Niet alleen topper voor haken en breien maar ook qua klantvriendelijkheid.

De communicatie gaat snel en bij problemen denkt Breiwebshop vanuit klantperspectief! Perfect gewoon.

Ik ben erg tevreden over de wol, Kwaliteit en levering

Keurig verpakt, op tijd geleverd

Gemakkelijk te vinden wat ik nodig had.

Ik wist wat ik nodig had en heb het gemakkelijk terug gevonden.

Snelle afhandeling van mijn bestelling, de portokosten zijn minder dan bij andere webshop handwerken

vriendelijke bediening

Was iets vergeten te bestellen en ze hebben dat direkt opgelost. Altijd zeer snelle levering en goede wol en veel keuze Ik kom graag kiezen hier

Goede klantenservice! Erg vriendelijk en heel snel geholpen.

Bestellen is snel geleverd

Uitleg van patronen zyn goed uitgelegd

Mooie webshop

Mooie webshop, prachtige materialen, snelle service

Goede kwaliteit en

Top!!

Super uitgebreide keuze! Leuk shoppen en heel snel geleverd! De volgende voormiddag had ik men bolletjes wol al.

Geweldige service en hoogkwaliteit materiaal. Zo blij met jullie!

De webshop is voor mij dé snoepwinkel! Als je van wol houd zit je goed! En mocht het voorkomen dat een kleurtje op is, meestal vindt ik een heel goed alternatief. Echt topwol! Ook 2 naaldensets gekocht en ook deze zijn geweldig! Profi spul en mooie look!

correct

mooi naar wens

mooie wol

goed ingepakt ben er blij mee.

snelle levering ,is aan te bevelen

Super snelle verzorgde bezorging

Correct, overzichtelijk, netjes verpakt, snelle levering. Erg tevreden!

excellent online shop with supper fast delivery

I've purchased yarn about 10 times from Breiwebshop.nl, and every time the product was excellent and delivered next day after the order was made!

Goede duidelijke website

Producten komen overeen met de beschrijving Snelle levering

Prima assortiment, in prijs en levering.

Goed assortiment, goed in prijs. Snelle levering.

Ik heb alleen maar goede ervaringen met de breiwebshop

Zodra ik een bestelling gedaan heb ,maak ik per girokaart het bedrag over , Na een paar dagen krijg ik dan het bericht van Multi Safe Pay dat de betaling correct is overgemaakt en al gauw daarna krijg ik bericht van de breiwebshop ,dat de bestelde artikelen worden klaargemaakt om weggestuurd te worden . De volgende dag krijg ik dan de bestelde artikelen. Het klopt altijd. Ik ben tot nu toe heel te vrede over de breiwebshop en ik heb toch al een aardig wat keren besteld. Ook is het personeel erg klantvriendelijk.

Alles verliep heel vlot

Razendsnel!

Gisteren besteld en vandaag in huis. Gewoon door de brievenbus, de wol vacuüm gezogen. Wat een goed idee!! De verzendkosten zijn niet zo hoog als bij andere webshops Deze webshop is een echt aanrader

altijd snelle levering

goede kwaliteit en altijd snelle levering. daarvoor een dikke 10 score. dank je wel

Altijd alles op tijd in huis!

Vlotte levering. Verfbad netjes hetzelfde.

Super goed

Altijd heel goede service. Had overlaatst een tekort aan wol gekocht en dan in paniek dat ik hetzelfde bad niet meer kon bestellen maar jullie hebben mij snel en fantastisch geholpen.

Geweldige service, nog beter materiaal

Naast snelle en nette levering, is het fijn dat Breiwebshop.nl geen onnodig grote verpakkingen gebruikt voor het leveren van de garen. Scheelt weer een beetje voor het milieu! De garen zelf zijn precies zoals omschreven, goede kwaliteit en mooie kleuren. Ik ben er elke keer weer ontzettend blij mee, bedankt!

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: