Prima verzorgde verzending en ook het retourneren van te veel bestelde wol is goed geregeld.

Aan te bevelen voor iedereen die van breien en haken houdt! Gemakkelijk bestellen en vlug in huis in deze tijd van CORONA!!

Prijs - kwaliteit

Ik had maandag namiddag besteld en de volgende dag had ik mijn wol. Super tevreden. Had tevens ook een mail gestuurd en 'savonds had ik de gevraagde antwoorden. Super super tevreden klant. Martine

Klantgericht, meedenkend en probleemoplossend

Ondanks de drukte tijdens corona tijd, heel vriendelijk, meedenkend en ik had niet genoeg gaten besteld. Stom van me maar ze hebben er alles aan gedaan om toch tot een oplossing te komen. Top! Nu kan ik weer verder

Zeer goede service and snelheid qua bezorgen!!

Het was een fijne ervaring om hier te shoppen. De klantenservice dacht goed mee en was goed bereikbaar. De verzending en bezorging is altijd al snel geweest geweet. Ga zo door!

de wol is top. Snelle levering. Goed bedrijf!!!!

Jullie team is echt een super goed team. Nooit fouten in de verzending. De juiste wol uitgezocht. De wol is zo mooi en je kunt er hele mooie dingen van breien en haken. Ik zit op drops design. Dat is mijn favoriet. Ik wens jullie veel succes met jullie bedrijf. groetjes van annie Froma uit Delfzijl

Breed assortiment aan garen, netjes verpakt en super snelle levering. Een absolute aanrader.

Super!!

Vele malen bij de Breiwebshop besteld en elke keer weer geweldige keuze, geweldige dienstverlening en nog steeds supersnelle levering ondanks de 'corona'drukte. Voor mij is de Breiwebshop dè allerbeste!!

Alle wol netjes verpakt en snel geleverd ! Ga hier zeker vaker een bestelling doen.

Mijn favoriete webshop voor brei/haakbenodigdheden!

Vriendelijk en correct Ook verzending Fijn geregeld

Een perfecte service ! Ongelooflijk snel !!!! Een kei goede en vriendelijke klantservice !!!!!

mijn favoriete webshop

De site is makkelijk te gebruiken, ik vind altijd wat ik wil, de prijzen zijn aantrekkelijk, de bezorging is snel en mijn pakket wordt altijd goed verzorgd, ik ben echt heel blij en ik raad de winkel ten zeerste aan. Ik kom er altijd op terug. Severine

Geweldige service

Omdat ik tekort kwam voor een plaid te breien moest ik hetzelfde kleurbad hebben,Er werd gevraagd of dat het geval was anders kon het terug gestuurd worden,heel fijn om dat te weten!!!

grote keus en snelle levering

voor het eerst kennis gemaakt met de site op facebook, ik was benieuwd naar met name de Drops garens en vond heel veel meer. Ik ben heel tevreden met mijn bestelling en zal zeker terugkomen

Toegezegde levering werd niet waargemaakt, wel goede klachtbehandeling

Op vrijdag wol besteld voor mijn moeder, en deze zou zaterdag geleverd worden bij haar. Uiteindelijk donderdag geleverd, en bezorgkosten terug betaald. Netjes afgehandeld.

Zeer goed en betrouwbaar

Wat ik besteld hebt is mooi en snel bezorgd

Prima service, mooie kwaliteit

Ben erg blij met deze manier van materiaal aanschaffen. Snelle levering. Mooie wol, prima website. Goede feedback

Super bediening.

Prima service,zeker nu in corona tijd.

Hele snelle levering van prachtige kwaliteitswol!! Was de dag na mijn bestelling al aangekomen. Prachtige kleur van wol ook!

Super mooie kleuren en vol op keus

Een heeel fijne surfers en een snellen bediening snel in huis Netty vos schipperen

Een aanrader !

Perfecte service voor correcte prijs, een aanrader!

Super content veel keuze en snelle en correcte levering

👌👌👌

Goeie wol

Kwaliteit van de wol is zeer aangenaam, ook om mee te werken. Jammer genoeg zijn de kleuren donkerder in het echt dan op de site. Ik bestelde nummer 20 maar had eerder het kleur van nummer 23.

Super snel geleverd en dik in orde

Heel,tevreden over jullie weet waar ik moet zijn voor een snelle en correcte bediening

Snelle service en netjes verpakr

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken & breien online - Specialist in brei- en haak garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires!<br><br> ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug!<br><br> Ga voor meer informatie naar: