Top bedrijf

We waren hier voor het eerst! Werden heel vriendelijk en goed geholpen en hele snelle levering. Prachtig pand met zicht op de werkplaats!

Meubels heel mooi voor een goede prijs netjes en snel geleverd ook de chauffeur gaat mee in de kwaliteit

Geslaagd opdracht

Wat we gevraagd hebben hebben jullie gemaakt en we zijn er heel blij mee

Vriendelijk en vlot

De kast zou medio september komen maar werd op 4 juli door een vriendelijke kastenmaker gebracht en geplaatst.

Goede kwaliteit

Sidetable van eiken gekocht. Mooie tafel, en bovendien mooi en goed uitgevoerd. Bedrijf is een aanrader.

Geen enkel negatief punt

Prachtige, stevige kast, gemaakt naar de indeling en de afmetingen die voor ons nodig waren. Vriendelijke, correcte en snelle levering. Eerlijke prijs.

Afgesproken wensen naar tevredenheid uitgevoerd.

Denken met ons mee. Zo hadden wij een foto van een kast dat zij precies zo hebben gemaakt. Daarnaast krijgen wij complimenten over de eettafel met afgeronde hoeken. Ook de tv meubel zijn wij erg blij mee. En de betrekkelijk korte levertijd mag niet onvermeld blijven.

prachtig mooi tuinbankje.

Heel vriendelijk geholpen en konden het tuinbankje op de door ons gewenste maat laten maken.

De man die mij kwam bezorgen is een topper. Het was letterlijk en figuurlijk een enorme zware klus. En die heeft hij top geklaard.

Zeer te vreden.

Goed product zeer keurig afgewerkt en goed uitleg voor bevestiging plank.

Geweldige ervaring

Leuke personeel goed met omgang luisterrende oor echt wat je wilt hebben super

Contact was klantvriendelijk en de afspraken zijn nagekomen en het product zeer goed.

zie boven

behulpzaam en snel

ik zocht naar een tapijt waar een bureaustoel over kan rollen en met hulp van een van de medewerkers heb ik snel een gevonden waar ik blij mee ben

Snelle levering van een mooi meubel. Ben er heel tevreden mee.

Uitstekend.

Geweldige service en heel erg vriendelijk

Ik heb voor het eerst wat besteld en moet zeggen dat ik helemaal gelukkig ben met mijn meubels. Een hele goede service, enorm vriendelijk personeel en vertel aan iedereen waar mijn meubels vandaan komen. Heel erg bedankt allemaal.

Prachtige tafel

Van begin tot het eind een top service. Heel vriendelijke ontvangst, goed overleg en een prachtig eindresultaat. We zijn er heel blij mee.

moet nog geplaatst worden, afwachten of onze keuze goed is geweest.

er was een beschadiging, deze is direct af gehandeld. bedankt.

Mooie producten, goed geregeld!

Ik heb een eiken badmeubel besteld. Kreeg vooraf keurig advies en levering was volgens afspraak. Aanrader!

Klantvriendelijk en meedenkend

Men had, ondanks de hectiek van de verbouwing, alle tijd om naar onze wensen te luisteren en mee te denken. We zijn dan ook zeer tevreden met het resultaat, nml. een eetkamer tafel met afwijkende standaard maten.

Super happy

Super happy, mit meiner Zeichnung wurde eine exakte Skizze erstellt und eine Offerte. Liefern und Platzieren war super service. Vor Ort wurde noch ein Loch gemacht für Wasserschlauch unkompliziert und freundlich. Bin total happy mit allem Marion Benz

Oldambt meesterwerk meubelmaker

Een super mooie boekenkast gekocht gemaakt van stellinghout. Oerdegelijk en met finesse afgewerkt. Staat nog mooier in ons huis dan dat wij verwacht hadden.

Mooi meubel, goede prijskwaliteit

Een prachtig badmeubel voor ons gemaakt. Onze wensen zijn uitgevoerd. Wij zijn zeer tevreden.

Mooie kast en vriendelijke bezorgers.

Alles prima voor elkaar wel wat lang moeten wachten.

JA Koningstraat 9

9672AC Winschoten