Snel geleverd en goed verpakt

Prettige afwikkeling

Leuk aanbod, goede keuze en kwaliteit. Snelle levering.

Snelle overzichtelijke levering

Fijne ervaring, snelle en correcte levering, dank!

Is wat ik ervan hoopte

Verwerkt vlot en levering was snel en correct!

Prima. Binnen 2 dagen geleverd.

Geen aanmerkingen. Nog niet een keer een probleem ervaren.

Uitgebreid aanbod, snelle levering

Heel blij mee

Snelle en correcte service, mooie kwaliteit katoen en kleur; kortom weer een fijne ervaring met de breiwebshop, blijft een aanrader!

Altijd snel en prachtige wol

Heel veel keuze, mooie aanbieding en supersnelle service en verzending.

Heel goed!

Snelle verzending en veel keuze.

Uitmuntend

Mooie producten, zorgvuldig verpakt, snel geleverd en prettig contact.

mijn favoriete webshop voor garen!

Altijd snel en volledig. Dank jullie wel.

Snel, goed en mooie kwaliteit

Bestelling was de volgende dag binnen, super!

Bestelling was heel snel binnen, geweldig! Nog niet begonnen met haken maar alles ziet er goed uit!

Great service

Loyal customer :)

Top bedrijf.

Ruime sortering,snelle leveringen mooie aanbiedingen.

Super vlot de bestelling

De bestelling gaat er vlot

Goede service, snelle levering, mooi aanbod!

Maandelijks kortingen zijn mooi meegenomen!

très rapide

livraison au top

Snel geleverd e

Mooie keus en arsortiment

very good service

Breiwebshop is my favourite online yarn shop, there is a great selection and the shipping is super fast. Every time I need yarn for a new project I'm sure I'll find it here

Overzichtelijke webshop

Zeer snel antwoord gekregen op mijn vraag zodat ik snel mijn bestelling kon plaatsen. Snelle levering

Heldere goede communicatie en snelle verzending.

Het is zo top dat jullie, daar waar het kan, de pakketten zo zuinig mogelijk te verzenden. Dus lucht eruit en dan past het in de brievenbus. Bovendien zijn jullie heel snel met leveren. Kortom een super bedrijf.

Goed mooie kwaliteit snelle levering

snelle correcte levering, fijne wol

Verwachting overtroffen

Bezorgdatum aan laten passen vlak voor leverdatum: mail gestuurd en gelijk zelfde dag antwoord en aanpassing. Toen pakket niet gevonden kon worden op afleveradres: weer heel snel antwoord en uitgezocht: bezorger had verkeerde code gescand. Pakketje werd alsnog afgeleverd. Toen bleek dat ik per abuis verkeerde kleur macramegaren ertussen had zitten. Ook dit werd heel snel opgepakt en is juiste kleur zonder extra kosten naar mij onderweg. Dus lieve medewerkers vd breiwebshop zoals ik ook al in mijn mails aangaf: top service! Bedankt!

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 29 (NL) ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: