Veel keuze . goede prijzen . en volgende dag al in huis

Super snelle service

Fijne webshop en een snelle service

Volledig aanbod Drops wol, vriendelijke, professionele service en snelle levering. Blije klant.

Ik brei regelmatig met Drops garen en bestel dit altijd bij de Breiwebshop. Het aanbod is uitmuntend, de service ook. Bovendien heb ik de wol de volgende dag in huis en kan ik meteen aan de slag.

Prettige site met veel keuze.

Prettige site en eenmotorige prijs/kwaliteit verhouding. Veel kleuren om uit te kiezen en fijn dat je ook kunt zoeken op naalddikte.

hele leuke winkel

Je kunt er heel makkelijk bestellen en ze hebben ontzettend veel kleuren van elk soort garen.

bestellen is eenvoudig, verzending snel, verpakking uitstekend

Fijn om op zo’n makkelijke manier te bestellen. Ook het bestelbedrag voor gratis verzenden is heel schappelijk.

Toppie

Altijd een snelle en correcte levering,en een goede kwaliteit.

Veel kleurtjes en snelle levering

Er is veel keuze in kleuren en kwaliteiten. Wel dacht ik dat ik 5 kleuren van dezelfde lijn had maar 1 soort is een grotere bol en het ene draad splitst sneller dan t andere.

De dag na bestelling op tijd geleverd

Donderdag besteld, vrijdag geleverd, goed verpakt, goede kleur en allemaal hetzelfde verfbad

Goede keuze. Goede informatie.

Ruime keuze uit producten met duidelijke informatie. Goede afhandeling van de bestelling en met zorg verstuurd.

Altijd snel mogelijk geleverd top

De beste breiwinkel! Supersnelle verzending. Goed verpakt!

Weer prachtige wol en zo goed verpakt. De verzending is altijd snel en ben altijd dik tevreden over deze winkel! Gewoon een super-breiwebshop!

Lage prijzen voor goede kwaliteit!

Ik heb hier meerdere keren besteld en ik ben elke keer tevreden. Soms heb je korting bij de uni drops paris waardoor het maar 0,99€ is per 50 g!!!

I love this shop

This is the 3rd or 4th time i ordered here and i am obsessed, so much choice, such quick delivery, i have never been disappointed! Love this, will definitely continue ordering here for as long as i live in the Netherlands!

een snelle en goede service.

ik ben zeer tevreden.

Grandioos

Snelle levering Erg vriendelijk Iets niet goed in de levering erg goed opgelost Nieuwe wordt vanaf geleverd oude mag ik houden Super

Snel, goedkoop, goede kwaliteit maar vooral brede aanbod.

Dag later in huis, zoveel keuzes en vrij goedkoop als je het moet vergelijken met andere shops. Echt een aanrader!

Mijn bestelling doorgegeven voor 20u. Dag erna netjes thuis geleverd.

Zeer stipte levering!

Zeer stipte levering

Snel en compleet!

Snel en compleet geleverd

Super tevreden

Makkelijk bestellen, snelle levering, bestelling goed verpakt, goede communicatie status bestelling. Kortom super tevreden.

Snel en correct

Makkelijke site en snelle levering

Goed overzicht op de site,snelle levering

Heel veel knotjes onder een dak. Bestellen, volgende dag in huis. Goede service..echt blij mee!

Fijn dat ik de volgende dag de bestelling al in huis heb

Positief

Niks op aan te merken!

De volgende dag al in huis.

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: