Producten goed verpakt en zeer snel geleverd

Snelle levering en goed aanbod

De Breiwebshop levert supersnel en heeft een divers en uitgebreid aanbod. Wel zou ik meer willen zien van de grote populaire merken zoals knitting for olive en sandnes garn. Desondanks niet ontevreden!

Super geweldig.

Hele snelle service, zeker aanbevelen bij anderen

goede service

snelle levering, patroonbeschrijvingen heel duidelijk

Fantastische en snelle service

Ik heb hier voor het eerst haakgaren besteld en kwam bij het afrekenen een probleem tegen. Heb hiervan melding gemaakt en zij hebben het meteen opgelost. De bestelling had ik ook meteen de volgende dag in mijn brievenbus.

Snel wol in huis voor mijn projecten.

Het zou fijn zijn als het assortiment groter word zodat ik vaker kan bestellen.

Commande conforme aux attentes

Laine de qualité et livré rapidement. Service client très réactif.

Bij vragen heel snel antwoord. Men denkt mee.

Hele snelle bezorging. Als je bollen over hebt mag dat retour

Goede service en zeer snel binnen

Niet duur uirstekende service en ze hebben best veel

Zeer goede service

Mijn website, ik raad het iedereen die van handwerken houd aan. Als je toch nog een bestelling wil veranderen is dat nooit een probleem. Ook vragen via de mail worden zeer snel en goed beantwoord

Geweldig betaalbaar en snel

Heb er fijne ervaringen mee dus erg tevreden

Lovely

Largest variety of yarn I've seen anywhere, whether online or in person. The shipping was very fast, and the yarn I chose is of good quality and price. Will definitely shop again for my future projects!

Het is een superwinkel

Ze hebben alles waar ik naar op zoek ben. En binnen drie dagen heb ik het in huis. Ik kijk hier als eerste als ik een nieuw project ga beginnen.

vlotte levering maar niet door post.nl

ik ben heel tevreden

altijd goed

op maandag besteld en dinsdag op de pennen. ook de kleur is helemaal goed.

zeer correct.

Ruime keuze aan wol. Hulp bij bestelling. Snel verstuurd.

Zeer goede en snelle levering!

Ik heb al verschillende keren een bestelling gedaan en altijd zèèr tevreden! Snelle levering ( zelfs naar België) en met zorg en orde verpakt! Als je een vraag hebt ivm een bestelling of een bepaald artikel kan je een mail-tje sturen en men probeert altijd snel te antwoorden en naar een oplossing te zoeken! Ik ben hèèl tevreden en zal zeker nog bestellingen plaatsen in de toekomst!

Uiterst tevreden

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ik ben geen individu met een klantnummer, maar een persoon. En ook de producten zijn heel goed. Niet te vergeten: zo’n grote keus!!! Ook de kleuren op de website zijn dezelfde als in het echt.

Erg blij met de katoenengaren!

Erg mooie kwaliteit en snel verzonden! In één woord, top!! Zeker aan te raden.

De bestelde producten werden binnen een dag bezorgd. Erg handig dat het vacuüm gezogen was zodat het pakje door de brievenbus paste

de snelle levering is fantastisch!

Als je net een leuk patroon gevonden heb wil je ook zo snel mogelijk aan de slag. Breiwebshop zorgt ervoor dat ik de andere dag al aan mijn werkstuk kan beginnen!

Ruime keuze, goedkoop, snelle levering!

Ik heb deze shop, ik denk, zo'n twee jaar geleden ontdekt en sinds die tijd veel wol en katoenen garen daar besteld. De keuze in garens en kleuren is zeer ruim en goedkoop. De webshop werkt makkelijk voor zowel het uitkiezen als bestellen. De gratis patronen zijn leuk en de verzending goed en snel. Ik raad iedereen deze breiwebshop aan!

Super snelle levering

Top breiwol

Dit is een hele deskundig en betrouwbaar online shop!

De produkten worden snel bezorgd en zijn goed verpakt (soms vacuum getrokken zodat het door de brievenbus pas). Te weinig besteld en hetzelfde kleurbad willen? Even mailen en je krijgt antwoord.

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: