1ste bestelling gedaan, ging met ideal betaling iets verkeerd, maar netjes opgelost. Mail gedaan naar klantenservice, maar wordt redelijk snel geantwoord. Ik beveel iedereen aan , om hier te bestellen.

fantastisch

Superblij met mijn Katia macramé koord. Mooi getwijnde koord, mooi kleur. Precies wat ik zo graag wou voor het maken van een wandtapijt. Hartelijk dank voor de uitstekende snelle service. Lut

Mooie wol en naalden, snelle levering.

Mooie wol en haak- en breinaalden en snelle levering.

correct, snel en zeer goede prijs!!!!

ik heb al vele malen bij jullie besteld en ik ben een super tevreden klant!!!!

Tot nog toe alle bestellingen binnen 1-2 dagen in huis. Snelle levering dus helemaal blij

Prachtige wol,erg blij mee!

Voldoet aan mijn verwachting. Snelle levering!

Makkelijk bestellen

Overzichtelijke website en snelle levering.

Anneke levering na bestelling. Contact via mail ook prima

De mogelijkheid om het garen de volgende dag al te ontvangen, top!

Is makkelijk om online te bestellen. Maar sommige dingen zijn soms tijdelijk niet beschikbaar. Er zijn wel voldoende andere keuzes om iets te bestellen dat op dat kleur lijkt.

Super dienstverlening !!!!

De service is uitstekend, vandaag besteld en morgen bij je thuis. Bij het minste probleem ontvang je een vriendelijke mail. Bestelling wordt onmiddellijk bevestigd per mail, verzending eveneens. Super vriendelijke medewerkers, algtijd klaar om je te helpen. Gewoon: fantastisch!!! Dank hiervoor Anita

Snelle levering. Goed verpakt. Helaas viel de katoen garen van Muskat erg tegen. Mooie kleuren maar splijt heel erg helaas.

Ruim assortiment

Het assortiment is ruim voldoende. Een nadeel is dat je voor iedere bestelling, ook al is deze nog zo klein, bezorgkosten moet betalen.

Reeds meerdere bestellingen geplaatst Telkens hele correcte levering Ook zeer snel, de volgende dag kan je al aan de slag.

snelle bezorging mooi materiaal

Ik kom terug om wol te bestellenm

Overzichtelijke webshop en snelle levering

In tegenstelling tot sommige andere wol webshops kun je hier veel verschillende filters gebruiken om de perfecte bol wol voor je volgende project te vinden. Heel fijn. Ook de snelle en slimme levering (brievenbuspakjes!) vind ik heel fijn. En goeie wol, veel keus en fijne prijzen.

vlotte correcte levering

snelle correcte levering .ook retour vlot verlopen

Prima geregeld.

Snelle levering, niet duur, gewoon helemaal goed. Ik heb niet echt verbeterpunten!

Supersnelle levering met mooie producten

Vanaf het moment dat ik mijn bestelling deed is alles supersnel gegaan. Levering volgende dag al in huis. Slimme oplossing om het garen vacuum te trekken, zo paste het door de brievenbus en hoef je dus niet thuis te zijn voor je pakketje. Mooie kwaliteit garen.

De mensen daar staan steeds klaar om je te helpen, service is super en leveringen zijn onvoorstelbaar snel!

Supersnelle verzending en fantastisch assortiment!

Het is altijd zalig om hier online te shoppen. Voorbeeld: ik was een trui aan het afwerken op dinsdag, had te weinig wol, bestelde die dag nog voor 17u en de volgende ochtend arriveerde mijn nieuwe bolletje al! Hoe heerlijk is dat? De wol is steeds van supermooie kwaliteit, heel veel keuze en altijd een goede prijs! Ik ben grote fan!

Duidelijke website en hele goede persoonlijke service

Zeer goede service

De service van de breiwebshop is fantastisch, alleen jammer dat de bestellingen met PostNL worden verstuurd. Zaterdag een bestelling gedaan, dan zou het dinsdag bezorgd moeten worden maar helaas alweer niet!

Netjes opgelost

Wederom een bestelling gedaan bij breiwebshop. Deze keer ging niet alles volgens plan. Er was een bal van een ander merk en de knopen hadden een andere kleur dan op de foto. Alles is gelijk opgelost en netjes afgehandeld zonder problemen. Een nieuwe bol werd toegestuurd en de bol van het andere merk mocht ik houden. De knopen kreeg ik het geld van terug. Kortom je kunt met het volste vertrouwen iets bestellen.

Heeeeel tevreden

De klantenservice heeft voor mij iets uitgezocht wat bij een andere site niet mogelijk was geweest. Dus ik ben heel tevreden

Alles netjes geregeld.

Correcte levertijd; er was een klein foutje gebeurd ,maar werd onmiddellijk recht gezet en zeer snel nageleverd.

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: