Een betaalbaar/betrouwbare webshop

Altijd keuze uit vele garens en toebehoren. Er is altijd wel een bolletje wol dat in de aanbieding is, scheelt toch weer. Bestelling altijd vlot in huis.

Mooie kwaliteit, goede prijs/ kwaliteit verhouding. Snelle levering. Goede oplossing het vacuum zuigen, past door de brievenbus, dan hoef je er niet voor thuis te blijven. Ook leuk dat je voor je volgende bestelling een kortingsbon krijgt van 5%. Bestel zeker weer.

Snelle levering, grote collectie

Gisteren de drops fabel sokkenwol gekocht. Vandaag al binnen gekregen en al 1 sok gebreid op de breimachine. Prima wol voor de breimachine. Net maar wat er bijbesteld kan ik voorlopig voort. Prima idee om de wol vacuüm te zuigen kan het mooi door de brievenbus.

Onlangs garen besteld. Zeer tevreden over de bestelling en levering. Er was echter een probleem met de kwaliteit van het garen.Dit is door de Breiwebshop naar tevredenheid opgelost. Snelle service en meteen antwoord op je mail.

Goed, groot assortiment.

Eerste bestelling was een positieve ervaring. Ik zal hier zeker vaker gebruikt van maken.

helemaal top

zeer snelle levering, en hele mooie wol ,en katoen. ben zeer tevreden. met groet clara bollema

verkeerde wol aangekregen

ik dacht dat ik de verkeerde kleur wol aangekregen had maar uiteindelijk bleek dat je de kleur in het echt niet 1:1 mag vergelijken met de website want er kan kleurverschil op zitten. Ze hebben dan uiteindelijk op hun koste een andere kleur naar mij verzonden. Goede en fijne oplossing

Goede service, goede producten...lekker snel in huis:-), ruime keuze.

Prima wol en prima behandeling.

Er was enig overleg nodig over mijn bestelling, maar op mijn vragen werd steeds snel en naar tevredenheid geantwoord. Ook de grote keuze in wol en garen spreekt mij erg aan.

besteling geplaatst en goed op de hoogte gehouden van "de stand van "zaken".

Hartelijke medewerkers. Er wordt prima meegedacht. Goede communicatie. Een leuk bedrijf!

Heel prettig om hier Wol en naalden te kopen.

Wol is uitstekend, de levering super snel en de reactie van de klanten service was heel prettig en duidelijk, ook kreeg ik nog een mail of alles naar wens was! Dus kortom: een bedrijf waar ik vaker iets ga bestellen!!

Super :)

Super goede en snelle service, vriendelijke mensen en een groot assortiment!

Toppers.

Goede service en snel geleverd. En ontzettend blij met mijn haaknaalden. (Drops Pro Romance). Wat haakt dat fijn. .... En vind het mooi dat je punten kan sparen. Duidelijk en overzichtelijk.

Ruime keuze en snelle levering!!

Ik ben verrast door de ruime keuze, duidelijke omschrijving en snelle levering!!

Snel en behulpzaam

Krijg mijn bestellingen altijd supersnel opgestuurd en kan ook altijd via mail terecht voor vragen of advies over welk soort garen te gebruiken voor welk soort project.

Krijg nieuwe naald

Vorige week brak een rondbreinaald uit mijn mooie Knit Pro set zomaar af, contact opgenomen met de breishop en ze sturen een nieuwe naald op. Hoop het vandaag of morgen te ontvangen.

Ik ben goed geholpen

Geweldige service bij nabestellen

Ik had breigaren besteld, maar al snel bleek dat ik te weinig breigaren had. Naar de klantenservice gemaild en vlekkeloos kreeg ik de aanvulling met hetzelfde verfbadnummer na enkele dagen in huis. Enorm bedankt. Ik kan weer tevreden verder breien.

Super schop

Probleem met levering keurig opgelost. Snelle reactie en met veel aandacht. Dankjewel

Top ! Verleden, vorige week besteld en verzorgd geleverd

Superblij met de nieuwe levering , verzorgd geleverd

Superleuke webwinkel

Grote keuze aan breiwol,goede prijs/ kwaliteitverhouding, snelle levering

Prima producten, service fantastisch

Mooie wol, snelle levering en attente klantenservice

Klantenservice is echt super!

Een aantal keer contact gehad met de klantenservice, dit omdat een bestelling niet volledig geleverd kon worden. Heel snel geholpen en samen naar een oplossing gezocht. Later weer contact gehad ivm reservering voor een product wat momenteel niet op voorraad is, wederom heel snel en uiterst vriendelijk geholpen. Het product wordt nu alvast voor me gereserveerd zodat ik het kan bestellen wanneer het op voorraad is. De klantenservice reageert ook echt snel! Ik ben super tevreden over de webshop en ga hier zeker elke keer mijn garen bestellen!

Prachtige wolverzameling en snelle levering en goede service

Breiwebshop.nl heeft een zeer uitgebreide prachtige verzameling van allerlei soorten mooie wol van zeer goede kwaliteit. Bestelling wordt zeer keurig en snel geleverd. Bij vragen : snel antwoorden van vriendelijke medewerkers

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: