Alles bestens gelaufen

Top Preise, schnelle Lieferung, alles bestens gelaufen, jederzeit wieder

Vakbekwaam, behulpzaam en concurrerend

Als semi professioneel autotechnicus vind ik hier wat ik nodig heb. Concurrerende prijzen. Keuze uit verschillende kwaliteitsniveau's qua gereedschappen. Overzichtelijke en goed functionerende webshop. En daarbij een serieuze en welwillende klantenservice. Top! *****

Snelle levering, goed product

Snelle levering en product conform beschrijving en kwaliteit

Snel geleverd.

Artikel zoals omschreven. Snel geleverd. Netjes verpakt.

Prima levering!

Goed contact. Ze denken met je mee!

Zeer goed en snelle levering

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en ook snelle levering

Super snelle en flexibele service

Automotiveline heeft ons uit nood geholpen met super snelle levering en flexibele service. We hadden dringend gereedschap nodig, deze werd keurig en netjes door een van de chauffeurs persoonlijk bezorgd!

gewoon GOED

had SNEL olieplug-afdichtingsringen nodig. Niemand van mijn vaste leveranciers had ze liggen. Ik bestelde online, en dag later werd het hermedisch al geleverd. Mooi toch? groeten van HENK LUINSEEL

snelle reactie

Binnen korte tijd werd een probleem van een incompleet product terug gemeld en opgelost.

gewoon fantastisch

Snel en correct

snel gemakkelijk en goed te volgen

Bestellen is gemakkelijk , vervolgtraject makkelijk te volgen

Volop keuzemogelijkheden. Snelle levering. Alles perfect.

Komen afspraken goed na. Perfecte service.

Goed!!!

Er was een probleem met de bezorging. Daar is heel goed op gereageerd!!! En opgelost.

Positieve ervaring

Goede communicatie, goede prijzen, snel geleverd, Prima.

Gewoon goede zaak

Bestelt, betaald, verzonden, artikel geruild, snelle service.

Top service!

Laatste aangekochte product was een haakse slijper op accu die helaas defect ging,gelukkig nog in de garantietijd.Slijper werdt opgehaald en na een paar dagen kreeg ik een nieuwe retour gebracht aangezien de oude niet te herstellen was.Gewoon top,zo'n service!

Uitstekende en snelle service

Regeren snel en correct. Na bestelling en betaling had ik toch nog een wijziging. Dit was geen probleem en is in volle vertrouwen afgehandeld. Prettige ervaring

Zeer vriendelijk en behulpzaam een dike duim !!!

Een man en woord zoals het hoort

Geen enkele ervaring met Automotive Line en gekocht soort slangklemmen

Eerlijk moet d'r nog aan beginnen. Maar... 'k heb wel 50 jaar ervaring als mechanieker. En gezien dit heel goed matriaal is, ben ik blij met mijn aankoop. Over Automotive Line. =Snelle verzending = Niet duur =Goeie kwaliteit

Goede spullen, snel geleverd

snel en betrouwbaar

snelle en correcte levering

Snel en netjes geleverd!

Alles prima

Duidelijke site, nette prijzen goede/ correcte snelle levering

Duidelijke site, nette prijzen goede/ correcte snelle levering

goede service 100%

Met dank aan Automotive Line : betrouwbare online partner met perfecte service. Steeds klaar om een eventueel probleem op te lossen. Top customer care