Prima telefonische ondersteuning, snel geleverd

Zeer goed, betrouwbaar en betaalbaar

Ook voor kleinere bestellingen prima service door gestaffelde verzendkosten. Echt super!

Zeer tevreden met het advies en mijn aankoop.. werkt perfect

Zeer goede ervaring

Ik had met spoed remleiding en knelkoppelingen nodig. Er werd meegedacht en de spullen waren op tijd binnen. Toen bleek dat ik nog wat nodig had kon ik het dezelfde dag gewoon komen afhalen.

Kwaliteit slecht

Deurpen demontage set slechte kwaliteit

Geachte, Hartelijk dank voor het schrijven van de review. Jammer dat u niet tevreden bent over het product. Ik zie dat er mail contact is geweest over het defect van het product. De deurpennen van deze set zijn een slijtage onderdeel van het gereedschap, hierdoor dienen deze regelmatig vervangen te worden, en zijn ook los leverbaar. Toch hebben wij u deze pennen toen onder garantie vergoed. Mochten wij u verder nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Automotive Line

bestelde artikelen zeer snel geleverd, goede zaak.

Helemaal goed, snelle service, goed verpakt, goeie prijs

Helemaal goed, snelle service, goed verpakt, goeie prijs

Heel goed alles vlug geleverd

Heel netjes en vlug geleverd

Snel en betrouwbaar

Super service en levering.

Spullen zijn makkelijk besteld en snel geleverd.

vlot - kort - bondig - goed

goede service

overzichtelijke site en snelle afhandling

Vlot en correct

Communicatie prima, levering snel, prijs in orde, product perfect. Niets om over te kunnen klagen. Het schijnt morgen ook nog goed weer te worden. het zal dus erg lastig worden om ergens over te kunnen zeuren................tsja.......................

Juiste gereedschap snel gevonden, volgende dag in huis!

Goed geleverd

Goed product en netjes geleverd. Ik ben tevreden

Top spul en snelle levering

Snel geleverd Goede prijs En netjes verpakt en goede kwaliteit

Geweldige ervaring

Alles is super goed verlopen en geeft een prima qualiteit.

super

Super snelle levering , goede kwaliteit en goede prijs

Snelle correcte levering

Mooie remkabels☺️

Aanbeveling

Had nog nooit iets bij dit bedrijf besteld. Ondertussen vaker dingen besteld. Producten voor een scherpe prijs, snelle levering en producten zoals ze zijn omschreven.

Duidelijk, kompleet en netjes qua prijs.

Ik kwam al snel hier uit als voorbereiding op mijn remsysteem revisie. Alles in huis van materialen, gereedschap en advies. Tel een duidelijke website, snelle levering en de nette prijzen bij elkaar op en dan kom je tot de conclusie: dik in orde!

Geweldig product en service - RODAC potkrik 10 ton

In mijn zoektocht ook (veel) goedkopere gevonden maar die waren geschroefd en met een dunne bodemplaat. Deze is zeer robuust, gelast en met een zeer dikke bodemplaat. Echt een aanrader!

Goed materiaal, goede prijs en snelle levering.

Perfect.

Snelle verzending. En het product was goed en precies pas.

zeer snelle levering van de bestelde goederen

De geleverde goederen voldoen volledig aan mijn verwachtingen. Daarbij nog de snelle levering. Dus voor dergelijke goederen zal ik in de toekomst nog bestellingen plaatsen bij Automotive Line.