Super happy

Super happy, mit meiner Zeichnung wurde eine exakte Skizze erstellt und eine Offerte. Liefern und Platzieren war super service. Vor Ort wurde noch ein Loch gemacht für Wasserschlauch unkompliziert und freundlich. Bin total happy mit allem Marion Benz

Oldambt meesterwerk meubelmaker

Een super mooie boekenkast gekocht gemaakt van stellinghout. Oerdegelijk en met finesse afgewerkt. Staat nog mooier in ons huis dan dat wij verwacht hadden.

Mooi meubel, goede prijskwaliteit

Een prachtig badmeubel voor ons gemaakt. Onze wensen zijn uitgevoerd. Wij zijn zeer tevreden.

Mooie kast en vriendelijke bezorgers.

Alles prima voor elkaar wel wat lang moeten wachten.

Erg goed

Maatwerk is geen probleem. Met name communicatie en service is erg prettig. Na een defect bij levering door een externe transporteur is binnen 2 weken zonder problemen een nieuw meubel gemaakt en geleverd.

Top service en prachtige boekenkast

Behulpzame bezorger en een prachtige boekenkast.

prachtige kwaliteit

Heel mooie sidetable waar we erg tevreden over zijn. Staat prachtig in ons nieuwe appartement. Waar ik alleen niet op gerekend had was dat hij zo ontzettend zwaar zou zijn. Weliswaar was tevoren gemeld dat de bezorger alleen was en er daarom hulp van mij werd verwacht. Wat ik niet wist was dat hij geen kar of steekwagen bij zich had en ik dus samen met hem de sidetable eerst een trap op moest sjouwen, over een pleintje, helemaal door een grote hal, met de lft omhoog en daarna een stuk over de galerij moest helpen sjouwen terwijl ik de 76 al ruim ben gepasseerd...ben blij dat ik het overleefd heb.... Suggestie: geef de chauffeur tenminste een steekwagen of 2 "hondjes" mee...dat maakt zijn leven en dat van de klant een stuk makkelijker.....

Prima service, mooi meubels

Dit was de tweede keer dat ik hier meubels op maat liet maken, en ook dit keer waren zowel het product, als de service prima geregeld.

Goede ervaring, meedenken met de klant en een perfecte aflevering van het eindproduct.

We hebben een tv meubel laten maken. Van een bestaande maar met enkele aanpassingen. Van de aanpassingen zijn nette tekeningen gemaakt, opgestuurd en deze konden wij daarna beoordelen. Het eindproduct is precies zoals we in gedachten hadden. Top meegedacht door Oldambt.

Fantastisch product en goede service

Fijne communicatie met de servicedesk en er werd moeite gedaan om onze wensen zo snel mogelijk uit te voeren. Prachtig meubel ontvangen op de afgesproken datum, wij zijn er super blij mee!

Prachtige kast, hele vriendelijke mensen.

Heel tevreden over de service en de kast is precies wat we wilden.

Goed en prettig overleg vooraf. Mooi product. Snelle levering. Prima aflevering en plaatsing.

Mooi uniek meubel waarbij bij het bestellen rekening is gehouden met eigen wensen.

Fijn dat ik kon aangeven wat mijn wensen zijn. Er is goed naar geluisterd en het is geweldig mooi geworden. Bij levering was het wel lastig dat er hulp nodig was bij het tillen van het meubel. Gelukkig was er toevallig iemand bij mij in huis aan het klussen die kon helpen aangezien ik zelf niet zwaar kan tillen.

Topkwaliteit en een persoonlijke benadering

Wij kochten een prachtige site table bij Oldambt. Vanwege ziekte van de gebruikelijke chauffeur, kwam de maker (20 jaren jong!) van het meubel zijn creatie bij ons bezorgen! Dat was zowel voor hem als voor ons erg leuk!! Nogmaals bedankt, we zijn er erg blij mee, en krijgen positieve reacties op het meubel.

Prima service, mooie kast

Kast ziet er prachtig uit. Door bezorgers deskundig in elkaar gezet en geplaatst.

Goed product geleverd,precies zoals we hadden afgesproken!!

Prachtige wasmachine/droger kast laten maken, we zijn er erg blij mee. Precies hoe we het wilden hebben is het gemaakt voor ons.

Goede ervaring.

Wij zijn zeer tevreden over het contact, het meubel en de aflevering. Er wordt meegedacht en men houdt zich aan gemaakte afspraken.

Top!!

Goed en netjes geholpen. Zeer degelijk badmeubel.

Goed meegedacht en goed product geleverd

Samen met Old Ambt Meubelen een badmeubel ontworpen en laten maken. Door de vooraf bestelde kleurstalen een mooie kleur kunnen bepalen. In overleg gekozen voor greeploze deurtjes en als extra optie ook nog softclose schaniertjes. Zeer tevreden over de service en ook zeker over de kwaliteit van het geleverde.

Perfecte meubels!

Mooie meubels maken ze, in eigen gekozen kleur olie.

Prachtige sidetable

Prachtige sidetable gekregen, mooi volgens afspraak. Lasnaden van het frame mooi weggewerkt, en mooi blad en schuiven. We zijn zo tevreden dat we vandaag ook onze salontafels hier bestelden.

Duidelijke communicatie.

De afspraken die gemaakt zijn komen ze goed na. Er was zelfs telefonisch contact om, voor dat ze begonnen te bouwen, nog even de exacte maten te checken. Daarmee voorkomen ze eventuele fouten. Petje af.