netjes verstuurd

prima snel bezorgd de andere dag al en de wol zag er goed uit.

De levering is heel snel Zal best vaker bestellen

Snelle goede levering

Prima service snelle levering

Goede overzichtelijke website. Besteld en super snel geleverd.

perfecte afhandeling van mijn bestelling

zoals steeds, correcte en snelle afhandeling van de bestelde goederen.

Snelle en de beste service!!!

Altijd heel goeie ervaring met bestellingen. Ook mails worden correct en vlug behandeld. Tip top!!!!

Snelle levering, mooie kwaliteit garen

Bestelling was binnen 24 uur binnen. Het pakketje was vacuüm getrokken waardoor de negen bolletjes wol in de brievenbus pasten. Zeer milieuvriendelijk! Zoals altijd is de kwaliteit van het garen top!

Mooie breikatoen en zeer snel geleverd

Prima website , makkelijk bestellen en snel geleverd

Mooie kwaliteit wol, duidelijk patroon, snelle levering.

Mooie kwaliteit wol, duidelijk patroon, snelle levering.

Zeer prettig bedrijf. Komt alle afspraken na, levert op tijd en van goede kwaliteit. Bij een vraag (nalevering van bolletjes katoen met zelfde verfbad) kreeg ik een uitstekende persoonlijke behandeling. Geen automatische antwoordmail, maar een mail van een persoon die me echt wilde helpen en heeft geholpen. Zeer prettig. Ik bestel hier al jaren mijn breiwol en -katoen en blijf dat ook doen.

Zeer goede en vlotte service

Onlangs was mijn ontvangen bestelling onvolledig. Na contact met klantenservice, zeer vlot opgelost, waarvoor dank!

Heeeeeel erg goed!

Goede service, goede klantendienst!

Zeer tevreden klant!

Het breigaren dat ik kocht voldeed volkomen aan mijn verwachtingen. Juiste kleur , kwaliteit zoals online beschreven. Bovenop nog zeer goede prijs en supersnelle , correcte levering!

Goede service, goed product, snelle levering

Snelle levering, goede prijs.

Goede service!

Mijn pakketje was niet bezorgd door PostNL op de afgesproken tijd. Na een melding van mij aan Breiwebshop.nl kreeg ik een hele goede reactie terug en mijn pakketje werd alsnog wat later bezorgd.

Een topwebshop herken je niet alleen aan kwaliteitsproduct met een goeie prijs maar ook aan hoe iets wordt opgelost als het ergens is misgegaan. Bij Breiwebshop is dat allemaal heel goed voor elkaar! Blij mee.

Uitstekend!

Mijn bestelling werd super snel geleverd en was zo verpakt dat het gemakkelijk door de brievenbus kon!

snel geleverd en prima kwaliteit

Ik moest katoen bijbestellen, deze was snel gevonden en na bestellen de volgende dag in huis.

perfekt

Atijd snel en daar ik opdrachten heb kan ik snel weer doorhaken!

Nici są w pięknych kolorach Dostawa bardzo szybka

Super service, geleverd zeer snel en op de dag dat ik zelf gekozen had !!

mooie wol,fijne prijs,snelgeleverd

Fijn dat het elke keer zo snel geleverd wordt. Mooie wol voor een prettige prijs. Geen al te hoge verzendkosten.

Altijd snelle levering

Altijd snelle levering

Super fijne webshop met groot aanbod en goede service!

Ik bestel eigenlijk al mijn wol en garen hier. Ze leveren snel, zijn fijn in het contact en ze hebben een gigantisch assortiment.

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 29 (NL) ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: