Top, beter dan verwacht!

De volgende dag had ik de bestelling al in huis. Alles was compleet en het bedje was zo in elkaar gezet.

Goede prijs kwaliteit

De co-sleeper was snel geleverd. Ziet er mooi uit. Het is wel even opletten bij het in elkaar zetten. Je moet goed de zijkanten uit elkaar houden. Verder prima te doen

Snel geleverd en makkelijk in elkaar te zetten.

Mijn bestelling is vrij snel gekomen maar helaas was deze niet compleet.

Ik heb een babywieg met daarbij een lakens setje besteld maar helaas is enkel de wieg geleverd. vroeg nog aan de postbezorger mis nog een pakketje en hij zei er is enkel een doos voor u gekomen.

Beste, Onze excuses dat dit is fout gegaan bij het inpakken van uw bestelling. Wij sturen u vandaag nog de twee hoeslakens en de matrasbeschermer na. met vriendelijke groet, Bed4Baby

Snelle service, moeilijke handleiding

De service was heel snel. Eventuele vragen werden ook snel behandeld. Het bedje was niet gemakkelijk te monteren door een niet zo duidelijke handleiding. Spijtig ook dat 1 van de extra randjes om er een cosleeper, met extra boordje, van de maken wat open staat vanboven. Ook wel sterke verfgeur dat enkele dagen blijft hangen. Maar ik vertrouw er op dat dit veilige verf is. Mooi design en dikke zachte matras. Al bij al tevreden van onze aankoop en ik kan niet wachten om ons meisje er in te leggen.

Mooie cosleeper snel geleverd

Soepel en snel

Makkelijke te bestellen en snel bezorgd. Bij het in elkaar zetten moet je wel even letten of je de juiste onderdelen op de goede plaats hebt. Dit staat wel op de handleiding, maar mag duidelijker. Verder makkelijk in elkaar te zetten en een super mooi bedje

Super snel geleverd en kwaliteit bedje top!

Ik twijfelde om het bedje bij jullie Tr bestellen maar ben heel blij dat ik het heb gedaan... prijs kwaliteit is goed en super snelle levering!

Ik kreeg in eerste instantie een vieze matras en na te hebben gemaild heb ik na excuses meteen een nieuwe matras gekregen. Goede service dus!

Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle levering en mooi bedje!

Snelle levering, mooi bedje. Erg blij mee!

Mooie Amy comfort sleeper

Contact via de e-mail voor vragen liep goed.bestellen ging makkelijk en snel. Zoals beloofd de volgende dag geleverd en de inhoud goed en compleet. Ik ben geen expert in bouwpakketten maar heb het grootste deel zelf in elkaar gezet. Had wel bijna de zijkanten verkeerd om gemonteerd. Handig met extra dik matrasje, matrasbeschermer en hoeslakentjes besteld.bedje nog niet gebruikt maar lijkt stevig en “ hekje” gaat goed op en neer.

Snelle bezorging, stevig bedje, slechte handleiding, slechte zorg voor de inhoud

Het bedje kwam, zoals beloofd op de website, de dag nadat ik het besteld in 1 doos. Toen ik de doos opende, zag ik dat het zakje met schroefjes eraan was geniet (aan de binnenkant), maar de onderkant van het zakje was helemaal opengereten, dus alle schroeven en plugjes en dergelijke lagen kriskras door de doos. De handleiding was niet geheel duidelijk. Er zou beter bij moeten staan dat het hoofdeind en voeteneind verschillend waren. Ik had het precies verkeerd om gemonteerd en moest opnieuw beginnen. Nu staat het bedje in elkaar en ben ik tevreden met het resultaat. Advies aan Bed4Baby: pas de handleiding iets aan zodat het iets duidelijker is.

Goede kwaliteit en snelle levering

Levering van de co sleeper was snel en voldoet aan de verwachting.

Het bedje was snel geleverd. Helaas was er een stukje hout gebroken. Ik kreeg dezelfde dag nog een reactie op mijn e-mail en ik krijg één dezer dagen het vervangende stuk van het bedje geleverd. Verder nog geen ervaring qua stevigheid, maar alles ziet er goed verzorgd uit.

Goed en mooi

Gemakkelijk in elkaar te zetten. Stevig.en mooi bedje.

Mooi product. Snelle levering.

prima product, vlot en netjes geleverd

De co-sleeper was precies zoals verwacht. De levering was vlot en netjes en het geheel was makkelijk in elkaar te zetten.

mooi co-sleeper Bella

Leuk bedje en was snel geleverd.

Ziet er goed uit.

We hebben het bedje in elkaar gezet. Aangezien de baby nog geboren moet worden kan ik het gebruik van het bedje niet beoordelen.

Mooie cosleeper

Mooie cosleeper en snel geleverd

Gewoon top

snel geleverd makkelijk in elkaar te zetten goed product

Snelle levering een mooi bedje

Goede prijs kwaliteit verhouding en snel geleverd.

Goed product, snelle levering.

Voor een mooie prijs een goed product gekocht.