Goed service. Snel levering.

Goed selectie. Snel geleverd.

Bezorging was niet de dag erna maar 2 dgn na bestelling. Verder prima ingepakt en goed aangekomen.

Snelle levering, keurig verpakt. Product van uitstekende kwaliteit.

Altijd goed service en snelle verzending

Altijd goede service en snelle verzending

Zie onderstaand

Perfect verzorgd en snelle levering. Heel blij mee.

Snelle en correcte levering

Groot aanbod Snelle en correcte levering.

Snelle service en goede kwaliteit

Kan echt niet beter

Nette en vlotte bezorging.

Goede kwaliteit breigarens/wol voor een goede prijs.

Leuk om gewoon met een plan naar toe te gaan

De breiworkshop wil ik adviseren om meer professionele breidames van Instragram te vissen en hun patronen uit te werken in de producten van de Breiwolshop. De garn studio is voor mij een beetje utilitair en te weinig op stijl en mode ingericht. Bijvoorbeeld, ik heb de polina pullover van Tetis knitgarden gemaakt en die is echt veel leuker om te maken dan de Garnpatronen. Succes ermee! Ik wil niet op de site met mijn feed back

Goedemorgen Polly, Hartelijk dank voor je recensie bij Kiyoh! Goed nieuws: op korte termijn lanceren we een groot vernieuwd patronen 'systeem' waar we allemaal nieuwe designers zullen aansluiten. Na de zomer kan je absoluut bij ons terecht voor heel veel leuke nieuwe patronen! We beschouwen alle feedback als waardevol en werken hard om onze dienstverlening dagelijks te verbeteren. Je reactie stellen we daarom zeker op prijs!

Goede kwaliteit en snelle service.

De katoen en de wol van Drops zijn van goede kwaliteit en worden snel toegezonden.

Snelle levering, als er iets niet op voorraad is wordt er snel contact op genomen.

Fijne ervaring, gemakkelijk en snel

Een jaar geleden has ik wol besteld en wilde graag precies dezelfde. Deze zat gelukkig nog steeds in het assortiment. Veel keuze in kleur en wol en de verzending was ook erg snel.

Snelle levering, wol naar mijn verwachtingen

Snelle levering, meer keuze dan hier in winkel,ga nu vaker bestellen

Vlotte levering

Vlotte levering, ruim aanbod betaalbare garens.

Klasse-service

Snelle reply, klantvriendelijk, correct

Goed en snel

Fijn dat de bollen garen vacuüm geleverd worden

Snelle levering en een hele behulpzame en vriendelijke klantenservice

Wordt altijd netjes geholpen

Vlotte levertijd

Zeker aan te raden

Netjes op tijd geleverd zoals beloofd is. Super kwaliteit betreft breiwol en katoen. Ook de prijs per bol is oke. Zeer tevreden.

Trouwe klant

Ik heb al meerdere malen besteld en ben altijd zeer tevreden. Zowel over de prijs, kwaliteit en levertijd

Snel en voordelig

Ik bestel met enige regelmaat bij Breiwebshop.nl. Er is heel veel keus en tegen een aantrekkelijke prijs. Bovendien zijn er steeds leuke aanbiedingen. Ook de levering is bijzonder snel. Tot nu toe slechts 1 keer met een kleine vergissing, maar dat werd door Breiwebshop.nl snel en netjes opgelost.

Mooi assortiment, snel geleverd en top service

Diverse merken wol en altijd snel geleverd. Ook belangrijk, snel een reactie op je vraag.

Ruime keuze in garens, zo veel keuze dat ik soms niet weet wat ik moet kiezen of kado moet geven.

Bedrijfsgegevens

[email protected]

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 29 (NL) ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar:

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.