Aanrader

Goed materiaal

Behulpzaam en goede prijs

Voor ons EPDM dak hebben wij materialen afgehaald. Aldaar goed en duidelijk advies ontvangen. Kwalitatief materiaal en de prijs is prima tov standaard bouwmarkten.

Meedenkers

De jongens van Dakenmarkt hebben verstand van daken. Goed adres voor advies en materialen.

Goede shop

Materiaal afgejaald voor een overkaping. De medewerker heeft voldoende uitleg gegeven. Klus geslaagd.

Snelle service en goede uitleg

Dit bedrijf weet alles van platte daken en ondersteuning bij technische vragen is super. Echt een aanbeveling voor professionele materialen en begeleiding!

Epdm materiaal besteld, Nette prijs, goed materiaal en goed advies ontvangen.

Gedeeltelijk goed

Bestelling volgens order geleverd. Vlot en in goede afstemming. Blijken echter de bestelde schroeven tegen toch een behoorlijk bedrag te bestaan uit de helft kortere schroeven. Zeer frustrerend als je op een dak de isolatie platen probeert te bevestigen. Gewoon een bak te korte schroeven er bij in gedonderd die dus geen grip krijgen. Dat is wel heel slecht helaas.

Op tijd geleverd

Montageankers voor zonnepanelen

Voor de installatie van zonnepanelen op een schuin EPDM dak zijn wij bij Dakenmarkt uitgekomen. Degelijk advies en de montageankers waren ideaal en eenvoudig toe te passen.

Ik heb goede informatie ontvangen over hoe ik mijn dak het beste kan opbouwen. Bestellen ging goed en correct geleverd

Nice

Super fijn geholpen door de heren van dakenmarkt. Zij denken tenminste met je mee. Ik was een onderdeel vergeten te bestellen en netjes hierover geinformeerd.

Kleine bestelling - snel geleverd

Kleine bestelling - snel geleverd

Correcte levering

Prima webshop -

Fijne mensen met goede kennis van daken.

Goede prijs, platen wat minder dan verwachting

Redelijk snel geleverd, verpakking van platen was erg vies. Platen hebben rafelige randen. Verder prima te verwerken. Goede prijs.

afgelopen maandags 100m2 PIr isolatie besteld en woensdags netjes geleverd.

Goede info

Nog - geen bestelling geplaatst. Wel bruikbare info ontvangen. Ons is aangeraden om een andere oplossing te kiezen dan oorspronkelijk door ons gedacht. Ik denk dat de medewerkers van dakenmarkt mij op de lange duur zo wel wat geld hebben bespaard. Goede service mag aangeprezen worden :-)

Wij hebben 80m2 PIr isolatie besteld voor onze zolder. Binnen 3 dagen netjes voor de deur geleverd. Dank

Keurig geleverd

Goed bedrijf

Prima prijs/kwaliteit verhouding, duidelijke communicatie en snelle levering

Montagevragen telefonisch door ervaren expert goed uitgelegd!

Er is telefonisch de tijd genomen om montagevragen goed uit te leggen. Levering zoals verwacht.

snel en probleemloos

netjes te woord gestaan over de afleveringsdatum. 2 dg. later alles keurig afgeleverd.

Uitstekende uitleg

Bedankt jongens voor de begeleiding. Het EPDM dak zit er strak op. Erg fijn dat ik de spuittank met lans in bruikleen kon krijgen.

Oude Doetinchemseweg 21 7051 DZ Varsseveld

0315 - 244772

Over Dakenmarkt.nl

Dakenmarkt.nl is een online webwinkel voor particulieren en bedrijven die een goed en duurzaam dak willen maken. Wij leveren een compleet en gunstig geprijsd assortiment professionele EPDM dak- materialen voorzien van de benodigde certificaten en keurmerken.