Super!!!!!!

In een woord geweldig!!!

Betrouwbaar en goed

Eerste keer hier iets besteld met Mastercard op een zaterdag. Er was iets verkeerd gegaan bij het doorsturen naar betaal pagina en heb dit meteen gecommuniceerd. Maar minuten later kreeg ik al een antwoord met een link naar de betaalpagina. Had ik niet verwacht in het weekend. Hoop dat ze daar ook wel eens rust nemen voor zichzelf.

Ik heb alleen maar lof.

Fantastisch assortiment van de hoogste kwaliteit. Schitterende kleuren. Heel behulpzame Mark die altijd weer bij nabestelling juiste verfbad voor me weet op te snorren,

Super snelle service en levering

Ze houden je goed op de hoogte. Echt hele goede service!

geweldig

ik ben zo ondzettend blij met mijn pakkket zo netjes en zorgvuldig ingepakt. daar naast ook lekker voordelig. ga zo door breiwebshop

Super snelle levering ondanks de feestdagen

Had om een bepaald verraad gevraagd omdat ik van mijn vorige maakwerk nog garen overhad, en is door jullie gelezen en geleverd, wat ik echt super vind

geweldige service

ik bestelde voor de 2e x iets. helaas kreeg ik de verkeerde naalden binnen. een mail daarover gestuurd en snel kreeg ik te horen dat er een nieuwe naald aankwam. de verkeerde mocht ik houden. ik was blij met die nette service

Prima webshop. Na emailtje konden ze nog snel een extra bestelling bij mijn eerdere bestelling meegeven. Zi kwam alles in een levering aan.

Een vlugge en vlotte afwerking van mijn bestelling!

Het was de eerste keer dat ik hier iets heb besteld en het was een meevaller.

Groot assortiment en snelle levering.

De webshop is heel overzichtelijk, groot assortiment. Snelle levering en geen " gebakken lucht". Met retour sturen heb ik geen ervaring, want dat was tot nu toe niet nodig. Heel tevreden met de materialen.

Snelle correcte levering van het bestelde product

Dit is wat je verwacht als je iets bij een webshop besteld

Prima geen klachten

Beste kwaliteit, beste klantenservice

De beste winkel en klantenservice voor breien! Wol en garen hebben goede kwaliteit. Ik raad het zeker aan!

Veel keus en snelle levering

De levering is zo snel dat het pakket op zaterdagavond werd bezorgd. Ik had wel te doen met de chauffeur. (platteland adres) Zo snel had nou ook niet gehoeven. Bij sommige websites kun je dat kiezen, dat vind ik positief.

Snel en mooie garen

Gratis retour is heel fijn. Leuke dat je ook kan sparen voor kortings punten.

Zeer tevreden.

Snel, accuraat, brievenbus post door vacuüm seal. TOP!

Prima afhandeling

Een foutje in de afhandeling van mijn order werd prima en snel gecorrigeerd. Ik ontving een andere wol dan ik bestelde, e-mailde breiworkshop.nl over de fout en kreeg daags daarna alsnog en gratis de juiste wol toegestuurd. De verkeerd geleverde wol mocht ik houden (nu nog even een projectje daarvoor verzinnen ;-)

zeer goed!iedereen aan te raden

zeer goede service, goede kwaliteit, heel veel keuzes van wol, gewoon SUPER!!!

prachtige wol, super service

super kwaliteit en zeer snel geleverd

Super leuke webshop!

Voor de tweede keer wat besteld, eerste keer super snel geleverd (de volgende dag). Gisteren zou ik mijn tweede bestelling krijgen, helaas Post NL laat het afweten. Ik volg de track & trace code, de bezorger is nog steeds onderweg en mijn bestelling wordt nog steeds geleverd op 31 december..... (ik hoop niet 2020). Ik ga morgen in spanning wachten of mijn bestelling alsnog geleverd wordt. Het ligt niet aan jullie maar aan Post NL. Wilde ik toch even kwijt.

Top altijd goed geleverd

Top winkel. Plaatjes in mijn hartje.

Prima service snelle verzending!

Fijne, snelle en betrouwbare webshop. Het zou alleen nog leuker zijn als er bij een bestelling boven de 50 euro of voor terugkerende klanten een klein presentje bij bestelling zou zitten. Dat zorgt voor nog meer klantenbinding en meer mond tot mond reclame denk ik. Niks groots, een leuke steekmarkeerder of iets dergelijks. Kan zelfs met reclame voor de webshop zijn.

Vlugge , correcte levering.

Ik heb al 2 maal besteld vanuit Belgie. Vlugge , correcte levering.

Terug sturen lukt niet

Probeer iets terug te sturen maar lukt niet

Mooie producten en super snelle levering

De producten die ik tot nu toe heb besteld zijn allemaal van hoge kwaliteit. Mijn bestellingen worden op werkdagen altijd de volgende dag geleverd. Daarnaast zorgde klantenservice voor een snelle reactie op mijn vraag toen er een keer iets mis ging met mijn betaling.

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken & breien online - Specialist in brei- en haak garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires!<br><br> ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug!<br><br> Ga voor meer informatie naar: