Product niet naar wens, goede service

Ik bestelde de co-sleeper Allis, om als co-sleeper te gebruiken. Helaas sloten de plankjes niet goed aan, en kregen we dit ook met advies en medewerking van bed4baby niet voor elkaar, waardoor ik dit niet heb aangedurfd hem zo te gebruiken. Als schommelwiegje was hij echter prima te gebruiken, en voldeed hij wel. De service van bed4baby was goed, aan de hand van foto's dachten ze mee en gaven ze tips. Bij het niet herkennen van onderdelen (wat op zich wel vreemd was, want alles uit één doos) kreeg ik nieuwe onderdelen toegezonden. Toen alsnog bleek dat de co-sleeper niet te gebruiken was zoals bedoeld kreeg ik een deel van het aankoopbedrag terug.

kwailiteit, goeie prijs en snel

Afgelopen week een matrasbeschermer besteld voor mijn wiegje. Was moeilijk te vinden in de betreffende maat, en als ze al te vinden waren, waren ze erg duur. Bij bed4baby voor een goede prijs de goede maat gevonden en meteen besteld. Goed via de mail op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en de levering is ook lekker snel. Beschermer past precies en is prima te wassen, ik ben er erg blij mee!

Mooi en stevig bedje

Ik ben erg blij met het bedje. Het werdt snel geleverd en de kwaliteit is goed. Het is een goed en stevig bedje. Een verbeterpuntje is de instructie om het elkaar te zetten. Als leek kom je daar niet uit, daar heb je echt iemand voor nodig die ervaring heeft.

Heb er nog geen ervaring mee

Kindje is nog niet geboren

Snelle levering en berichtgeving

Een matras voor de cosleeper via jullie website besteld. Snelle levering en berichtgeving hierover.

Snelle levering, goede prijs kwaliteit.

De levering was keurig volgens afspraak. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Op de site staat een duidelijke omschrijving van de producten. Dit was voor mij belangrijk voor de maten.

Besteld, volgende dag in huis!

Mooi ledikant Bouwtekening wel onduidelijk

Wij ontvingen het wiegje met de doos open

We zijn heel blij met het wiegje. We vonden het alleen raar dar de doos niet goed gesloten was. Doordat de bezorger dit zag hebben wij het product heel ontvangen, maar anders kon het matrasje zo beschadigd zijn. Die lag namelijk open. Als jullie het product beter verpakt hadden, was de waardering hoger geweest.

Mooi en goed bedje. Kwaliteit is goed zoals aangegeven

In elkaar zetten ging zeer gemakkelijk. Eenmaal in elkaar gezet is het een stevige co sleeper en je kan er voor kiezen om hem gesloten te houden of te koppelen aan je eigen bed. Zeker aan te bevelen.

Prima bedje incl matras. Gezien de afwijkende maat van het matras (90x55cm) zou het fijn geweest zijn als jullie ook hoeslakens met deze maat zouden verkopen. Maar verder een fijne co sleeper!

prima bedje

Wij wilden een houten co-sleeper kopen en hebben gekozen voor de Amy Hart comfort . Helemal blij met de keus en nu onze kleine meisje zo dicht bij ons kan slapen 🙂

snelle levering en mooi bedje

leuke bedje

de bestelde co-sleeper Allis werd binnen 1 dag geleverd en voldoet precies aan onze verwachtingen.

I recommend

We ordered Allis Comfort and babynest. Both products arrived next day and were very nicely packed. We’ve directly started to use both products and we find them both practical and good quality.

Ik raad babybedjes aan

Zeer goede service en snelle levering

Snel geleverd. Bij het monteren misten we 2 schroeven. Nadat we dit hadden aangegeven werden deze direct nagezonden. Helemaal happy met de cosleeper. Ziet er tof uit en die kleine van mij kan er lekker inslapen.

Goede koop

Mooi stevig bedje. Goede kwaliteit en prijs. De levering was snel.

Slechte kwaliteit bed, slechte service

Het bedje (co-sleeper Allis Wit) is van slechte, niet stevige kwaliteit. De service van Bed4Baby ronduit slecht. W.b. het bedje: met name de 'open kant' met opstaande houten blokjes voldoet wat ons betreft niet. Wij hebben er geen vertrouwen in om hier ons kindje in te laten slapen. Al met al nog niet eens zo'n probleem (meningen verschilllen, misschien zijn wij zeikerds), totdat Bed4Baby claimt dat retourzending niet mogelijk is, omdat het bedje in- en uit elkaar gehaald is en weigert het betaalde bedrag terug te betalen. Als consument heb je (uiteraard) het recht een product te beoordelen. In dit geval kan dat alleen door het bedje in elkaar te zetten. De kwaliteit van het bedje is dermate slecht, dat dit niet kan zonder sporen achter te laten (door aandraaien schroeven krijg je deukjes in het hout.). Juist Bed4Baby moet snappen dat je als ouders het bedje niet beoordeeld op kleur of uiterlijk, maar op stevigheid. De redenering dat je het bed niet in elkaar mag zetten, past wat mij betreft niet met de aard van dit bedrijf. Het gevoel overheerst dat het bedrijf het 'zo moeilijk' mogelijk maakt te retourneren, zodat een deel van de klanten zich zal bedenken. Ook quasi formele teksten, verwijzend naar niet juridisch steekhoudende voorwaarden, lijken er voor te moeten zorgen dat ouders zich thuis bedenken en hun verlies nemen. Dit vind ik een zeer kwalijke zaak. Ik hoop dat Bed4Baby deze zaak alsnog netjes oplost en het beleid t.a.v. dit soort gevallen wijzigt.

Beste klant, Wij vinden het spijtig dat u middels uw review geen eerlijk beeld geeft van de feiten en andere klanten daarmee negatief probeert te beïnvloeden, omdat wij uw retour niet hebben geaccepteerd. Zoals u zegt in uw review aangeeft hebben wij het recht om een retour te weigeren wanneer bedjes hun nieuw waarde hebben verloren door het in elkaar zetten en/of gebruik. Bij een retour proberen wij service te verlenen en klantgericht te handelen. Dit betekend niet dat wij alles kunnen accepteren. In uw geval bevat het retour gestuurd bedje zowel sporen van het in elkaar zetten, als gebruiks- en slijtage sporen. Wij proberen een product te voorzien van zoveel mogelijk foto’s en zo volledig mogelijk te beschrijven om een retour met de reden die u noemt (de zijkant blijft open) te voorkomen. U bent van mening dat het bedje van slechte kwaliteit is. Wij geven toe dat gebreken soms voorkomen. In uw geval hebben wij geen specifieke klacht ontvangen, zodat wij niet instaat waren deze op te lossen. Alle bedjes in ons assortiment zijn gemaakt van hetzelfde soort houd en komen van dezelfde fabrikant. Wij ontvangen al vele jaren positieve reacties van klanten ten aanzien van de kwaliteit en de stabiliteit van deze bedjes en de services die wij verlenen. Met vriendelijke groet, Bed4Baby

Mooi bedje, snelle levering

Itt andere recensies had ik geen problemen met de montage. Puntgaaf en veelzijdig wiegje voor een keurige prijs.

Prima bed, maar bijna onmogelijk om in elkaar te zetten!

Ons kindje slaapt inmiddels heerlijk in de Co-sleeper. Het bedje bevalt ons prima! Zoals we bij ervaringen van anderen al hadden gelezen is het in elkaar zetten echt verschrikkelijk. Onmogelijke handleiding! Tip voor bed4baby: maak een nieuwe handleiding en je hebt 100% Happy customers!!

Super tevreden!

Co-sleeper is van goede kwaliteit. Makkelijk in elkaar te zetten en ziet er mooi uit. Makkelijk in gebruik. Product werd snel geleverd, op de afgesproken datum.

Bella co sleeper slechte kwaliteit

Zowel het hout als de constructie zeer slecht van kwaliteit.Het is dun en gammel en niet logisch. Ik heb hem helaas later uitgepakt waardoor ik hem niet meer kan en mag retouren. Ook de klantgerichtheid is helaas zeer slecht.

Beste, Bedankt voor uw reactie. Retourneren zonder reden is mogelijk 2 weken na aankoop (vanaf ontvangst bestelling). Uw verzoek om te retourneren kwam na 1 maand en nadat het bedje in gebruik was genomen. Daarom hebben wij uw retour niet kunnen accepteren. met vriendelijke groet, Bed4baby

Zit degelijk in elkaar, snel geleverd

Snel en eenvoudig te bestellen en makkelijk in elkaar te zetten.

Snel geleverd, makkelijk in elkaar te zetten en goed product.