Je heb het besteld wat je nodig hebt en de andere in huis geweldig.

Overzichtelijke website Goeie prijs/kwaliteit verhouding Snelle levering Keurig verpakt

Ruim assortiment en snelle verzending. Helemaal prima!

Een fijne webshop, overzichtelijk en een ruim aanbod. Een snelle verzending en de verzendkosten zijn niet al te hoog. Al met al helemaal tevreden.

Had het garen dikker verwacht

Helaas kwam de wol niet overeen Met hoe dik hij op de foto stond Helaas kon ik hier niks mee!!!!

Toppie

Heel content Vlugge levering

Ik hoefde niet lang te wachten op mijn bestelling. Thuisblijven was ook niet nodig, het pakket paste door de brievenbus.

Goed, snel.

Heel snel geleverd, fijn dat het door de brievenbus past. De kleur op de website week wel flink af van de kleur die geleverd is. Had het idee dat ik donkerblauw had besteld maar het is meer petrolblauw.

Snel en efficient

Al meerdere malen besteld , heel tevreden van de fabel sokkenwol , snelle levering en goede prijs kwaliteit .

Perfect!

Koop regelmatig hier mijn wol/katoen. Snelle levering en perfecte service! Mooie prijs altijd! Ben super blij met jullie! Heb mijn kleindochters ook bij jullie aanbevolen!

Hele snelle levering

Ik bestel en de volgende dag al in huis. Dat is heel fijn. Verder leuke aanbiedingen. Dus ga zo door.

5 dagen wachten op pakketje?

Genoeg keuze maar de melding dat het de volgende dag bezorgd wordt als je voor 21:00 besteld, kan van de site worden gehaald. Op 12 sept voor 21:00 uur besteld, ik had verwacht het de 13e in huis te hebben. Kreeg ook een mail dat het de 13e bezorgd zou worden, met tijdsvak. Vrijdag niks ontvangen. Vanmorgen een mail dat het bezorgmoment is aangepast naar dinsdag de 17e. Het pakket zou de 12e om 23:54 ÈN de 13e om 17:43 ontvangen zijn? De track en trace code was waarschijnlijk aangemaakt voordat het verstuurd was. Dit was dus de eerste en laatste keer dat ik hier bestel.

Ruime keuze

Een ruime keuze in allerlei kleuren en materialen. Vlotte verzending.

Snelle levering, kwaliteitsvolle garen

Heel snelle levering en een goeie selectie van zachte kwaliteitsvolle garen

Snelle, goede service

Fijne shop Werkt snel Goede kwaliteit Netjes verpakt Hulpvaardig bij vragen Ik kom weer terug

Supersnelle levering en mooie aanbiedingen

Er is heel veel keus in mooie garens met geregeld kortingsacties. De levering is supersnel en verzenden is al vanaf een laag bedrag gratis.

Snel gevonden wat ik zocht

Eerste ervaring en helemaal top.

Ruime keuze en snelle levering

Ik kon alle kleuren katoen vinden die ik zocht en door de vacuüm verpakking werd het een handig pakket dat via de brievenpus te bezorgen was.

Gistermidag besteld, vanochtend al met postnl ontvangen. Super service, hier ga ik beslist vaker bestellen.

Mijn ervaringen met het bestellen van wol en andere benodigdheden bij deze webwinkel zijn uitstekend. Vandaag besteld, morgen geleverd. En je kan gelijk aan de slag. Nog geen enkele teleurstelling gehad met bestellingen. Ook retourneren ging prima en was geen enkel probleem.

Wat top zulk mooi garen scheepjes softfun en ik kon het dezelfde dag ophalen ,fijne mensen die je te woord staan.

Fijne webshop, ruime keus

Was weer helemaal zoals ik verwachte, zeer tevreden

Snelle levering en goede kwaliteit voor een mooie prijs.

Breiwebshop biedt garen aan voor een prijs die passend is bij het product. Garen zijn vaak op voorraad en anders wordt de voorraad vlot aangevuld. De bestelling wordt altijd snel verzonden.

Mooie zachte warme wol

Product gekozen na reclame drops

Snel, simpel,goed, en scherpe prijzen.

Ik bestel graag bij breiwebshop. Elke garen is duidelijk omschreven. Hoe dik deze is, en hoe zacht of stevig. En waar het perfect voor geschikt, en wat je er mee kan. Veel aanbiedingen en acties Ze vragen normale prijzen voor de producten en verzendkosten. Ik ben dik te vreden

Mooie wol,maar..

De wol/garen is mooi en uitgebreid. De vernieuwde website is ook verbeterd. Maar de levertijden kloppen niet. Nog nooit heb ik iets in de beloofde tijd gehad. En wanneer je snel online, iets wilt kopen, is het bitter als blijkt dat het niet de volgende dag geleverd wordt, zoals op de site vermeld staat. Verander dit dan in bijvoorbeeld:" wij streven erna"..... Dan weet je dat het ook de dagen erna nog kan komen, maar is de teleurstelling er niet. Wat ik persoonlijk ook heel erg hinderlijk vind, is dat er zo weinig voorraad is. Het kan ook zijn dat ik gewoon altijd pech heb, maar de laatste paar weken is het vreselijk. Bij grote hoeveelheden en verschillende kleuren is het altijd schipperen. En dan ben je al snel in staat, om bij de concurrentie te gaan kijken. Maar tit op heden, ben ik altijd weer hier terug gekomen. Over het algemeen ben ik tevreden, en er wordt altijd naar je geluisterd en ze doen altijd hun best. Dus een compliment is hier ook op zijn plaats. En op dit moment ben ik een mooie deken aan het haken met vier kleuren van de garen Nord van Drops. Maar Verder komt alles netjes aan.

Beeldschermweg 5 11

3821AH Amersfoort

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Niet tevreden, altijd geld terug ✓ Veilig betalen (ook achteraf)