Prachtige meubels, we zijn er heel blij mee

Wij zijn in september in Winschoten geweest om te bespreken welke meubels we zouden willen. Er werd heel fijn met ons meegedacht en ideeën aangedragen. We hebben meerdere meubels besteld, en de prijs viel ons mee. De levertijd zou 8-10 weken zijn, en dit klopte. Vorige week hebben wij de meubels gekregen, ze zijn echt heel erg mooi. Bij het dressoir loopt de tekening in het hout van de lades mooi door naar de deuren eronder. Echt vakwerk is er geleverd! Top bedrijf! Ik beveel het bedrijf zeker aan!

Super en perfect hoe het moet zijn

Super hoe we hebben afgesproken

Kwaliteit

Heel mooi eiken badkamer meubel.

Uitstekend maatwerkproduct.

De sidetable Wietse is voor ons in maatwerk geleverd, met aanpassingen in hoogte en diepte. Er werd goed meegedacht en de uitvoering was helemaal naar onze wens. Goede kwaliteit van het product. Een tevreden klant dus!

Perfect in 1 woord, klantvriendelijk ook de bezorgers. Zeer tevreden!

Heel goed mooie meubels en snelle levertijd

prachtige kast, prettig personeel

door de tijdsdruk hebben de jongens snel en efficiënt moeten werken. ze kwamen professioneel over en hebben netjes gewerkt.

Snelle en prettige communicatie en PRACHTIGE meubels

Prachtige meubels voor een goede prijs. Communicatie via verschillende kanalen mogelijk en zeer snel allemaal. Zeer vriendelijk ook. Personeel zeer vakkundig! Wij zijn heel blij met het resultaat en werken graag nog eens samen.

Duidelijke, snelle communicatie en vakmanschap.

Door vriendelijk personeel ontvangen en geadviseerd in het maken van de juiste keuze voor een (passend) badkamermeubel. Goed verpakt en snel geleverd op afroep. 4,5 sterren inplaats van 5 sterren omdat het meubel nog niet in gebruik is geweest maar ook hier alle vertrouwen in!

Super maatwerk meubels

Mooi afgewerkte meubels met kwalitatief goede lade systeem . Goede service en aardige mensen.

Eventuele problemen worden netjes en in oberleg opgelost

Keurig op tijd met de levering

Prachtige meubels voor een acceptabele prijs.

Op maat gemaakte kast. Vlotte levering. Correct en snelle afhandeling van wijziging in gemaakte kast. Snelle reactie op mail en telefoon.

Uitstekende kwaliteit en prima service

Het TV meubel overtreft mijn verwachting . Levering zoals afgesproken . Enkel + punten .

Kwaliteit en service

Jullie leveren mooi materiaal en vakwerk. Zelfs in Coronatijd goed geholpen. Wel waren jullie iets vergeten, plankje toiletkastje. Maar vakkundig opgelost en nageleverd! Klasse!

uitstekend

goede levering,kwalitatief uitstekend, mooi licht eiken uitstraling

Bij aankomst naar verdieping gebracht. En juiste plek geplaatst.

Snelle levering en geweldige service

Meubel nog niet geplaatst. Badkamer nog niet klaar. Zeer goede communicatie van Oldambt.

Mooi vakwerk!

Mooie buffetkast gekocht! Erg blij mee! Goede service! Goed contact. Goed vervoerd!

Super tevreden!

Hele goede service. Er wordt gemaakt wat gevraagd wordt. Super degelijke kwaliteit. Op afgesproken tijd klaar en geleverd! We komen hier zeker terug.

TV meubel precies zoals verwacht. Heel blij mee. Ook telefonisch goed te bereiken en prettig te woord gestaan. Levering keurig op tijd en fijn geholpen.

Fijn contact erg behulpzaam. Bezorging was verder erg zorgvuldig! Mooie producten naar volle tevredenheid geleverd!

Vakkundig,prettig meubelmakersbedrijf

Op aanvraag kregen we een offerte voor een wandmeubel zoals die niet via de website te bestellen was. Met de info die ik gaf in de mail ontwierpen ze zo voor ons een kast op maat. Ook de contacten aan begin en eind van het proces verliepen heel plezierig. Wij zijn verraste en blije klanten maar bovenal dankbaar voor de zorg van het bedrijf om er een mooi goed afgewerkt meubel te leveren voor een zeer schappelijke prijs.

We zijn nog met de badkamer bezig dus het duurt nog even voordat het meubel geplaatst wordt. Het meubel zit nog in het folie.

uitstekend

kwaliteit uitstekend,mooie uitstraling,probleemloos verlopen