Zeer goed service en kwaliteit!

perfecte fundrone en razend snel geleverd

Binnen 24 uur nadat ik mijn bestelling had geplaatst stond de bezorger al voor de deur. Het lieve kleine mini drone vliegt perfect. Alleen had één van mijn katten 'm al te pakken bij first flight maar gelukkig is alles nog heel heheheh. wat een super snelle service zeg.

Uitstekend!

Alles heel vlot geleverd en goed verpakt. Al veel plezief aan beleefd.

Vlugge levering ook tijdens corona

Heel vlugge levering en produkt zoals de beschrijving aangaf. De handleiding enkel in het Engels.

Zeer behulpzaam en snelle levering!

Een tijdje terug ben ik mij gaan inlezen in drones, ik heb veel research gedaan voorafgaand van mijn aankoop en met meerdere webshops contact opgenomen. Ik ben bij dronekopenonline.nl telefonisch uitstekend geholpen, door mijn wensen te bespreken hebben we de drone gevonden die het beste bij mij past. Vervolgens kon ik deze gemakkelijk bestellen via de website. Ik heb netjes de track & trace code ontvangen en de volgende dag was de drone in huis. Het product was gloednieuw en werkt super! Heel erg bedankt!

Perfecte service

Snel geleverd, enkel de handleiding is niet echt geschreven voor beginners. Franse en Engelse versie verschillen dan ook nog eens dus heeft YouTube ons moeten helpen.. Toch jammer.

Dit bedrijf heeft 100% verstand van de productie

Iedere keer als ik contact zocht met dit bedrijf hielpen ze mij vriendelijk en stonden ze mij altijd te woord. Ze namen alle tijd voor mij en ik voelde mij niet gepasseerd omdat ik weer wat moest vragen!

trekt op niets!!

eerst te laat te weten komen dat ze de drone die je besteld hebt niet meer op stock hebben, daarna een discussie hebben om wat we dan gaan doen!! dan sturen ze de drone op blijkt dat het dan nog de verkeerde camera en scherm die erbij zitten! dan mag je nog een dag wachten tot je de juiste camera en houder voor de gsm hebt, blijkt dat ze dan toch nog een paar setjes van de WL-toys Q303 B liggen hebben wat voor zever is dit eigenlijk!! hier bestel ik niet meer op!! ik raad het echt af!!

Beste Rune, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het proces. Helaas was de door u bestelde drone inderdaad niet meer voorradig. Vlak voor uw bestelling was het laatste exemplaar door iemand anders gekocht. In gezamenlijk overleg hebben wij toen een verbeterde versie van de drone naar u opgestuurd. Deze voldeed niet helemaal aan de wensen en toen hebben wij een dag later alsnog de door u bestelde drone kunnen leveren. Uiteindelijk heeft u dus alsnog de door u bestelde drone ontvangen. We vinden het dan ook heel jammer om te lezen dat u hier niet over te spreken bent. Toch hopen we dat u veel plezier beleeft aan de drone.

Product drone CX-10C

Het product werd snel geleverd, daar was ik erg blij mee. Na een dag deed hij het niet meer en was daar geïrriteerd over. Vanuit Dronekopenonline kreeg ik een hele goede service met uitleg, waardoor we de drone weer konden gebruiken. Dank daarvoor!

super

erg fijne winkel snel bezorgt

Snelle service en levering

In het weekend heb ik contact gezocht over de beschikbaarheid van de DJI mavic mini. Ik had al snel reactie. Op zondagavond de bestelling geplaatst, maandag is het pakket verzonden en dinsdag was hij in huis. Ondanks het weekend kon ik toch in contact komen dat is super geregeld!

snelle levering, goed verpakt

Zoals beloofd werd mijn bestelling de volgende dag gebracht. De twee nano drones waren goed verpakt en kwamen in goede staat bij mij aan.

Goede prijs en kwaliteit verhouding

deze site heeft een zeer goede prijs kwaliteit verhouding en een snelle levering. Ze hebben ook een zeer goede dienst na verkoop. Als je een vraag stelt krijg je onmiddellijk een antwoord.

Fijn bedrijf

Ik had de DJI spark besteld maar deze bleek niet leverbaar als losse drone. De verkoper adviseerde me het fly more combo pakket aan en kwam mij in de prijs tegemoet. Vind ik zeer klantvriendelijk. Achteraf ook een betere keuze dus ben super tevreden. De communicatie verliep prima al met al een prettige en betrouwbare verkoper. Nu alles installeren en lekker vliegen en filmen.

Jong bedrijf

Vriendelijk , Betrouwbaar , goede service

Snel, adequaat en vriendelijk

Voor het eerst een drone gekocht en zeer tevreden met de service en reactie snelheid. Het “whatsappen” met vragen werkt nog niet heel goed, bellen was sneller.

vlotte antwoorden op vragen en snelle levering

handige site en goede reactie op vraag in mail

GEWELDIGE SERVICE !!!

Na 16u bestelling geplaatst en de dag nadien thuis geleverd, en dan nog naar België. Sneller bestaat toch niet!! Na een akkefietje met de bestelling is mijn probleem zonder discussie fantastisch snel opgelost! Deze online shop is één van de beste shops waar je op het internet héél gerust iets kunt bestellen MET een uitzonderlijke na-service! Ik geef deze shop een dikke 10 op 10. Het was enorm fantastisch om zaken met jullie te doen!!!

Snelle Levering

Super snelle levering

Snelle reactie en snelle levering !!

Ik was opzoek naar de DJI MAVIC MINI FLY MORE COMBO. Helaas nog erg moeilijk te krijgen in NL. Diverse bedrijven een mail gestuurd of ze deze op voorraad hadden. Dronekopenonline.nl reageerde binnen 10 minuten terug !!! ( top !! ) met de reactie dat ze waren uitverkocht maar wel weer werden verwacht. Niet met zekerheid maar met 90 % zeker konden zij zeggen dat ik er 1 kreeg thuis gestuurd bij volgende levering..... En vandaag stond postNL aan de deur.. Een Super netjes verpakte DJI MAVIC MINI !

snel service

Op zondag besteld en volgens plan zou ik pas dinsdag de drone ontvangen. Echter had ik het al op maandag. TOP!!!

Betrouwbaar en ze bezorgen erg snel via DHL

Ik heb iets besteld volgende dag al in huis terwijl ik in de avond had besteld en ze doen wat beloofd word en ze zijn erg betrouwbaar.

wat langere levertijd..

Ik heb een DJI drone besteld, de levertijd was iets langer dan verwacht maar werd wel netjes op de hoogte gehouden. Nu lekker vliegen en mooie films maken

Supersnelle prima service

Enige minpuntje, kreeg geen bevestigingsmail van mijn bestelling, bij navraag daags daarna kreeg ik als antwoord, dat de bestelling in goede orde ontvangen was en inmiddels onderweg!

Bijzonder prettig

Erg snelle reactie via de webchat & mail en ook snellere levering dan verwacht. Al met al erg tevreden!

Gravin Juliana van Stolberglaan 31 2263 AB Leidschendam