Fantastisch!

ik heb gisteren besteld en vanmiddag in de brievenbus ! En ondanks dat het pakket vacuum is doet het aan de kwaliteit van het garen niets af . En de verzendkosten kun je zo laag houden . Chapeau!

Mijn favoriete webshop, een snoepdoos

Altijd super snel en correct geleverd. Word altijd erg gelukkig als het pakket binnen is. Veel mooie vesten al gemaakt, blij.....breister. Thanks.

Beste Breiwebshop!

Dit is mijn nummer 1 webshop voor wol en ander breimateriaal ! Zeer goede kwaliteit en zeer goede klantenservice!

Top service!

Geweldig geholpen, ik had bestelling geplaatst, was helaas niet voorradig. Jullie hebben met mij meegedacht en uiteindelijk heb ik alle medewerking gekregen, ik heb een nieuwe bestelling geplaatst en toch nog op tijd mogen ontvangen voor mijn breiweekend met mijn zus! Nogmaals bedankt.

correct en snel

de 1ste keer een bestelling gedaan !! super snel geleverd in Belgie !!!

Heel tevreden

Gisteren besteld en net al bezorgd. Supersnelle levering. Top..

Goede kwaliteit en snelle levering super

prachtige wol , prima service

donderdagavond besteld , zaterdag geleverd . Prachtige wol , Alpaca / Silk , mooie kleur zoals op de foto , zeer scherpe prijs !

Supersnel geleverd en bollen met juiste nummer gekrgen

Fantastisch, weekend besteld, maandag al in huis! Heel blij weer, kwam bollen tekort, en krijg gewoon de juiste kleur met nummer, zo tof! Daar wordt de mens helemaal gelukkig van, ik kan door!

Twee keer besteld, twee keer raak!

Ik ben in november begonnen met breien en ik heb sindsdien enkel bij Breiwebshop besteld. Fijne service, goede en duidelijke informatie. Waar ik vooral blij mee ben is dat de kleuren op de website erg goed overkomen, dat is toch spannend als je online besteld. Ik bestel vast nog veel vaker!

Gisteren 3 steren vandaag 5

Gisteren werd verkeerde levering naar tevredenheid opgelost. Fijn dat de breiwebshop streeft naar 100% tevredenheid bij klandizie.

Goede service en snelle levering!!!!!

De bestelling was er een dag eerder dan de planning, dus erg blij mee. Dezelfde avond de eerste (korte) mouw gebreid. Prima Nepal wol, heerlijk zacht, werkt fijn, dus een echte aanrader.

Snelle verzending en n fantastische klantenservice.

Super! Fijne service en relaxed wol uitzoeken.

Alle lof voor de klantvriendelijke benadering! Snelle en goede levering en gemakkelijk retourneren, je kunt de wol nu eenmaal via internet lastiger beoordelen op kleur en materiaal. Het nodigt uit om vaker te bestellen! Fijne overzichtelijke website.

Heel erg tevreden

Er was iets aan de hand met het garen, mailtjes gedaan deze werden super snel beantwoord en perfect en snel opgelost. Dus een vertrouwd adres

Goede service en snelle levering.

Ook het retourneren van te veel bestelde wol wordt snel en correct afgehandeld. Al drie keer iets besteld naar alle tevredenheid.

heel goede kwaliteit katoen garen en snelle levering, ook naar Belgie .

snelle levering en heel goede kwaliteit katoen garen, zeer tevreden,

vlotte, correcte levering

prettige website bestelling is vlot, correct afgewerkt. dik tevreden

Fantadtische service en erg behulpzaam.

Vlotte levering

Mooie wol en snel geleverd ondanks de corona

Goede, snelle service, en zeer klantvriendelijk.

Ik heb een mooie breinaaldenset gekregen, door een tennisarm kon ik het niet meteen gebruiken. Maar toen ik wilde beginnen waren er 2 breipunten die niet goed waren. Contact gelegd met breiwebshop, en keurig netjes en snel geholpen. Na een paar mailtjes heen en weer, de volgende dag al de breipunten op de mat. Helemaal top.

Een betaalbaar/betrouwbare webshop

Altijd keuze uit vele garens en toebehoren. Er is altijd wel een bolletje wol dat in de aanbieding is, scheelt toch weer. Bestelling altijd vlot in huis.

Mooie kwaliteit, goede prijs/ kwaliteit verhouding. Snelle levering. Goede oplossing het vacuum zuigen, past door de brievenbus, dan hoef je er niet voor thuis te blijven. Ook leuk dat je voor je volgende bestelling een kortingsbon krijgt van 5%. Bestel zeker weer.

Snelle levering, grote collectie

Gisteren de drops fabel sokkenwol gekocht. Vandaag al binnen gekregen en al 1 sok gebreid op de breimachine. Prima wol voor de breimachine. Net maar wat er bijbesteld kan ik voorlopig voort. Prima idee om de wol vacuüm te zuigen kan het mooi door de brievenbus.

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: