Super!!!

Zeer snelle levering van het bestelde product. Ook goed verpakt. Duidelijke website.

wonderful experience

The yarn is beautiful, and the shipping time was very fast.

Zeer aan te bevelen

Een super website, vandaag bestellen morgen al breien.

Vlotte bestelling en super vlugge levering k

Top kwaliteiten, top service bij problemen, en extra vlugge levering. En ook zeer grote keuze.

Snel en correct

Iedere bestelling werd steeds snel geleverd. Ook vaak mooie kortingen.

Alles prima in orde.

Bestelling en betaling is snel geregeld en verzenden ook prima. Ben nog nooit teleurgesteld door breiwebshop. Ga zo door!

Rapide

Laine très belle, douce et conforme aux couleurs annoncées. Arrivage très rapide. Emballage parfait.

Top service!

Een hele fijne webshop, snelle levering, nergens vanaf 39 euro gratis verzenden! Ik ben dik tevreden.

Supersnelle correcte levering, duidelijke webshop

's Avonds besteld, de volgende dag 's middags al alles geleverd. Overzichtelijke webshop, voldoende mogelijkheid tot filteren, makkelijk betalen. Bij een vorige bestelling die onverwacht iéts langer onderweg was kreeg ik netjes een mail van de klantendienst. Prima kwaliteit breigarens, soms zijn de kleuren op scherm wel misleidend.

Leuke webshop!

Heel snel geleverd na bestelling, als iets niet voorradig is dan krijg je een mail zodra de wol er is. Heel aangename shop ervaring.

Super goed

Fijne goede wol en netjes verpakt en snel geleverd ,echt top

Erg goed

Ook vragen mbt de producten en patronen worden adequaat en helder beantwoordt.

Zeer snelle levering. Goede producten

Perfecte webshop

Ik ben een verwoede haakster, en bestel met de grootste regelmaat diverse soorten wol of katoen. En altijd binnen de kortste tijd in huis. Breiwebshop heeft een uitgebreide collectie breiwol of -katoen en dat maakt het zoeken naar de juiste breiwol altijd een feest.

goede kwaliteit, netjes en snel verzonden

de wol en breinaalden die ik heb gekocht zijn van goede kwaliteit en ze worden netjes ingepakt en snel verzonden. Af en toe zijn de dozen wat beschadigd bij aankomst, wat mede kan zijn door de postbezorgers.

Helemaal goed

Makkelijk, overzichtelijk, netjes, snel, Goed geprijsd. Dus helemaal goed !!

Snelle levering. Briljant idee om bolletjes wol vacuüm te versturen

Snel besteld en goed contact

Op de website is het makkelijk bestellen. Bij vragen of problemen is er snel contact en lost men in dien kan het snel op. Garen ziet er super uit en zeer netjes verpakt.

snel, snel, snel

Ik heb mooie bollen katoen besteld, en de andere dag werden ze al bezorgd... dat maak je niet vaak mee... Fijne kwaliteit ! Ga snel beginnen..

heel snel en correct

het was heel fijn om bij jullie te bestellen

Top web shop

Ik nu diverse keren wat besteld, volgende dadag in huis, 1 woord GEWELDIG

Alle keren dat ik wol heb besteld was het de volgende dag in huis. Geweldig geregeld. Ook de mails als het verzonden wordt.

suoer snelle servive

besteld en de volgende dag al weer in huis! top

Prima en voordelig

Ik heb een set tunische haaknaalden gekocht, deze was een stuk goedkoper dan bij andere webshops. De set was mooi ingepakt en inderdaad de volgende dag bezorgd. Het is een aanrader om hier je handwerkspulletjes te bestellen.

SUPER SNELLE LEVERING EN GOEDE KWALITEIT

SUPER SNELLE LEVERING EN GOEDE KWALITEIT

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: