zeer tevreden

mooie kwaliteit goed snelle service!!!!

Altijd goede levering, snel en goed verpakt.

Er is een grote keus, veel verschillende merken garen. Kleuren uitzoeken blijft lastig online, maar doordat je alle kleuren in 1 overzicht kan zien, wordt het makkelijker.

Super tevreden

Correcte en perfecte afhandeling. Veel keuze.

Zeer klantvriendelijke en snelle service

Ik had een probleem met de betaling en ze stuurden meteen zelf een mail om dit op te lossen, super vriendelijk en zeer snel. Ik zou meteen terug bij hen bestellen!

Snelle correcte levering. Goede aanbieding.

Op tijd en 100% betroubaar

Hele ruime keuze, supersnelle levering en goede ervaring met retourneren, oftewel top shop

Goede ervaring

De bestelde bollen werden snel en goed verpakt geleverd. De prijs is ook top! Goede ervaring, dus ik ga vaker bestellen.

Prima wol, nog betere prijs, alles zoals het moet.

Ik ga nergens anders meer wol bestellen .dit zegt wel genoeg denk ik.

mooie website, veel keuze en snelle levering.

Dankzij de breiwebshop heb ik terug zin gekregen om mijn truien zelf te breien.

Voor het eerst bij jullie besteld mooie en overzichtelijke website en normale prijzen zal zeker meer bestellen bij jullie .

uitstekende service

Bestelling is uitgevoerd met een uitzonderlijk en welwillende behandeling van een bijkomend verzoek.

Een paar bolletjes besteld en vulling om knuffels te gaan maken. Na 1-2 dagen al compleet geleverd in een stevige doos. Super snelle service...

Correct,snel,perfecte service , prijzen en kortingen oké

Heel belangrijk: Levering is super snel, aangename mensen om mee te werken, soepel indien er zich een probleem voor doet ... en de prijzen vd garens zijn heel oké.

Geweldige service inzake levering

Ik heb herhaaldelijk een bestelling geplaatst. Zeer verrast dat de levering zo snel is. Wat ik ook geweldig vind is dat het pakketje door de brievenbus kan door deze eerst vacuüm te zuigen. Het scheelt zeer voor voor de omgeving: geen extra levering nodig met een pakketdienst en ook geen papierverspilling dozen te gebruiken. Zeer doordacht, prima!

De kleuren van het garen komen overeen met de info op de site. Snelle levering en netjes verpakt

Laatste keer had ik per ongeluk bollen te weinig besteld. Kwam er gelukkig dezelfde dag nog achter. Na contact werden er na bijbetaling de resterende bollen tegelijkertijd geleverd. Vindt dat super service. Dank jullie nogmaals bij deze.

Betrouwbaar

Bestelling en betaling wordt meteen via mail doorgegeven zodat je kan controleren of alles klopt. Volgende dag lag de wol al in de bus!

Vriendelijk, betaalbaar, mooie spullen

Uitgebreid assortiment, voor elk wat wils. En wat er voor mij echt uit springt is de klantenservice! Zo vriendelijk, zo snel. Heel persoonlijk én flexibel. Dat zie je niet zo veel meer tegenwoordig :-)

Geweldige service, volgende dag pakket in huis.

Keurig netjes ingepakt en vlot in huis

Snelle levering goeie prijs kwaliteit

Uitstekend, als altijd

Perfecte ervaring en heel efficient (en vriendelijk) customer service.

Goede en snelle service

Ik bestel graag bij de breiwebshop. Al is het garen er niet, je wordt direct geinformeerd wanneer het weer voorradig is. De levering is snel en zoals altijd, ik heb weer mooi garen besteld.

Fijne en duidelijke webshop, met een breed assortiment voor een goede prijs.

Perdoonlijk koop ik graag mijn wol spullen online. Ik haak en brei veel. Dus plaats regelmatig een bestelling. De klantenservice is vriendelijk en behulpzaam, maar er gaat eigenlijk bijna nooit wat mis. Alle bollen krijg ik ook altijd netjes in het zelfde kleurbad. De levering is razend snel. Ik ben een zeer tevreden klant!

Bestelling altijd 100% in orde

Tot nu toe zijn de bestellingen die ik bij Breiwebshop geplaatst heb snel geleverd en 100 procent in orde geweest. Het assortiment is zeer ruim en van goede kwaliteit.

Niet alleen topper voor haken en breien maar ook qua klantvriendelijkheid.

De communicatie gaat snel en bij problemen denkt Breiwebshop vanuit klantperspectief! Perfect gewoon.

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: