Ik heb mijn winkel gevonden!

Zeer snelle levering, keurige prijzen en netjes verpakt

Snelle verzending, behulpzame klantenservice

Bezorging is altijd snel. Ik had een product per ongeluk besteld en de klatenservice was erg behupzaam. Bedankt!

Er was iets mis gelopen met de betaling. Na een mailtje kreeg ik meteen een oplossing waarvoor dank

Een aardig, betaalbaren,correcte, dankbaren, eerlijke, fantastische, website.

Ik heb een hele goede ervaring.Alles kan je heel goed opzoeken.De wol wordt heel goed verpakt Het kan bijna altijd door de brievenbus.Je hoef er niet voor thuis te blijven.Mits je geen 15 bollen besteld. In een woord een fantastische website.

super snelle bezorging

Verrassend hoe de wol was verpakt. Gewoon brievenbus pakket door de wol vacuum te zuigen. Erg snelle bezorging

Heel goede service.

Alles is op een correcte manier geleverd en goed verzorgd. Ook op mijn vragen wordt dadelijk antwoord gegeven.

Altijd geweldige service en top producten!

Ik bestel al enkele jaren bij Breiwebshop en ik heb altijd een heel goede ervaring mee gehad! Niks op aan te merken. En de wol is van superkwaliteit!!

Geen standaard antwoord mail maar heelmpersoonlijk

Super snelle verzending

Goede service , snelle ontvangst Veel keuze in breiwol

Gewoon goed

Makkelijk bestellen, snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

Vlotte service!

Vlotte levering!

Altijd snel en goed

Ik bestel al jaren bij de Breiwebshop vanwege het uitgebreide assortiment, de snelle en heel betrouwbare levering en het prettige contact.

top!

bestellingen zijn altijd netjes op en tijd en met zorg verpakt.

Snelle levering,netjes verpakt

Duidelijke web site

Alles wordt netjes geleverd.

Is het mogelijk dat we kunnen zien wat voor verf bad nummer ze hebben gehad. Ik zit nu met 2 verschillende baby blue van cosy fine het is duidelijk zichtbaar.

Heel vlotte, snelle en correcte afhandeling.

Mooie wol voor een goede prijs. Super vlugge verzending!

Ruime keuze, vlotte betaling en snel geleverd

Ruime keuze breigaren en benodigdheden aan een goeie prijs, vlotte betaling en snel geleverd wanneer jij dat wilt. Top!

Ik kan niets slechts zeggen

Ik bestel eigenlijk bijna al mijn wol op breiwebshop. Het wordt zeeeer snel (de volgende dag) geleverd in België en dat terwijl het van Nederland moet komen! Er is veel keuze en eerlijke prijzen. Wanneer er een kleur uitverkocht is kan je een reserveringsaanvraag indienen zodat je zeker op de hoogte bent als deze terug beschikbaar is én dan worden deze aan de kant gelegd voor jou. Er is ook een puntensysteem om te sparen zodat als je een aantal punten verzamelt hebt je een leuke korting krijgt. Kortom, I love breiwebshop ❤️

Hele snelle service en geweldig materiaal!

Toen mijn betaling mislukt was, kreeg ik al meteen persoonlijke hulp van een medewerker van breiwebshop waardoor alles uiteindelijk snel is goed gelopen. De levering was er erg snel en het materiaal is helemaal top! Aan te bevelen!

Fijne ervaring

Makkelijk om te bestellen, snelle levering. Dit is mijn 2e bestelling bij jullie en het blijft Makkelijk erg fijn.

Duidelijke web site, eenvoudig te bestellen, netjes op tijd geleverd.

Snelle levering, fijne wol, goede prijs!

De wol ligt klaar, mijn handen jeuken en de eerste naalden zijn gebreid met mooi resultaat!!!

Complete snelle levering, top;)

Duidelijke website. Super snelle levering.

Al heel veel wol besteld. Zo handig wordt vacuum verpakt en bij 9 bolletjes wordt het in de brievenbus geleverd.

Heel tevreden snelle levering

Mooie prijzen en ik had mijn bestelling al op een paar dagen

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: