Top bediening!!!!!!

Heel snel en ook mooi ingepakt! Ook heel vriendelijk

Alle kleuren voor mijn project op voorraad en snel geleverd. Top!

Super goede service!

Al een aantal keren een bestelling geplaatst. Altijd snel binnen gekregen. De laatste keer was er iets fout gegaan in het systeem, waardoor een product niet meer op voorraad bleek te zijn. Dit is middels een vriendelijke email snel en correct afgehandeld. Nogmaals bedankt hiervoor!

Enorme keuze, mooie aanbiedingen, snelle en accurate service en levering, wat wil een mens nog meer.

prima wol,corekte mensen en snelle bezorging

er is geen betere webshop naar mijn mening,mooie wol en heel veel keuze voor redelijke prijs.

Snel en correct. Netjes ingepakt!

Ook wanneer iets mis dreigt te gaan: uitstekende service.

De producten die ik via de zeer toegankelijke Breiwebshop heb gekocht, zijn altijd van uitstekende kwaliteit en zeer scherp geprijsd. Maar wat ik extra waardeer is de klantenservice. Wanneer er iets bij het bestellen niet helemaal goed gaat (al dan niet door eigen toedoen) reageren de mensen van het Breishop Support Team snel, vriendelijk en buitengewoon accuraat. Kortom de Breiwebshop biedt een uitstekende ondersteuning bij het uitvoeren van mijn hobby.

Al bij meerdere bedrijven wol besteld, heel tevreden bij allen, maar breiwebshop overtreft. Zeer groot aanbod op alle vlakken, goede en mooie kwaliteit garen, uitstekend verzorgd en snel bezorgd pakket. Elke keer weer wordt ik helemaal blij.

Goede service en correcte info.

De afhandeling van de bestelling gaat vlot. De levering laat niet lang op zich wachten en, niet onbelangrijk, de wol is van goede kwaliteit.

Goede service bij vragen, goede producten

Kwaliteit van de producten is goed. Korting is geweldig en bereikbaar bij vragen.

Goede prijs kwaliteit

Gewoon goed

Mijn bestelling is naar wens en nog sneller dan verwacht geleverd

goede kwaliteit en snelle bezorging

goede kwaliteit en snelle bezorging

Nog nooit teleurgesteld!

Snelle levering. 4x een bestelling gedaan en alles goed. Producten zijn zoals ze op de site zijn beschreven.

vlot en goed geregeld!

Het bestellen gaat makkelijk en binnen 3 dagen was alles volgend plan in huis.

Snelle levering Leuke aanbiedingen Vanaf 39€ gratis verzenden

Al een jaar aan bestellen

Ki heb enkel positief ervaring met Breiwebshop snel en correct.

Vaker besteld. Altijd goed. Voordeliger dan elders. Prettig assortiment.

Gewoon goed.

Bestelling was er dag erna al Prima wol aqn een schappelijke prijs

Heel blij met deze aankoop.

Overzichtelijke site, efficiente bestelafhandeling, snelle levering, duidelijker communicatiemails.

Levering altijd supersnel en bij bijzonderheden word ik altijd goed en vriendelijk geholpen.

Ik ben vooral tevreden

Ik ben vooral tevreden met Breishop.nl waar ik wat kan vinden en met concurrerende prijs. De levering is snel. Hun assortiment is ook competitief maar gewoon soms op promotiesperiode vind ik het moeilijk om wat ik wil te vinden.

Prima!!

Zo besteld en heel snel in huis. Kan niet beter. Super winkel. Graag tot een volgende keer! Mvg An.

Snelle verzending

Wol en rondbreinaalden netjee verpakt en snel geleverd.

Bestelling teruggestuurd maar krijg geen geld teruggestort

Beste Ik heb mijn bestelling teruggestuurd 24 oktober. Tot op heden krijg ik op geen enkel moment enige reactie. Geen mail. Geen terugbetaling. Bedankt voor de mailtjes. Alle begrip voor het misverstand. Ik heb de terugbetaling goed ontvangen. Groetjes Ann

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: