De gekochte bitumen en overige materialen werden keurig bezorgt, en het karwei is vakkundig geklaard

Dank voor de correcte aflevering en met plezier is het dak weer compleet vernieuwd. Het kan er zeker weer minstens 20 jaar mee.

Goed en niet te duur

Goed advies en goede bezorging op tijd!

topkwaliteit en gratis geleverd boven 750 euro.

topkwaliteit en gratis geleverd boven 750 euro. Leverancier van origineel hoge kwaliteit Bauder PIR platen

TOP

ALTIJD PRETTIG OM TE BESTELLEN BIJ DAKENMARKT!

Goed eerlijk bedrijf

Ik heb enig dakmateriaal besteld ,en ik werd telefoniche benaderd dat ik iets had besteld wat niet pas in het geheel. Deze verkoper attendeer dat ik het product niet nodig had. DEZE TOPVERKPPER VERDIEND EEN DIKKE PLUIM

Goed materiaal om mee te werken

Fijne producten, goede toelichting

goed bereikbaar via mail / telefoon. snelle levering Verbeterpunt één artikel was niet voorradig, dit was echter niet direct zichtbaar op de website

Afhalen van EPDm materialen .. Goede uitleg en service ontvangen

Overzichtelijke website

Overzichtelijke website en correcte prijzen tov bouwmarkt

Super bedankt voor de heldere uitleg en snelle service. Fijne vakantie groeten Edwin

Goede Leverancier

Goed benaderbaar. Vriendelijke klantenservice. Snelle levering en geen probleem bij het terugsturen van ongebruikte materialen.

Snelle levering en juiste maat EPDM Prijs / kwaliteit zeer goed

Prima materiaal

EPDM materiaal is een goede kwaliteit en niet duyur

Correcte leverancier.

Goed en correct.. netjes op de hoogte gehouden over een verlate levering. Bouwmaterialen is overal moeizaam dus begrip ervoor.

Fijn geregeld

Wij werden netjes op de hoogte gehouden omtrent de levering. Goed verpakt en compleet. Dank je

Overzichtelijk

Levering op tijd en overzichtelijk website

Goede leverancier

Overzichtelijke en duidelijke website

Correct en volgens afspraak

Correct en volgens afspraak

Correcte service

Goed mee denkende mensen. Snel geleverd..

Kwaliteit materiaal voor de juiste prijs

Kwaliteit en een juiste prijs. Snel en correct geleverd. Gewoon top.

De EPDM en lijm zijn goed en niet duur

supersnelle levering. scherpe prijs

scherpe prijs en erg vlotte vriendelijke levering

Niks op aan te merken

De communicatie was goed de levering was goed en het matras is goed wat wil een klant nog meer top bedrijf dankjewel voor de service

Heel goed, snelle levering en fijne site

Mijn schuurtje heeft al weer een mooi dakje met EPDM. Super, en prettig gelijmd met die spuitbussen.

Over Dakenmarkt.nl

Dakenmarkt.nl is een online webwinkel voor particulieren en bedrijven die een goed en duurzaam dak willen maken. Wij leveren een compleet en gunstig geprijsd assortiment professionele EPDM dak- materialen voorzien van de benodigde certificaten en keurmerken.