Snelle verzending en fijne service!!

Al meerdere keren bij Breiwebshop.nl besteld en altijd de volgende dag in huis. Wol is heel mooi en ze hebben altijd precies wat ik zoek!

Veel keus fijne webshop

Goede service ik had te weinig wol besteld een berichtje gestuurd en de bollen werden apart gelegd met het goede verfbad en snel geleverd top!

Snel en kwaliteitsvol maar perfectie is niet van deze wereld

Er wordt snel op de bal gespeeld, zowel qua antwoorden door de klantendienst als qua levering. Prijs -kwaliteit is top!

In een woord een geweldig!!!!!!

Al verschillende keren wol besteld, alles ging fantastisch de wol is erg mooi,vlug antwoord de betaling ging zoals ik had gevraagd daarom kan ik het iedereen aanraden. En.....goedkoper vind je het nergens. Wat ook belangrijk is dat de mensen met je mee denken. Ik ben nog bezig maar tot over 14 dagen.vriedelijke groeten Winny mooi

Zeer goede website

Ik wilde een woonkleed gaan breien of haken. Ik wist niet hoeveel bollen wol ik. nodig zou hebben. middels emails ben ik erg goed door de breiwebshop geholpen. Ook de bestelde bollen garen werden de volgende dag reeds geleverd. Deze site is zeker een aanrader voor alle breisters en haaksters.

Perfecte en snelle service

Mijn bestelling was de volgende dag in huis. Het was zelfs nog, door een storing op de website van de bank, mis gegaan met betalen maar ik kreeg meteen, had ik ook om gevraagd, reactie met een link om alsnog de betaling te voldoen. Echt super want ik was hierdoor wel bang dat de bestelling niet meteen verzonden zou worden. Echt een aanrader en de wol is ook perfect. Ik blijf hier vanaf nu bestellen.

Altijd top

Als ik een vraag heb word er snel en super vriendelijk op geantwoord Top firma

Topservice +++++

Gisteren rond 14u15 mijn bestelling geplaatst, 24u later heb ik deze al in mijn bezit!!! Verzending van Nederland naar België gaat blijkbaar vlotter dan en bestelling die ik soms plaats in eigen land (België). Van mij tenwege dus enkel maar lovende woorden voor breiwebshop.nl!!! Ik shop hier zeker nog!!!!

Ongelooflijke snelle levering!

Goede ervaring.

GEWELDIG!

Kan deze verkoper iedereen aanraden! Grote keuze, goede prijzen en snelle leveringen. Zijn ook heel behulpzaam en correct bij opvolgen mails*****

Topteam met topservice!

In deze bizarre periode blijft de service van breiwebshop ongewijzigd. Een onwaarschijnlijk groot aanbod, stipte verzending en levering. Ook de klantenservice is steeds paraat met raad en daad. Top!!

Veel keus, snelle levering, goede service :).

Ik ben altijd tevreden. Er is veel meer keuze dan bij andere websites. Super fijn!

Super service en super snelle levering , Ben trouwe fan !!

Heb al verschillende keren wol besteld ,en ook al een paar keer om raad gevraagd,en altijd goede raad ontvangen en snelle levering gehad! Dank u daarvoor grtjs

geweldig

wat een top site geweldige service en snelle levering

Mijn favoriete garenwinkel

Geweldige service, lage prijzen, groot assortiment, snelle verzending.

Super fijn de Breiwebshop.nl!,

Er wordt snel gereageerd op de mail. Het wordt snel geleverd! En het wordt leuk verpakt.

Super!!

Klantenservice denkt goed met je mee! En bestelling heel snel geleverd: ‘s avonds om half acht besteld, de volgende ochtend al in huis!

Netjes verpakt en afgeleverd

Makkelijke site om te neuzen en te bestellen. Zo goedkoop als mogelijke verzending ik had 2 Drops Alaska bollen en veiligheidsoogjes, dit paste netjes door de brievenbus.

Top service.

Supersnelle levering in België. Gisteren 8/10 besteld , vandaag geleverd.Kan niet sneller en beter. Top service.

Vandaag besteld, morgen in huis, zelfs haalbaar tot in in België

Superservice

Superservice

Goed contact, snelle reacties. Superservice, aardige ,zeer behulpzame medewerkers en hele snelle levering!

Super service, snel en vriendelijk. Breed aanbod

Je word snel en goed geholpen. Snelle levering, prachtige spullen. Aanrader!

Super goede klantenservice!!!

Ik geef Breiwebshop 5sterren omdat, voordat ik mijn bestelling veel advies gevraagd hebover garen/kleur combinaties. Dit was allemaal geen probleem voor deze klantenservice, dus dikke pluim!

Zeer snel met mededeling dat de wol weer aanwezig was en Dat ik daardoor mijn volledige bestelling kon doen. Veel assortiment

Geweldige shop

Vandaag bestellen, morgen beginnen breien. Geweldig toch !

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: