Top bedrijf

Snelle reactie op je vragen en vrijwel direct een oplossing op je vragen of wensen.

Pluspunten

goede samenwerking bij het doorvoeren van aanpassingen. er wordt ook snel gereageerd indien er problemen zijn, zelfs in het weekend en op feestdagen.

Op dit moment niet.

Pluspunten

zeer goede service

Pluspunten

Alles is positief aan dit bedrijf! Alles kan, niks is teveel ! Snel antwoord op vragen.

Geen gewoon doorgaan

Pluspunten

Wij zijn heel tevreden met de nieuwe versie van onze Onetoshop webwinkel. Vragen of problemen worden altijd zeer snel behandeld!

Pluspunten

Zeer goede helpdesk. Altijd bereid om te helpen met duidelijke instructie. Het product dat ik afneem (website) is zeer goed tegen een redelijke prijs. Professionele uitstraling van de website in de nieuwe versie. Heb al een langdurige relatie met dit bedrijf.

Pluspunten

Zeer behulpzaam

Pluspunten

Staan je ECHT bij met raad en daad Ik ben een leek met computers ,heb een website genomen bij onetoshop ,kwam hier zelf niet uit, maar ben super geholpen door Jasper de eigenaar van dit bedrijf, voor mij een dikke 10 ga op deze voet verder Jasper

Ik zou het echt niet weten, gewoon in één woord top

Pluspunten

Persoonlijke benadering bij eventuele problemen. Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding.