Ik had voor een project te dikke katoen besteld. Het terug mogen zenden geen enkel probleem.

snelle en correcte levering door breiwebshop

De website werkt ook met smartphone prima, de levering is vlot en correct

Zeer klantvriendelijk

Heel veel keuze in materiaal en kleur. Vlotte en nette bezorging. De klantenservice is ook vlot en ze denken goed met je mee.

Uitermate snelle levering zelfs in dee tijd

Uitermate snelle levering, zelfs in deze tijd. Heel behulpzaam en mogelijkheden om andere kleuren te kiezen

teleurgesteld

Voor 8 uur s'avonds besteld, de volgende dag in huis. Mooi niet dus!!

Voor het eerst wat besteld, wat een prima levering!

Je hoeft gelukkig geen dagen of weken te wachten op je bestelling. Het zag er prima uit!

Sublieme transactie en service

Dit soort prima service is bijna uitgestorven. Ik ben blij op te merken dat het dus wel degelijk nog bestaat.

Als vanouds: fantastisch!!

Ondanks dat mijn opmerking over een product niet onder de garantie viel is het toch gratis vervangen; super!! En de wol die ik daarnaast bestelde, kon ik dezelfde dag weer ophalen; wat een geweldige dienstverlening. Voor elke soort breiwerk is er mooi garen te vinden.

Vlotte en prettige service, prima garens!

De Breiwebshop heeft een mooi assortiment breigarens tegen zeer billijke prijzen. Heerlijk voor wie er van houdt "steeds iets op de pennen te hebben". Alle omschrijvingen van de garens zijn volledig en kloppen steeds. Op vragen wordt snel en adequaat gereageerd. Kortom: deze webshop is een aanrader voor iedereen die van breien en haken houdt!

Bestellen was lastig

Tot 2x toe had ik bij twee bestellingen problemen. Hij bleef steken na het invullen van postcode en huisnummer. Ook na telefonisch advies. Via mails is het daarna goed gegaan en ben ik heel goed geholpen. Het houdt mij wel tegen opnieuw iets te bestellen.

Erg fijne service!

Snelle levering, mooie garens en een goede service.

Geweldige webshop

Al diverse keren garen besteld en super tevreden. Super snel bezorgd en mooie prijzen. Ook als je advies wil krijg je daarop heel snel antwoord. Ik zeg Breiwebshop is een topper en mijn favoriet. Je kan hier met een gerust hart je garen en accessoires kopen!

Ruim assortiment, mooie kwaliteit, snelle levering. En zeer goede service. Met levering verkeerde kleur garen gekregen. Maar door Mark van de klantenservice netjes opgelost en volgende dag het garen in de juiste kleur binnen. In één woord top!

Goede kwaliteit, snelle levering, prima communicatie

Prima persoonlijke beantwoording van de mail, geen blablablabla. Heel veel keuze en mooie aanbiedingen. Ik ben zeer tevreden

Prima klantenservice

Na een foutje tijdens het bestellen is dankzij Mark alles goed gegaan en had ik mijn bestelling de volgende dag al op het bezorgadres. Toppie. Bedankt.

prachtig

heb even moeten wachten Dit kwam door post nl .maar ik ben blij de kleuren zijn prachtig. en de service ook

Geweldige webshop.

Assortiment: prima en compleet Communicatie: er wordt snel en goed op vragen gereageerd. Altijd oplossinggericht. Verzending: goed en heel snel. Kortom, ik ben supertevreden.

Late levering door Corona

De bestelling die ik had gedaan kwam vertraagd aan. (Vrijdag besteld woensdag aangekomen). Gelukkig kon ik mijn ongeduld delen met Mark van de klantenservice. Hij onderzocht waar mijn pakje gebleven was. Conclusie: kwijtgeraakt. Er was al een nieuw pakket voor me ingepakt toen de wol alsnog aankwam. Bedankt voor je geduld! Hopelijk is post.nl volgende keer wat sneller, want ik zal zeker nog een keer bij breiwebshop bestellen!

Geweldig, zeker een aanrader

Voor de tweede keer besteld en net als de vorige keer. Gemakkelijk bestellen,zeer correct en alles heel erg netjes ingepakt. De doos al de volgende dag in huis dus SUPER snel!!! Achteraf had ik nog een vraag via de klantenservice gesteld, snelle en zeer vriendelijk reactie terug. Goed advies en zeer behulpzaam. Bedankt, en tot de volgende bestelling.

Een geweldige service

De prijzen zijn zeer aantrekkelijk. Er is een zeer groot aanbod van alle soorten wol en accessoires. En dan de service die is rond uit gewoon van fantastisch. Als je problemen heb met sommige dingen, één mailtje en binnen een zeer korte (meestal de zelfde dag nog) tijd heb je antwoord en duidelijkheid. Echt top.

Fantastische dienstverlening

Niet alleen zijn de prijzen zo aantrekkelijk en hebben jullie zen mooie aanbod, maar is er ook een fantastische dienstverlening. Jammer genoeg was er een specifieke bol niet meer maar werd ik bijzonder goed geïnformeerd en leeeg ik mooie opties. Tip top in orde!

Hele goede service.

Geweldige service

Mooie garen goede kwaliteit en goede service

Supersnel geleverd en fijne service.

Voor de eerste keer besteld bij de Breiwebshop.nl en de bestelling werd zeer snel geleverd. Het bestellen ging goed en alles zag er prima uit. Fijne vriendelijke klantenservice en dat is heel veel waard. Dus zeer tevreden en 5 sterren waard.

snelle levering en goede service daarna

Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd in goede verpakking; bij een vorige bestelling had ik een fout gemaakt bij het aantal bollen wol (2 bollen teveel besteld), restitutie van teveel betaalde bedrag was geen probleem. Erg prettige service dus.

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: