Snelle levering!

Ondanks de vermelding op de website van een langere levertijd, vandaag besteld en de volgende dag in huis.

Correct en snel

Perfecte afhandeling, snel bij vragen direct antwoord

Beter kan niet

Hele fijne shop. Alsof je IRL koopt ipv online. Behulpzaam, vriendelijk, mooi assortiment en niet duur. Snelle verzending op een milieubewuste manier. Absolute aanrader!

Super snelle levering....

Mooie uitgebreide en duidelijke site. groot assortiment. Fijne snelle levering.......

Super Service

Op de site alles gemakkelijk te bestellen. Duidelijke mail informatie. Super snel geleverd. Voor de eerste keer een bestelling gedaan,maar zeker niet de laatste. Heel erg tevreden.

snelle en duidelijke site.

fijne afhandeling. en meteen reagerende op maille. prettige ervaring.

Bestelling ontvangen.

Mooi katoenen garen besteld. Hele snelle levering, ben er blij mee.

Nu net voor de tweede keer besteld. De eerste keer prachtig breigaren binnengekregen en hiervan mooie mutsen op de loom gemaakt. Maar ik was er alweer doorheen en omdat het een goede kwaliteit is en netjes wordt verstuurd nogmaals een bestelling geplaatst. Ook leuk dat je na de eerste bestelling vijf procent korting krijgt op de volgende bestelling. Bedankt.

Mooie wol & goede service!

Ik had nog wat vragen,deze werden zeer snel beantwoord en de wol had ik de volgende dag al in huis. Top service en echt een aanrader.

1e keer besteld. Mooie kwaliteit wol. Snelle levering en keurig verpakt. Echte aanrader

Perfecte webshop

Zeer goede layout van de site online, directe klantenservice, levering als beloofd en opvolging ervan. Een aanrader! Ik ben heel tevreden en blijf klant. Dank u

Eerste keer goede ervaring er snelle levering. De volgende ,die niet werd geleverd , werd snel en kosteloos , weer snel geleverd . Prima ervaring!

Altijd in huis wat ik zoek

Breiwebshop heeft eigenlijk altijd wat ik nodig heb; breed assortiment, goede voorraad en snelle verzending. Zo kan ik snel aan de slag als ik enthousiast ben over een nieuw project.

Fantastische service en snel antwoord op e-mails!

Er ging wat mis met bestellen. Kreeg zeer snel antwoord per email. Alles goed geregeld. Zeer persoonlijk en vriendelijk. Retour ook allemaal perfect gegaan. Beide bestellingen waren er snel. Zelfs in Corona tijd.

Goed en snel in huis

Hele fijne en snelle levering. Super.

A recommander

Superbe qualité. Rapide merci

Hele goede service

Onze zwangere schoondochter wilde na mijn bestelling toch een andere kleur. Dat hebben jullie heel fijn voor me opgelost!

Prima ervaring

Direct geleverd correcte afhandeling zéér betrouwbaar Irena Merksplas

goed!

Goede service, vriendelijk, snelle levering!

Betrouwbaar en oprecht

Heel goede service en serieuze behandeling. Wollen zijn van goede kwaliteit en heel overzichtelijke informatie over de materialen op de site.

Fijne wolwebshop..

Ik ben blij met jullie......dankjewel

zeer tevreden

ik heb onlangs wol besteld en diverse mails voor info gestuurd naar de breiwolshop. Deze werden zeer snel en vriendelijk behandeld. Ook zeer tevreden over de snelle levering.

mooie producten en zeer vlotte levering

voor de tweede keer iets besteld, ben zeer tevreden over het assortiment, kwaliteit en de service :)

Super prijs, super snel geleverd, perfecte ppvoging

Perfecte dienstverlening op alle punten. Ik blijf klant en maak reclame bij vriendinnen.

Prima verzorgde verzending en ook het retourneren van te veel bestelde wol is goed geregeld.

Aan te bevelen voor iedereen die van breien en haken houdt! Gemakkelijk bestellen en vlug in huis in deze tijd van CORONA!!

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken & breien online - Specialist in brei- en haak garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires!<br><br> ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug!<br><br> Ga voor meer informatie naar: