mooie stevige bank

bezorgd zoals afgesproken precies op tijd

Verrassend goed

Al langere tijd op zoek naar een passende kast voor mijn slaapkamer. Een maatwerkkast. Elders erg duur, maar bij Oldambt Meubelen (nog) zeer betaalbaar. Bezorging met 'een handje' van mij ook goed te doen. Vriendelijke en nette bezorger. Al met al een aanrader!

Goede service en heel mooi product

Een hele goede service, snelle reactie en levering. We zijn heel blij met de sidetable!

Custom-Made Side Tables from Oldambt Meubelen

I had previously purchased two metal side tables from a different brand that were no longer being produced, so I reached out to Oldambt Meubelen to have them create four similar ones for me. They provided superb communication throughout the entire process, helping us finalize the design and details with ease. I can confidently say that the side tables they produced are even more perfect than the ones I originally owned. Oldambt Meubelen did a fantastic job. I was initially hesitant about ordering custom work through email, but this experience has given me the courage to try it again for my future custom projects. Highly recommended!

Prachtig mooi badkamer meubel geworden

Prettige benadering in de winkel. Goed meegedacht met ontwerp en mogelijkheden voor plaatsing. Toen bij levering de maatvoering van het meubel niet goed bleek werd het binnen een paar dagen hersteld en was PERFECT !!! Dit bedrijf is een absolute aanrader !

Accuraat, aardig, verstand van sjouwen ook.

Goede informatie, mkoie boekenkast. Geleverd binnen de termijn die verwacht werd.

Mooi product!

Eerder contact via de mail verliep heel vlot, er werd snel gereageerd. Bezorging was op tijd en de heren waren vriendelijk. De boekenkast is prachtig en anderen die het zien, vinden dat ook. Ben er super blij mee!

Top bedrijf

Zeer prettig contact, top service, komen afspraken na, leveren prima kwaliteit. Denken mee. Super flexibel. Wij zijn zeer tevreden met het geleverde tv meubel. Kortom een dikke 10!!

Afspraak is afsprraak

Fijn om hier je eigen wensen/specificaties te kunnen aangeven hoe je je meubelstuk wenst te hebben en ook zo wordt uitgevoerd. Al meerdere meubelstukken hier op wens laten maken. Top bedrijf. Groet F. de Vries Almelo

We vonden het bedrijf op internet. Het was voor ons te ver om naar de werkplaats te gaan en ter plekke de lades te zien die we wilden kopen. Ik belde met een uiterst vriendelijke dame en kreeg de extra informatie die ik nodig had. We kochten kleurstalen en dat maakte onze beslissing gemakkelijker. Alles is prachtig. De lades zijn van uitzonderlijke kwaliteit, de service is fantastisch, ze houden zich aan de afgesproken deadline, ze denken mee met de klant wat sneller of beter kan. En ze zijn erg aardig! Ik zou ze iedereen aanraden!

Goede service, weten waar ze het over hebben. Goede kwaliteit

Een prachtig badmeubel voor een uitstekende prijs!

Mooie afwerking, topkwaliteit en fijn dat ikzelf wat aanpassingen mocht aangeven en dat dit zelfs kon zonder de prijs aan te passen. Prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend: deze kwaliteit is alleen buiten jullie om te vinden voor een ruim hogere prijs. Kortom: ik vraag me af waarom nog niet veel meer mensen jullie ontdekt hebben.

Kwalitatief zeer goed meubel tegen scherpe prijs

Goede kwaliteit

Bureau netjes op tijd geleverd. Ziet er erg mooi uit. Goede prijs-kwaliteit. Aanrader.

Goede service en levering

Mooi meubel en goede service levering!

Hoge kwaliteit badkamermeubel!!

Goede communicatie, kwalitatief hoogwaardig en superstrak afgewerkt meubel en keurige tijdige levering

Goede service en mooie meubelen!

Top service en betrouwbaar

Alle meubels laten maken. Achteraf betalen. Bij iets wat niet klopt sturen ze iemand langs. Hele mooie meubels zeer goede kwaliteit

Vakwerk!

Heb 2 kasten op maat laten maken, deze werden ruim binnen de afgesproken periode geleverd en geplaatst. Prima kwaliteit, vakwerk voor een fatsoenlijk prijs. Aanrader!

Na eerst de salontafel Charlotte besteld te hebben en waar we heel tevreden over zijn daarna de eetkamer tafel Joppe besteld en tv meubel tess maar wel met aangepaste maten ook na levering zeer tevreden over. Het contact met de medewerkers verliep ontzettend prettig zoals ook met de bezorgers. Dus alles bij elkaar heeeeeel tevreden over de geleverde meubels en over Oldamd meubelen

Alles was goed. Van voorbespreking tot aan de levering.

Prettig in contact, goede service en prima kwaliteit.

Prettig eerste contact, prima service, komen afspraken na, leveren prima kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden met de geleverde meubelen. Kortom en 10

Goed meedenken

We hebben best even nodig gehad om tot de juiste bartafel te komen. Er is steeds goed met ons meegedacht en er was veel mogelijk. We zijn heel tevreden met het mooie resultaat.

Goed contact, correcte levering en een mooi meubel.

alles zoals afgesproken