Top bedrijf

Na een bestelling bleek het gereedschap niet te passen Het is retour gestuurd zonder enig probleem en netjes gecrediteerd Zeer nette afhandeling Zal zeker weer hier bestellen mvgr R Katsma-Nextline BV

snel en goedkoop

Prima prijs en snel geleverd!

goede service betrouwbaar

goede service betrouwbaar

correcte afhandeling van de bestellingen

Mooi gereedschap voor een bodemprijs met correcte afhandelingen. Ruime collectie speciale gereedschappen. Veel keus.

Ik ben zeer tevreden! Degelijk materiaal, aan een heel goede prijs met geen of heel lage verzendkosten dat je de volgende dag aangeleverd krijgt. Meer kan je toch niet vragen!!! Dank je wel, top!

Goed en praktisch zoals het hoort

2x T stuk dubbel gefelst besteld. Leuke prijs leuke verzendkosten.

Levering afspraak worden nagekomen

snelle service

Snelle service, goed materiaal meer moed dat niet zijn

goed bedrijf super

je wordt hier goed geholpen , zeer prettig bedrijf met goede spullen.

nette (web)winkel

goed en duidelijke omschrijvingen van de producten ,je krijgt wat je besteld hebt op foto , een goede prijs en kwaliteit

top

alles naar wens

makkelijke side en goede service

kon alles goed vinden makkelijk te bestellen en vlug geleverd, ook goede prijzen, ga ik zeker meer gebruiken, groetjes marcel

Goed en snel

goed en snel

SLECHTE ERVARING

HET DUURT VEEL TE LANG VOOR JE EEN BESTELLING ONTVANGT TERWIJL DIT VEEL VROEGER BELOOFD WORD

Geachte, Hartelijk dank voor het schrijven van de review. Ik zie dat u op zondag 11 juni een bestelling heeft geplaatst, op maandag 12 juni is deze verzonden en volgens de track en trace op dinsdag 13 juni afgeleverd. Wij ontvangen graag feedback over hoe wij onze service kunnen verbeteren, mocht er iets fout zijn gegaan bij de verzending dan horen wij dat graag. Voor vragen of info kunt u altijd contact opnemen via [email protected], of per telefoon 0031(0)475218632 Ik zie uw reactie graag tegemoet. Mvg, Automotive Line

Snel geleverd, voldoet aan product beschrijving, nette prijs.

Snelle levering en prima service

super goed

ik ben zeer tevreden met de snelle levering en goed product ..

Juiste onderdelen geleverd.

Goede bemiddeling

Snelle levering van de juiste materialen.

Na een verkeerde bestelling, prima geholpen bij het terug kunnen sturen en het juiste bestellen.

Voorbeeldig.

Ik heb geen haast. Nooit. Dus dat ze sneller zijn dan welke andere webshop dan ook, doet er voor mij niet veel toe. Maar dat ze zo snel, goed, en volledig informeren en handelen, maakt wel dat ze bijzonder voorbeeldig zijn. Het systeem hier achter zou de standaard kunnen zijn. Echt goed geregeld. Als ik ook ooit ga webshophouden, ga ik hier eens vragen hoe ze dit doen. Erik.

Snelle levering en perfect verpakt!

Makkelijk uitzoeken en bestellen. Veel keuze uit diverse gereedschappen!

Snelle reactie en verzending.

Super, snelle levering

Super tevreden met het product, kom snel weer