Alles correct verlopen

Van bestellen tot levering alles vlot verlopen.

Leuke gezellige webshop.

Prettige ervaring, uitgebreide collectie en een keurig verzorgde levering.

Snel antwoord op mijn vraag.

Dit was de eerste keer dat ik hier iets besteld heb, en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Zowel met de snelle levering als de producten. Mooi kwaliteit en de kleuren zijn prachtig.

Heel klantvriendelijk en goede service

Zeer tevreden iedereen aan te raden

Top. Super service

Vragen worden snel beantwoord. Probleempjes super opgelost. Zeer tevreden

Fantastisch!

Ik ben enorme fan van jullie website. De wol is super goed. De klantservice is UITSTEKEND. Ze helpen me je met alles verder. Snelle levering, goed retourbeleid. In één woord eigenlijk: Perfect!

goede service

had verkeerd garen besteld makkelijk en snel om te ruilen

zeer blij dat ik jullie shop ontdekt heb

Ik heb al regelmatig besteld en heb niets aan te merken: vlotte bestelling en levering en vooral een pluim voor de medewerkers van de klantendienst: snel, correct en persoonlijk.

Wat een keuze en supersnel

Zeer ruim assortiment, veel merken en soorten. Alles gaat makkelijk in deze webshop. Site is overzichtelijk. Goed filtermenu. Bestellen gaat makkelijk. Veel keuze in betaalmogelijkheden. En goede snelle klantenservice. Als je al een keer een probleem hebt stuur je een mailtje. Ik kreeg dezelfde dag nog een mail terug en probleem werd direct opgelost. Klasse! Een tip: sommige andere webwinkels laten bij de garens ook een patroon zien, een foto van wat je ermee kan maken. Vind ik erg leuk!

Snel!

Super snelle reactie en heel goed geholpen, geweldige service.

Altijd zeer vriendelijke service en correcte levering.

Snelle levering van de bestelling en altijd goed verpakt. Ook door de klantenservice word je zeer vriendelijk geholpen. Fijne webshop dus 5 sterren.

erg goede service

bestellen van wol snel en goed,maar het knopen aanbod kan veel beter. dit is geen aanmerking maar een opmerking van iets wat gewoon beter kan. met vr groet ine kleiboer

Een geweldig bedrijf

Snelle levering en prima kwaliteit. De medewerkers van klantenservice zijn zo snel met de vragen te beantwoorden. Ik blijf mijn garen zeker bestellen bij dit bedrijf.

Klantvriendelijk en snelle levering.

Al jaren bestel ik hier naar volle tevredenheid mijn garens. Nu kwam ik een paar bolletjes tekort en had ik gisteren bij de bestelling een opmerking geplaatst dat ik graag hetzelfde verfbad wilde hebben als het er nog was. Nummer vermeld. En ja hoor vandaag kwam het binnen. En jawel hetzelfde verfbad. Dat noem ik nog eens service.

Geweldig.

Mijn ervaring is fantastisch, altijd antwoord, grote sortering van zeer goede kwaliteit een fijn persoonlijk contact winny mooi leidschendam

Prettig te woord gestaan, duidelijk en snel.

Bollen wol te kort besteld. WOENSDAG gelukkig nog op voorraad en snel besteld en ontvangen. En vriendelijk behandeld

Snelle levering en goede service

Wol was niet de goede kleur en retour sturen was heel makkelijk

Goed!

Goed!

Super website, super wol, super klantgericht!

Heb al dikwijls besteld, altijd goede levering, is de wol niet goed mag je terugsturen. Klantendienst zeer bereidwillig om pakje tegen te houden als ik nog iets bijbesteld had, eventuele klacht wordt altijd ter harte genomen. Moeilijk om iets slecht op te noemen. Doe zo verder!!

snelle correcte levering

mail bij twijfel - vriendelijk -snel - prijs zeker oké

Zeer goede service

De service van breiwebshop beoordeel ik als zeer goed. Prettig persoonlijk contact, wel via mail maar heel correct en vriendelijk.

Super goed

Een hele snelle service en super hulp gehad van het klantenserviceteam. Echt top !

Goede ervaring. En snelle levering

Ik adviseer al mijn vriendinnen jullie webshop

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: