Perfect!

wat een service!!

Super klantvriendelijk

Reageren vlot. Denken erg goed mee. Er is een patroon gemaild en ik had er niet eens om gevraagd. Veel begrip voor mijn situatie. Super!

erg snelle levertijd! Top!

Fijne bestelsite, goede prijzen en snelle levering!

Topservice!

Binnen een halve dag is er in het magazijn gezocht naar het gevraagde verfbad van het garen, en kreeg ik antwoord. De bestelling was ook snel binnen. Dit is service!

Helemaal goed!!!

Fijne website, heel vriendelijk geholpen

Ondanks laat reageren op vragen ben ikHeel tevreden

Duidelijke website en makkelijk te bestellen. Bij vragen kun je helaas niet bellen, je mailt maar dan krijg je heel laat reactie. Hierdoor konden wij de bestelling niet afronden omdat we geen duidelijkheid hadden wanneer het door ons benodigde materiaal geleverd zou worden. Wel hele vriendelijke mensen! Ik zal zeker volgende keer bestellen!

Prima producten Goed en snel kontakt nav vraag over de wol. Vriendelijk,snel, deskundig, Snelle service behulpzaam,kortom top

goede opvolging, correct verzonden, betrouwbare site

had een dubbele bestelling per ongeluk geplaatst, werd onmiddellijk gezien en ik werd gecontacteerd of ik deze wou wijzigen dank ! zeer eerlijk

Prima service. Snel en heel klantgericht

Prima service. Snel antwoord op vragen. Prima service en snelle levering.

Super tof

Super tof

Snel en duidelijk

Bestelling goed te volgen.

Fijne breiwebshop

De Breiwebshop heeft een ruime sortering aan breiwol, accessoires en gratis patronen. Snelle levering en een prima service. Ik ben erg tevreden met hetgeen ik besteld heb.

Heel vlot en correct

Heel vlot en correct

Klasse

Snel en acuraat.

Goede producten, prima service!

Altijd correcte afhandeling van mijn bestelling. Fijne producten.

De foto op de website doet het naaldenetui geen recht. Ziet er in het echt verl beter uit.

Gaan goed om met vragen, zijn heel behulpzaam en leveren snel. Heel fijn bedrijf!

Schitterend

Ongelooflijk

Goede service, top klantvriendelijkheid en geweldige kwaliteit!

Prima bedrijf. Snel antwoord en uitleg.

Breiwebshop.nl gewoon DE BESTE

Onze plaatselijke breiwinkel ging overkop. En zo kwam ik terecht bij de NL online Breiwebshop. Op mijn gemailde vraag met info over wol, kreeg ik supersnel het juiste protocol. Ik heb raad opgevolgd en zeker genoeg besteld De dag later heeft de pakjesdienst aan de deur gebeld. Zo kon ik direct met het breien beginnen. Het resultaat is 100% met mijn zinnen Ik ben zeker fan van de Breiwebshop. Ze hebben alles voor breien en haken, … da’s top. Super ook dat je gratis kan retourneren. Heb je te veel of fout besteld, je kan altijd corrigeren. Voor de brei-haakliefhebber, zoek je niet rot want op de NL online Breiwebshop raak je verzot.

Uitstekend!!!

Alles was perfect :)

Prima correct snel in huis

Ik heb regelmatig bestellling en word altijd blij als het er is in huis Nel kuiper

Snelle , nette keurige levering. Ook contact met medewerkers is goed en correct. Prima webshop , kan niet anders zeggen

Top, kwaliteit aan een goede prijs

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: