prefect

ik had een probleem met mijn drone. ze hebben me hier uitstekend mee gehlopen. ze reageerde snel op me mailtjes. en waren duidelijk en zeer beleeft. deze man weet hoe je een bedrijf moet runnen. daarom krijg hij van mij 5 steren ! mvg marnix.d

Ik was op zoek naar een drone voor mijn man, maar wist niet goed welke ik moest hebben. Ik kwam via google op Dronekopenonline uit, waar ze een gigantisch aanbod drones hadden. Na me al een beetje via de site te hebben ingelezen, besloot ik contact met Dronekopenonline op te nemen. Zij konden precies aangeven waar ik op moest letten bij het uitzoeken van een drone en na overleg besloot ik voor een bepaald model te gaan. Ik had de drone de volgende dag al in huis en vanochtend kon ik hem aan mijn man geven. Hij is er als een kind zo blij mee. Als ik ooit nog eens een drone nodig heb, zal ik zeker bij Dronekopenonline bestellen.

Drone snel kapot, veel gedoe, geen oplossing.

De gekozen drone bleek toch niet leverbaar. Op advies van DroneKopenOnline een andere gekocht. Hiervan ging een motor binnen drie dagen kapot. Weken lang bezig geweest met steeds opnieuw filmpjes opsturen en testjes doen, terwijl vanaf het begin duidelijk was wat het probleem was. Toen toch maar teruggestuurd. En opnieuw kwamen de vragen. Zucht. Dezelfde drone was uiteindelijk niet leverbaar, het aangereikte alternatief anderhalf keer zo duur. Geen korting of andere tegemoetkoming. Wel € 10,- aftrek van de restitutie vanwege ontbreken van een propguard. Van ellende toch maar in China besteld.

meer dan tevreden

coronatijd is ...dronetijd. Je zit maar thuis gekluisterd, wel met een grote tuin maar die is in enkele dagen pico bello. En dan? Je hoort plots dat je buurman zijn tijd doodt door wat met een drone te vliegen. Hé, waarom ik niet? Op internet alle info gezocht en mijn keuze viel op een Hubsan Zino die voor zijn prijs en kwaliteit overal de beste waardering kreeg. Dronekopenonline had die beste prijs, vandaag bestellen en morgen in huis is ook leuk. Gezien de coronadrukte werd het een dagje later (NL-post). Enfin, dat was geen probleem. Wel netjes afgeleverd, nieuw toestel in nog originele niet geopende doos. Dan heb je maar kinderen en bestelde ik maar nog 2 drones eveneens bij dronekopenonline en die waren er zoals beloofd wel de volgende dag (DGD) aan huis geleverd. Ik ben resident in Zwitserland, facturen werden op mijn adres aldaar opgesteld. De drones werden meegenomen naar Zwitserland en Ik stuurde de door de douane voor EU uitvoer afgestempelde facturen per email terug naar dronekopenonline. Reeds de volgende dag werd de in Nederland betaalde BTW op mijn belgische rekening terugbetaald. Als dat geen service is, dan weet ik niet meer. De tweede drone die ik bij dronekopenonline bestelde was een vergissing die ik pas ontdekte wanneer deze drone reeds onderweg voor aanhuislevering. Een telefoontje met de Heer Brouwer was voldoende. De verkeerde bestelling onmiddellijk terugsturen en het verschil voor de nieuwe wat duurdere overschrijven. En weet je, ik had de nieuwe reeds de volgende dag in huis. Ik zou zeggen, bij coolblue doen ze het met of voor een glimlacht, bij dronekopenonline is het met een brede smile. Een meer dan tevreden klant. Jean Pierre Calmeyn, Allschwil (BL) Zwitserland

Drone besteld super levering

Zeer goede informatie

Wij zijn zeer tevreden voor jullie info en service

alles correct en vlot verlopen .

zoals hierboven

Goede klantenservice

De drone die ik bestelde was niet meer op voorraad net voor mijn bestelling. Maar dat is goed verholpen. En de drone is redelijk optijd binnen gekomen.

Perfect!

Product dat overal uitverkocht was bij deze verkoper wel in assorti, na app contact duidelijke uitleg gekregen wanneer en hoelang het ongeveer zou gaan duren voor levering. Contact verliep soepel!

Snelle levering, goede service.

Ik ben tevreden over dit bedrijf.

super snel geleverd

batterij mjx bugs 4w besteld volgende dag al in huis

Ongelooflijk

Vrijdag besteld, dinsdag in België voor de deur. Met snelle antwoorden op mijn vragen Via mail. Correct en efficiënt!

Voldoende

Voldoende

Het bleek dat de door mij bestelde drone niet op voorraad was, wel in een andere kleur. Alles prima a geregeld, snel verzonden!

Goede prijs en (zeer) snel geleverd

Ik heb de Hubsan H502S besteld. Deze werd de volgende dag al afgeleverd. Ik heb de drone besteld inclusief een extra accu. De overige accessoires, zoals propeller beschermers en een set reserve propellers zou ik later aanschaffen. Bij het uitpakken bleek echter dat de propeller beschermers en de reserve set propellers al bijgeleverd te zijn. Tevens bleek in het batterijvak een extra accu aanwezig te zijn om de controller te voeden. Je hoeft dus geen AA batterijen aan te schaffen. De Drone wordt dus completer geleverd als dat op de site aangegeven wordt. Grote klasse.!

prijs kwaliteit verhouding en perfecte service

zoals hierboven

Drone doet het goed erg blij mee . Had hem op vrijdag avond besteld En zaterdag begin middag binnen gekregen top

Mooie Hubsan Zino (fly more combo) aangeschaft via deze website. Helaas met een kapotte accu maar via een snelle manier toch een goede toegestuurd gekregen. Getuigd van goede service!

Eerste ervaring.

Eerste maal iets besteld. Korrect en snel geleverd. Ik ben tevreden.

Snel en goed bedankt

Zie de eerste zin

Geweldige service

Goed advies gekregen

De bezorging was snel en de drone werkt prima

nog maar juist ontvangen dus weinig ervaring

Wat ik mis is een nederlandstalige handleiding

Ultra snele levering

Op dinsdagavond 21:55 uur besteld, woensdagmiddag al geleverd! De site verdient een betere SEO want was specifiek op zoek naar dit product echter werd niet via google gevonden. Per toeval op de webshop terecht gekomen. Kan een hoop handel schelen!

alles oke