ik kan iedereen aanraden om een bestelling te doen bij Breiwebshop.nl

Tijdens het plaatsen van mijn bestelling had ik een probleem met de betaling. Door dit probleem met een mail-bericht te melden aan de klantenservice van Breiwebshop kon dit probleem direct opgelost worden. Een dag later werd mijn bestelling keurig op tijd afgeleverd. Ik ben heel blij met dit klantvriendelijke contact en de accurate berichtgeving over de verzending van het postpakket.

Fijne service, snelle levering

Heb al een paar keer besteld bij Breiwebshop en het is elke keer goed bevallen. De wol is altijd nog mooier dan op de website en de levering snel, wat ook prettig is.

Goede service snelle levering

Makkelijk te bestellen snelle levering

Fijne webshop met heel veel keuzemogelijkheden. Snelle levering.

Snelle service en correcte na-service

Wanneer ik bij breiwebshop bestel, heb ik het gevoel dat ik op een veilige en vlotte manier mijn wolletjes kan aankopen. Daarnaast als ik een vraag heb, word je steeds goed geholpen door de klantendienst.

Mooie wol, ruime keuze en goede service

Super, kom weer terug

Duidelijke klantenservice en goede website

Mooie spullen op tijd gevoerd.

Pakketje were heel snel geleverd. Vooral prettig wanneer je wat tekort komt en dat heb je ook snel in huis.

Zeer tevreden.

Mooie wol en snel geleverd.

Heel veel breigaren voor schappelijke prijzen. Lage vezendkosten en snel in huis. Ik slaag hier zo goed als altijd.

Goede producten, goede service, fijne prijzen

Ze leveren mooie producten aan een fijne prijs, de verzendkosten blijven laag wat heel fijn is. De service is top, als er toch iets aan de hand is of een product niet voldoet aan de verwachting wordt dit netjes en snel opgelost!

Rap

Rap

Vlot en goed ontvangen

De wol van Breiwerkshop is altijd prachtig.

Snelle levering en goede kwaliteit breigaren voor een betaalbare prijs

Mooi garen en lekker zacht. Ook goed uit te halen als het niet goed is, het garen wordt niet lelijk.

Handig en snel bezorgd

De kleuren van de wol zijn goed afgebeeld op de website.

Super content met mijn bestelling.

Mijn pakketje nog maar in huis en direct begonnen met haken. Super tevreden

Excellent

I received quickly my order, the quality of the products is excellent. I finished my first scarf and I'm very satisfied with the result. I'll be surelly buy more!

Artikel zoals verwacht

Grote keuze aan wol. Snelle bezorging.

Goede kwaliteit en service

De artikelen die ik heb gekocht zijn van uitstekende kwaliteit. Daarnaast was de service m.b.t. verzending goed.

Netjes geleverd, netjes verpakt.

Altijd netjes verpakt en netjes geleverd. Ze zouden enkel beter een abonnement nemen voor de verzendingskosten. Soms kom ik een bolletje tekort en vind het spijtig dat ik dan weer zoveel verzendkosten moet betalen.

Garen was op voorraad en het was snel geleverd.

Goede communicatie en snelle levering

Supersnelle levering als brievenbuspakketje door vacuumverpakking. Goedkoop en milieuvriendelijker denk dan alle bolletjes in een doos. Top.

Snelle levering en duidel8jke patroonomschrijving

Prachtige kwaliteit wol

Overzichtelijke website de wol die ik heb besteld was boven verwachting. Mooier dan verwacht ook de kleuren De levering van de wol was door de Breiwebshop zeer snel en netjes

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: