Eerste zending compleet beschadigd ontvangen door toedoen van PostNL. Meteen contact opgenomen met deze firma en meteen dezelfde dag na kort overleg retour gestuurd. PostNL had het pakketje nu bij een verkeerd adres afgeleverd wat weer een hoop zoekwerk voor hen opleverde. Uiteindelijk na zeer goed onderling contact via Whatsapp bericht ontvangen dat zij een nieuwe zouden opsturen en het is nu compleet en perfect aangekomen. Tevens ook zeer goed dat zij negatieve reviews accepteren wat kenmerkend is voor een betrouwbare firma. Nu zit ik te denken om een keer de DJI Avata bij hen aan te schaffen. Kortom ik ben zeer tevreden en helaas kan ik niet meer dan 5 sterren geven.

Zoals het hoort!

Ik had problemen met mijn drone dat hij niet wilde opstarten en en dolgedraaide schroef. Beide zijn opgelost nadat ik drone had terug gestuurd. Contact was prima via WA. De winkel en service is een aanrader.

Top service en zeer klantvriendelijk

1e gekochte drone na dag niet goed meer, na contact gehad en op advies toch andere drone besteld. 1e kan retour en wordt in goede samenspraak gecrediteerd. Ik zeg Drone kopen dan bij Dronekopenonline.nl Gr . Robert

Voorbeeld voor andere webshops.

Bij het uitzoeken van een voor mij geschikte drone heel goed geholpen. Bleek dat er bij een nieuwe zending een nette opbergtas zat. Hebben ze de bestelling een paar dagen tegengehouden zodat ik de drone met opbergtas zou krijgen. Heel netjes. Bij de eerste keer vliegen bleek dat de rechter controller soms bleef hangen. Dit 's avond gemeld per mail en de volgende morgen al direct antwoord. Er werd direct een nieuwe controller opgestuurd. Kijk en dat is nou service waar je voor terug komt. De goedkoopste zijn is mooi maar goede service en klantvriendelijkheid zijn eigenschappen waar ik voor terug komt.

Mijn kapotte drone batterij werd kosteloos vervangen. Hele goede service, maar ook adviezen als je daaf om vraagt. Zeer goed bedrijf.

Snelle afhankelijk en snelle levering

Prima service.

Prima bezorgd

Handleiding is te beperkt. Het zou fijn zijn als jullie een wat uitgebreidere Nederlandse handleiding zouden toevoegen. Mvrgr Hans te Winkel

Ik had een drone besteld met koffer en extra accu dacht ik. Maar ik had de verkeerde aangeklikt. Gemaild over en weer en de juiste werd afgeleverd... Bedrijf met een super service

Hulpzaam

Zijn klant vriendelijk

Topteam

Alleen maar goeds. Duidelijke communicatie, overzichtelijke website. Eerlijke prijzen Snelle service. Aan te raden.

Top ervaring!

Mijn drone heb ik gekocht via dronekopenonline.nl. Door alle informatie op de website heb ik de drone kunnen kopen die perfect bij mijn wensen aansluit. Na de koop was de drone ook nog eens snel geleverd. Mocht je ook een drone willen kopen dan is deze website zeker een aanrader. Ik heb in elk geval een top ervaring met dronekopenonline.nl

Een super prettige ervaring. Aanrader! .

Een drone koop je niet elke dag. Daarom is dan ook een informatieve website en een goede service belangrijk.. En hiervoor ben je bij dronekopenonline.nl aan het juiste adres. Het was een prettige koop ervaring en zeker een aanrader!

Slechte bedrijf

Het is een heel slecht bedrijf als je iets wilt retouren en de kwaliteit van de producten zijn slecht goedkoop plastic gewoon uit china!! Niet kopen kijk ergens anders verder!! De producten komen met schade en wanneer je het retourneert zeggen ze van jij hebt het gedaan dus we houden geld in en je word constant genegeerd!!!!

Sublieme service

Had een probleem met controller Na de nodige testen uitgevoerd te hebben in samenspraak en het euvel niet verholpen ,werd door dronekopenonline direct een nieuwe controller opgestuurd Topservice !!!!!!!

Betrouwbaar en behulpzaam

Doordat de leverancier in Engeland niet op tijd kon leveren bleef onze bestelling bij Droneonline wat langer weg dan gepland. Gelukkig had ik wekelijks even mailcontact met droneoneline om te kijken hoe het liep. Ook werd mij een alternatieve drone aangeboden indien ik het te lang vond duren, en daarbij werd ook advies gegeven wat een geschikte drone zou zijn. Uiteindelijk werd ons geduld beloond en zodra Droneonline hem binnen had is die naar ons verstuurd. Ik ben zeer tevreden met de klantvriendelijkheid van Droneonline.

Top informatie en service

Geheel onbekend met drones kreeg ik een prima antwoord op mijn vragen. Snelle levering en uitstekende service. Nadat ik door eigen toedoen een propeller heb beschadigd kreeg ik een keurige oplossing. Niet alleen snelle verkoop maar vooral door de uitstekende opvolging wil ik Dronekopenonline bij iedereen aanbevelen.

Goede afhandeling van garantie drone

Bij eerst in gebruikname van drone is vijsje afgebroken van 1 van propellors. Na foto’s en melding is dit zeer snel afgehandeld. We hebben een nieuwe gekregen en de andere terug gestuurd.

Uitstekende service! Zeker een aanrader

Ik heb de DJI Mavic 2 Zoom besteld bij Dronekopenonline.nl. De bestelling van mijn nieuwe drone werd keurig op tijd en in goede staat bezorgd. Ze staan klaar voor goed advies en hulp en kennen de spullen die ze verkopen. Ik zal hier zeker nog vaker wat kopen!

leugenaars

Als je aangeeft producten op voorraad te hebben moet dat ook kloppen. Indien dat niet klopt en je tegoedertrouw besteld vlak voor je vakantie zou het kunnen zijn dat je zonder op vakantie gaat met een kater gevoel. Veel webshops doen zo alsof ze heel groot zijn maar gewoon tussenhandelaartje zijn Dus webshop hero's: mij ben je kwijt als klant, bij de leverancier bestellen kan ik zelf ook, was zelfs goedkoper geweest maar deze was tenminste eerlijk over zijn voorraden !

Ik heb uw review gelezen en gezien dat u de spullen te laat hebt gekregen om ze mee te nemen op vakantie. Graag wil ik nog wel even uitleggen hoe een en ander is gegaan. De accu’s waren op het moment van bestellen niet voorradig en dit wordt op de website ook keurig aangegeven doordat hierbij vermeld staat dat er sprake is van een “extra levertijd” bij de bestelling van deze goederen. Dit doet het systeem nl. automatisch op het moment dat de voorraad nul is geworden. Omdat wij onze klanten toch graag snel van dienst willen zijn, heb ik besloten deze goederen bij een andere leverancier te bestellen en deze rechtstreeks door te laten leveren naar u, zodat hier geen nog langere wachttijd op zou zitten. Voor uw informatie, deze accu’s heb ik besteld voor exact dezelfde prijs als ze aan u worden verkocht, dus dit ging zelfs geheel zonder marge maar ik heb dit gedaan om u toch snel te kunnen leveren. Helaas lukte het niet om dit vrijdag nog bij u geleverd te krijgen, maar is dit op zaterdag afgegeven. Vandaar dat de pakketjes ook separaat zijn aangeleverd en ik heb bewust de koffer op dezelfde dag aan laten komen. U mag van mij uiteraard een beoordeling geven die u het beste vindt passen, maar termen als “leugenaar”, “doen alsof je groot bent” en “webshop hero’s” vind ik in deze ongepast en ook ver bezijden de waarheid. Dat ze voor u te laat zijn geleverd vind ik uiterst vervelend, maar de reactie vind ik met inachtneming van de aanduiding op de website en het bovenstaande wel uit zijn verband getrokken en zoals aangegeven ongepast.

Prima info en snelheid

Perfecte service, vertrouwen, meedenkend en eerlijk advies

Als u van drones houdt maar ook van een zeer goed service, vertrouwen, meedenken en een eerlijk advies wil dan is Dronekopenonline het geschikte bedrijf voor u. Onze zoon is 12 en vindt drones geweldig dus we zijn op zoek gegaan. Na drie kapotte drones was het plezier omgeslagen in een deceptie. We hadden ons erbij neergelegd dat de meeste ‘bedrijven’ niet eerlijk zijn en niet thuis geven. Tot bij we Dronekopenonline vonden: na eerst een miskoop gedaan te hebben die we terug stuurden kregen we hier het geld wel netjes teruggestort. We hebben gebeld en na vele vragen kregen we de volgende dag een e-mail. Alfons had nagedacht over onze situatie en we kregen een advies met een duidelijke onderbouwing. Er waren twee opties en we hebben de drone gekocht die Alfons het beste vond passen in onze situatie. Twee dagen later was de drone er en het zag er meer dan goed uit. Hij doet precies wat er beloofd was. Een week later werd ik gebeld door Alfons of de drone voldeed aan de eisen. Alfons wil niet verkopen, maar Alfons wil een advies op maat geven en dat is tegenwoordig een unicum. Nu weet u waarom Dronekopenonline het beste bedrijf is als u op zoek bent naar drone’s! Alfons nogmaals dank en ik zal het nu niet meer zeggen!

Snelle vertrouwde levering Prima info vooraf

Prima!!

Vriendelijk. Weet waar hij het over heeft. Behulpzaam (ook aftersales!). Goede service doormiddel van o.a. e-mail., waarop snel geantwoord wordt (en dat is heel belangrijk!). Helaas geen telefonische bereikbaarheid. Maar dat wordt goedgemaakt door de snelle reactie op e-mailberichten. Zie dat allemaal maar eens te ervaren bij de Chinese sites (weliswaar soms goedkoper, maar na de aankoop houdt het op). En als we bij Nederlandse leveranciers kopen dragen we bij aan onze eigen economie i.p.v. het spekken van andere landen.

Top service en informatie

Perfect geholpen door Dronekopenonline in de keuze van een drone die prima bij me past. Ik heb weinig ervaring met drones maar werd uitstekend geadviseerd in mijn keuze. Nu na 2 weken nog steeds volop tevreden met deze aankoop. Was elke website maar zo goed in het geven van een eerlijk en betrouwbaar advies.

Perfect !

In tijd van schaarste konden zij mij nog een Hubsan Zino Pro Combo-pakket leveren. Alleen de technische beschrijving in de handleiding van Hubsan is in mijn ogen wat summier, maar door de uitstekende service van Dronekopenonline.nl is mijn probleem opgelost. Thumbs up !! Michiel Brouwer. Dick Slot.