heel goede hulp bij het aanschaffen van zonnepaneel ankers

In de markt van zonnepaneel-montage materialen is maar heel moeizaam aan hulp en advies te komen: allerlei foldertjes en aanbiedingen in de bus, maar helpen, ho maar. Maar het Dakenmarkt team maakt daarop een heel prettige uitzondering ! Klasse

Bestelling goed ontvangen

De bestelling is goed en netjes ontvangen .. de bezorgkosten voor een reparatiesetje vind ik wel wat aan de hoge kant.

Goede spullen en service.

Reparatieset epdm nodig en deze werd snel geleverd. Helaas ontbrak de primer maar deze werd direct zonder gedoe nagezonden. Prettige communicatie en top service.

Gezond verstand van daken en nette prijzen.

Gezond verstand van daken en nette prijzen. gr Evert

Goede service en bereid tot het uiterste te gaan

Verzoek om (slechts) 1 stuks dakanker, ivm tonen aan opdrachtgever, per koerier af te leveren. Is goed georganiseerd. Anker op tijd geleverd........ Bedankt..

Prima spullen, dak is weer dicht.

Snelle service als het moet:

Telefonisch contact gehad voor een spoed levering. Dat was gelukkig mogelijk. Volgende dag voor 10:00 de zending ontvangen. Top

zeer tevreden

netjes en goede afhandeling

Conform afspraak

Een geheel pakket met dakkmaterialen geheel conform afspraak binnen 3 dagen geleverd. Niets op aan te merken verder en dan nu alleen nog op goed weer wachten.

Super website. Snelle bezorging

Zat een klein telfoutje. Maar was met 1 telefoontje opgeloste

Snelle en uitstekende levering

Er wordt met je mee gedacht, heel goed.

Snelle verwerking en directe communicatie als er vragen zijn

Zie boven.

Snelle reactie.

Net voordat ze een paar dagen dicht zouden, hebben ze toch nog ons pakket klaargezet en verstuurd. Mooi op tijd binnen zodat wij ook weer verder konden. Super service!

Goed advies en snelle levering van het bestelde materiaal

Op mijn vragen een goed en deskundig advies gekregen. Snelle levering aan huis vervolgens.r

Goede prijs

Snel geleverd - binnen 3 dagen en een goede prijs

Groot assortiment en goede service

Duidelijke webshop met groot assortiment aan dakmaterialen. Stipte levering. Retourzenden gaf geen probleem.

Wij hebben eergisteren dakmaterialen besteld voor onze overkaping. Erg fijn dat het nog zo snel voor de vakantie geleverd kon worden.

Epdm materialen besteld

Kwaliteit goed en niet duur.

Vlot geleverd.....top

Vlotte levering Product voldoet aan de verwachting

Betrouwbare webshop. komt afspraken na.

Afspraken goed nagekomen, prima levering en uitstekend product

EPDM goede kwaliteit en levering perfect.

Snel geleverd en goed gecommuniceerd

Een dag na bestellen werd ik netjes gebeld wanneer bezorgen het beste uit zou komen. Erg fijn omdat een dag later mij toevallig beter uit kwam. De chauffeur stond netjes volgens afspraak voor de deur, en dacht goed mee over de juiste plek, en bracht de lading daar naartoe, zodat het mij weinig moeite koste. De volgende bestelling is ze zeker gegund.

Pir isolatie niet duur

Pir niet duur en op gevraagde datum geleverd. Misschien wel isolatietape opnemen in assortiment.. Maar gelukkig zit de Action op de hoek. :))

Zeer Tevreden

Zeer tevreden. Na een onvolledige bestelling mijnerzijds werd ik gebeld om een en ander goed te laten verlopen zonder extra kosten.

Goed advies

Goede uitleg bij afhalen materialen.

Over Dakenmarkt.nl

Dakenmarkt.nl is een online webwinkel voor particulieren en bedrijven die een goed en duurzaam dak willen maken. Wij leveren een compleet en gunstig geprijsd assortiment professionele EPDM dak- materialen voorzien van de benodigde certificaten en keurmerken.