ben vriendelijk en prima geholpen bestelling supersnel met de post

Bezorging was vertraagd, maar dat ligt aan post.nl en niet aan de webshop. Overzichtelijke website, veel keuze.

Prachtige garens en uitmuntende service

Ik heb al vele malen bij Breiwebshop garens besteld; altijd snelle levering en bij nabestellingen ook altijd juiste kleurbadnummers met een figuurlijke glimlach!

Beste service! Supersnel verzonden. Geweldige wol

1 bolletje in een bepaalde kleur was niet meer aanwezig. Ze nemen gelijk contact met je op en geven je verscheidene opties. In feite de dag erna al in huis met de rest van de bestelling! Top!

Makkelijk bestellen en betalen en veel keuze.

Het bestellen ging snel en het betalen ook. Kreeg gelijk een mail met mijn bestelling. Het pakket werd na een paar dagen vacuüm verpakt door de brievenbus bezorgd. Ik ben erg blij met de mooie kleuren van de sokken wol.

Goede service en top producten

Iets langer dan verwacht moeten wachten, Maar gezien de huidige crisis, volkomen begrijpelijk! Fijne klantenservice en top product

Ik heb een vraag gesteld en kreeg dadelijk uitgebreid en accuraat antwoord op mijn vragen. Top!!

Geweldige service ook bij kleine foutjes

Bij het krijgen van mijn bestelling (snel ook in deze tijden) was er een kleine fout qua product in geslopen tov de pakbon. Dezelfde avond was het juiste product al kosteloos naar me onderweg. Dank jullie wel voor geweldige service altijd en overal!

Top service!

Tijdens mijn bestelling crashte de ideal pagina. Niet lang daarna kreeg ik een berichtje dat ze gezien hadden dat mijn betaling niet doorgekomen was met een link om het alsnog voor elkaar te maken. Ook de email die ik inmiddels naar de klantenservice had gestuurd werd heel vriendelijk en behulpzaam beantwoord. Heel fijn om zo vriendelijk geholpen te worden! Ik zal zeker vaker hier mijn wol bestellen!

Goede communicatie en snelle levering. Ik hoop binnenkort weer wat te bestellen.

ben heel tevreden

Ik zal zeker nog meer gaan bestellen bij jullie.

Zeer vriendelijk

Annulatie via e-mail verliep heel makkelijk en vriendelijk!

uitstekende service, gewoon super

GEWELDIGE SERVICE!

Zeer snelle en vriendelijke service. Snel en uitgebreid antwoord op breivragen. Snelle en keurige verzending. Ik ben fan van de Breiwebshop en blijf zeker klant :)

In de bizarre tijd, een hele prettige snelle service

Een prettige duidelijke website, waar je heel begerig van wordt, al die kleurrijke bolletjes, al die mogelijkheden. Hier word ik vrolijk van en zie uit naar mijn volgende bestelling. Zit helemaal in het wereldje van haken, sinds kort en breien, waar ik nu verplicht 2 tot 3 weken tijd voor heb. Geen straf. Wens mede lotgenoten heel veel breiplezier en gezondheid.

Heel veel keuze en perfecte medewerking bij vragen.

Geen vraag is te veel en je krijgt erg snel een reactie hierop. Bij een nabestelling van katoen was het geen moeite om in het magazijn na te kijken of er nog lag met hetzelfde verfbad. Ook bij vergeten item bij bestelling, kon dit alsnog mee na telefonisch contact hierover. Echt te gek.

Ronbreinaalden besteld bij breiwebshop.nl. Na pen 6.0 op de draad gedraaid te hebben, wilde deze niet meer van de draad af. Wat ik ook deed, hij had er geen zin meer in. Dit genoemd bij breiwebshop.nl en kosteloos stuurden ze mij een nieuwe draad en pen.

hele goede service

Fijne snelle levering en ook wanneer er iets niet goed gaat, wordt het snel en goed opgelost. Pluim voor allemaal

Regelmatig bestel ik bij de breiwebshop en elke keer is de bestelling, de bestelde producten en de dienstverlening in één woord: UITSTEKEND!

Bestelling snel geleverd en hele goede aftersales!

Bestelling netjes en snel geleverd. Na aflevering contact gehad met breiwebshop met een vraag/opmerking die heel snel en heel netjes door hen is opgelost. Zeer vriendelijke medewerkers!

Zeer positieve ervaring

Gisteren besteld vandaag al geleverd. Excellente service en ruim aanbod in garen tegen voordelige prijzen. Doe zo verder. Top shop

Super webshop

Enorma keuze, scherpe prijzen, snelle verzending!!!

Echt de moeite waard

Netjes verpakt Snelle service Goeie prijs Klantvriendelijke Goeie website

Ik was helemaal opgetogen: de breiwebshop laat geen steekje vallen!

M'n kleindochters vroegen of ik een jurkje voor ze wilde breien, en gaven hun kleurenvoorkeur. Ik vond bij de breiwebshop prachtig gaan, gedetailleerd omschreven, niet de hoogste prijs en zelfs leuke patronen! 's Middags besteld, en de volgende ochtend, keurig verpakt, al thuis. Mooie materialen, ik kon meteen aan de slag!

Deze online shop is super! Na contact met de klantenservice gisteren garen besteld en vanmiddag al in de bus. Wat wil je nog meer ;)

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken & breien online - Specialist in brei- en haak garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires!<br><br> ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug!<br><br> Ga voor meer informatie naar: