Duidelijke communicatie.

De afspraken die gemaakt zijn komen ze goed na. Er was zelfs telefonisch contact om, voor dat ze begonnen te bouwen, nog even de exacte maten te checken. Daarmee voorkomen ze eventuele fouten. Petje af.

Uitstekend!!

Erg mooi afgewerkt, op maat gemaakt meubel. Snel en netjes thuisbezorgd.

Mooi op maat gemaakt badmeubel

Een prachtig op maat gemaakt badmeubel. Prettige afstemming over de wensen en mogelijkheden.

Prachtige meubelen.

Stevige meubelen en hele goede service voor een heel mooi prijsje.

Prachtige sidetable voor een eerlijke prijs, heel netjes afgewerkt.

De chauffeur merkte op dat de verkeerde olie erbij geleverd was. ( hadden wij nog niet gezien) , beloofde dat de goede fles opgestuurd zou worden. We waren heel de olie vergeten maar die kwam, keurig op tijd en netjes verpakt via de post. We vinden de service echt top!

Zeer goede ervaringen

Voor een tweede keer in korte tijd een bestelling geplaats. Eerder een kant-en-klaar product en recentelijk maatwerk. Men heeft kennis van zaken, denkt mee in het ontwerp en oplossingen. Levering kwam overeen met het eerder gestelde leveringstermijn. Kleine tip; laat je vooraf adviseren tav reiniging en af te nemen producten ter voorkoming van onnodige verzendkosten.

Super geholpen

Ik ben heel goed geholpen en het afleveren was uitstekend

Super service, en hele vriendelijke monteurs!

Slechte levering

2 stuks meubelen besteld en deze beschadigd had afgeleverd! Daarna wel weer opgehaald maar dan als nog weer met een slecht gespoten deur weer afleveren!!!!

Vakkundige service, meedenkend: mooi eindresultaat :)

In de kleine showroom kregen we veel advies, ideeen voor onze nieuwe eetkamertafel. We hebben uiteindelijk gekozen voor bartafel in een ovalen vorm: erg blij mee. Echt blikvanger in onze woonkamer. Heren bedankt!

Subliem product

Uitmuntend gemaakt meubel, met door mij gewenste maatvoering. Volledig op de hoogte gehouden van fabricage- en afleveringsproces. Echte vaklui

Echt een mooi meubel en aflevering ook keurig verzorgd.

Heel blij het ons meubel en goede service!

Wij hebben een houten badkamermeubel besteld waar we losse kommen op hebben gezet, en het meubel ziet er prachtig uit en precies zo uit als op de website. Tevens waren ze goed bereikbaar voor vragen en afspraken rondom de levering. Zeker een aanrader!

In alle opzichten afspraken nagekomen

Mooi stukje vakwerk geleverd

Mooie meubels voor eerlijke prijs

Goed geholpen bij t uitzoeken en samenstellen van de meubels. Resultaat ook goed, net als prijs/kwaliteit. Zeker een aanrader voor (landelijke) meubels

In een woord super!

Super goed geholpen met het maken van onze kast ensuite. Veel mogelijkheden en kwaliteit geleverd.

Heel serieus genomen als klant

Hadden klein probleem met het aangekochte maar werd met veel begrip zonder probleem opgelost. En goede adviezen bij het samenstellen

Mooie kast

Mooie kast naar onze wensen gemaakt. Nette levertijd (6 weken) en aardige bezorger. Wat wil je nog meer

Prachtig meubel

Prachtig meubel, strak gemaakt en top kwaliteit

Vlot en efficiënt

De man in kwestie gaf duidelijke instructies waardoor ik probleemloos de kast mee kon helpen tillen.

Fijn en betrouwbaar bedrijf

Vriendelijk personeel dat meedenkt met de oplossing, veel kenniskunde. Meubel keurig op tijd geleverd, en bij vragen makkelijk te bereiken.

Aardige mensen Zijn goed bereikbaar via de mail maar ook telefonisch. Ons meubel is met goede zorg geleverd Ontzettend blij mee. Vakwerk!

Zeer positief

Prachtige meubels van hoog kwaliteitsniveau. Professionele bezorging.

Prima uitgevoerde meubelen, helaas moesten wij zelf de tv meubel installeren. Mogelijkheid bieden voor installatie.

Mooie meubels en prima geleverd