Nog nooit teleurgesteld!

Snelle levering. 4x een bestelling gedaan en alles goed. Producten zijn zoals ze op de site zijn beschreven.

vlot en goed geregeld!

Het bestellen gaat makkelijk en binnen 3 dagen was alles volgend plan in huis.

Snelle levering Leuke aanbiedingen Vanaf 39€ gratis verzenden

Al een jaar aan bestellen

Ki heb enkel positief ervaring met Breiwebshop snel en correct.

Vaker besteld. Altijd goed. Voordeliger dan elders. Prettig assortiment.

Gewoon goed.

Bestelling was er dag erna al Prima wol aqn een schappelijke prijs

Heel blij met deze aankoop.

Overzichtelijke site, efficiente bestelafhandeling, snelle levering, duidelijker communicatiemails.

Levering altijd supersnel en bij bijzonderheden word ik altijd goed en vriendelijk geholpen.

Ik ben vooral tevreden

Ik ben vooral tevreden met Breishop.nl waar ik wat kan vinden en met concurrerende prijs. De levering is snel. Hun assortiment is ook competitief maar gewoon soms op promotiesperiode vind ik het moeilijk om wat ik wil te vinden.

Prima!!

Zo besteld en heel snel in huis. Kan niet beter. Super winkel. Graag tot een volgende keer! Mvg An.

Snelle verzending

Wol en rondbreinaalden netjee verpakt en snel geleverd.

Bestelling teruggestuurd maar krijg geen geld teruggestort

Beste Ik heb mijn bestelling teruggestuurd 24 oktober. Tot op heden krijg ik op geen enkel moment enige reactie. Geen mail. Geen terugbetaling. Bedankt voor de mailtjes. Alle begrip voor het misverstand. Ik heb de terugbetaling goed ontvangen. Groetjes Ann

Supper mooi katoen en snelle levering

Aanrader om wol te bestellen

Snel geleverd!goede service.aanrader om wol te bestellen!!

Al meerdere keren bij breiwebshop.nl wol besteld. Altijd keurige en snelle levering. Laatste keer lukte er iets niet met een cadeaubon waarbij ik de klantenservice een berichtje heb gestuurd. Snel reactie gekregen en meteen afgehandeld. Top service!

Grote keus aan heel mooie garens. Zeer snelle levering.

Snel !

Zo fijn die vacuüm verzending, dan past t ook door de brievenbus

Steeds ruime keuze aan goede prijzen en zeer snelle levering. Bij problemen altijd snelle en goede oplossingen en op vragen altijd snelle reacties. TOP

Goed aanbod, snelle levering

Gemakkelijk aanbod bekijken. Bestellen gaat prima, tot nu toe producten altijd op voorraad. Ook meestal gratis verzenden. Goed retourbeleid. Kortom zeer tevreden

Veel keus en snelle levering

Een zeer uitgebreid assortiment en snelle levering. Een mooie set haaknaalden besteld en 2 dagen later in huis.

Netjes en correct

Prima wol en service

Uitstekende service!

Breiwebshop.nl heeft een ruim aanbod aan garens waar ik steeds mijn keuze in kan vinden. Persoonlijk gaat mijn voorkeur naar ruim aanbod van garens uit het Katia assortiment, zalig om mee te haken. En een snelle levering, voor 22u00 besteld, de volgende dag al in huis. Groetjes, Kristel

Een uitstekende en snelle levering!!

Ik ben erg tevreden over de service en de wol is van prachtige kwaliteit!

Groot assortiment en hele snelle bezorging

Groot assortiment en hele snelle bezorging

Snelle levering in een gepast doosje. Niet in een doos die veel te groot is en opgevuld met papier. TOP Super kwaliteit van wol.

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: