helemaal wat je hoopt bij een webwinkel

Erg veel keuze, duidelijke website en erg snelle levering.

super

zeer goede service en altijd zeer goede aanbiedingen. zeer snelle levering.

altijd de zending perfect geregeld

Kwalitatief goede producten voor een nette prijs en snelle levering

Super snelle levering

Echt een aanrader

Snelle le vering

Snelle en correcte levering een aanradega zo door

Klein maar fijn

Ik had maar een kleine bestelling, maar die werd snel en netjes geleverd!

Snelle afhandeling

Zeer compleet remleiding reparatie set. Hier kan je het meeste mee repareren top

perfect

goede ervaring en snel geleverd

Duidelijk en snel geleverd

Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen en verzorgd geleverd.

Makkelijke site, vlotte levering.

De door mij gezochte remleiding was eenvoudig op de site te vinden. Bestellen gaat makkelijk, levering was vlot en de leidingen goed ingepakt.

Bestelling geleverd wel te laat

Bestelling om 14.00 uur gedaan (voor 15.00 uur besteld volgende dag in huis) Helaas pas de volgende dag verstuur dus pas veel later in huis. Jammer speciaal hier besteld omdat ik het vlug nodig had. Zal er niet vlug nog een keer bestellen.

Beste, Hartelijk dank voor het schrijven van de review. Onze excuses dat de bestelling niet op tijd is afgeleverd en een dag vertraging heeft opgelopen. Wij streven er altijd naar een bestelling die geplaatst is voor 15.00 dezelfde dag te versturen. Mocht het zo zijn dat u het product niet meer heeft kunnen gebruiken dan mag u het kosteloos retourneren, u kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Mocht u vragen hebben over een product, bestelling of levertijd dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Line Email: info Automotive @automotive-line.nl Telefoonnummer: 0031 (0)475 218 632

supersnelle verzending

Assortiment die ik bestelde leek bij aankomst groter dan ik had verwacht (positief!) Verzending was keurig en snel geleverd.

Fijne en snelle service

prima geregeld weer

Prima service en producten.

Heb alleen maar positieve ervaringen met Automotive Line zowel telefonisch als persoonlijk.

Optijd geleverd Maar belangrijker goede kwaliteit.

Snelle en correcte levering

Zeer tevreden met het artikel dat ik besteld heb.

Ervaring is goed, snel geholpen, ook na breuk van het onderdeel.

ik heb een remeleiding felsset FC-656 gekocht, echter na 2 remleidingen was het persmalletje gebroken. voor de volgende keer dus beter een betere kwaliteit kopen. Jammer dat het geen garantie was.

Tevreden !!!

Professionele kwaliteits knikbare ratel sleutel ! Goede prijs kwaliteits verhouding! En bovendien snel geleverd, Dank u Automotive line !

Na bestelling van een product en door het slordig omgaan van de pakketdienst was het produkt kapot en niet te herstellen. Na overleg en een paat fotos werd er zonder problemen een nieuwe afgestuurd. Top service zoals het hoort !!

Snelle levering, laagste prijs, product was zeer goed verpakt.

Snelle levering, laagste prijs, product was zeer goed verpakt.

Goed en snel

Product is goed verpakt, voldoet aan de specificaties en snel geleverd.

snelle levering, goede kwaliteit prijsverhouding

snelle levering, goede kwaliteit en prijsverhouding voor wat betreft de remleidingen die ik heb besteld

De bestelling was snel binnen en naar ik kan beoordelen van goede kwaliteit.

Snelle levering kwaliteit

Kerkebroekweg 6 6071GL Swalmen