier geen nog langere wachttijd op zou zitten. Voor uw informatie, deze accu’s heb ik besteld voor exact dezelfde prijs als ze aan u worden verkocht, dus dit ging zelfs geheel zonder marge maar ik heb dit gedaan om u toch snel te kunnen leveren. Helaas lukte het niet om dit vrijdag nog bij u geleverd te krijgen, maar is dit op zaterdag afgegeven. Vandaar dat de pakketjes ook separaat zijn aangeleverd en ik heb bewust de koffer op dezelfde dag aan laten komen. U mag van mij uiteraard een beoordeling geven die u het beste vindt passen, maar termen als “leugenaar”, “doen alsof je groot bent” en “webshop hero’s” vind ik in deze ongepast en ook ver bezijden de waarheid. Dat ze voor u te laat zijn geleverd vind ik uiterst vervelend, maar de reactie vind ik met inachtneming van de aanduiding op de website en het bovenstaande wel uit zijn verband getrokken en zoals aangegeven ongepast.

Prima info en snelheid

Perfecte service, vertrouwen, meedenkend en eerlijk advies

Als u van drones houdt maar ook van een zeer goed service, vertrouwen, meedenken en een eerlijk advies wil dan is Dronekopenonline het geschikte bedrijf voor u. Onze zoon is 12 en vindt drones geweldig dus we zijn op zoek gegaan. Na drie kapotte drones was het plezier omgeslagen in een deceptie. We hadden ons erbij neergelegd dat de meeste ‘bedrijven’ niet eerlijk zijn en niet thuis geven. Tot bij we Dronekopenonline vonden: na eerst een miskoop gedaan te hebben die we terug stuurden kregen we hier het geld wel netjes teruggestort. We hebben gebeld en na vele vragen kregen we de volgende dag een e-mail. Alfons had nagedacht over onze situatie en we kregen een advies met een duidelijke onderbouwing. Er waren twee opties en we hebben de drone gekocht die Alfons het beste vond passen in onze situatie. Twee dagen later was de drone er en het zag er meer dan goed uit. Hij doet precies wat er beloofd was. Een week later werd ik gebeld door Alfons of de drone voldeed aan de eisen. Alfons wil niet verkopen, maar Alfons wil een advies op maat geven en dat is tegenwoordig een unicum. Nu weet u waarom Dronekopenonline het beste bedrijf is als u op zoek bent naar drone’s! Alfons nogmaals dank en ik zal het nu niet meer zeggen!

Snelle vertrouwde levering Prima info vooraf

Prima!!

Vriendelijk. Weet waar hij het over heeft. Behulpzaam (ook aftersales!). Goede service doormiddel van o.a. e-mail., waarop snel geantwoord wordt (en dat is heel belangrijk!). Helaas geen telefonische bereikbaarheid. Maar dat wordt goedgemaakt door de snelle reactie op e-mailberichten. Zie dat allemaal maar eens te ervaren bij de Chinese sites (weliswaar soms goedkoper, maar na de aankoop houdt het op). En als we bij Nederlandse leveranciers kopen dragen we bij aan onze eigen economie i.p.v. het spekken van andere landen.

Top service en informatie

Perfect geholpen door Dronekopenonline in de keuze van een drone die prima bij me past. Ik heb weinig ervaring met drones maar werd uitstekend geadviseerd in mijn keuze. Nu na 2 weken nog steeds volop tevreden met deze aankoop. Was elke website maar zo goed in het geven van een eerlijk en betrouwbaar advies.

Perfect !

In tijd van schaarste konden zij mij nog een Hubsan Zino Pro Combo-pakket leveren. Alleen de technische beschrijving in de handleiding van Hubsan is in mijn ogen wat summier, maar door de uitstekende service van Dronekopenonline.nl is mijn probleem opgelost. Thumbs up !! Michiel Brouwer. Dick Slot.

prefect

ik had een probleem met mijn drone. ze hebben me hier uitstekend mee gehlopen. ze reageerde snel op me mailtjes. en waren duidelijk en zeer beleeft. deze man weet hoe je een bedrijf moet runnen. daarom krijg hij van mij 5 steren ! mvg marnix.d

Ik was op zoek naar een drone voor mijn man, maar wist niet goed welke ik moest hebben. Ik kwam via google op Dronekopenonline uit, waar ze een gigantisch aanbod drones hadden. Na me al een beetje via de site te hebben ingelezen, besloot ik contact met Dronekopenonline op te nemen. Zij konden precies aangeven waar ik op moest letten bij het uitzoeken van een drone en na overleg besloot ik voor een bepaald model te gaan. Ik had de drone de volgende dag al in huis en vanochtend kon ik hem aan mijn man geven. Hij is er als een kind zo blij mee. Als ik ooit nog eens een drone nodig heb, zal ik zeker bij Dronekopenonline bestellen.

Drone snel kapot, veel gedoe, geen oplossing.

De gekozen drone bleek toch niet leverbaar. Op advies van DroneKopenOnline een andere gekocht. Hiervan ging een motor binnen drie dagen kapot. Weken lang bezig geweest met steeds opnieuw filmpjes opsturen en testjes doen, terwijl vanaf het begin duidelijk was wat het probleem was. Toen toch maar teruggestuurd. En opnieuw kwamen de vragen. Zucht. Dezelfde drone was uiteindelijk niet leverbaar, het aangereikte alternatief anderhalf keer zo duur. Geen korting of andere tegemoetkoming. Wel € 10,- aftrek van de restitutie vanwege ontbreken van een propguard. Van ellende toch maar in China besteld.

meer dan tevreden

coronatijd is ...dronetijd. Je zit maar thuis gekluisterd, wel met een grote tuin maar die is in enkele dagen pico bello. En dan? Je hoort plots dat je buurman zijn tijd doodt door wat met een drone te vliegen. Hé, waarom ik niet? Op internet alle info gezocht en mijn keuze viel op een Hubsan Zino die voor zijn prijs en kwaliteit overal de beste waardering kreeg. Dronekopenonline had die beste prijs, vandaag bestellen en morgen in huis is ook leuk. Gezien de coronadrukte werd het een dagje later (NL-post). Enfin, dat was geen probleem. Wel netjes afgeleverd, nieuw toestel in nog originele niet geopende doos. Dan heb je maar kinderen en bestelde ik maar nog 2 drones eveneens bij dronekopenonline en die waren er zoals beloofd wel de volgende dag (DGD) aan huis geleverd. Ik ben resident in Zwitserland, facturen werden op mijn adres aldaar opgesteld. De drones werden meegenomen naar Zwitserland en Ik stuurde de door de douane voor EU uitvoer afgestempelde facturen per email terug naar dronekopenonline. Reeds de volgende dag werd de in Nederland betaalde BTW op mijn belgische rekening terugbetaald. Als dat geen service is, dan weet ik niet meer. De tweede drone die ik bij dronekopenonline bestelde was een vergissing die ik pas ontdekte wanneer deze drone reeds onderweg voor aanhuislevering. Een telefoontje met de Heer Brouwer was voldoende. De verkeerde bestelling onmiddellijk terugsturen en het verschil voor de nieuwe wat duurdere overschrijven. En weet je, ik had de nieuwe reeds de volgende dag in huis. Ik zou zeggen, bij coolblue doen ze het met of voor een glimlacht, bij dronekopenonline is het met een brede smile. Een meer dan tevreden klant. Jean Pierre Calmeyn, Allschwil (BL) Zwitserland

Drone besteld super levering

Zeer goede informatie

Wij zijn zeer tevreden voor jullie info en service

alles correct en vlot verlopen .

zoals hierboven

Goede klantenservice

De drone die ik bestelde was niet meer op voorraad net voor mijn bestelling. Maar dat is goed verholpen. En de drone is redelijk optijd binnen gekomen.

Perfect!

Product dat overal uitverkocht was bij deze verkoper wel in assorti, na app contact duidelijke uitleg gekregen wanneer en hoelang het ongeveer zou gaan duren voor levering. Contact verliep soepel!

Snelle levering, goede service.

Ik ben tevreden over dit bedrijf.

super snel geleverd

batterij mjx bugs 4w besteld volgende dag al in huis

Ongelooflijk

Vrijdag besteld, dinsdag in België voor de deur. Met snelle antwoorden op mijn vragen Via mail. Correct en efficiënt!