Meer dan tevreden.

Ik heb alleen maar positieve ervaringen. Ze leveren snel, en netjes, en altijd brievenbuspost, erg fijn.

Goede kwaliteit,snelle service en goede klantenservice

Reeds meerdere malen bij jullie besteld en zoals beloofd altijd snelle en superservice, ook altijd snel antwoord als je een mail stuurt, ik blijf bij jullie bestellen, top !!!!!

Uitstekend.

Gisteren besteld in Belgie ...vandaag vanuit Nederland bij mij thuis geleverd. Proficiat voor de vlotte en correcte service.👏👍

TOP

Wat een service! Gewoon geweldig!

Toppie

Snelle levering fijne garen en mooie kleuren en veel variatie.

Kwaliteit en prompte levering.

Ik gebruik viltwol voor kunstzinnige projecten. Dat lukt goed en daar word ik vrolijk van.

Uitstekend!

Snelle levering in de brievenbus. Fijn dan hoef je niet thuis te zijn om je pakketje te ontvangen. Heel goed dat Breiwebshop.nl de garen vaccum verpakt, dit scheelt ruimte voor het vervoer en is dus duurzamer. Uitgebreid ( haha ;) ) assortiment, veel verschillende prijsklassen. Het is makkelijk wisselen van kleur voor het zelfde garen. Ook de kleur/structuur van de fotos op de site komen erg overeen met de realiteit.

Fast delivery, great options of wool yarns.

I'm very happy to find a knitting retail store, I can purchase wool yarn and the delivery is on time on delays which made me a loyal customer.

Super goedbedrijf

Geweldig ookniet retour heel fijn en heel snel goed geregeld

snel en netjes ontvangen.

netjes en snel ontvangen

Geweldige service

Mijn eerste bestelling moet nog komen maar heb al goede ervaring met deze shop. Ga zo door!

Zeer goede service

Ik was op zoek naar een bepaald verfbad nr Via mailcontact werd mij bevestigd dat deze leverbaar is Na bestelling te hebben geplaatst met opmerking het verfbad nr ,had ik het de volgende dag in huis

Prachtig garen voor lief prijsje

De wol was naar verkeerd adres gestuurd omdat etiketten verwisseld waren. Probleem was snel opgelost. Twee dagen later dan verwacht kon ik beginnen.

Service met een hoofdletter! Helemaal tóp!

Ik heb hier een pakket besteld wat, door mis-planning bij Scheepjes, te laat en anders dan beloofd uitgeleverd werd. Breiwebshop heeft mij (en waarschijnlijk meerderen) hiervan steeds op de hoogte gehouden en een prachtig aanbod ter compensatie gedaan. De communicatie was steeds erg prettig en men reageerde zeer snel op mailtjes mijnerzijds. Ik kom hier zéker terug!

Uiterst behulpzame medewerker

Bij de eerste bestelling ging er ietsmis met de betaling. De medewerkers zijn er erg behulpzaam geweest bij het oplossen ervan en zo is er toch nog alles goed gegaan. Het assortiment is erg uitgebreid. Ik kan het alleen maar aanbevelen.

Servicegerichtheid en meedenken staan hoog in het vaandel!

Een warm haakbollenbad!!!

Wat een service..ik ken geen betere webwinkel dan deze

Altijd goede service .. ook als artikelen niet op voorraad zijn toveren het ergens vandaan lijkt het! Als er iets fout gaat lossen ze het super op! Echt een aanrader!!!

Zeer behulpzaam en goed email contact

De Rozeta besteld en goed op de hoogte gehouden van de vertraging. De verwisselde kleuren aangepast naar de originele kleuren. Bestelling aanpassen, nog een 4e bolletje sokkenwol erbij, geen probleem. Mijn 1ste kennismaking prima verlopen.

Heel tevreden

Heb van de week een bestelling gedaan en door mijn fout was het niet mogelijk een bevestigingsmail te sturen,maar ondanks dat is er door jullie snel gereageerd waardoor ik 2 dagen later al mijn bestelling binnen heb Mooie kleuren en kwaliteit Ga zeker vaker bij jullie bestellen

Grandioos goed mailcontact en een goed advies

Veel heen en weer gemaild over scheepjes Rosetta cal 2019 pakket en borduurnaalden. Nooit was het teveel en altijd binnen korte tijd antwoord. Weekend of doordeweeks. Ja ik heb een uitstekende ervaring en zal zeker eerst op breiwebshop kijken als ik iets nodig heb.

Fijne ervaring, goede service.

Er werd een goede oplossing geboden voor de welbekende problemen met de Rozeta cal.

Ik was geheel vergeten een rondbreinaald mee te bestellen op het moment dat ik de bestelling net had betaald. Één berichtje naar de klantenservice was voldoende om het toe te voegen zonder een extra betaling. Ook ben ik heel tevreden over alle garens, naalden en knopen. Zeer fraai assortiment.

gewoon geweldig!

Gebruiksvriendelijke website, snelle levering maar ook een fantastische klantenservice! Had een vraagje over een nalevering en dit wordt geweldig opgelost. Snelle en vriendelijke reactie van Robin.. Top!

TOP

Super snelle service!

Contact gezocht met de klantenservice na een verkeerde levering door leverancier Scheepjes (zonder schuld van Breiwebshop). Zeer vriendelijke en snelle reacties van Breiwebshop ontvangen, waarmee het probleem goed en vlot door hen werd opgelost. Echt top!

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken & breien online - Specialist in brei- en haak garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires!<br><br> ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug!<br><br> Ga voor meer informatie naar: