Een fijne shop voor drones

Ik heb nog geen ervaring met drones en deze shop geeft veel informatie die behulpzaam is bij het kiezen van de juiste drone. De levering was volgens planning en de artikelen waren netjes verpakt.

Was een probleem met betaling op de sight daarna door hen snel opgelost!

goede en snelle levering

goede en snelle levering

Goed bevonden

Begin nog maar pas met vliegen

Heb nog geen ervaring met de drone

Aanrader

Had een drone gekocht was niet tevreden met de camera, deze geruild voor wat betere drone, ik kon niet wachten op de bezorger ivm vakantie, ik kon de drone zelf ophalen alles was super snel geregeld, zeker een aanrader.

Vlotte service en snelle levering.

Voor de aankoop werd mijn mail onmiddellijk beantwoord en per chat werd ik ook direct geholpen. Na het plaatsen van de bestelling in de namiddag mocht ik ‘s morgens om 9:30 mijn nieuwe drone al in ontvangst nemen. Dit is de eerste keer dat een Nederlandse online shop zijn belofte nakomt over het leveren de volgende dag in Belgiê!

Op tijd. Zoals beloofd

Keurige aflevering

Betrouwbaar en servicegericht

De koop nog niet rond gekregen omdat het model wat ik wilde teruggeroepen was door de fabrikant. Dronekopenonline stuurde mij vrijwel direct een duidelijke mail, en gaf mij enkele alternatieven. Omdat ik echt het specifieke model wilde heb ik voor nu zonder problemen de order geannuleerd.

Perfecte service en snelle levering

Zeer goede en snelle service. Levering in België ‘s morgens dag na bestelling, super!

heel tevreden

snelle afhandeling en levering, fantastisch product

Heel tevreden

Zeer goede en snelle service.

Goede en snelle levering. Alles compleet en degelijk spul

Super apparaat. Goede duidelijke beschrijving voor start up. Uitgebreide handleiding via internet.

Betrouwbaar en meedenkend

Helaas verliep eea niet zoals gewild/gepland maar er werd goed meegedacht en uiteindelijk netjes opgelost. Zeker aan te bevelen als je zoekt naar een betrouwbare leverancier voor je drone!

Klantvriendelijk

Drone besteld. Bleek de laatste van dat type net voor mij verkocht te zijn. Ze hebben vervolgens net zolang voor me rondgebeld tot ze alsnog me de gewenste drone konden leveren. Een paar dagen later dan gepland, maar uiteindelijk toch gewoon uitgeleverd. Kwam vandaag binnen. Uitstekende service!

snelle levering maar totaal geen service

met de levering niks mis, maar toen ik na 1 keer gevlogen had met de drone had ik zeer slecht beeld met golfjes in het filmpje, direct de webwinkel op de hoogte gesteld en zou het probleem bij hubsan neerleggen. echter weer even niks meer gehoord en zelf maar contact opgenomen. Nu ik buiten de omruilperiode zit moet die opgestuurd worden terwijl ik het direct na de aankoop had gemeld. ik heb dus een gloednieuw product aangekocht welke nu door de webwinkel ter reparatie aangeboden moet worden. Men weigert het product om te ruilen terwijl ik het probleem direct na de aankoop heb gemeld. er wordt nu steeds gereageerd nu ik het zogezegd niet meer kan omruilen, dit vind ik beetje vreemd want als je iets direct meld had je het moeten omruilen en niet zeggen we vragen het aan de fabrikant, niks meer laten horen en dan nu zeggen stuur maar op voor reparatie

Beste Wim, Het is ontzettend vervelend dat u een probleem had met uw drone. Daarom hebben we in eerste instantie ook direct uw drone omgeruild voor een nieuwe. Bij een andere drone, die u had gekocht, kregen we van u een aantal weken na uw aankoop het bericht dat u een probleem had met de drone. Zoals u hopelijk wel zult begrijpen, kunnen wij een drone waar al een aantal keer mee is gevlogen niet zomaar weer omruilen. Zo'n drone moet onderzocht worden en kan dan gerepareerd worden. We hebben u dan ook direct aangeboden om de drone kosteloos te laten repareren. Inmiddels is het probleem gelukkig opgelost en heeft u een goedwerkende drone. Met vriendelijke groet, Dronekopenonline

Snelle levering, vriendelijk.

Correct en op tijd

Drone besteld - correct en volledig geleverd op afgesproken tijdstip. Competitieve prijs.

Bovengemiddelde moeite om levering toch in orde te krijgen, heel erg goed gedaan!

Recent met een DJI Spark gaat filmen maar er al snel achter gekomen dat twee accu's te weinig is voor voldoende vluchttijd, dus twee accu's besteld bij Dronekopenonline.nl. Vanuit de leverancier bleken er problemen te zijn met de aanvoer van accu's en accessoires waardoor er grote vertraging ontstond bij leveringen. Na enkele contact momenten hebben de mannen alsnog een tweetal accu's kunnen regelen en deze op het laatste moment naar de plek waar gefilmd gaat worden verstuurd. Hiervoor ben ik erg dankbaar want anders had ik niet geweten hoe het gegaan zou zijn op locatie. Ik ben zelf ook werkzaam in de retail bij een zeer groot bedrijf en kan deze persoonlijke en fantastische service zeer waarderen. Een nieuwe vaste klant dus! Martijn Cober.

Snelle levering, goed verpakt.

Prettige website, makkelijk.bestellen, snelle levering.

zeer goede service,vlotte website

Zeer goede service,vlotte website

Pluspunten

doelmatige aanlevering van het bestelde

vooralsnog geen

Pluspunten

Snel en correct

Pluspunten

Goede site. Snelle levering . Prima produkt voor een goede prijs. Dik tevreden.

Op dit moment zou ik niets weten om te verbeteren.

Pluspunten

Het contact met dit bedrijf is heel goed geweest. Zij konden niet leveren wat ik wilde, maar hebben altijd meegedacht over een oplossing. Geld terugsturen is ook geen probleem geweest. Zonder enig getreuzel of gezeur.