Heldere goede communicatie en snelle verzending.

Het is zo top dat jullie, daar waar het kan, de pakketten zo zuinig mogelijk te verzenden. Dus lucht eruit en dan past het in de brievenbus. Bovendien zijn jullie heel snel met leveren. Kortom een super bedrijf.

Goed mooie kwaliteit snelle levering

snelle correcte levering, fijne wol

Verwachting overtroffen

Bezorgdatum aan laten passen vlak voor leverdatum: mail gestuurd en gelijk zelfde dag antwoord en aanpassing. Toen pakket niet gevonden kon worden op afleveradres: weer heel snel antwoord en uitgezocht: bezorger had verkeerde code gescand. Pakketje werd alsnog afgeleverd. Toen bleek dat ik per abuis verkeerde kleur macramegaren ertussen had zitten. Ook dit werd heel snel opgepakt en is juiste kleur zonder extra kosten naar mij onderweg. Dus lieve medewerkers vd breiwebshop zoals ik ook al in mijn mails aangaf: top service! Bedankt!

Super snelle bestellingen

Gemakkelijk webshop,goede kwaliteit,goede prijs super snel krijg je telkens je bestelling.

Het is overzichtelijk en snel gebracht, toppie

Het is heel overzichtelijk en snel gebracht, toppie

Omdat ik in Amersfoort woon kan ik mijn bestelling altijd afhalen. Super service. De medewerkers zijn altijd super vriendelijke jonge mensen. Ben heel blij met Breiwebshop

SUPER WEBSHOP

Ik bestel enkel nog bij breiwebshop! Geen één andere wol webshop kan er volgens mij nog aan tippen! Altijd héél veel keuze, super prijzen EN keisnelle levering. Wat moet een fervente haakster nog meer hebben!

Goede en snelle service

Goede kwaliteit wol en snelle en goede levering en service.

Grandioze webshop

Veel aanbod van materialen voor breiwerk en haakwerk. Prima kwaliteit van hetgeen ik besteld hebt. De communicatie verloopt goed en snel op vragen via mails. Helpen waar ze kunnen en denken mee. Dit maak je niet altijd mee. Levering van het bestelde is zeer snel en goede verpakking. Weet wel weer waar ik bestel als ze door de haakwol is.

Fijne alpacawol besteld

Snelle levering, Pakketje mooi verpakt!

The greatest customer experience!

I ordered a gift card for a friend's birthday. The day I had the party, a Saturday, I had not received the gift card so I emailed Brei Webshop to check. An agent from the customer support team got back to me within 20 minutes (on a Saturday!). She confirmed the gift card had been sent and the possible reason why it may have not been delivered. Additionally, she provided me with the gift card number so I could include it in the birthday card for my friend! Fast, efficient and very friendly customer service! I fully recommend them! Thank you so much!

Heb het garen vlot binnen gekregen

Gewoon goed geleverd zoals het hoort

Zo.n blij gevoel als mijn garen bezorgd is

Ik kan niet anders zeggen dat alles wat ik tot nu toe besteld hebt bij de breiwebshop aan al mijn verwachtingen voldoet! Ik hoop zooooooo dat ik mag winnen en dan een mooie bestelling kan plaatsen! Lieve groetjes Esmeralda van Schaardenburg

Mooi garen voor weinig geld en snel geleverd

Zie boven

Slechte levering

Ik betaalde meer dan € 5,- verzendingskosten om voor het aangegeven uur van levering (door Post.Nl) te moeten vernemen dat ik mijn pakket kon gaan afhalen op het ophaalpunt. Wat is dat voor een service ??? De wol was prima en heel correct ! Jammer voor de samenwerking met Post.Nl !

Super veel keus in verschillende soorten garen!

Altijd netjes verpakt en thuis bezorgd!

Snel, duidelijke webshop, klein verpakt

Breiwebshop heeft een assortiment van goede betaalbare garens, de levering is goed, snel en zoals beloofd. Ik ben erg tevreden over het vacuum zuigen van de pakketten, minder kosten en je hoeft er niet voor thuis te blijven.

Fijne webshop

Snelle levering en duidelijke webshop met veel keus

Top !

Overzichtelijke site, kleuren komen in het echt ook overéén . Super snel verzonden en fijn mailcontact . In één woord Top !

Altijd prima service.

Snelle levering ,wat ik zelf heel positief vind.

Ben zeer tevreden.

Al een paar keer garen besteld,zeer tevreden,snelle levering!

Veel keuze, snelle levering en prima accurate klantenservice

Hele fijne webshop. Zeker aan te bevelen

aanrader

goede website en vlugge levering. vriendelijke klantendienst.

Bedrijfsgegevens

[email protected]

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 29 (NL) ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar:

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.