Snelle en zeer goede service

Een zeer snelle en goede service!!!

Vlotte verzending, prima product

Fijne website en keurige afhandeling. Spulletjes vlot in huis.

Onwijs behulpzaam

Al mijn vragen worden (binnen een dag) uitgebreid beantwoord. Ik ben niet de makkelijkste qua wol want ik weet altijd precies wat ik wil, maar niet wat ik ervoor nodig heb. Niet alleen advies gekregen over welke bollen wol de juiste keuzen zijn voor verschillende truien/ jurken, maar ook hoe ik het beste kan breien en haken! Wat een vriendelijk personeel! Buiten dat ook goedkoop is heb ik nog nooit zulke fijne producten gekocht. Suuuuuuper blij met alles!!

GEWELDIG

Zeer snelle levering zelfs in België, mooi aanbod, leuke prijzen, mijn favoriete webshop!

Super ervaring met deze webshop. Snelle levering, goede klantenservice, goed advies en goede retourvoorwaarden. Ik raad deze shop absoluut aan.

Kwaliteitsvolle artikelen en snelle levering

Ik bestel mijn artikelen en da volgende dag zijn ze er al. De verzendkosten zijn ook niet overdreven hoog. Ik ben heel blij met hun artikelen en de service die ze geven

Geweldige service!

De bestelde artikels werden de volgende dag reeds geleverd en een prompt antwoord op onze vraag. Dankjewel hiervoor! Wij hebben de winkel voor onze toekomstige bestellingen ontdekt!!!!

aantrekkelijk geprijsd en geweldige service

Ik had mijn bestelling supersnel in huis. Een onderdeel werd zonder extra kosten nog dezelfde dag nagestuurd.

Vriendelijk en snel

Snelle antwoord op vragen en bereid om foute kleur bestelling te veranderen in de goede kleur.

Snelle levering en mooie wol. Mijn retourzending was kwijt en ik heb toch mijn geld terug gekregen. Wat een geweldige service

Super!!!!!!

In een woord geweldig!!!

Betrouwbaar en goed

Eerste keer hier iets besteld met Mastercard op een zaterdag. Er was iets verkeerd gegaan bij het doorsturen naar betaal pagina en heb dit meteen gecommuniceerd. Maar minuten later kreeg ik al een antwoord met een link naar de betaalpagina. Had ik niet verwacht in het weekend. Hoop dat ze daar ook wel eens rust nemen voor zichzelf.

Ik heb alleen maar lof.

Fantastisch assortiment van de hoogste kwaliteit. Schitterende kleuren. Heel behulpzame Mark die altijd weer bij nabestelling juiste verfbad voor me weet op te snorren,

Super snelle service en levering

Ze houden je goed op de hoogte. Echt hele goede service!

geweldig

ik ben zo ondzettend blij met mijn pakkket zo netjes en zorgvuldig ingepakt. daar naast ook lekker voordelig. ga zo door breiwebshop

Super snelle levering ondanks de feestdagen

Had om een bepaald verraad gevraagd omdat ik van mijn vorige maakwerk nog garen overhad, en is door jullie gelezen en geleverd, wat ik echt super vind

geweldige service

ik bestelde voor de 2e x iets. helaas kreeg ik de verkeerde naalden binnen. een mail daarover gestuurd en snel kreeg ik te horen dat er een nieuwe naald aankwam. de verkeerde mocht ik houden. ik was blij met die nette service

Prima webshop. Na emailtje konden ze nog snel een extra bestelling bij mijn eerdere bestelling meegeven. Zi kwam alles in een levering aan.

Een vlugge en vlotte afwerking van mijn bestelling!

Het was de eerste keer dat ik hier iets heb besteld en het was een meevaller.

Groot assortiment en snelle levering.

De webshop is heel overzichtelijk, groot assortiment. Snelle levering en geen " gebakken lucht". Met retour sturen heb ik geen ervaring, want dat was tot nu toe niet nodig. Heel tevreden met de materialen.

Snelle correcte levering van het bestelde product

Dit is wat je verwacht als je iets bij een webshop besteld

Prima geen klachten

Beste kwaliteit, beste klantenservice

De beste winkel en klantenservice voor breien! Wol en garen hebben goede kwaliteit. Ik raad het zeker aan!

Veel keus en snelle levering

De levering is zo snel dat het pakket op zaterdagavond werd bezorgd. Ik had wel te doen met de chauffeur. (platteland adres) Zo snel had nou ook niet gehoeven. Bij sommige websites kun je dat kiezen, dat vind ik positief.

Snel en mooie garen

Gratis retour is heel fijn. Leuke dat je ook kan sparen voor kortings punten.

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken & breien online - Specialist in brei- en haak garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires!<br><br> ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug!<br><br> Ga voor meer informatie naar: