Vlotte afhandeling. Kleuren komen goed overeen met de foto’s.

Super snelle levering en goede kwaliteit garen

Super snelle levering en goede kwaliteit garen

Goede ervaring, snelle levering, keurig verpakt

Goede snelle levering

Ik heb geen klachten. Gq zo door!!

zeer goede service

Snelle levering, er miste wat van de bestelling, dit werd zeer snel opgelost. Goede service

Super snelle levering

Goede kwaliteit en service en fijne snelle levering. Super tevreden

Veel keus en snelle levering

Het fijne aan breiwebshop vind ik het ruime assortiment aan wol en alle brei accessoires die je nodig hebt. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

veel keus uit garens en snel geleverd!

Blij.

Snelle levering en goede communicatie.

Uitstekende klantenservice, snelle reactie! Duidelijke website met voldoende keuze.

Alles prima in orde !

Alles is vlotjes en goed verlopen. Ik vind het alleen spijtig dat wanneer mijn bestelling onder een bepaald bedrag is dat ik verzendkosten dien te betalen.

Uitstekende en snelle service

Mijn bestelling was heel snel verwerkt. Uitstekende communicatie.

Geweldig snelle bestellingen

Altijd geweldig als ik snel last minute wol nodig heb voor een project, en ook heel fijn dat de producten zo verpakt zijn dat het gewoon door de brievenbus past, en nog nooit problemen gehad met mijn bestellingen!!

Groot assortiment, goede communicatie en snelle levering. Al met al een top site!

Zeer klantvriendelijk

Uitgebreide keuze, vlugge verzending. Klantenservice uitstekend, geven bijkomende informatie wanneer erom gevraagd wordt. Duidelijke website met voldoende keuze.

Goed, snelle levering

Mooie producten en goede en snelle levering

Mooie wol en snelle service

Ik heb een aantal keer wol besteld, kon vaak mooie aanbiedingen bestellen. Altijd snel verstuurd, slim vacuüm verpakt zodat de verzendkosten laag zijn. Mooie kwaliteit, zachte wol!

De bestelling is altijd in orde !

Alles wat ik reeds bestelde was altijd volledig zoals gevraagd.

Alles netjes verpakt en snel bezorgd. Ook hele leuke en effectieve website om te zoeken en kiezen. Voor mij wederom een dikke 10!

Snelle levering, prachtige wol en de kleuren zijn precies als op de site!

Snelle levering en alles op voorraad

Alles wat ik tot nu bestelde was op voorraad zodat ik het ook daadwerkelijk snel thuis had, heel fijn!

Super snelle levering en uitstekende klantendienst

Ik werd snel en persoonlijk gecontacteerd voor de oplossing van mijn laatste levering. Mijn Colis was bij de PostNL punt geleverd maar PostNL had mij een berichtje opgestuurd dat mijn colis thuis geleverd was.

Ik ben zeer tevreden over het assortiment en de bezorging. Ik bestel altijd bij breiwerkshop omdat het een zeer fijne website is. De garens zijn allemaal zoals de kleur op de website.

een super website voor de creatieveling

ik bestel regelmatig ,en zo als altyd perfect in orde , jullie hebben een mooi assortiment in wolletjes en katoentjes ,en ik kan er dan ook mooie spullen mee maken voor groot en klein, overzichtelijke website de prijzen zijn ook intressant en steeds zijn er kortingen ,als er iets niet is en je wilt het bestellen krijg ik een mailtje of ik de wol nog wil en het bedrag wil over maken dat ze het er nog bij kunnen steken om de vv kosten te beperken ,ook de kortingen bij een hoeveelheid wol zijn steeds in mindering gebracht,ik ben een tevreden klant .. tot laatst het bedrag van verzending vind ik top ...

Ik ben heel tevreden .

De wol is snel geleverd.

Goede service, snelle levering!

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: