Onderdeel gebroken maar snel nieuwe gekregen

Makkelijk te bereiken en goede service

Kwaliteit en snelle levering

Kwaliteit en snelle levering

Kwaliteits onderdelen

Ik ga er zeker weer spullen kopen!

Goede service, en uitleg waar nodig, Ook een snelle levering. Dank!

Snel en goed geleverd

Bestelling netjes afgeleverd en keurig in het meedenken

Top nette prijzen en snelle verzending

Top nette prijzen en snelle verzending

Prima webshop

Ik kon mijn bestelling super snel al ophalen.

Op tijd geleverd engoede kwalitijd

Snel en duidelijk en goede producten

Zeer duidelijke site en vee keuze en de producten worden zeer snel geleverd. Alles van goede kwaliteit.

Goed produkt

Doet wat het moet doen. Makkelijk aan te brengen. Geen lekkage meer.

Goede winkel

Snelle levering goede assistentie.. Besteld in de ochtend en paar uur later afgehaald ivm met weekendklus... stond netjes klaar.

perfect

perfect

Goede website

Reageren snel op vragen en goede uitleg.

prima geregeld, alles snel geleverd zoals besteld.

materialen geleverd volgens afspraak en telefonisch ook nog prima te bereiken voor nadere vragen, zonder ellenlange keuze bandjes.

Prima ervaring !

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij Dakenmarkt.nl. Mijn order is keurig netjes afgehandeld. De Neico handföhn is een prima product voor de professionele doe-het-zelver. Keurig netjes verpakt geleverd. Totaal: 5 Sterren !

Goede service en vriendelijke mensen met verstand van zaken!

Goede service en vriendelijke mensen met verstand van zaken. Verder een goede prijs en kwaliteit verhouding en een goede gebruiksvriendelijke webshop.

Snelle levering, producten zoals omschreven

De producten waren makkelijk te bestellen op de website. Een goede prijs/kwaliteit verhouding en snel geleverd

Top ervaring product zo als verwacht. Ik had een savonds besteld. Dag daarna gebeld of ik het toch kon ophalen. Geen probleem verzend kosten netjes terug gestort.

Bestellen en leveren

Bestellen ging zoals het hoort. Geen opmerkingen. Prima gedaan

Goed en snel

Vakkundig en snel reageren

Ik had specifieke info nodig voor de form flash strook. Ben snel en vakkundig geholpen. Prima club

Professioneel en klantvriendelijk

Perfecte en klantvriendelijke behandeling.

Goed en correct

Prettig en goed

Helmkamp 46C

7091 HR Dinxperlo

Over Dakenmarkt.nl

Dakenmarkt.nl is een online webwinkel voor particulieren en bedrijven die een goed en duurzaam dak willen maken. Wij leveren een compleet en gunstig geprijsd assortiment professionele EPDM dak- materialen voorzien van de benodigde certificaten en keurmerken.