Perfecte service en heel vriendelijk.

Ik kocht heel aangename wol maar de kleuren op het scherm weken af van de realiteit (wat op alle sites mogelijk is). Ik kon de wol gratis terug sturen. Ik denk dat Breiwebshop.nl de enige is die dit doet.

Heel erg snel en goed.

De vraag voor wol-staaltjes is heel snel en correct behandeld.

Geweldige ervaring

Altijd een hele vlotte bezorging, netjes verpakt. Een paar weken geleden was er een pakketje zoekgeraakt bij post nl maar ook dit werd super opgelost en kreeg ik de "her" zending heel vlot.

Snelle levering, van top kwaliteit!

Super snelle levering. Snelle reacties via klantenservice bij vragen. Goede kwaliteit wol.

Vriendelijke, bereidwillege mensen, die acuraat handelen.

Ik was op zoek naar een bepaald verfbad van een bepaalde soort wol. De man aan de telefoon was bereid alles uit te zoeken en heeft meteen de wol opgestuurd. Keurig!

Perfect!

wat een service!!

Super klantvriendelijk

Reageren vlot. Denken erg goed mee. Er is een patroon gemaild en ik had er niet eens om gevraagd. Veel begrip voor mijn situatie. Super!

erg snelle levertijd! Top!

Fijne bestelsite, goede prijzen en snelle levering!

Topservice!

Binnen een halve dag is er in het magazijn gezocht naar het gevraagde verfbad van het garen, en kreeg ik antwoord. De bestelling was ook snel binnen. Dit is service!

Helemaal goed!!!

Fijne website, heel vriendelijk geholpen

Ondanks laat reageren op vragen ben ikHeel tevreden

Duidelijke website en makkelijk te bestellen. Bij vragen kun je helaas niet bellen, je mailt maar dan krijg je heel laat reactie. Hierdoor konden wij de bestelling niet afronden omdat we geen duidelijkheid hadden wanneer het door ons benodigde materiaal geleverd zou worden. Wel hele vriendelijke mensen! Ik zal zeker volgende keer bestellen!

Prima producten Goed en snel kontakt nav vraag over de wol. Vriendelijk,snel, deskundig, Snelle service behulpzaam,kortom top

goede opvolging, correct verzonden, betrouwbare site

had een dubbele bestelling per ongeluk geplaatst, werd onmiddellijk gezien en ik werd gecontacteerd of ik deze wou wijzigen dank ! zeer eerlijk

Prima service. Snel en heel klantgericht

Prima service. Snel antwoord op vragen. Prima service en snelle levering.

Super tof

Super tof

Snel en duidelijk

Bestelling goed te volgen.

Fijne breiwebshop

De Breiwebshop heeft een ruime sortering aan breiwol, accessoires en gratis patronen. Snelle levering en een prima service. Ik ben erg tevreden met hetgeen ik besteld heb.

Heel vlot en correct

Heel vlot en correct

Klasse

Snel en acuraat.

Goede producten, prima service!

Altijd correcte afhandeling van mijn bestelling. Fijne producten.

De foto op de website doet het naaldenetui geen recht. Ziet er in het echt verl beter uit.

Gaan goed om met vragen, zijn heel behulpzaam en leveren snel. Heel fijn bedrijf!

Schitterend

Ongelooflijk

Goede service, top klantvriendelijkheid en geweldige kwaliteit!

Prima bedrijf. Snel antwoord en uitleg.

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: