Super snel en heel verzorgd ontvangen.

Wat een heerlijke site is dit. Heel overzichtelijk . Ook heel fijn is het dat het door de brieven bus kan. Als dit project af is ,ga ik voor de volgende hier zeker weer bestellen. Gr Ineke.

Al een aantal keren besteld bij deze webshop. Hele overzichtelijke en klantvriendelijke website en ruime keuze. Bestelling is ook echt de volgende dag in huis met hele redelijke verzendkosten. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling. Kortom een aanrader!

Fijne winkel, ik ben vaste klant!

Naast de fijne producten die de winkel levers, is de winkel zelf ook heel eerlijk met betrekking tot het teruggeven van geld. Dit doen ze zonder moeite, als je er recht op hebt natuurlijk! Al met al, ik ben vaste klant.

Ruim asortiment, snelle levering. Goede service!

super service

Zijn geen nadelen te melden bij deze webshop alles tip top in orde. Snelle en goede levering. En bij een probleem werd dadelijk gereageerd met een fantastische oplossing, nog nooit meegemaakt bij een webshop. Voor hobbyspullen zoek ik nergens anders nog. Dank aan het team voor de goede hulp.

geweldig snelle bestelling en een fijne site

Tevens kopen jullie bij mijn favoriete groothandel zag ik .Heb jaren handwerkwinkel gehad .En hij was mijn favoriet Groetjes Kitty de Leeuw

Snelle, correcte levering van bestelling!

Zie boven

perfecte service!

Online besteld en de volgende dag al ontvangen. super snelle levering!!

Uitstekend!

Snelle levering, voordelige verzendkosten.

Snelle levering.

vlotte levering, alles verloopt correct

de wol en katoen om te breien zijn goedkoper dan bij andere wolwinkels

Snelle levering goede service

Al meedere keren besteld. Altijd snelle levering en goede service.

Uitstekende kwaliteit

Ontzettende goede kwaliteit en zeer snelle levering vandaag bestellen is morgen bezorgen. Alles was netjes verpakt en de Breiwebshop is echt een blijvertje.

Niks negatiefs

Ik heb alleen maar positieve ervaring hier! Snelle levering en zo veel op voorraad. Gewoon top

Kan niet beter en fijner!

S avonds besteld, de volgende dag in huis

grote keuze, snelle levering

Prima assortiment en snelle levering. Wat mij vooral aanspreekt is de manier waarop een kleine hoeveelheid garens via een vacuümverpakking als brievenbus pakketje verstuurd kunnen van een bezorgdienst. Gewoon via de postbezorger.

Iedereen kan haken met de wol van de breiwebshop.

Ik ben sinds 1 week begonnen met een nieuwe hobby en dat is dus haken geworden. Dan word het zoeken op het internet naar een goede webshop met goede uitleg en veel soorten aan wol en garen. Dus ik heb mijn eerste bestelling bij 2 webshops gedaan. Vanuit deze 2 webshops heeft de breiwebshop toch duidelijk gewonnen. Duidelijke uitleg, verschillende soorten wol en garen en daarbij ook de belofte vandaag besteld morgen in huis hebben ze waargemaakt. Dus snel weer een bestelling geplaatst voor wol en de haakbijbel. Ik kanen zal het aan iedereen aanbevelen..

Perfect. Snelle afhandeling en levering

Perfect. Snelle afwikkeling en levering.

Zeer snelle levering

Mijn bestelling doorgegeven voor 20.00 uur en de volgende dag had ik het al binnen. Keurig verpakt in een doos. Ik ga hier zeker vaker bestellen!!

Zeer snelle levering, wol is uitstekend verpakt en je wordt prima op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling.

Al meerdere keren besteld, snelle levering en goede communicatie. Als ik iets nodig heb kijk ik nu altijd eerst bij Breiwebshop

Ik zal nooit meer de deur uitgaan voor mijn crea-projecten. Om op deze manier garen uit te zoeken en een website af te struinen is verslavend. Het garen wat ik nu heb uitgezocht ziet er nog mooier uit dan op de site. Supersnelle levering en heel netjes verpakt. Ga zo door!

Klantenservice is écht onvoldoende!

Ik zocht naar telefoonnummer. Nergens te vinden. Helaas was mijn vraag complex. Vroeg op pagina klantenservice om telefonisch contact, aangezien het bedrijf iets wezenlijks belangrijks over het hoofd had gezien. Echter, Niet alleen de eerste grote misser was er, maar men schatte het ook al verkeerd in dat het wel schriftelijk opgelost kon worden. Helaas. 3 sterren voor snelle levering, maar foute aanpak; 1 ster voor klantenservice. Samen 4, en daar het gemiddelde over. Dus 2 sterren! Overigens ben ik geen mens om een bedrijf bij iemand anders aan te bevelen, dus daar vul ik NEE bij in. Wat vreemd is, je vult vrijwillig de persoonsgegevens in. Je bent echter verplicht dat in te vullen. Tegenstrijdig!

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze klantenservice. We hebben geen telefoondienst, zodat we onze prijzen zo laag mogelijk kunnen houden voor onze klanten. Je kunt ons daarom altijd bereiken via de klantenservice-mail en beantwoorden jouw vragen zo snel als mogelijk. Daarnaast kunnen we vragen ook meteen beter en uitgebreider beantwoorden dan direct over de telefoon. We hebben binnen 1 uur gereageerd op je e-mail en hebben hierin een directe oplossing geboden voor het probleem. Hierop hebben we verder geen reactie meer ontvangen. We zien een reactie op onze e-mail graag tegemoet, zodat we het probleem alsnog voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Breiwebshop

Top levering!!

Correcte en goede verzending van pakket. Gekozen wol voldoet prima aan mijn wensen. Ruime keuze in de webshop.

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: