Perfect!!!

Gisteren mijn garen besteld en nog géén 24u later heb ik mijn bestelling al ontvangen.. Wow wat een super service in deze toch wel ongewone tijden. Ik ben super gelukkig met mijn aankoop want de kleuren zijn zoals aangegeven op de site , dus nu kan ik mijn haaknaald boven halen en starten aan mijn trui..Nogmaals bedankt voor de Super Snelle levering en tot snel voor een nieuwe bestelling..

Exellente!

Je ne suis jamais déçu le service: toujours rapide et précis. En Belgique je reçois en 2 jours! Merci beaucoup pour la qualité et le meilleur prix.

Fantastisch !

Snelle levering, goede gesealde verpakking en lage verzendkosten. Daarbij momenteel de goedkoopste met Drops garens, dus ga zeker vaker bestellen. De klantenservice attendeerde me op de nieuwe klant korting. (5%)

Wat een goede service. Had een bestelling geplaatst en een paar dagen later kwam er een aanbieding. Geen probleem. Korting alsnog verwerkt met een nieuwe bestelling.

Voordelig, snel en goed verpakt

Snelle levering, netjes verpakt en ook nog eens voordelig

perfecte online winkel

Prima kwaliteit. Ondanks corona toch nog een snelle levering. Had een klacht en deze is zeer snel en correct afgehandeld. Ik heb een zeer goed gevoel bij deze onlineshop.

geweldige ervaring

ik heb al enkele keren besteld en alles loopt perfect !als beginnende haakster had ik enkele vragen en ze hebben mij belangstellend en geduldig verder geholpen waarvoor mijn dank ,zeker een aanrader hoor !

Uitstekende bediening kan niet beter

Ben heeel tevreden over breiwebshop

Goede site supersnelle levering

Geweldig.

Prima contact met medewerker klantenservice en snelle en accurate levering

Super bedrijf

Altijd snelle levering. En bij problemen werkt de klantenservice super snel.

Hele vlotte levering en keurig verpakt. Prima bedrijf.

Al meerdere keren iets besteld. Produkten worden snel geleverd en netjes verpakt. Als je vragen hebt word je ook direct geholpen.

Super snelle levering

Voor de eerste keer besteld....zeer tevreden Word mijn vaste adres om wol te kopen Een dikke pluim

correcte levering en steeds antwoord op mijn vragen

correcte levering , heel behulpzaam en steeds antwoord op mijn vragen

Het beste ooit Ik kan het niet beter bedenken

Echt waar dit is het beste ooit ik ben hier zo gelukkig door ik brei heel veel en deze site is perfect deze ochtend bestelt en zelfs morgen al in huis ondanks corona . Doe zo verder !

Alleen woorden : perfect, vlot, correct, snel

Noch nooit zo spoedig geleverd. In de late namiddag besteld de volgende middag geleverd. Kan onmogelijk sneller. Was heel erg blij. De bestelling was ook volledig correct... Was zo verbaasd over die snelheid dat ik u onmiddellijk een mail stuurde om mijn daank te betuigen. Heel goed, doe zo verder.

Ongelofelijk

Zeer snelle service! Erg bedankt.

Altijd snel en correct!

Wanneer ik per mail een vraag stel krijg ik steeds een snel en correct antwoord. Ik heb het gevoel alsof ze me echt persoonlijk aanspreken!

Heel goed en snel geholpen bij een probleem

Ik had een breinaald geleverde gekregen welke niet goed aan de kabel gedraaid kon worden. Probleem gemeld en ik kreeg binnen paar dagen zonder problemen een nieuwe opgestuurd! Super

Supersnelle service.

Ik had alles de volgende dag al in huis.

Excellent service and products

I made my second order yesterday and today I received my parcel. The wool is so beautiful and the colors are very similar to the pictures on the web site. I asked for a special dye lot, and my request was satisfied. I am really happy with this service and excited to do all my works.

Wat een goede service, zeg. Een aantal keer besteld en steeds de volgende dag al in huis. Ook de klantenservice is top: snel, vriendelijk en behulpzaam. Erg tevreden. Ze hebben er een vaste klant bij!

Jullie zijn supper

Vandaag bestellen na 1 of twee dagen heb ik het al in huis ben blij sorry bij hobby. Nl moet ik wel 2 weken of 1 maand wachten ❤

Super snelle service!!

Ik kwam haakkatoen tekort vlak voor Pinksteren. Bestelde vrijdag mijn order, zaterdagochtend had ik mijn pakket al in huis. Kon ik heerlijk verder haken en mijn Nijn was tweede Pinksterdag af, tot groot plezier van mijn kleinzoontje.

Goede kwaliteit en super vriendelijke klantenservice!

Aantal keer besteld, prima producten met een zeer vriendelijke klantenservice!

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken & breien online - Specialist in brei- en haak garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires!<br><br> ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug!<br><br> Ga voor meer informatie naar: