Mega goede service en prima kwaliteit

Snelle levering Prima kwaliteit Vlug respons En fijne webshop en fb

Uiteindelijk goed gekomen

Na een zeer snelle levering, bleek ik een foute bestelling te hebben ontvangen. Blijkbaar was mijn verzendlabel gewisseld met een andere klant. Na contact met de klantendienst werd dit zeer snel opgelost. Het was even vervelend omdat ik natuurlijk net op dat moment wilde starten ;-) maar uiteindelijk absoluut niet erg en perfect en zeer snel in orde gekomen

Mijn bestelling kwam snel en ik vond het heel fijn dat ik geen verzendkosten hoefde te betalen

Snelle en perfecte afhandeling

Het bestellen ging vlot via de zoekfunctie. Het pakket werd al de dag nadien geleverd.

Prima ervaring

Heb er een leuk werkje mee gemaakt!!!

Zeer snelle levering

Gemakkelijk besteld, pakje past door de brievenbus

Fijn en snel. Nu lekker breien

Snel!

Mooie duidelijke website, veel keuze en een zeer snelle levering!

Gewelding

Ik bestel hier nu al een paar jaar en ik ben altijd erg tevreden. Goede kwaliteit, snelle levering en goede klantenservice! Ik bestel hier altijd graag omdat ik weet dat het altijd goed zit.

TOP webshop

Kwaliteitsproducten voor een aangename prijs. Snelle levering. Webshop zelf is intuïtief waardoor je makkelijk online winkelt. Het enige wat ik verandert zou willen hebben is dat als iets niet meer leverbaar is, dat dat product ook niet meer naar voren komt.

Menige keren hier besteld en ook hulp gevraagd bij de juiste garen voor.mij. Hier echt heel goed meegeholpen en jullie denken echt met je mee. Ook retourneren van spullen loopt vlot en soepel. Mij dank hiervoor Ga ,eker meer bestellen bij jullie

Ruime sortering, snelle levering

Ik ben erg blij met de ruime sortering van de breiwebshop. Snelle levering en bij het niet voorradig zijn ook prettige service voor e-mailservice bij weer voorradig garen. Kortom een zeer fijne webshop.

Goede inlichting van mijn bestelling met verschillende verfbaden

Een hele fijne webshop!

Mooi assortiment, goede prijs-/kwaliteitverhouding en uitstekende service. Retourzending vlot en correct afgehandeld en zelfs toen ik nog een artikel was vergeten bij een bestelling was men zeer behulpzaam en tegemoetkomend.

Altijd snelle levertijd

Wel veel kleuren maar niet lever baar kan jullie dat even niet af schemen verder erg te vrede en ik brei er graag lustig op door .Mooi materiaal maar ook veel keuze .Ik heb veel mensen verwezen naar jullie imail

correct, snel

correct, snel, goede communicatie en goede prijs

Makkelijke website en goed en snelle verzending van de wol!

Ben heel blij dat ik Breiwebshop.nl ontdekt heb!

De duidelijke website en het leveren van de bestellingen zijn nergens anders zo duidelijk, vlot en correct als bij jullie. Ben er steeds verbaasd over! Ik heb mijn brei club genoten aan geraden om daar eens naar te kijken! Vriendelijke groeten, Marian Fontaine-Rensen.

Prettig bedrijf met snelle en goede service

De eerste plek waar ik naar toe ga voor breigaren. Snelle en goede service en wat ik erg prettig vind is dat ze meedenken als je een specifieke vraag hebt. Klantvriendelijkheid staat duidelijk voorop!

Snel, volledig zonder poespas

Een vlugge levering, steeds klaar om advies te geven

Ik had een verkeerde bestelling geplaatst en zonder problemen opgelost ( snelle uitleg gekregen om dit op te lossen)

Snelle levering heel blij mee. Fijne kwaliteit

Ruime keuze, vlotte levering.

Breiwebshop heeft een ruim assortiment en levert vlot. Fijn dat er brievenbuspakjes mogelijk zijn, daarom was het niet erg dat de levering een dag later was dan eerst aangekondigd.

Goedemorgen service-snelle levering

Over Breiwebshop.nl

Breiwebshop.nl • Alles voor haken en breien online - specialist in wol, garens, naalden, knopen, patronen & alle bijbehorende accessoires! ✓ Bestel voordelig online ✓ Gratis verzending vanaf € 39 ✓ Gratis retourneren ✓ Snelle levering ✓ Veilig betalen (ook achteraf) ✓ Niet tevreden, altijd geld terug! Ga voor meer informatie naar: