Goed advies

Goede uitleg bij afhalen materialen.

goeie uitleg

Bouwmateriaal goed kunnen vinden op de website, nette prijzen en binnen 3 dagen geleverd.

Goed geprijsd

Goed geprijsd - mvgr Edwin ;-)

Pir isolatie - verlate levering

De levertermijn was langer dan 3 dagen. Er werd gezegd dat PIR op dit moment een langere levertijd kent ivm schaarste. Jammer dat dit niet op de website is aangegeven. Verder prima materiaal en op de hoogte gehouden,

Epdm dakmaterialen voor Schuur

Goede service en advies... epdm dak ligt er mooi strak op. Dank Gerard

Totaal dakpakket besteld. Goed materiaal en niet duur.

zeer tevreden

Materiaal afgehaald voor onze overkapping, goed advies, spuittank in bruikleen zeer handig en de prijs viel mij mee

Nette Levering, nette prijs

Goede informatie

Voor ons hellend dak met EPDM waar zonnepanelen op gemonteerd moesten worden via dakenmarkt een goede installateur gevonden die de klus wel aandurfde met de montageankers van dakenmarkt.

Prima service en uitleg

Dank je Dakenmarkt voor de begleiding. zeer tevreden met mijn EPDm dak.

keurig geleverd

keurig binnen 2 dagen geleverd

Super service en advies

Bij mijn zoektocht naar een EPDM dak kwam ik uit bij dakenmarkt.nl. Bij het ophalen van de bestelde producten super advies gekregen en ook nog goedkoper uit dan gedacht! Mocht ik nog eens iets nodig hebben voor een dak, dan weet ik waar ik als eerste heen ga!

Prima service... De proffessionele spuitlijm tank in bruikeen was ideaal voor onze oppervlakkte ( 10 x 6.10)

Uitstekende levering

Vlotte levering zoals afgesproken. Keurig verpakt.

Niet te duur... goed materiaal

Supergoede service, ook met retour na afloop van de officiele termijn

Supergoede service, ook met retour na afloop van de officiele termijn

Totaalpakket EPDM bij dakenmarkt besteld en afgehaald. Goed advies en een aantrekkelijke prijs. Voor mij een aanrader.

Kon alles wat ik nodig had voor m’n dakklus bij hun terecht!! De

Goed geslaagd! Wat betreft de prijs en kwaliteit van de producten voor m’n epdmdak klus, als de advies en uitleg die ik nodig had.

Perfecte service!

Zeer goede service, goed en snel geholpen

Duidelijk, overzichtelijk en snel.

Bestelling plaatsen verliep soepel. Op telefonisch contact over leverdatum en foutje tijdens levering werd direct geacteerd! Blij met mijn EPDM dakje!

Aanrader

Goed materiaal

Behulpzaam en goede prijs

Voor ons EPDM dak hebben wij materialen afgehaald. Aldaar goed en duidelijk advies ontvangen. Kwalitatief materiaal en de prijs is prima tov standaard bouwmarkten.

Meedenkers

De jongens van Dakenmarkt hebben verstand van daken. Goed adres voor advies en materialen.

Goede shop

Over Dakenmarkt.nl

Dakenmarkt.nl is een online webwinkel voor particulieren en bedrijven die een goed en duurzaam dak willen maken. Wij leveren een compleet en gunstig geprijsd assortiment professionele EPDM dak- materialen voorzien van de benodigde certificaten en keurmerken