Snel, goed naar hoge verzendkosten

Goed snel op het aangegeven adres afgeleverd, Wel jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn. Het aangeschafte boek werd zo een half keer duurder. Dus alleen interessant als je meerdere boeken bestelt

Bestelling werd na een dag prima verpakt bezorgd.

Op mijn e-mails kreeg ik geen antwoord van boekenwebsite.nl

Mijn bestelling kwam later aan dan was aangekondigd, dus voordat hij aankwam vroeg ik of ik eventueel mijn geld terug kon krijgen als hij niet aankwam. Maar ik kreeg geen antwoord en telefonisch was de webwinkel ook niet bereikbaar. Maar goed, met enige vertraging kreeg ik mijn bestelling alsnog.

Uitstekende staat TOP

Dit was mijn eerste kennismaking met boekenwebsite, ondanks dat dit boek al heel oud is, was het boek in uitstekende staat. Ik hoop snel weer te bestellen. Top!!.

ik kwam deze site tegen toen ik een bepaald tuinboek zocht. Wat ben ik blij met deze "vondst". Super goedkoop boek en ziet er als nieuw uit tel daarbij de snelle levering die maken dat ik een dikke 10 geef.

Alles netjes goed gegaan. Boek was keurig verpakt.

Zeer snelle en goede service!

De website heeft een hele sterke zoekfunctie, want het boek wat ik zocht kwam direct te voor schijn. De prijs en kwaliteit van het boek kloppen met wat er op de website stond, perfect!

een vlotte afhandeling

de bestelling werd vlot afgehandeld. Prima.

Alles prima in orde

Snelle levering, vriendelijk mailverkeer en snel geleverd

Snelle levering, boek in perfecte staat (zoals beschreven)

Het boek werd na bestelling snel toegezonden. Goed verpakt. Boek verkeerde in de staat zoals het werd aangeboden.

Goede afhandeling

Het bestelde boek werd snel geleverd en was is de afgesproken goede staat

Kan me niet meer herineren waarover het gaat!

Als ik tik op "verstuur" gebeurt er niets!!

Bestelling werd goed verwerkt, echter niet gekregen

1 boek besteld en volgens track en trace zou het bezorgd zijn, maar het boek nooit in de bus gekregen. Tot twee keer daarover gemaild, maar totaal geen reactie gekregen en dat is erg slecht. Na deze reactie is het goed opgepakt en uiteindelijk mijn geld terug gekregen. Het blijft vreemd dat de post kan zeggen iets afgeleverd te hebben, terwijl dat niet zo is.

snel en goed verpakt

snel en goed verpakt

Nieuw boek voor tweedehands prijs!

Snelle verzending van zo goed als nieuw boek voor schappelijke prijs!

! Boek in hele goede conditie!

'k ben tevreden over de service van BoekenWebsite.nl

Uitstekend.

vlotte en goede service. prima uitziend boek

het boek kwam knap behoorlijk snel aan en was goed verpakt. ik ben dus erg tevreden.

Snel, accuraat

Had niet beter gekund, lijst met opgave voorradige boeken in welke staat, 1 uitgekozen, inderdaad als nieuw, volgende dag in huis! Fantastisch!

Völlig komplkationslose Abwicklung eines etwas teuren Geschäfts, aber das ist ja meine Entscheidung. Alles gut!

Snelle service en prima staat van boek

Snelle levering prima

Snelle levering prima