Top een probleem.opgelost en dat in drukke tijden! Klasse!

Top bedrijf

Heel fijn geholpen eerst online besteld later samen telefonisch verder gewinkeld ... Ben heel tevreden .

Uitstekende nazorg bij klacht

Tot mijn verbazing brak, nog geen twee maanden na aankoop, spontaan een van mijn breinaalden. Natuurlijk had men mij naar de fabrikant kunnen doorverwijzen, of de naald laten opsturen en bekijken of het wel echt een ongelukje was, maar in plaats daarvan hebben ze zonder één vraag meteen een nieuwe naald gestuurd. Deze was, ondanks de Sinterklaasdrukte bij de post, binnen twee dagen binnen. Super service!!

kwaliteitsproducten aan betaalbare prijzen supersnel thuis geleverd

ik vind altijd wat ik zoek voor welk project ik ook in gedachten heb ! altijd supersnel geleverd dus moet ik niet lang wachten om te starten met mijn volgende project!

Snelle levering. Ik had wol van drops eskimo besteld. Hiervan heb ik grote sloffen gebreid en die daarna gewassen op 60 graden. Daarna over mijn voeten getrokken en voile : heerlijk warme pantoffels Bij de bestelling was er een verkeerde bol wol verstuurd. Na een mail te hebben verzonden kreeg ik de volgende dag al de juiste bol en mocht de verkeerde bol houden ter compensatie. Dit is toch een super service!!!!!!!

prachtig

vlugge levering en wol extra - what else ? trouwe klant geworden.

Formidastisch

Schitterend aanbod aan een goede prijs! Had heel veel verschillende kleuren nodig en 95% was op stock. De rest werd keurig opgevolgd en zodra het binnnen was, ook naar me opgestuurd... op exact de dag dat ik aangaf. Super vriendelijke en competente klantenservice.... IS GEWOON EEN AANRADER!

Nimmer zo'n soepel werkende Brei draad gehad als die van Breiwebshop

Mijn betaling lukte niet, ik mailde en het werd nog in orde gemaakt, zodat ik toch voor 20.00 uur besteld had en de dag erna de wol kreeg. Helaas was de kleur van de wol niet passend bij de broek en moest het terug, dat ging ook prima Ik ga zeker weer bestellen, veel soorten wol, ik heb avonden lang met mijn moeder achter de pc gezeten om alle kleuren en soorten te bekijken. Probleem was dat ik toen niet kon kiezen en daarom nog steeds geen wol heb , een luxe probleem dus.

Super tevreden !

Een aanrader,indien hulp nodig,vlug en correct !

Snelle levering, prima service.

Katoen garen besteld voor babydekentje. Het garen werd snel geleverd in een vacuüm verpakking en dus gewoon als brievenbus pakketje. Bij een nabestelling heb ik het kleurnummer en het verfbadnummer vermeld en ook de juiste kleur ontvangen. Zeer tevreden!

Uitstekende service en uitvoering van de bestelling

Als er problemen zijn met de bestelling en/of betaling word ik door het gehele team van de BreiWebshop snel en uitstekend geholpen

Uitstekend!

Snelle levering, goed email contact, helemaal blij!!!

Snelle levering en klant vriendelijk.

Mijn vraag werd snel beantwoord en de bestelling vlot geleverd. Ook kreeg ik een berichtje dat de levering misschien een dag later zou kunnen komen dan gepland, vanwege de drukte met Black Friday. Dat vond ik heel attent, maar .......het is toch nog op de eerder geplande datum aan gekomen....dus heel keurig gedaan. En de kwaliteit van het garen is geweldig. Ga zeker weer garen bestellen als mijn project af is.

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Goed meedenken!

Geweldig,!

Hele goede service en afhandeling. Deze ervaring heb ik bij geen enkele webshop ervaren. Grote hulde.

super

pakket was kwijt geraakt bij tnt heel even was er paniek maar Mark spaarde kosten nog moeite en m'n pakket werd geleverd netjes ingepakt omdat we zelf ondernemers zijn zijn we best wel kritisch maar dit zijn toppers van ons uit een ieder geval een nieuwe klant erbij

super

kreeg bericht van postnl dat er brievenbuspost onderweg weg was, was zeer verbaasd dat het het garen was, hoef er niet voor thuis te blijven. Geweldig. De Softy en Softfun zijn geweldig.Ik zal zeer spoedig weer een bestelling plaatsen

Snel, naukeurig

Binnen 24 uur heb ik mijn bestelling binnen gekregen! Nooit durfen te verwachten dat het zoooo snel geleverd werd. Heel blij! Ik kom zeker terug, hoor. Groetjes uit Amsterdam

Zeer goede service heel tevreden

In één woord: een TIEN

Geweldig, wat een fantastische dienstverlening bij de Breiwebshop! Zo klantvriendelijk en klantgericht, bestelling supersnel in huis. Heel fijn, een echte aanrader.

Perfecte service

Tijdens een klein probleempje met de betaling, werd ik gelijk via mail geholpen, nog vóór ik zelf een melding stuurde. Ik werd binnen de 5 min geholpen en daags erna ontving ik reeds gratis de bestelling (Nerderland naar België). Door een onmiddellijke en heel vriendelijke persoonlijke aanpak, is mijn vertrouwen in Breiwebshop.nl gegrond. Ik zet gelijk een nieuwe bestelling!

Snel en betrouwbaar

De bestelling was snel binnen. Toen de wol niet aan mijn verwachtingen voldeed, kon ik t gemakkelijk terugsturen en werd t geld snel teruggestort. Het contact via de mail hierover was adequaat en vriendelijk.

Goeie en snelle afhandeling

Voor het eerst hier mijn bestelling gedaan. Mijn bestelling was een dag te laat, maar breiwebshop heeft dat voor mij met een snelle reactie opgelost. En wat een mooie en goeie verpakking, kon ook zo door de brievenbus, dus hoefde er niet voor thuis te blijven. Zou zo weer iets bestellen bij de breiwebshop.

Uitstekend! Na verkeerde levering zeer correct en probleemoplossend geantwoord....

Toen ik zelf niet direct weer geantwoord had kreeg ik een mail gestuurd of ik de mail wel ontvangen had... ipv zelf wederom reageren was de klantenservice me al voor! Complimenten daarvoor!

Correct

Bestellen en verzending ontvangen waren beide goed.

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken & breien online - Specialist in brei- en haak garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires!<br><br> ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug!<br><br> Ga voor meer informatie naar: