Vlotte bestelling en levering

Alles ok

FANTASTISCH OP ALLE GEBIED!

Al jaren ben ik een super tevreden klant. Heel ruim aanbod van zeer hoog kwalitatieve producten die steeds heel snel geleverd worden. Heb je een vraag of wens je bijkomende hulp, dan is de klantendienst heel vriendelijk en heel snel om je verder te helpen. 100% betrouwbare webshop! Ik bestel nergens anders meer, geen enkel bedrijf kan tippen aan Breiwebshop.nl

Veel keus en vlot bezorgd

Prima site met veel keuze. Goed ingepakt en snel bezorgd

Mooie brei en haak wol

Mijn bestelling was heel snel geleverd,en goed verpakt.

Vriendelijke service

De breiwebshop heeft me goed geholpen met mijn opzoekingstocht naar een bepaalde wolsoort die ik 2 jaar geleden bestelde en deze wol wil ik nog eens bestellen.Vriendelijk toch?

Zeer klantvriendelijk!!

Zeer klantvriendelijk, heb je een vraag krijg je dezelfde dag al een antwoord, levering verloopt vlot en vlug! Ze doen er alles aan om je tevreden te stellen en zijn zeer correct! Dit kom je zelden tegen!!! De wil prijs/ kwaliteit is super! Met dank Naujock Heidi

Interessante aanbiedingen en supergoede klantenservice

Al vaker besteld bij de Breiwebshop en telkens goede ervaringen. Deze keer een Knitpro Zing verwisselbare rondbreinaalden set besteld tegen goede aanbiedingsprijs. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de beschikbaarheid en bestelmogelijkheid. Ze hebben ook een puntenspaarsysteem voor korting.

Bestellen bij Breiwebshop is een aanrader

Bestelling klopt altijd, goeie kwaliteit wol, geweldige klantenservice, beloftes worden waargemaakt, snelle levering, fijn dat het vacuüm wordt verpakt zodat het door de brievenbus past.

niet verwacht,snelle levering ook tijdens weekend

niet verwacht,snelle levering ook tijdens weekend

fantastisch

Gisteren besteld en vandaag al binnen

Super snelle levering

Echt supersnelle levering en goed verpakt. Top!!

Top !

Veel keuze en supersnelle levering. Ik ga er zeker weer opnieuw bestellen.

Goed!

Goede keuze, bij vragen snel en goed antwoord. Ga zo door!

Van A tot Z uitstekend

De snelheid in de uitvoering kan niet beter. Het digitale proces verloopt supersnel

Snelle reactie op mijn vraag. Adequaat en vriendelijk. Voor mij is het niet nodig dat een bestelling vóór 20.00 geplaatst, de dag erop geleverd wordt. Dat betekend dat allerhande mensen op tijdstippen werken, waarop ik fijn thuis ben. Als consument hoef ik niet de deur uit. Gratis levering. Zo verend worden is echt niet nodig.

Correcte en snelle afhandeling bestelling

Ben zeer tevreden ! Ook door klantenservice ben ik snel en vriendelijk geholpen met mijn vraag.

Snel en netjes word het ingepakt

Ik bestel graag daar zijn snel en netjes word alles ingepakt en nog een verrassing erbij is echt leuk

Gebruiksvriendelijk Overzichtelijk Snelle reactie bij vragen

GEWELDIG

lekker veel kleuren, een reserveringsformulier zodat, wanneer op dit moment de kleur er niet is, je kunt reserveren. Ik kreeg gelijk een persoonlijke mail ( heel gezellig in deze tijd) goede service en ondanks de drukte bij de bezorg diensten snelle levering. Erg blij mee. Perfecte service

Heel goede service. Waren verkeerde kleur wol verstuurd, mag ik houden en de goede kleur wordt nageleverd. Zeer klantvriendelijk, van mijn een dikke 10.

Razendsnelle levering, uitstekende klantenservice, redelijke prijzen, grote keus, fantastische website!

Goede klantenservice en snelle levering

--Aangepaste review-- Ik heb al heel wat katoen en wol garen gekocht bij Breiwebshop. Al bij al ben ik wel tevreden van de kleuren, de service van de klantendienst en de snelle levering. Jammer genoeg had ik een aantal garen ontvangen die niet echt in nieuwstaat waren, vermoedelijk door een minder goede afhandeling van hun retour-afdeling. Dit voorval is gelukkig opgelost door de klantendienst waarbij de garen gecrediteerd werden. Hierbij wil ik toch aanraden om de garen goed te controleren, en indien nodig terug te sturen bij twijfel. Uiteraard is het moeilijk te controleren of je wel degelijk 50 gram per garen hebt ontvangen.. Dat is het moeilijke aan deze zaak, en ik hoop dat breiwebshop hieromtrent toch een oplossing gaat vinden. Wat je wel kunt controleren is hoe de garen gebundeld zijn (verschillend per merk) en of er meer dan 5 draden rond het garen gewikkeld werd onder de label (wat niet correct is). Desondanks een aantal minder leuke ervaringen ben ik toch bereid om mijn bestellingen nog steeds bij Breiwebshop te plaatsen.

Verkeerde kleuren op fotos - Opgelost

Update: onderstaande klacht bijzonder goed opgelost door Breiwebshop, klantenservice staat op eenzame hoogte, hier kan menig bedrijf nog iets van leren. Groot compliment, score aangepast naar volle 5 sterren. Helaas een afwijkende kleur gekregen omdat de afbeelding op de website niet overeenkomt met de werkelijkheid. Uiteindelijk de website van de fabrikant moeten gebruiken om wel de juiste kleur te vinden. Zonde dat ik nu een 2de keer verzendkosten heb en project waarschijnlijk na de kerst pas gestart kan worden. Ter info: Scheepjes Catona 50 gram kleur 192. 2de bestelling Catona 50 gram kleur 115. Zet website Sheepjes en Breiwebshop naast elkaar, duidelijk nuance verschil. Het probleem zit overigens bij alle kleuren.

geweldige service

Door problemen bij postNL waren mijn bestellingen vertraagd. Op mijn mail kreeg ik heel snel antwoord, en alles werd gedaan om het op te lossen.

Snelle levering, goede klantenservice

Bestelling wordt altijd snel geleverd, vragen aan de klantenservice worden binnen 1 dag beantwoord. Prijs is ook goed. Al met al heel tevreden met deze webshop.

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: