Top service!

Laatste aangekochte product was een haakse slijper op accu die helaas defect ging,gelukkig nog in de garantietijd.Slijper werdt opgehaald en na een paar dagen kreeg ik een nieuwe retour gebracht aangezien de oude niet te herstellen was.Gewoon top,zo'n service!

Uitstekende en snelle service

Regeren snel en correct. Na bestelling en betaling had ik toch nog een wijziging. Dit was geen probleem en is in volle vertrouwen afgehandeld. Prettige ervaring

Zeer vriendelijk en behulpzaam een dike duim !!!

Een man en woord zoals het hoort

Geen enkele ervaring met Automotive Line en gekocht soort slangklemmen

Eerlijk moet d'r nog aan beginnen. Maar... 'k heb wel 50 jaar ervaring als mechanieker. En gezien dit heel goed matriaal is, ben ik blij met mijn aankoop. Over Automotive Line. =Snelle verzending = Niet duur =Goeie kwaliteit

Goede spullen, snel geleverd

snel en betrouwbaar

snelle en correcte levering

Snel en netjes geleverd!

Alles prima

Duidelijke site, nette prijzen goede/ correcte snelle levering

Duidelijke site, nette prijzen goede/ correcte snelle levering

goede service 100%

Met dank aan Automotive Line : betrouwbare online partner met perfecte service. Steeds klaar om een eventueel probleem op te lossen. Top customer care

snel

makkelijk en snel

vlotte afhandeling

zeer goed afgehandeld en bezorgd

goed en snel

het product was heel goed en snel gekomen.

Prima, alles klopt, snel geleverd, scherpe prijs

Gewoon goed

gewoon goed

Website is overzichtelijk Prijzen zijn scherp Via mail snel antwoord op je vraag Telefonisch goed bereikbaar en netjes te woord gestaan

snel besteld,snel geleverd

Vlotte levering.

Levering door Automotive line was super, maar de bezorgen gaf wel problemen de chauffeur vond het nog een dag te vroeg om pakket af te geven en melde maar dat er niemand thuis was. Er is die dag niemand geweest met het pakket ik heb dat gemeld bij de vervoerder maar die zegt dat de verzender hier alleen een melding van moet maken dit was het nummer 60710018602432. Ik hoop dat jullie er wat mee doen.

Beste, Hartelijk dank voor het schrijven van de review. Vervelend dat de zending de eerste keer niet is afgeleverd, wij gaan dit melden bij de vervoerder. Met vriendelijke groet, Team Automotive Line

snel en correct

pakje met juiste materiaal op 2 werkdagen geleverd , fantastisch

Goed product

Snel en Goedkoop

Is perfect

Geweldige Firma

Prima service.bestelde gereedschap binnen 24 uur afgeleverd, een echte aanrader

Zeer snelle levering en een duidelijke webshop

uitstekend

goede krachtdoppenset gekocht en een snelle levering

ben tevreden

goed materiaal

Correcte levering

Super geholpen. Goed in oplossingen gedacht.

Keurig telefonisch te woord gestaan. Zelfs voor een kleine bestelling van extra sleutels voor een slot wordt er alles aan gedaan om tot een oplossing te komen. Ga zo door!