Super service, snel en vriendelijk. Breed aanbod

Je word snel en goed geholpen. Snelle levering, prachtige spullen. Aanrader!

Super goede klantenservice!!!

Ik geef Breiwebshop 5sterren omdat, voordat ik mijn bestelling veel advies gevraagd hebover garen/kleur combinaties. Dit was allemaal geen probleem voor deze klantenservice, dus dikke pluim!

Zeer snel met mededeling dat de wol weer aanwezig was en Dat ik daardoor mijn volledige bestelling kon doen. Veel assortiment

Geweldige shop

Vandaag bestellen, morgen beginnen breien. Geweldig toch !

Goede service en snel antwoord op de mail

Ik had wol gereserveerd die op zich liet wachten , zonder probleem geannuleerd. Snelle antwoorden op mijn mail.

Helemaal goed

Zeer snelle levering. Ik had nog een fout bij het bestellen gemaakt. Gemaild...snelle reactie. !!! Zelfde dag al een mail dat het verzonden was. Andereochtend al in huis. Super!!

Vlotte levering

Snelle en complete levering van de artikelen. Prima!

Goede bestelling en levering

Spijtig van de grote doos voor het dunne boekje

geweldig

snelle levering! alles compleet.

Bestelling snel binnen.

Ik heb via de mail om advies gevraagd en ik kreeg vrij snel antwoord en advies. Mijn bestelling werd ook meteen de volgende dag bezorgd. Goede service!

heel goede webshop

Perfecte service

Was mijn eerste bestelling bij hun. Helaas waren er problemen op de site waardoor ik een error kreeg toen ik wilde betalen. Bestelling was wel binnen gekomen. Dit gebeurde op een zondag. Maandag ochtend kreeg ik nadat de site tijdelijk uit de lucht was geweest direct een betaal link. Dinsdag had ik netjes mijn bestelling binnen. Na een paar dagen had mijn kat 1 bol wol te pakken gekregen en had ik een nieuwe bol nodig. Mail gestuurd of ik dezelfde bol wol met zelfde verfbad kon bestellen. Dag erop kreeg ik een mail dat ze die wol met dezelfde nummers nog hadden en ze voor mij 1 bol apart gelegd hadden. Volgens hun instructiesde bestelling geplaatst en de volgende dag binnen. Top service!

Nog niet zo lang bezig met haken. Toch de poging gewaagd een rokje volgens patroon van Breiwebshop te proberen. Als ik er niet uit kom krijg ik snelle reactie met top uitleg per mail. Zeer tevreden over de service die ze bieden!

G E W E L D I G, dat vacuüm pakje! Schrok me eerst helemaal wezenloos maar handig!!! Top en voor herhaling vatbaar! Alleen jammer dat de post niet op tijd was. 1 dag langer moeten wachten dan beloofd werd...

Snelle levering en goede service.

Zeer goed. Mijn bestellingen zijn snel aangekomen. Vragen worden netjes beantwoord door vriendelijk personeel. Ondanks dat het een webshop is, heb ik het gevoel gehad van goede, persoonlijke service.

Ik heb helaas nok niet mijn bestelling ontvangen.

Heel snelle bezorging, helaas moet mijn bestelling deze keer naar Spanje gestuurd worden, dus het duurt wat langer, ik hoop binnen kort het pakje te ontvangen

Prettig email contact, goede en snelle service!

Prettig email contact, goede en snelle service!

Goede hulp en goede producten

Ik heb het verkeerde product besteld en ze hebben mij goed geholpen, verder heb ik mijn pakket snel ontvangen en is het product van goede kwaliteit.

Lange levertijd

Een week nadat ik besteld had ( 10 september) heb ik de bestelling ( 17 september) ontvangen. Erg jammer terwijl ze op de site anders aangeven.

Nooit problemen gehad met breiwebshop en altijd de meest ideale kleuren en prijzen! Echter laatste bestelling (duurste ook) zijn de kleuren fout helaas door een fout op de website. Kan gebeuren, wordt eenmaal gerund door mensen! Super nette en snelle afhandeling van Mark, credits hiervoor! Zeer tevreden verder over de artikelen en het haakt heerlijk!

Super snelle en correcte levering. Vriendelijke en behulpzame klantenservice!

Super snelle levering. Altijd netjes verpakt. Vriendelijke behulpzame klantenservice.

Perfecte service en heel vriendelijk.

Ik kocht heel aangename wol maar de kleuren op het scherm weken af van de realiteit (wat op alle sites mogelijk is). Ik kon de wol gratis terug sturen. Ik denk dat Breiwebshop.nl de enige is die dit doet.

Heel erg snel en goed.

De vraag voor wol-staaltjes is heel snel en correct behandeld.

Geweldige ervaring

Altijd een hele vlotte bezorging, netjes verpakt. Een paar weken geleden was er een pakketje zoekgeraakt bij post nl maar ook dit werd super opgelost en kreeg ik de "her" zending heel vlot.

Snelle levering, van top kwaliteit!

Super snelle levering. Snelle reacties via klantenservice bij vragen. Goede kwaliteit wol.

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: