Mooie Amy comfort sleeper

Contact via de e-mail voor vragen liep goed.bestellen ging makkelijk en snel. Zoals beloofd de volgende dag geleverd en de inhoud goed en compleet. Ik ben geen expert in bouwpakketten maar heb het grootste deel zelf in elkaar gezet. Had wel bijna de zijkanten verkeerd om gemonteerd. Handig met extra dik matrasje, matrasbeschermer en hoeslakentjes besteld.bedje nog niet gebruikt maar lijkt stevig en “ hekje” gaat goed op en neer.

Snelle bezorging, stevig bedje, slechte handleiding, slechte zorg voor de inhoud

Het bedje kwam, zoals beloofd op de website, de dag nadat ik het besteld in 1 doos. Toen ik de doos opende, zag ik dat het zakje met schroefjes eraan was geniet (aan de binnenkant), maar de onderkant van het zakje was helemaal opengereten, dus alle schroeven en plugjes en dergelijke lagen kriskras door de doos. De handleiding was niet geheel duidelijk. Er zou beter bij moeten staan dat het hoofdeind en voeteneind verschillend waren. Ik had het precies verkeerd om gemonteerd en moest opnieuw beginnen. Nu staat het bedje in elkaar en ben ik tevreden met het resultaat. Advies aan Bed4Baby: pas de handleiding iets aan zodat het iets duidelijker is.

Goede kwaliteit en snelle levering

Levering van de co sleeper was snel en voldoet aan de verwachting.

Het bedje was snel geleverd. Helaas was er een stukje hout gebroken. Ik kreeg dezelfde dag nog een reactie op mijn e-mail en ik krijg één dezer dagen het vervangende stuk van het bedje geleverd. Verder nog geen ervaring qua stevigheid, maar alles ziet er goed verzorgd uit.

Goed en mooi

Gemakkelijk in elkaar te zetten. Stevig.en mooi bedje.

Mooi product. Snelle levering.

prima product, vlot en netjes geleverd

De co-sleeper was precies zoals verwacht. De levering was vlot en netjes en het geheel was makkelijk in elkaar te zetten.

mooi co-sleeper Bella

Leuk bedje en was snel geleverd.

Ziet er goed uit.

We hebben het bedje in elkaar gezet. Aangezien de baby nog geboren moet worden kan ik het gebruik van het bedje niet beoordelen.

Mooie cosleeper

Mooie cosleeper en snel geleverd

Gewoon top

snel geleverd makkelijk in elkaar te zetten goed product

Snelle levering een mooi bedje

Goede prijs kwaliteit verhouding en snel geleverd.

Goed product, snelle levering.

Voor een mooie prijs een goed product gekocht.

goed en goedkoop en snel bezorgd

Lief bedje voor onze kleine man

Mooi bedje, waarvan uit ik onze kleine man zo kan voeden. Werkt perfect. Had ik bij de eerste maar een co-sleeper gehad.

Mooi bedje

Lekker snel geleverd en een mooi stevig bedje. Goed in elkaar te zetten.

perfecte levering en snel.

heel; goed

Bestelde product is zeer snel geleverd. Tevreden over kwaliteit. Prima dus!

Ik heb niet op alle mails die ik gestuurd heb antwoord gekregen, levering was verder prima.

Snelle en correcte levering

Prijs/kwaliteit dik in orde. En volgens afspraak snel geleverd. Tevreden over de gang van zaken.

Heel mooi bedje, goede service, snelle levering

Goede kwaliteit en nette afwerking, makkelijk in elkaar te zetten, stabiel, snel geleverd. Een onderdeeltje miste schroefdraad, is direct een nieuwe verzonden dus goede, snelle service.

Zeker tevreden

Snelle levering, goede prijs. Wel ging een van de paspennen er niet goed in, en moest een van de gaatjes even dieper geboord worden. Verder prima product.

Pluspunten

beide producten zeer snel geleverd, bedje van hoge kwaliteit hout en babynest van superzacht katoen

Pluspunten

erg mooi en zacht babynestje en snel geleverd

Over Bed4Baby