Duidelijke informatie over het bezorgen. Fijn om telefonisch bezorgdatum te kunnen afspreken. Na het bezorgen werd de kast goed nagekeken en nog enkele aanpassingen gedaan ter plekke.

Top bestel process, top service, top product!

Ze hebben voor mij drie volledig op maat gemaakt, zwevende, wandplanken gemaakt met geïntegreerde verlichting. Ik heb de maten doorgegeven de verlichting opgestuurd en de keuze voor materiaal doorgegeven. Vervolgens hebben ze bij Oldambt goed meegedacht over het aansluiten van de verlichting, een mooi perfect passend gleufje voor de bekabeling, en voldoende ruime uitsparing voor het aansluit werk! Vervolgens thuis geleverd, goede uitleg over de ophanging en werking, en een pracht product!

Je krijgt wat je hebt besteld, een mooi afgewerkt meubelstuk.

De website is duidelijk, de prijs-kwaliteit verhouding is prima en ons meubel is in de afgesproken hebben tijd geleverd.

Goede professionele informatie en uitleg gehad

Makkelijk bereikbaar, toegankelijk mensen die tijd voor je nemen en je wensen kunnen waarmaken!

Perfecte service en een top product

Na een eerdere zeer slechte ervaring bij een andere webshop van meubels waren we zeer blij verrast met de makkelijke website met veel keuzes. De informatie na de bestelling was ook prima en de website zelf gaf ons veel vertrouwen met een professionele bedrijfsfilm. De aflevering was volgens plan en de sidetable staat inmiddels te pronken in ons huis. Echt een aanrader,!

Prima bedrijf

Een prachtige kast besteld. Top kwaliteit. Communicatie over bezorging was heel goed!

Top netjes geregeld

Wij hadden wensen en in overleg met de medewerkers zijn wij erg goed geholpen en zijn zeer tevreden

Fijn bedrijf

Wij zijn bij Oldambt Meubelen terecht gekomen omdat we een badkamer meubel zochten die niet standaard is. Danny en Tim zijn erg behulpzaam en meedenkend, wij hebben dit als zeer prettig ervaren en zijn dan ook meer dan tevreden met het uiteindelijke resultaat.

Klantvriendelijk,meedenkend,prijs en kwaliteit in verhouding.

Zeer vriendelijk personeel. Niets is teveel. Komen met oplossingen en denken mee. De keuze is reuze.

Goede kwaliteit en zeer flexibel

Ik werd goed en vriendelijk geholpen. De kast is prachtig en van hoge kwaliteit. Bij de levering waren ze uiterst voorzichtig met de kast en de hele woonkamer voor krassen. Ter plekke nog even een extra gat boren was ook geen probleem. Zeker aanrader.

Mooie eiken meubels

We hadden een kast besteld. Die is heel snel geleverd en ziet er prachtig uit. Ze hebben de kast precies gemaakt zoals we getekend hadden.

Supergoed!

De kast die ik besteld had, paste niet door het trappenhuis. De kast werd door 2 zeer vriendelijke mannen uit elkaar gehaald en boven weer in elkaar gezet. Prachtige kast, fijne service!!

Zeer mooie boekenkast

Kast is prachtig en bezorgers zeer vriendelijk. Zij hebben alle tijd genomen om uitleg te geven over hoe de kast te demonteren en boven weer op te bouwen omdat de kast helaas niet door het trappegat kon. Jammer dat we niet op de hoogte waren van het feit dat we dit ook door hen als extra service hadden kunnen laten doen, eventueel tegen meerkosten. Maar dit was dan ook het enige mindere puntje betreft onze bestelling.

Zeer mooie boekenkast

Goede ervaring met Oldambt meubelen

Nette mensen, Goed geholpen na eigen ontwerpen uit getekend te hebben dit samen uitgewerkt en uiteindelijk als product ontvangen. Volledig naar wens en goede service!

Goede ervaring met Oldambt meubelen

Ontzettende goede service en prachtig meubel

Heel fijn en snel geholpen! Eenmaal besteld toch nog een aanpassing gedaan en dit was geen probleem. Binnen 5 minuten hadden wij een aangepaste offerte. Echt een aanrader om je meubels te bestellen!

Ontzettende goede service en prachtig meubel

Wij zijn erg tevreden, alles ziet er prachtig uit.

Jammer dat alles nog niet compleet was, door verkeerde communicatie ,maar dat is goed opgelost, en wat ze gebracht hebben ziet er prachtig uit. Wij zijn erg tevreden.

Wij zijn helemaal tevreden!

We zijn erg blij met het tv meubel olivia, binnen de afgesproken geleverd door 2 hele vriendelijke en behulpzame bezorgers! Zelfs het andere meubeltje even op een ander plekje gezet voor ons. Nogmaals wij zijn gelemaal tevreden!

JA Koningstraat 9 9672AC Winschoten