Snel en correct

...

Heel tevreden

Heel tevreden. Snelle ontvangst en mooi dat het vacuüm wordt verstuurd. Spaart verzendkosten.

Alles ging perfect

Snelle levering alles heel duidelijk top

Directe en fijne communicatie. Goede behulpzaamheid om zo jou als klant zoveel mogelijk gemak te geven.

Bijzonder klantvriendelijk!

Bij Breiwebshop denkt men met je mee.

Fantastisch taem , zeer behulpzaam

Zeer goede opvolging van vragen ,snelle levering

Ruime sortering, snel geleverd en prima in orde!

Met enige regelmaat bestel ik hier breiwol. Voornamelijk Merino omdat het mooi blijft ook na enige tijd wassen. Bij breiwebshop is er genoeg keus. In ALLERLEI soorten wol. Maar wat mij betreft zou het knopenassortiment wat uitgebreid mogen worden dan kan ik die direct me bestellen.

Mooie wol, perfecte service en aftersales

Had een kleur wol online uitgezocht waarvan ik dacht dat het de juiste kleur was. Echter eenmaal thuis bleek deze toch een stuk donkerder dan ik moest hebben. Ik kon het kosteloos retourneren en Mark van de klantenservice heeft kosten nog moeite gespaard samen met mij de juiste kleur voor mijn project te zoeken. In één woord TOP!!!

Al paar keer besteld en super tevreden !!! Alles verloopt naar wens .Van.mij een dikke 10

wat een ongelofelijke supersnelle webshop is dit!!!

Veel ervaringen met wolwebshops maar deze breiwebshop staat bovenaan. Wat een snelle service en levering heeft deze webshop. Echt super. Ik raad hem zeer aan bij iedereen.

Excellent service !

A chaque commande, je suis extrêmement contente ! Le service est super rapide. Le lendemain ( Bruxelles) je reçois mon colis. Je continuerai à commander. Je recommande à du 100%

Geweldige service

Mijn eerste ervaring met breiwebshop; 1. Een door mij gemaakte fout bij het bestellen werd zonder problemen recht "gebreid". 2. Alles wat ik wilde bestellen was op voorraad. 3. Supersnelle levering. 4. Bij een andere webshop moest ik eu 4.95 verzendkosten betalen, ongeacht het aantal bolletjes. Ik had maar twee bolletjes nodig maar evengoed eu 4.95 verzendkosten. Bij breiwebshop 10 bolletjes besteld en werd via vacuum/brievenbuspost voor eu 2.95 bezorgd.

1ste bestelling gedaan, ging met ideal betaling iets verkeerd, maar netjes opgelost. Mail gedaan naar klantenservice, maar wordt redelijk snel geantwoord. Ik beveel iedereen aan , om hier te bestellen.

fantastisch

Superblij met mijn Katia macramé koord. Mooi getwijnde koord, mooi kleur. Precies wat ik zo graag wou voor het maken van een wandtapijt. Hartelijk dank voor de uitstekende snelle service. Lut

Mooie wol en naalden, snelle levering.

Mooie wol en haak- en breinaalden en snelle levering.

correct, snel en zeer goede prijs!!!!

ik heb al vele malen bij jullie besteld en ik ben een super tevreden klant!!!!

Tot nog toe alle bestellingen binnen 1-2 dagen in huis. Snelle levering dus helemaal blij

Prachtige wol,erg blij mee!

Voldoet aan mijn verwachting. Snelle levering!

Makkelijk bestellen

Overzichtelijke website en snelle levering.

Anneke levering na bestelling. Contact via mail ook prima

De mogelijkheid om het garen de volgende dag al te ontvangen, top!

Is makkelijk om online te bestellen. Maar sommige dingen zijn soms tijdelijk niet beschikbaar. Er zijn wel voldoende andere keuzes om iets te bestellen dat op dat kleur lijkt.

Super dienstverlening !!!!

De service is uitstekend, vandaag besteld en morgen bij je thuis. Bij het minste probleem ontvang je een vriendelijke mail. Bestelling wordt onmiddellijk bevestigd per mail, verzending eveneens. Super vriendelijke medewerkers, algtijd klaar om je te helpen. Gewoon: fantastisch!!! Dank hiervoor Anita

Snelle levering. Goed verpakt. Helaas viel de katoen garen van Muskat erg tegen. Mooie kleuren maar splijt heel erg helaas.

Ruim assortiment

Het assortiment is ruim voldoende. Een nadeel is dat je voor iedere bestelling, ook al is deze nog zo klein, bezorgkosten moet betalen.

Reeds meerdere bestellingen geplaatst Telkens hele correcte levering Ook zeer snel, de volgende dag kan je al aan de slag.

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: