Snelle betrouwbare webshop

Bestellingen krijg ik altijd keurig de volgende dag, zo niet in 2 dagen binnen. Ben erg tevreden met de service.

Goede service en mooi garen

Mooi garen

SUPER !!!!

Duidelijke website, ruime keuze en goed geprijsd en een supersnelle levering. Complimenten!

Een hele goede ervaring.

Heel veel keus in allerlei producten. Webshop is zeer toegankelijk. Netjes en snel bezorgd, doet wat ze beloven.

Perfect …

Alles was prima in orde en heel snel geleverd naar België !

Zal zeker nog bestellen !

Dat gaat snel!!

Supersnelle service. Ik heb wel iets retourgezonden ivm kleur die ik minder vond. Dat ging ook supermakkelijk

Geweldige service.

Snelle levering en ruim assortiment.

Quick service and good prices.

I have been buying from breiwebshop for years and I love that I can depend on my yarn arriving fast.

Súpersnelle levering

Alles verloopt zoals beschreven op de webshop, súper

Top webshop

Alle katoen die ik besteld heb in zeer nette staat ontvangen. Keurig op tijd en netjes verpakt. Wol of katoen over? Geen probleem kan je gewoon terugsturen. Zeer tevreden.

Heb een heel goede ervaring met de breiwebshop. Snelle reactie van de klantendienst, altijd heel behulpzaam.

Snelle levering, ruim assortiment!

Vooral tevreden over hoe snel de levering is (en altijd netjes ingepakt - niet in te grote dozen met lucht). Wel vind ik het overzicht op de website minder prettig, ik zou graag per wol variant een categorie willen zien en dan pas de kleuren. Ipv alle kleuren in een groot los overzicht.

Razend snel!

Je besteld wat, en de dag erna is het daadwerkelijk in huis. Goede en mooie materialen. De klassieke merken zijn beschikbaar voor een goede prijs. Allemaal heel fijn.

dit is een webshop om U tegen te zeggen !!!

elke geplaatste bestelling werd correct uitgevoerd super snel !!! met alles wordt rekening gehouden het kleurbad de beschikbaarheid ook omruilen is geen probleem bij bestellen is geen probleem de concurrentie zal heel hard hun best boeten doen om deze service te evenaren ik geef deze webshop een welverdiende 10/10

Goede kwaliteit en snelle service

Ik heb nu twee keer besteld bij de breiwebshop. De bestelling is snel naar je huis en alles is overzichtelijk op de website en ook niet al te duur. Ik ga zeker vaker bestellen!

Fijn materiaal om mee te breien.

Twee bestellingen geplaatst. Bij de eerste bestelling week kleur te veel af van het plaatje. De tweede bestelling was gelukkig wel goed.

super services.telkens mijn bestelling de volgende dag in huis.

super.ik bestel nog

Snelle service paste door de brievenbus.

Snelle levering mooi in platte doos verpakt en wil vacuüm verpakt zodat het door de brievenbus paste.

Altijd snelle en keurige levering

Heb nu meerdere keren bij Breiwebshop besteld en het is iedere keer top! Snelle levering en altijd keurig verpakt.

Goede en snelle service

Veel keuze in met name drops wol en benodigheden. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer klantvriendelijk, meedenkend en snelle service. Ook snel reactie op vragen. Ik bestel hierdoor regelmatig.

Fenomenale service, ik bestel iets om 20uur en de ochtend erna staat het voor mijn deur! Bedankt!

Normaal koop ik niet graag online. De eerste keer dat ik iets bij jullie kocht was ik een beetje terughoudend. Maar intussen ben ik helemaal verkocht! Ik heb zeker al 10 keer iets bij jullie gekocht en nog nooit ging er iets fout!

Prima service, snelle levering en past vaak in brievenbus

Zie hierboven

In een woord super

Super zaak en snelle service en goede kwaliteit.

Snel en correct

...

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: