Vlot en vriendelijk!

Hele fijne service!!!

Mooie kwaliteit garens en goede service

Al eerder een bestelling geplaatst en net als deze laatste snel geleverd en blij met de bestelling

Ik kom niet voor niets steeds terug

Perfecte dienstverlening. Niets op aan te merken.

Helemaal prima

Slechte kwaliteit en hoewel klacht erkend wordt geen restitutie.

Ik had graag hier een foto willen plaatsen van de conditie van de trui die na één hand wasbeurt zo erg is gaan pillen dat die. Iet meer schoon te maken is. Hoewel de klacht erkend wordt geen restitutie van het materiaal en de verzendkosten. Onbeschoft en niet te vertrouwen deze zaak.

Dank je voor je recensie. Wat vervelend dat je onze dienstverlening zo hebt ervaren. Zoals je hebt aangegeven is de gemaakte trui na wassen erg gaan pillen en dat was ook duidelijk op de foto's te zien. Dit kan van tijd tot tijd voorkomen bij dit Merinogaren. Omdat we altijd zeker willen zijn bespreken we de foto's met zowel onze technisch specialisten als met de producent van het garen zelf. Beide partijen geven hierbij aan dat in dit geval het pillen niet te wijten is aan een productiefout. Het advies is dan ook om hiervoor pluizentondeuse of een pilkammetje te gebruiken. Dit zou de trui weer goed moeten herstellen. Omdat we het vervelend vinden dat je hier niet tevreden mee was, hebben we je vervolgens korting aangeboden op je volgende bestelling. Het restant van je garens heb je op onze kosten natuurlijk mogen retourneren. Helaas hebben we daarmee niet je negatieve ervaring weg kunnen nemen. We beschouwen alle feedback als waardevol en werken hard om onze dienstverlening dagelijks te verbeteren. Je reactie stellen we daarom zeker op prijs!

Goede service Snelle verzending

Excellent

Ik bestel enkel nog bij Breiwebshop! Zij hebben een heel breed assortiment met super prijzen en qua levering verloopt het altijd vlekkeloos! Kan het gewoon iedereen aanraden!

Correcte en snelle levering!

Heb al menige bestellingen gedaan,altijd correct en snelle levering,goed verpakt,mooi materiaal

Supersnel geleverd en tegen laagste prijs

Heel blij met mijn Clover haaknaalden, de laagste prijs en de volgende dag al in huis. Super!

Groot assortiment

Door het grote assortiment vind ik altijd wat ik nodig heb. En snelle levering

Goed!

Mooi ruim aanbod aan budgetvriendelijke garens. Oneindige keuze in materialen en kleuren; er is voor ieder wat wils. Ik bestel hier al jaren regelmatig en ik heb nooit een slechte ervaring gehad. De service is goed, de volgende werkdag heb ik mijn bestelling al ontvangen.

Snel heel snel

Ik had op vrijdag besteld en opgegeven dat ik het pakket woensdag de komende week wilde ontvangen. De volgende dag stond de bezorger al voor een dichte deur. Het pakket is bij een postnl-punt bezorgd zodat ik het kon afhalen. Eind goed al goed!

De bestelling wordt snel geleverd en in brievenbuspakket zodat je niet thuis hoeft te blijven. Merino baby wol is van goede kwaliteit.

Top service en top kwaliteit

Snelle levering. Altijd correct. Snel reageren als er een vraag is. Fantastische prijs kwaliteit verhouding

Toppie

Geweldige keuze in wol, Super goede service . Website is duidelijk en overzichtelijk,

Goede service !!!!

Er was iets mis gegaan met mijn bestelling . Keurig en snel opgelost!

Prima zowel kwaliteit als snelle levering

Al meerdere keren bestellingen geplaatst altijd in orde en snelle levering. Ook altijd leuke kortingen op de wolletjes.

Snel en verzorgd

Snelle levering, zat netjes verpakt. Bestel vaker, altijd goed.

Hele goede service, vandaag besteld en je hebt het de volgende dag al binnen. De bestelling klopt ook helemaal

Fantastische service

Je mag ervan uit gaan dat jouw bestelling in goed banan geleid wordt.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bestellen bij de Breiwebshop is zeer aan te bevelen

Voor een patroon had ik specifieke in bepaalde kleuren haakgaren nodig. Helaas was er één garen niet op voorraad Ik heb gebruik gemaakt van ‘een seintje’ Dit werkte prima. De melding was een schatting wanneer het verwacht werd en daarna ( binnen 1 week) dat het op voorraad was. Meteen besteld en volgende dag in huis.

Mooie wol snelle levering .

Ik ben heel tevreden en zal zeker weer bestellen. Gied meedenken van de klantenservice is ook heel fijn.

I love this shop!

I really appreciate this shop. The shipping is very fast and the minimum amount needed for free shipping is very reasonable. The prices are also extremely reasonable. I really like using Drops yarn, and I like how they stock so much of it.

Blote en nette afleveringen

Prachtige kwaliteit, snelle en nette levering. Zeer tevreden!

Altijd goed!

Altijd goed

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: